» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 3 van 4  [ 157 berichten ]
JeffreyM
Master
 Bericht 
Amerika is al duur genoeg. Mag ik toch ergens op besparen?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ieder z'n keuze. Ik zou, juist als ik er dan eens ben, het er ook van nemen.

regiorunner
Master
 Bericht 
Nou hotel ontbijt vind ik vaak een domper, zoek ook vaak een restaurant of bakkertje in de buurt.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
voor 15 dollar zou ik het ook ergens anders halen. hagelslag is dan weer het andere uiterste :[

Rover
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:
Nou hotel ontbijt vind ik vaak een domper, zoek ook vaak een restaurant of bakkertje in de buurt.

+1

Masterdam
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Ieder z'n keuze. Ik zou, juist als ik er dan eens ben, het er ook van nemen.

Je kan niet in zijn portemonnee kijken.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat zeker. Keertje hotel en verder wat andere toko's. Maar geen brood van de supermarkt. Dat kan ik thuis ook eten.

Parkeervak
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Want ja, dit kennen ze hier niet :lol:

Jahwel....
Chocolate sprinkles, waarschijnlijk ligt het meer bij de taart/gebak-artikelen.

basjuh1981
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
maar mag het ook ?Mompelt iets van as-last, draagvermogen en laadvermogen :x

Deze moet toch wel te trekken zijn met een Clio Estate:
Afbeelding

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
En anders kun je de caravan altijd nog zelf laten rijden :roflol:

Afbeelding

Aanhanger
Master
 Bericht 
Handig, daar kun je nog een caravan achter hangen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Als ze nou eens zoiets uitvonden hé... Zo'n voertuig waar je dan mee kan rijden, maar ook in kan slapen. En dan ook nog een aanhanger erachter zou kunnen hangen voor andere handige dingetjes. Zoals een motor of een skelter ofzo... :lol: :lol:

pevo
Master
 Bericht 
Een camper met een smart erachter of een scooter achterop! Zie je er best veel van, in ieder geval in Frankrijk

BLikent
Master
 Bericht 
Doe dan deze, bijna legaal op de weg met 100 km/u.
Afbeelding via Caravan Centrum Budel

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Hagelslag? Serieus?

Die hype komt van mn grootouders en ouders.. Jarenlang aan mee mogen doen maar ik ben nu wel groot genoeg om zonder te kunnen :lol:

Beetje vlees of kaas op een broodje is nooit weg. Anders aardbeienjam ofzo.. De mogelijkheden zijn eindeloos! Maar om je dag nou te starten met een dosis nep cacao en suiker.. Mah.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Daar krijg je energie van jonguh! :roll:

Dave schreef:
Beetje vlees of kaas op een broodje is nooit weg. Anders aardbeienjam ofzo..

Een eitje is ook goed te doen. En vult ook lekker.

RRL
Master
 Bericht 
regiorunner schreef:

Dat. Ik neem nooit een hotelontbijt, hoef al die tig soorten eten niet. Haal om de hoek wel iets.

Afgelopen zomer nog een hotel waar het ontbijt €15 was, duur schaaltje yoghurt.

Griffin
Master
 Bericht 
Ik ben niet anders gewend dat in de Amerikaanse (business-) hotels een prima super deluxe ontbijt geserveerd wordt. Vaak met kok die op verzoek eieren en pannenkoeken bakt of andere dingen klaarmaakt. Belgische wafels, fruit, broodjes, vlees, vis, etc. Soms bij de prijs inbegrepen, soms betaal je $10 of zo. No-brainer.

Een goed ontbijt en je kan de (meestal vette) lunch overslaan of volstaan met een bak sla.

Pita
Master
 Bericht 

Bak sla ? Gaat je konijn ook mee op vakantie ?

RRL
Master
 Bericht 
Heerlijk, droge sla eten.
Griffin schreef:
No-brainer.

In geval van de $10 er niet voor kiezen. Zie niet in waarom ik in een hotel ineens allemaal eieren, pannekoeken, wafels of weet ik veel wat moet gaan eten. Sterker, ik krijg het niet eens weg.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Die heeft altijd een heel lange kerstvakantie ja. :kniktja:

Ogre
Master
 Bericht 
pevo schreef:
Een camper met een smart erachter

Een smart ?? Waarom geen auto ?
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ogre schreef:
Waarom geen auto ?

Ik zie hem niet.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Thanks voor de reacties. Sorry voor de late reactie, was druk bezig met mijn huis verkopen vorige week :D

Punt is dus dat de werkgever inderdaad tot verbazing aangeeft bij de leasemaatschappij dat het niet mag.
Ik heb duidelijk gevraagd om het te bevestigen, niet om het te betalen.
Maar goed .... zal personeelszaken van de week zelf eens bellen.
Zoals hier al wordt gezegd betaal ik er ook een bijtelling per maand voor en volgens het verhuurbedrijf is het veilig en verzekerd. Ze werken veel samen met de leasemaatschappij.

