» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 13 van 31  [ 1519 berichten ]
zandbak
Master
 Bericht 
Eindelijk eens iemand die buiten de lijntjes denkt.

babsvw
Master
 Bericht 
Weer een auto op wandel gedeelte
Afbeelding

Existenz
Die hard
 Bericht 
babsvw schreef:

Ik ga toch maar weer eens wat vaker in het bos wandelen.

Existenz
(spotte weinig eendjes tijdens het laatste bezoek aan Q-park)

A4
Master
 Bericht 
babsvw schreef:

Die vind ik nog wel kunnen. Rolstoel, kinderwagen en rollator kunnen er langs.

babsvw
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Die vind ik nog wel kunnen. Rolstoel, kinderwagen en rollator kunnen er langs.

Mee eens, vorige week had ik foto van bmw die daar over 2 vakken stond toen stond daar ook een auto, was niet zo duidelijk te zien en nu stond er weer 1 dus denk maak even nieuwe foto.

babsvw
Master
 Bericht 
Witte golf op zelfde plek als de vorige 2 koekblikken echter de golf blokkeerd het "pad" wel en als bonus de zwarte golf gewoon neer gepleurd op de hoek :fp:

Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Nice!
Afbeelding

TommyGun
Master
 Bericht 
:huh: :fp:

TheTTDriver
Respect
 Bericht 
Wat zouden die strepen toch betekenen ;( :fp:

keokiracer
Master
 Bericht 
Fuck the police.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Of indien inparkeren je mond inparkeren was tussen de benen van de eindexaminator.

snovvdog
Master
 Bericht 
Link

Even iets meer aan de zijkant staan is te lastig, eikels.

A4
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Even iets meer aan de zijkant staan is te lastig, eikels.

Je durft 't niet aan om er even wat van te zeggen?

snovvdog
Master
 Bericht 
Nee, ik heb idd geen zin in gezeik met 2 van die figuren. Daarnaast kan ik er wel langs...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Je had nog kunnen tüteren. Of ervoor kunnen gaan staan en gebaren dat het niet past. Ik weet niet of ik hier zo rustig langs was gereden.

A4
Master
 Bericht 
Ik was er voor gaan staan en had met 2 armen een vertwijfeld gebaar gemaakt van "en nu?". Pleur op man.
Zo te zien zijn het van die kansenpareltjes die toch de hele dag de tijd hebben om rondjes te rijden en met elkaar te ouwehoeren.

bruintje beer
Master
 Bericht 
Ja zoiets maakte ik gisteren ook mee. Twee kansenpareltjes naast elkaar vooraan bij de verkeerslichten. Gezellig joh.
Maar toen het groen werd bleef het gezellig. En mij dan boos aankijken als ik tüter :duh:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Zoiets gehad maar dan een scooter met 2 van die figuren erop. Die stonden voor mij, midden op de rijstrook. Verkeerslicht op groen, geen (re)actie. Na 3 seconden maar een tütertje. Kijken ze mij boos aan, dus ik wees ze even vriendelijk op het groene licht. Groener wordt het niet, natuurlijk :fp: :duh:

Pita
Master
 Bericht 

Soms komt het ook wel goed uit !

Kom ik aan rijden met een Vito, staan er 2 mocro's op een Can-Am op de linkse rijstrook en 2 meisjes op de fiets op de fietsstrook. De 2 mocro's roepen naar de meisjes, maar de rechtse rijstrook is vrij, dus ga ik gezellig voor de stoplichten tussen hen in staan met de Vito, de meisjes bevrijd van het geroep van de mocro's en de mocro's geen zicht meer op de meisjes. De mocro's boos zwaaien dat ik een stukje terug moet, yeah right ! :D :D :D

A4
Master
 Bericht 
Pita schreef:
De mocro's boos zwaaien dat ik een stukje terug moet, yeah right !

Die zijn kwaad op je vanwege inkomstenderving! Weet je wel wat ze kunnen verdienen aan roomblanke dames?

Kwibus
Master
 Bericht 
Pita schreef:
Soms komt het ook wel goed uit !
:thumb: :lol:
Pita schreef:
De mocro's boos zwaaien dat ik een stukje terug moet, yeah right !
Wat denken ze nou? Dat vrouwen na het horen van dat soort teksten meteen zo gaan soppen dat ze van hun zadel afglijden? Ze zijn toch alleen maar zielig met dat soort gedrag, snappen ze dat echt niet?

