» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 12 van 31  [ 1519 berichten ]
Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Gewoon dubbel parkeren, kunnen we je weer hier neerzetten als aso :[

basjuh1981
Master
 Bericht 
Gewoon dubbel parkeren, kunnen we je weer hier neerzetten als aso :[

Daar hoeft hij toch niet voor dubbel te parkeren? :[

Blaataap
Master
 Bericht 

:lol: :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik pleur m'n deur altijd gewoon open. Moeten die anderen maar niet zo lijp parkeren als ik er wil staan. Het is maar blik hoor. Had je maar ergens anders moeten gaan staan :nothanks:

snovvdog
Master
 Bericht 
Je hebt in Rusland die ''stop a douchebag club''.

Je zou in NL zo'n groep moeten hebben op parkeerplaatsen, die van die stickers plakken op mensen hun auto's die asociaal de deur open rammen, zodat iedereen weet welke eikels je niet naast moet parkeren.

bruintje beer
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Je hebt in Rusland die ''stop a douchebag club''.
Gewaagd hoor. Verzet tegen Putin wordt meestal grof de kop ingedrukt.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Kami schreef:
Iedereen daar in huis wakker, en de halve straat ook :lol:
Regende het ook? Want dan zijn ze natgeregend en dus echt klaarwakker en slapen ze helemaal niet meer.

zadkine
Master
 Bericht 
een peugeot 107 is groot genoeg en milieuvriendelijk, dus niemand heeft een grotere auto nodig*

Denk dat ik met een outlander van 4m67 lang minder verbruik dan jij met je 107 per km.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
Denk dat ik met een outlander van 4m67 lang minder verbruik dan jij met je 107 per km.

Ik heb geen 107 :[
En mijn 307 verbruikt een hele nette 1:9.5 ja! :[
In de 107 van vriendin rij ik ong. 1:17. Vriendin haalt er wel 1:19-20 uit.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

bruintje beer schreef:
Gewaagd hoor. Verzet tegen Putin wordt meestal grof de kop ingedrukt.

Die groep heeft het over het algemeen niet zo slecht, maar het is dan ook niet tegen Putin. Ook officiële staatsdienaars en dergelijke worden aangepakt, en ze lopen nog altijd rond. Hoewel ik mij wel afvraag wat er ooit is gebeurd met de originele leden. Dat meisje was best wel een chick.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

zadkine schreef:
Ik denk dat dat vooral ligt aan de afstanden die we gaan rijden. Het zou mij niet verbazen dat je op korte afstanden met veel stadsverkeer inderdaad zuiniger bent, maar de lange afstanden niet. En met lang bedoel ik stukken van 500 tot 1500 km.

RRL
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Ik denk dat dat vooral ligt aan de afstanden die we gaan rijden. Het zou mij niet verbazen dat je op korte afstanden met veel stadsverkeer inderdaad zuiniger bent, maar de lange afstanden niet.

Op 70 km ook al niet. Maatje rijdt een Foutlander, had laatst 2l/100km op de boordcomputer vanuit mijn huis tot de oprit van de snelweg. Stukje stad en daarna bult op tot aan de snelweg. Bij hem thuis stond er >12l/100km op. Met de Up redde ik zelfs met continu voluit rijden die waarde niet.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Met een Auris Hybrid haal ik ook veel betere waardes op dat stukje wat wij ermee rijden dan met een Auris Diesel. Maar dan trek ik wel de accu leeg.

TommyGun
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Dat meisje was best wel een chick.

Pics.

Feitelijk
Master
 Bericht 
https://twitter.com/politienrdnvld/stat ... 1764404224

Citaat:
Mag ik hier parkeren? Voertuig betrokken bij eenzijdig ongeval rotonde in #Een. Bestuurder verblindt door de zon.^TV

Afbeelding

Kwibus
Master
 Bericht 
Vriendin haalt er wel 1:19-20 uit.
Zo zo, dat is een opwindend type blijkbaar O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
op de weg niet, daar is het die bestuurder waar we ons aan ergeren/irriteren :[
Niet constant rijden :[

Feitelijk
Master
 Bericht 
zadkine
Master
 Bericht 
En mijn 307 verbruikt een hele nette 1:9.5 ja! :[
In de 107 van vriendin rij ik ong. 1:17. Vriendin haalt er wel 1:19-20 uit.

hm Die 307 is dan wel een benzineslurper.
lacheisleuk schreef:
Ik denk dat dat vooral ligt aan de afstanden die we gaan rijden. Het zou mij niet verbazen dat je op korte afstanden met veel stadsverkeer inderdaad zuiniger bent, maar de lange afstanden niet. En met lang bedoel ik stukken van 500 tot 1500 km.

Doe eens een gooi....metingen over een traject van 1300 km overigens.
Deels snelweg deels buitenweg.

Met mijn outlander rij ik zuiniger (met 120-130 km/h zonder bijladen van stroom 1 op 11...met 100 km/h 1 op 15, op buitenwegen 1 op 17....alles zonder bijladen dus)
Gemiddeld, met bijladen 1 op 22 benzine plus uiteraard nog stroom.

@RRL Wat doet die maat van je dan met die foutlander....of is dat soms geen phev....

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
hm Die 307 is dan wel een benzineslurper.

Gasslurper :lol:
Al doet ie op benzine 1:12 ong.

