» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Wie dacht dat de Mille Miglia een optocht was van fraaie vierwielers en twee uurtjes per dag sturen heeft het mis!

Quote was vorige maand zelf aanwezig bij de start van de fameuze Mille Miglia, een van de allerfraaiste rally's voor klassieke auto's die voert van Brescia naar Rome en terug. Daarover later meer. 1000 Mijl dwars door Italië klinkt avontuurlijk, maar voor wie denkt dat het vooral een ontspannen toerritje is: think again! Weliswaar gaat het niet meer zo snel als in de jaren 1927-1957 toen de rally nog een echte snelheidsrace was, maar uit onderstaande video van autohandelaar Max Girardo blijkt dat het afzien is achter het stuur. Maar wel heel fraai afzien, dat dan weer wel!

Video

Bron: http://www.quotenet.nl/Nieuws/Daarom-is ... deo-198209

:respect: :kwijl: :respect: :kwijl:

keokiracer
Master
 Bericht 
Embed die zooi nou eens gewoon :roll:

Link

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Staat wel m'n bucket list, maar het zal wel bij kijken blijven...

zandbak
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Wie dacht dat de Mille Miglia een optocht was van fraaie vierwielers en twee uurtjes per dag sturen heeft het mis!

Dat geldt alleen voor die lui met zo'n spartaanse auto. Als je lekker onder dak zit heb je nergens last van en kan je lekker 2 uurtjes sturen :x

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:

In ben er in 2013 geweest. Geweldig festijn. Ik was onder andere op dat mooie plein in Sienna.

Raaf
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:

Dit jaar heeft vanwege tijd die route de eindredactie niet gehaald, maar ik ben zeker van plan om nog eens met een groep vrienden de route na te rijden met wat leuk speelgoed.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Video
:thumb: mooi!

Kenji
Master
 Bericht 
Maserati Teun schreef:
Ik was onder andere op dat mooie plein in Sienna.

Piazza del Campo, Siena :inlove:

Afbeelding

dolphin
Master
 Bericht 
Ik heb het genoegen gehad m zelf te mogen rijden. Heel mooi, maar slopend. 17-18 uur op een dag sturen in een auto zonder stuur of rembekrachtiging is best zwaar.... Daarbij wordt er serieus hard gereden...
Smaakt naar meer. Dit jaar helaas niet meegedaan (wel aanwezig geweest daar paar vriendjes wel meereden), maar voor komend jaar staat het weer op de planning en ben al druk de juiste auto te zoeken.i

Maar voor iedereen die het wil meemaken en niet zelf mee kan rijden: het is een erg toegankelijk evenement en niet alleen geweldig als je van echt mooi klassiek materiaal houdt, maar alleen al door de geweldige sfeer en locaties.

Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ]