» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 3 van 5  [ 235 berichten ]
zandbak
Master
 Bericht 
Voor die 8 maanden zal dat geen probleem zijn

406
Master
 Bericht 
Dat leek mij ook. Kijken we daarna wel hoeveel er nog van die auto over is als er ongeveer 420k op staat.

zandbak
Master
 Bericht 
Wel een degradatie van Frans naar Duits :thumb_d:

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Weet nog wel een Fabia Diesel te staan. 161k op de teller
http://www.occasionsdegroot.nl/occasion ... occ3148460?

zandbak
Master
 Bericht 
5+ mille

406
Master
 Bericht 
En een degradatie van 2 cilinders, en 1 segment en dan is het ook nog eens een station :lol:

Dennis schreef:
Weet nog wel een Fabia Diesel te staan. 161k op de teller

Die is echt te duur

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Als de historie bekend is en er zijn wat belangrijke vervangingen al gedaan kan dat een prima koop zijn. Die blokken gaan tot in de eeuwigheid mee. Als de regelmatige berijder er niet netjes mee heeft gedaan ga je dat wel terugzien in de historie en had ie waarschijnlijk de 370k ook niet gehaald.

Mdw
Master
 Bericht 
406 schreef:
Een zwarte golf 1.9tdi 105pk.

Bouwjaar ? :honger:

Tweebel
Master
 Bericht 
Die 1.9 tdi's lopen makkelijk 500K, zeker de exemplaren waar niet te veel pk's uit gehaald worden zoals deze.

406
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
Bouwjaar ? :honger:

2008

Griffin
Master
 Bericht 
Heb je vast afspraken ingepland bij de chiropractor? :x

406
Master
 Bericht 
Want?

Griffin
Master
 Bericht 
Je bent vorstelijke zetels gewend en krijgt er van die stoeltjes voor terug waarvan de kans groot is dat de schouder-ondersteuning te smal is. Daar zit je dan tegenaan i.p.v. er tussen.

Mdw
Master
 Bericht 
406 schreef:
2008

Dat is 1 van de laatste in de 5 geleverde met een 1.9 , oerdegelijk en goed doorontwikkeld dus :kniktja: ;)

In de golf 6 heb je al een 2.0 of een 1.6 .....

Let wel even op roest bij de deuren en achterschermen > geen geintje .....

406
Master
 Bericht 
Griffin schreef:
Je bent vorstelijke zetels gewend

Ach welnee, die stoelen in de 406 zijn niet slecht maar niet meer dan dat.

Mdw schreef:
Dat is 1 van de laatste in de 5 geleverde met een 1.9 , oerdegelijk en goed doorontwikkeld dus :kniktja: ;)

Psies. En zeker voor de prijs die ik heb afgesproken lijkt het mij een (zeer) goede koop.

Mdw schreef:
Let wel even op roest bij de deuren en achterschermen > geen geintje .....

Zal er op letten, thanks.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Voor de nieuwsgierigheid dan: welke prijs heb je afgesproken?

406
Master
 Bericht 
Anderhalve rug

Mdw
Master
 Bericht 
Nette prijs :applaus:

Pen
Master
 Bericht 
Toen ik dit opende en las dat je je volledige (?) budget wilde stukslaan op een tijdelijke auto wilde ik je even voor gek verklaren. Gelukkig zie ik nu dat je dat niet gedaan hebt. :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat is aardig netjes inderdaad.
Sterker nog: voor dat geld wil ik er ook wel eentje.

Archiebald
Master
 Bericht 
Hele goede keuze lijkt mij zo 406! Veel plezier ermee!

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
voor dat geld wil ik er ook wel eentje.

+1 :lol:

Joël D.
Master
 Bericht 
Ik niet.

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik ook wel ja!

flaskk
Master
 Bericht 
Hier ook!

Archiebald
Master
 Bericht 
En als je nou slim bent doe je vlak voor de verkoop hem enorm goed poetsen. Steenslag beetje bij tippen en nieuwe matten erin. Pak je er alsnog 1500 tot 2000 € voor!

406
Master
 Bericht 
Minstens, de goedkoopste MK V variant diesel op gaspedaal doet nu €4200. Hebben wel een tonnetje minder gelopen, dat wel.

flaskk
Master
 Bericht 
Idd, vw blijft (teveel)waard

Archiebald
Master
 Bericht 
Wat een frustraties hier. Geweldig :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
406 schreef:
Minstens, de goedkoopste MK V variant diesel op gaspedaal doet nu €4200. Hebben wel een tonnetje minder gelopen, dat wel.
Daarom is het ook zo'n goede deal. Als ze er vanaf moeten heb ik serieus wel interesse voor 1.500 (mits ie wel gewoon rijdt natuurlijk).

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Tjonge jonge. Vraagt hij hier netjes om advies gaat hij vervolgens achterbaks buiten ons om iets regelen. :boos:

:hug: Lijkt wel een goede deal hoor :)

bmw320d
Die hard
 Bericht 

406 schreef:
Een zwarte golf 1.9tdi 105pk. Wel vrij veel kilometers (370k) maar onderhoudshistorie bekend en volgens mijn vader is er door de bestuurder altijd netjes mee omgegaan.