Ogre
Master
 Bericht 
Afbeelding
:fp:
Terrein er achter op de foto is openbaar/gratis parkeerterrein. Niet op de foto maar aan de overkant van de weg zo'n zelfde terrein maar dan nog een stukje groter. Op beide terreinen samen stond 1 auto...

Kwibus
Master
 Bericht 
Maar geen schaduwplekje natuurlijk...

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dan heb je echt wel schijt aan alles zo :x

RRL
Master
 Bericht 
zadkine schreef:
@RRL Wat doet die maat van je dan met die foutlander....of is dat soms geen phev....

Gok op de gelimiteerde max van 170 km/u opgezocht. Is een PHEV, geen lader op de parkeerplaats bij mijn woning.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

Netjes gevraagd of hij daar met een speciale reden stond.
Nee? Zet hem dan aan de andere kant.

Ok.

Zo kan het dus ook

zandbak
Master
 Bericht 
Kan het plaatje wat groter? :x

Signum
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Afbeelding

Afbeelding

keokiracer
Master
 Bericht 
^ Dat
http://i.imgur.com/BI24AS1.gif

lol @signum :D

(heb van de mijne maar even een link gemaakt :P)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

zadkine schreef:
Met mijn outlander rij ik zuiniger (met 120-130 km/h zonder bijladen van stroom 1 op 11...met 100 km/h 1 op 15, op buitenwegen 1 op 17....alles zonder bijladen dus)
Met onze C klasse van 11 jaar oud rijd ik onder de fabrieksopgave (fabrieksopgave 6,6:100, reëel 6,2-6,3:100) als ik vanaf Alkmaar naar Tilburg rijd en zo tussen de 100 en 120 blijf. Vanaf Alkmaar naar Nice ofzo haal je 6,5:100 bij continue 130, op kortere stukken, een km of 100, zit je zo tegen de 7,2:100. Als de snelheid nog lager wordt (wel eens gehad, Alkmaar - Amsterdam tussen de 50 en 80 zonder remmen) ga je richting de 5,8:100. Zelfde als jij dus haalt, maar dan met techniek van meer dan 11 jaar oud. Met de W205 moet je nog veel zuiniger uit kunnen komen.

Met mijn AX haal ik de 1:18-1:19 als ik rustig op trek en continue zo'n 100 rijd en dat lange stukken kan blijven rijden. Reëel rijd ik daar 1:16,5 mee het laatste jaar. Ik ben wat rustiger gaan rijden, voorheen zat ik op 1:14.

Wat zowel met de C als met de AX killing is, is stadsrijden. Veel stoppen en optrekken, veel stationair draaien zonder kilometers te maken. Daar gaan wij het nevernooitniet winnen van een hybride. Als ik het zie ook met bijv. een Auris Hybrid o.i.d. (daar hebben wij redelijk wat van in de vloot), stoplicht gaat op rood, even naar motorbrake en de accu wordt bijgeladen, motor draait niet, wegtrekken en de motor draait ook niet totdat ik 30 draai, dan pas komt ie bij en op 50-55 rijdt de auto alleen op de motor.

babsvw
Master
 Bericht 
Afbeelding
Afbeelding

Spook
Master
 Bericht 
Maar wat doet die C1/107? Of is die van jou?

babsvw
Master
 Bericht 
C1 staat ergens waar geen vak is maar prima een auto kan staan...

Nee niet van mij, mijn golf staat links van de Bmw.

Feitelijk
Master
 Bericht 
babsvw schreef:
C1 staat ergens waar geen vak is maar prima een auto kan staan...

Zirt er ut als een pad.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Vanochtend stapte iemand uit een lekker dwars geparkeerde auto, zeg ik tegen hem: "zo, lekker strak geparkeerd", eigenlijk al een grote bek terug verwachtend. Zegt 'ie, "ja je hebt gelijk" en stapt in om hem netjes neer te zetten. Zo kan het ook :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Zegt 'ie, "ja je hebt gelijk"

Dan is de lol er ook snel af natuurlijk.

babsvw
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Zirt er ut als een pad.

Ja dat is het ook

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Dan is de lol er ook snel af natuurlijk.
Ja eigenlijk wel :lol:

RobinNL
Respect
 Bericht 

Vergeef me de off-topic en waarschijnlijk domme vraag, maar waarom heten dit 'furr parels'...?

keokiracer
Master
 Bericht 
(oud-)Gebruiker Furr maakte er een sport van om met zijn "Lambo-kleur" Tupperwarebak over 2 plaatsen te parkeren, dus scheefparkeren over 2 vakken heet Furren hier.

Kwibus
Master
 Bericht 
Moet je er wel bij zeggen dat-ie dat bewust deed om schade aan zijn "auto" te voorkomen. Hij had geen stootstrips 8)

Ducantoni
Master
 Bericht 
Haal de vooroordelen maar uit de kast...
Afbeelding

Kwibus
Master
 Bericht 
Altijd weer die klinkers :x

Ducantoni
Master
 Bericht 
Afbeelding

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
eend en eend :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Dyane.

Ducantoni
Master
 Bericht 
De vraag is of deze geschikt is voor hier of beter in een "tjonge-jonge" thuishoort.
Afbeelding

Spook
Master
 Bericht 
Was het te lossen item de wil om te leven?

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Antifur van het eendje toch?

Ducantoni
Master
 Bericht 
Wat er gelost is, geen idee, maar de bestuurder/eigenaar is aardig lang weggebleven, dus van laden of lossen is dan al geen sprake meer..

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

Pagina 12 van 31 [ 1519 berichten ]