» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 43 van 43  [ 2133 berichten ]
basjuh1981
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Bang voor een saaie race vanavond.

In NL is de race om 14:00 uur. Of zit je daar in de woestijn?

yj24tp
Pro
 Bericht 

Voor degen die een goedwerkende HD! acestream zoeken acestream://38d2c3762a9fbcb18031b18e7dba3a20bdbbaf59

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Deze is ook goed. http://www.hesgoal.com/

Jammer dat ik alleen de start kan zien want daarna moet ik naar een verjaardag.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
yj24tp schreef:
Voor degen die een goedwerkende HD!

ziet er strak uit ja :thumb:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
goeie grap om precies bij de start de stream eruit te trekken.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Hier haperde die ook wat ja...
Behalve mooie acties van Grosjean, saaie race tot nu toe.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Kan iemand mij wakker maken als er iets gebeurt?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik vrees dat het na de stops inderdaad een optocht wordt. Hooguit nog wat gevechten in het achterveld.

Kami
Master
 Bericht 
Dit is gewoon te saai om naar te kijken...

406
Master
 Bericht 
Wat een ongelooflijk tering saaie race

yj24tp
Pro
 Bericht 

Ik pleit voor alleen regenraces!!

Note to self: Daarom houd ik meer van rallysport, het betere gooi- smijt- en driftwerk :kniktja:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Beetje stofzuigen, administratie bijwerken, koffie zetten. Goed te doen met F1 op de achtergrond.

KanarieVW
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Verwacht dat Bottas deze mag winnen van Mercedes. Bang voor een saaie race vanavond.

Et Viola. Lewis heeft even een paar keer laten zien binnen een rondje het gat dicht te hebben, maar heeft nooit aangevallen.

Niet in de woestijn helaas. Had het in eerste instantie de lokale tijd in de agenda staan.

Spook
Master
 Bericht 
"Sainz kan er geen moer aan doen dat zijn wiel loszit"

Volgens mij was dat nou net het probleem :roflol:

Peter.B
Master
 Bericht 
Toevallig dat het nieuwe logo van Ferrari International Assistence rood is :[

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik ben na een groot deel van de race maar bankzaken gaan doen.

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Ik hoop niet dat deze race een voorbode is van seizoen 2018 :schudnee:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
nepcircuit krijg je nepraces van.. Ze rijden daar echt alleen maar voor de grote geldshow. En ja die is vaak wel saai ja.

adinsx
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
post4452261.html#p4452261 schreef: Bang voor een saaie race vanavond.
In NL is de race om 14:00 uur. Of zit je daar in de woestijn?

Ik wel, al sinds vrijdag overigens, maar vooral in Dubai en zaterdag en vandaag naar Abu Dhabi. Inderdaad, wat een saaie race... Voor zover ik het hier kon volgen was het jammer dat Raikonnen van DRS gebruik kon maken voorbij de achterblijvers en Max er niet lekker van profiteerde. Niettemin, de sfeer zat er hier in tussen honderden Nederlanders op de Hill :thumb:

En wat wil je meer: Eind november, korte broek, slippers, t-shirt, zonnebril, blauwe lucht en 26 graden. Dikke prima ;)
En, lekker de fotohobby wat kunnen uitoefenen op auto's die met 200+ voorbij komen. Wat sfeerfoto's van vandaag. Doorgeplaatst via Facebook, dus de kwaliteit is niet helemaal van wat de foto's zijn.

Alles gemaakt met 70-300 lens, veelal op maximale zoom met erachter mijn 70D.

Afbeelding

Afbeelding

De Fly-over:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morgen nog een dag echt aan het werk, naar een automatische APK-teststraat. In de middag nog even een van de shoppingsmalls aandoen, en langs de Burj El Arab + strand. Dinsdagochtend huiswaarts met de A380 van Emirates en dat zit de zesdaagse reis er op.