A4
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dat vrouwen na het horen van dat soort teksten meteen zo gaan soppen dat ze van hun zadel afglijden?

Je zou ze de kost moeten geven, meisjes/vrouwen die dat soort mannetjes wel degelijk heel interessant vinden.
Vervolgens krijgen ze na een tijdje mooie cadeautjes, worden ze 'uitgeleend' aan alles en iedereen (en zo niet, krijgen ze klappen) en dan is het weer brullen. "Het leken zulke lieve jongens".

Fpsdoug
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Je zou ze de kost moeten geven, meisjes/vrouwen die dat soort mannetjes wel degelijk heel interessant vinden.

Helaas erg waar.

TommyGun
Master
 Bericht 
A4 schreef:

Jup, doodeng om tegenwoordig een dochter op te voeden... (lijkt me althans :P)

Injectie
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Jup, doodeng om tegenwoordig een dochter op te voeden... (lijkt me althans :P)

Ik maak me wel eens zorgen.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ik snap dat businessmodel dus niet. Maar misschien ga ik teveel uit van logisch nadenken bij tienermeisjes.

Kwibus
Master
 Bericht 
Niet alleen bij tienermeisjes :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Aso!Afbeelding

basjuh1981
Master
 Bericht 
Ik denk dat Dave je het een en ander nog moet uitleggen om op zijn manier fatsoenlijk te parkeren ;)

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Ben je dat nou zelf?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Injectie schreef:
Ik maak me wel eens zorgen.
Terecht. Er gebeurt meer dan je denkt/hoopt. Meestal 'begint' het met vragen om naaktfoto's of deze zelf maken als de meiden twee dagen een relatie met zo'n knul hebben. Dat is dan mooi chantagemateriaal; vanaf daar gaat het snel bergafwaarts.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Niet alleen bij tienermeisjes

Touché

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Ben je dat nou zelf?

O:)

A4
Master
 Bericht 
Over 4 vakken. "Want dan kan 's ochtends zo lekker makkelijk weer weg rijden...
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

DHL bezorger die de waarschuwingen van verkeersbrigadier negeerde. En tegen mij durfde beweren dat hij vergunning had om in een :E2: te parkeren.

"Stopverbod waar hangt dat?" Nou daar daar en 10 meter voor je bus. Je staat verdorie bijna bovenop de oversteekplaats en op het fietspad.
"Oh stopverbod daar heb ik vergunning voor"
Nee hoor dat heb je niet, laat maar zien.

Maar nee hij was weg.

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Altijd zo wantrouwend. Hij heeft er vast eentje, als hardwerkende Nederlander die zich niet verplicht voelt om zich te verantwoorden tegenover mierenneukers die kennelijk niet aan het werk zijn. Toch?

Vanmiddag ook een akkefietje. T-splitsing tegenover een basisschool... En je raadt het, school ging uit. Een of andere kut parkeert zodanig haar auto na de bocht. Andere auto kwam achterop en moest wachten op mij, maar die blokkeerde nu de weg waarin ik in moest, én een auto stond nu geblokkeerd die uit de weg wilde afslaan waarin ik in moest. Dus die auto's maar voor laten gaan. Mevrouw zat stoïcijns op d'r telefoon. Eigenlijk had ik er wat van moeten zeggen. Ik ben ook wel jaloers op Feitelijk die dat gewoon doet. Maar ja, ze had alarmlichten aan, dan mag dat en moet ik mijn bek houden en mijn kindje komt uit school en dan mag dat toch allemaal wel eventjes etc etc etc. Kutvolk.

keokiracer
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Altijd zo wantrouwend

Exceln00b schreef:
dan mag dat en moet ik mijn bek houden en mijn kindje komt uit school en dan mag dat toch allemaal wel eventjes etc etc etc. Kutvolk.

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik had bij PostNL ook vrijstelling van:
RVV art 23 1e lid,
art 24 1e lid onderdelen C, D en E,
art 25 1e lid,
art 62 voor borden E1,E2, E5, E7,E8 en E10.

