» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 1 van 1  [ 11 berichten ]
Michael_
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hallo Autoliefhebbers,

Al jaren trekt Domeinen RZ mij enom. Vroeger kon je nog de oude 'gegunde' veilingen zien. En in veel gevallen gingen de auto's alles inclusief voor bedragen weg waarvoor je deze auto nooit via Marktplaats ofzo had kunnen kopen.

Nu vraag ik mij af, hebben mensen hier ervaring mee? Je kunt namelijk wel naar een kijkdag gaan, maar je mag hem niet starten. Mag je wel onder de motorkap kijken of helemaal niks?

Scaniafan
Master
 Bericht 
Michael_ schreef:
helemaal niks?

:thumb:

Michael_
Eendagsvlieg
 Bericht 

Hmm, dat is wel een flink risico. Ik zie best leuke auto's staan waar je op Marktplaats tussen de 6 en 10.000 euro voor betaald. die regelmatig een stuk goedkoper weg gaan. Er is natuurlijk een verschil of de auto in beslag genomen is omdat men schulden heeft opgebouwd of dat het gewoon een afgeragde bak is die niet eens meer start.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Een auto kopen die je niet mag starten en waarvan je niet weet waarvan die weg komt, dan mag die wat goedkoper zijn maar het klinkt nou niet echt geweldig.

Blaataap
Master
 Bericht 

Domeinen RZ is ook al wat minder interessant geworden omdat de prijzen tegenwoordig 'marktconform' moeten zijn. Is dat niet het geval - of besluit DRZ dat het niet het geval is - dan ben je voor Jan Korteachternaam daarheen gegaan.

Signum
Master
 Bericht 
Totaal niet de moeite waard. Over het algemeen gaan de meest gangbare auto's er voor meer uit dan dat je via andere kanalen betaald. Je mag overigens gewoon onder de motorkap kijken.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Je kan altijd de Jet Cars strategie volgen: gewoon bieden op iedere en elke auto die dr staat en aan het eind van de dag alles ophalen waarop je niet overboden bent. :lol:

Michael_
Eendagsvlieg
 Bericht 

Alexander_B schreef:
Je kan altijd de Jet Cars strategie volgen: gewoon bieden op iedere en elke auto die dr staat en aan het eind van de dag alles ophalen waarop je niet overboden bent. :lol:

Dat klopt toch niet? Als je een bepaald minimum bedrag niet gehaald wordt dan wordt die toch gewoon niet gegund?

Blaataap
Master
 Bericht 

Michael_ schreef:
Dat klopt toch niet? Als je een bepaald minimum bedrag niet gehaald wordt dan wordt die toch gewoon niet gegund?

Klopt.

406
Master
 Bericht 
Ah vandaar dat er al tijden een oranje RR staat :roflol:

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Ik kijk ook altijd op hun site maar zou er nooit iets kopen. Wat ik er van heb gelezen zijn alle auto's op slot en mag je alleen kijken, niet eens starten ofzo. Het bieden is blind, je schrijft je bod op een formulier en levert dat in. Aan het eind van de dag wordt gekeken wie de hoogste had en of het hoog genoeg was. Daar moet dan nog een percentage over betaald worden voor je het meekrijgt. Neem een aanhanger mee want veel auto's mogen de weg nog niet op. Het is eigenlijk alleen interessant voor handelaren die handig zijn met auto's.

Pagina 1 van 1 [ 11 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: 406, basjuh1981, Blaataap en 9 gasten