NoCashCow
Master
 Bericht 

De betere dienstreis! Ben ff in Abu Dhabi geweest tijdens een overstap op weg naar Chennai. Was al blij om ff snel wat plaatjes te hebben kunnen schieten van de haven en het circuit.

adinsx
Master
 Bericht 
:[ Valt weinig te klagen ja. M'n ouwe heer meegenomen als reisgenoot, en daarop besloot mijn broertje dezelfde reis zelf te boeken met een vriend. Beide ook F1-liefhebbers. Kortom, best gezellig hier. Net een Irish pub van hotel hier tegenover verlaten. Omgerekend een tientje voor een 0,5 L biertje, maar ach. Het was ook de eerste (en tweede) sinds de aankomst hier vrijdagochtend. Blijft lastig, drank of varkensvlees :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
JBHC schreef:
Die Jack daarintegen......

Jaaaaa .... http://www.dumpert.nl/mediabase/7296271 ... _niet.html

Schoenzool
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Valt weinig te klagen ja. M'n ouwe heer meegenomen als reisgenoot, en daarop besloot mijn broertje dezelfde reis zelf te boeken met een vriend. Beide ook F1-liefhebbers. Kortom, best gezellig hier. Net een Irish pub van hotel hier tegenover verlaten. Omgerekend een tientje voor een 0,5 L biertje, maar ach. Het was ook de eerste (en tweede) sinds de aankomst hier vrijdagochtend. Blijft lastig, drank of varkensvlees :lol:

Cool. Mooie ervaring. Geniet ngo ff

dolphin
Master
 Bericht 
Het is helaas alleen wat frisjes in de avond... Aardig vuurwerk ook, toch, bij afsluiting race en voorafgaand aan de concerten van Tiësto en Pink?

Enjoy!

18vti
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Ik wel, al sinds vrijdag overigens

GAAF!

Race was niet zo interessant behalve dat Bottas het wel goed deed en dat Hamilton hem niet te grazen kon nemen.
Mercedes wint alle kampioenschappen denk ik zolang we met deze stofzuiger blokken rijden, volgend jaar nog minder motoren ter beschikking: Oer saai vergeleken met de jaren dat Honda nog een nieuwe kwalificatie motor mee nam elk weekend en dat Tom nog 9's kon uitdelen voor het opblazen :roflol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
dolphin schreef:
concerten van Tiësto

dat is geen concert maar een optreden. Als we een dj die plaatjes komt draaien al een concert gaan noemen danne... Eeeh... Nee.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Eigenlijk zou er een budget cap op de motorblokken moeten zijn. Dan kun je of heel zuinig met 3 exemplaren het seizoen uitrijden of goedkope exemplaren maken waarvan je er 3 in een weekend opblaast.
Dat was vroeger ook zo mooi aan b.v. de race op Hockenheim door het bos. Aan het einde van de wedstrijd waren er altijd wel een paar die ploften omdat ze iets te veel van de motor hadden gevraagd.

Blaataap
Master
 Bericht 

18vti schreef:
Oer saai vergeleken met de jaren dat Honda nog een nieuwe kwalificatie motor mee nam elk weekend

Dat hebben ze dit jaar ook gedaan.... :[

Scaniafan
Master
 Bericht 
18vti schreef:
Race was niet zo interessant behalve dat Bottas het wel goed deed en dat Hamilton hem niet te grazen kon nemen.

Hamilton had 'm volgens mij nog met 2 vingers in de neus kunnen pakken.

Feitelijk
Master
 Bericht 
dat lijkt me wel ja.

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Hamilton had 'm volgens mij nog met 2 vingers in de neus kunnen pakken.

Denk het niet, ze hebben allemaal een integraalhelm op.

Spook
Master
 Bericht 
Twee babypinkjes lukt best.

dolphin
Master
 Bericht 
Dave schreef:
Als we een dj die plaatjes komt draaien al een concert gaan noemen danne... Eeeh... Nee.

:lol: :lol:

Pagina 43 van 43 [ 2133 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: GerbiE en 8 gasten