Alle PostNL medewerkers die post bezorgden of ophaalden hadden vrijstelling als zonder vrijstelling de werkzaamheden ''redelijkerwijs'' niet uitgevoerd konden worden.
Dat betekent bij zo'n postbedrijf in de praktijk gewoon ''als het te lang duurt'', de ritten zijn zo strak geplant dat je na 3x een tegenvaller van 2 minuten de rit niet meer binnen de tijd kan afrijden...
Ik zette hem regelmatig waar het niet mocht, als ik dat niet deed ( lees als: 30 seconden verder moest lopen bij een haalklant * 15) was de rit niet haalbaar.

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik had bij PostNL ook vrijstelling van:
RVV art 23 1e lid,

Dus je zou op een kruispunt of zebra mogen parkeren? Lijkt me sterk. En dan nog al heeft ie ontheffing. Parkeerplekken zat maar dan daar gaan staan. En op fietspad en oversteekplaats? Niet noodzakelijk voor het bezorgen.

zandbak
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Alle PostNL medewerkers die post bezorgden of ophaalden hadden vrijstelling als zonder vrijstelling de werkzaamheden ''redelijkerwijs'' niet uitgevoerd konden worden.

Ik zal eens kijken wat voor kaartje ze achter de voorruit hebben liggen...als ze er al een hebben zal die zeer minimaal zijn.
Dat ze hun bus overal neer flikkeren is een ander verhaal.

snovvdog
Master
 Bericht 
Het ''redelijkerwijs niet uit kunnen voeren'' is een beetje variabel te interpreteren.

Afbeelding

Overigens reed ik nooit echt bezorgen (soms een vergeten aangetekende brief bezorgen, maar verder niks), maar haalservice (bij bedrijven zakken/bakken/containers ophalen) en buslichting. Ook soms mobiele depot's ophalen (aanhangers).

Dat de veiligheid moet worden gewaarborgd is ook natuurlijk aan de verbalisant te beoordelen.

Zeker in het centrum (bv. R'dam Oostplein) reed ik een flink stuk over het trottoir om de brievenbussen te bereiken. En bij bedrijven, regelmatig op de weg bij een stilstaatsverbod gestaan, nooit een agent gehad die daar om ging blaffen in die paar jaar. Toegegevn, ik was meestal binnen 1 minuut weer weg, vaak echt binnenrennen, barcode scannen, bak of zak meenemen, en weer terugrennen naar het busje.
Citaat:
Niet noodzakelijk voor het bezorgen.

Dan kom je in een subjectief gebied, die de ICT-ers/route planners van PostNL in principe voor je bepaalden, als je wist wat voor strakke routes de chauffeurs krijgen toegediend. Het was op bepaalde dagen echt secondewerk, scande je een barcode (van een klant) te laat kreeg je op je donder.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Exceln00b schreef:
Een of andere kut parkeert zodanig haar auto na de bocht.

Dat flikken ze met enige regelmaat ook hier. Dat daardoor de doorstroming bemoeilijkt wordt, ach lekker belangrijk. Ik moet mijn boodschappen hebben :fp: :fp:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

A4
Master
 Bericht 
Wat heb jij eigenlijk links en rechts tegen de voorruit liggen? Tampons? Tissues voor onderweg?
Ik zou er niet tegen kunnen, van die reflecterende meuk bij de ruit.

Kwibus
Master
 Bericht 
Dat zijn vingerhoesjes O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Tissues voor onderweg?

Eigenfrequentieboosters

Archiebald
Master
 Bericht 
A4 schreef:

Maak kennis met mijn collega. 27, blond, slank, leuk.... Maar helemaal ge*l op die figuren. Daar inmiddels ook al een kind bij, die er vandoor is gegaan, waardoor zij nu alleenstaande moeder is. Geweldig allemaal hoor :/ :

bruintje beer schreef:
Twee kansenpareltjes naast elkaar ..........................
.................
.........En mij dan boos aankijken als ik tüter

:loco:
https://www.youtube.com/watch?v=YkWTeK_qZBY

Raymond
Master
 Bericht 
Waarom? :huh:

Kwibus
Master
 Bericht 
You wanna kiss kiss kiss where the sun doesn't shine :o