Het klinkt raar, maar juist bij de 1.9 TDI met die motorcode(s) zou ik echt blij zijn met zo een km stand. Het komt namelijk wel eens voor dat een drijfstang met een megaklap door het blok heen klapt, en dat gebeurd juist bij lage km standen auto's omdat het een fabrieksfout is (d8 dat ik had gelezen dat een bout niet helemaal goed is vastgezet fabrieksaf). Een auto met zo een defect kan nooit 370k rijden. Dus blok is ooit vervangen, of is fabrieksaf al goed geweest.

Google resultaat op 1.9 tdi drijfstang:
https://www.google.nl/search?q=1.9+tdi+ ... =662&dpr=1

jos_br
Eendagsvlieg
 Bericht 
Dit is inderdaad een misser van deze 1,9tdi, en degene met hoge kilometrages blijven meestal wel heel. Ik heb hier de foto's en uitleg bij gegeven,
http://www.audiforum.nl/forum/model-spe ... adigd.html.

Jos.

406
Master
 Bericht 
Ah slechte lagerschalen. Zijn wel meer fabrikanten die daar foutjes mee hebben gemaakt.

406
Master
 Bericht 
Mag een slotje op!

Afbeelding

Blaataap
Master
 Bericht 

Oef.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ziet er goed uit. Hebben ze er nog meer? ;)

Blaataap
Master
 Bericht 

Die Maersk containers zijn er wel meer van ja.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die wil ik ook wel voor 1.500 euro denk ik.

406
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Hebben ze er nog meer? ;)

Ja nog 1. Maar die is volgens mij ook verkocht.

Zijn 3 dingen mis met de auto:
-Er zou cruise control op zitten. Toen ik de auto ging bekijken bleek dat niet het geval.
-Ze zouden afgelopen week de bedrijfsbestickering er af halen, deze zit er nog op.
-Er missen 2 wieldoppen.

Verder niks anders dan lof. Er staat 352k op de teller (er was mij 370k telefonisch gezegd) en alles is nog super strak. Bak, koppeling, stuurinrichting voelen als nieuw. Stoelen zijn ook niet doorgezakt of wat dan ook. De koe op het stuur en van de pookhoes zijn wat versleten en er is een plek op de bestuurdersportier waar wat blanke lak mist, dat zijn echt de enige punten wat betreft gebruikssporen.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ja nog 1. Maar die is volgens mij ook verkocht.
Helaas. Mocht je iets anders horen, geef maar een gil.

Die wieldoppen en bestickering lijken me niet belangrijk. Cruise is wel jammer, maar dat overleef je voor deze tijd ook wel.

406
Master
 Bericht 
Die cruise wil ik laten retrofitten. Van de kilometers die ik de afgelopen 5 jaar heb gemaakt is denk ik 90% op de cruise geweest, ik merkte vandaag dat ik het stabiele voetje wel wat verleerd ben :lol:
De achterklep,-ruit en -bumper zitten echt vol bestickering, dat moet en zal er van af. De bedrijfsnaam op de portieren heeft wel wat minder haast.

Blaataap
Master
 Bericht 

406 schreef:
Bak, koppeling, stuurinrichting voelen als nieuw. Stoelen zijn ook niet doorgezakt of wat dan ook.

Heel netjes voor 352k :thumb:

flaskk
Master
 Bericht 
406 schreef:
Verder niks anders dan lof. Er staat 352k op de teller (er was mij 370k telefonisch gezegd) en alles is nog super strak. Bak, koppeling, stuurinrichting voelen als nieuw. Stoelen zijn ook niet doorgezakt of wat dan ook. De koe op het stuur en van de pookhoes zijn wat versleten en er is een plek op de bestuurdersportier waar wat blanke lak mist, dat zijn echt de enige punten wat betreft gebruikssporen.

Tja, is wat anders dan een peug he :)

Raaf
Master
 Bericht 
406 schreef:

Dan is er netjes mee om gegaan :thumb:

Lijkt een goede koop te zijn.

Masterdam
Master
 Bericht 
Heb er ook zo één gehad. Pri-ma auto als je kilometers moet gaan maken.

Cc kost je misschien €600 en het scheelt je €700 aan boetes. Doen dus. *

* Zo zou ik het thuis proberen te verkopen.

406
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Dan is er netjes mee om gegaan :thumb:

Klopt. Gemiddelde verbruik van afgelopen 7000+ km was zelfde als fabrieksopgave (5.2l/100km), dat zegt ook wel wat.

flaskk schreef:
Tja, is wat anders dan een peug he :)

Nee. Ook een peug kan goed zijn met zo'n kilometerstand. En ook een VW kun je verneuken binnen 100k.

Masterdam schreef:
* Zo zou ik het thuis proberen te verkopen.

Ik hoef thuis niks te verkopen :lol:

Masterdam schreef:
Cc kost je misschien €600 en het scheelt je €700 aan boetes. Doen dus. *

Ik hoop daar wat minder aan uit te geven. 600 is een aanzienlijk bedrag tov de aanschafwaarde.

Archiebald
Master
 Bericht 
Hahahaha 600,- voor cc? Ik gok op 150,- als je de juiste paden kiest.

bmw320d
Die hard
 Bericht 

Volgens mij is het bij vag gwn andere hendel derop inleren met vagcom of vcds ofzo en klaar toch?

Archiebald
Master
 Bericht 
Jup!

Pagina 3 van 5 [ 235 berichten ]