Betreft de inpak tips:
Punt is dat de hond eigenlijk de gehele achterbank in beslag neemt. Althans wil laten nemen. Dan kan zij ook een beetje relax die twee uur door komen. Zeker als het warm is wilt ze graag languit liggen.
En mijn kofferbak is nu eenmaal niet groot. Ik heb genoeg aan een reistas maar de vrouw moet weer extra schoenen, kleding voor overdag en 's avonds etc etc etc :D
Komt allemaal wel goed. Maar ik vind het toch jammer dat die dakkoffer niet kan. Was een mooie oplossing geweest.
Ook voor de verdere vakanties. Wellicht eind dit jaar nog eens met de auto naar het zuiden van EU.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ik zou serieus die dakkoffers er gewoon op knopen hoor. Hoeft je werkgever niet te weten toch.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Als je een trekhaak hebt kan je bij https://www.arion-aanhangwagens.nl/onge ... gen-huren/ een bakkie huren voor weinig :)

en echt, heus...... de allerbeste tip is je vrouw laten inpakken en je er helemaal, helemaal niet mee bemoeien :D

Aanhanger
Master
 Bericht 
Kan de werkgever wel gaan beweren dat je geen paarse voetballen mag vervoeren, dat je op dinsdagen niet Hoogeveen mag komen of dat er geen mensen linksachterin mogen zitten die op oneven dagen geboren zijn.
Jij hebt dat ding voor privegebruik dus kun je ermee doen wat onder regulier privegebruik valt, inclusief een dakkoffer. Werkgever heeft zich daar niet mee te bemoeien.

Het zou niet eens in me opkomen ernaar te vragen, laat staan dat ik het vervolgens zou vragen als het toch in me opkwam.
Ik weet nog steeds niet of ik me nu meer verbaas over een dergelijk uit de duim gezogen achterlijk regeltje of over het feit dat je daar als leaseautohouder überhaupt naar gaat vragen. Ik geloof het laatste toch.

WimLex
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
en echt, heus...... de allerbeste tip is ...

... geef je vrouw een ryanair handbaggage koffer en alles wat daar inpast gaat mee, meer gaat er niet mee.

Injectie
Master
 Bericht 
Ryanair land nog niet op Teuge...

Schoenzool
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Ik zou serieus die dakkoffers er gewoon op knopen hoor. Hoeft je werkgever niet te weten toch.

maar stel er gebeurd wat ben ik wel de sjaak denk ik.......
zal binnenkort wel eens naar personeelszaken bellen of leaseplan het goed heeft gevraagd of wat het probleem is, en dan ook inderdaad aankaarten dat ik de auto privé mag gebruiken. Wellicht heeft LP aangegeven dat het een zakelijke auto is.
Die rijden nl ook rond bij de baas

Brul(tm)
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:

Je weet zelf denk ik wel hoe ver je kunt gaan, ik had die koffer al lang op het dak geknoopt :roll: :roll:

djee
Master
 Bericht 
Brul(tm) schreef:
ik had die koffer al lang op het dak geknoopt

+1 echter heeft SZ al gebeld met leasemaatschappij en mocht er nu toch iets gebeuren met de koffer op het dak is ie gewoon de sjaak, krijg je er van als je problemen gaat zoeken waar die er niet zijn.

Vroeg op
Master
 Bericht 
nova_niek schreef:
Dakkoffers for life

:o jij gaat vliegen als de wind er onder komt.

Vroeg op
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Deze moet toch wel te trekken zijn met een Clio Estate:

Tuulk. ding mag 1200KG trekken. Ook de 3 cylinder.

zandbak
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Punt is dat de hond eigenlijk de gehele achterbank in beslag neemt.

Wat ik al eerder zei:
Afbeelding

KanarieVW
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
zal binnenkort wel eens naar personeelszaken bellen of leaseplan het goed heeft gevraagd of wat het probleem is, en dan ook inderdaad aankaarten dat ik de auto privé mag gebruiken. Wellicht heeft LP aangegeven dat het een zakelijke auto is.
Die rijden nl ook rond bij de baas

Wat moet er gebeuren dan? Stel je krijgt in het uiterste geval een aanrijding, dan staat er verder echt niet op het formulier dat je met een dakkoffers hebt gereden. Dat is helemaal niet relevant. Er is ook geen verzekering die dakkoffers uitsluit ofzo dus er is helemaal geen risico. Het is ook niet dat je naar zuid Frankrijk gaat ofzo. Je bent zo op bestemming.

Raymond
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
en echt, heus...... de allerbeste tip is je vrouw laten inpakken en je er helemaal, helemaal niet mee bemoeien :D

Dat zijn de tips! Ik kan op de plaats van bestemming altijd eerst gaan winkelen. Geen scheerspullen, ondergoed, bedovertrekken, truien...
Maar wel een dikke vette dakkoffer, dat wel.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Dat zijn de tips! Ik kan op de plaats van bestemming altijd eerst gaan winkelen. Geen scheerspullen, ondergoed, bedovertrekken, truien...
Maar wel een dikke vette dakkoffer, dat wel.

Tja.. dan word het tijd dat jij je gaat realiseren dat ze niet meer zo heel erg gek op je is ;)

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Jongen, echt, zet die dakkoffer er op en ga gewoon en maak je geen zorgen. Zoals KanarieVW zegt, er komt heus niet op het schadeformulier te staan dat je een dakkoffer had. Áls er al wat gebeurt.

En nog een tip, probeer echte problemen/vragen/dilemma's te scheiden van dingen die het niet waard zijn om überhaupt 10 seconden over na te denken, gaat je een boel gepieker schelen in je leven.

RRL
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
de allerbeste tip is je vrouw laten inpakken en je er helemaal, helemaal niet mee bemoeien

Met het gevolg dat het zware spul in de dakkoffer ligt (bij voorkeur aan één kant) en alleen maar licht spul in de kofferbak?

WNS2.0D
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Met het gevolg dat het zware spul in de dakkoffer ligt (bij voorkeur aan één kant) en alleen maar licht spul in de kofferbak?

Zo zou jij het doen, vrouwen hoeven niet zo nodig te laten zien dat ze sterk genoeg zijn om die zware zooi op het dak te kunnen tillen.

ceriadwen
Master
 Bericht 
RRL schreef:

Rij jij in een andere wereld dan ik auto? Hier is de max 130 en de wegen hoofdzakelijk bestraat en geasfalteerd ... en dat kan jouw auto heel goed hoor ook al is het gewicht niet verdeelt zoals het in de handleiding staat

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
en dat kan jouw auto heel goed hoor ook al is het gewicht niet verdeelt zoals het in de handleiding staat

Ja joh, lekker moeten uitwijken met 130 terwijl je topzwaar verkeerd beladen bent, gaat helemaal goed komen.

RRL
Master
 Bericht 
Precies dat. Zelfs al blijft het bij snelwegen, zwaartepunt wil ik zo laag mogelijk houden. Scheelt zelf ook weer een hoop boven de macht tillen, zwaarder spul mooi in de auto.

ceriadwen
Master
 Bericht 
Ja joh, lekker moeten uitwijken met 130 terwijl je topzwaar verkeerd beladen bent, gaat helemaal goed komen.

Dan laat je je vrouw ook rijden, heb je dat soort gezeik ook niet :)

Citaat:
Precies dat. Zelfs al blijft het bij snelwegen, zwaartepunt wil ik zo laag mogelijk houden. Scheelt zelf ook weer een hoop boven de macht tillen, zwaarder spul mooi in de auto.

Vrouwlief is groooooot voorstander van zwaar spul zo laag mogelijk en het eerste erin, geloof me, vrouwlief zit heus niet te wachten op het zichzelf het fysiek zo moeilijk mogelijk maken, en vrouwen hebben een subliem inzicht in hoe ze het zichzelf zo makkelijk mogelijk kunnen maken. :)

WimLex
Master
 Bericht 
ceriadwen schreef:
Vrouwlief is groooooot voorstander van zwaar spul zo laag mogelijk en het eerste erin, geloof me, vrouwlief zit heus niet te wachten op het zichzelf het fysiek zo moeilijk mogelijk maken, en vrouwen hebben een subliem inzicht in hoe ze het zichzelf zo makkelijk mogelijk kunnen maken. :)

Aww Henk, kan jij dat even in de auto pakken ?
Awww Henk, kan jij dat even repareren ?
Aww Henk, kan jij even boodschappen doen ?

Klopt, zo zijn vrouwen :kniktja:

babsvw
Master
 Bericht 
WimLex schreef:

Klopt, zo zijn vrouwen :kniktja:

Niet alle vrouwen :[

ceriadwen
Master
 Bericht 
babsvw schreef:
Niet alle vrouwen :[

ikke wel joh :D :D :D

Masterdam
Master
 Bericht 
WimLex schreef:

Jij blij dat je Wim heet.

wellproc
Master
 Bericht 
Masterdam schreef:
Jij blij dat je Wim heet.

En Henk is de buurman... :x

Pagina 3 van 4 [ 157 berichten ]