» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 23 van 24  [ 1183 berichten ]
Lotus Omega
Master
 Bericht 
cocodee schreef:
The BMW in which Tupac was shot and killed can be yours ... for $1.5 million!!!

An auction house has put the 750IL up for sale. It won't be auctioned, but will be sold to someone with $1.5M.

Ik wist niet dat dat ding nog bestond. Er is de afgelopen jaren zo te zien wel goed op gepast! Hij is gerepareerd en heeft nog steeds dezelfde velgen als toen.

Raymond
Master
 Bericht 
Mooie wagen voor die kutrapper hier...hoe heet hij ook alweer...

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Dat zijn er teveel en ze verdienen geen E38 V12 :[

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Koopje van de eeuw!
Afbeelding
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as

Citaat:
Invested 100k, can make an offer over mail. Willing to sell the car without wheels and fancy interior parts if you only want the hardcore tech.

170k km on counter but this engine ran 5000 km max. Car build in a "money is no issue" state. Invested more 100k+ in the project and everything is in good condition, always well maintained and parked in garage. One of a kind show quality machine with power and handling to match. Engine boosts 43psi (2.34bar) and makes about 500 whp. It is build with the best parts the world had to offer with materials like titanium and carbon fiber all over.

Iemand moet de betekenis van investeren eens opzoeken :x :loco:

Mdw
Master
 Bericht 
:roll: :nah: ,..... :fp:

Raymond
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:
Iemand moet de betekenis van investeren eens opzoeken :x :loco:

Inderdaad. :lol:
Lotus Omega schreef:
It is build with the best parts the world had to offer with materials like titanium and carbon fiber all over.

Daar bouwt Honda Formule 1 motoren van. :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:
It is build

:|

Als je restwaarde wilt behouden, is stock het toverwoord.

RRL
Master
 Bericht 
100k uitgeven voor een auto uit 1996 :lol:

Spook schreef:
Als je restwaarde wilt behouden, is stock het toverwoord.

Dat. Altijd bijzonder hoe lui denken dat ze onder de noemer 'uniek' een paar duizend euro kunnen vangen voor een verpest hok.

Raaf
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Dat. Altijd bijzonder hoe lui denken dat ze onder de noemer 'uniek' een paar duizend euro kunnen vangen voor een verpest hok

€12k vraagprijs valt me nog reuze mee. Is al realistischer van de Furrrrrrrr vraagprijzen voor een stock Corolla met rare deuren en een verflaagje.
€8k voor een motorblokje met 500pk is ook niet per definitie teveel geld. Kan je de rest van de troep nog verkopen

RRL schreef:
100k uitgeven voor een auto uit 1996

€100k is in mijn ogen wel extreem. Snap nog niet zo goed hoe je dat in deze auto gepropt krijgt. Maar aan de andere kant, exotisch tunen is een erg prijzige hobby. ROI zal dan wel in "rijst" zijn ;)

406
Master
 Bericht 
Ik vraag me echt af hoe je tot €100k komt, zeker als er "maar" 500pk in zit.

Blaataap
Master
 Bericht 

406 schreef:
Ik vraag me echt af hoe je tot €100k komt, zeker als er "maar" 500pk in zit.

Chassisverstevigingen / roest verwijderen / opnieuw gespoten / andere remmen en ophanging / alles komt uit Japan.

flaskk
Master
 Bericht 
En alles laten doen bij een hele dure merc garage ofzo.

406
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Chassisverstevigingen / roest verwijderen / opnieuw gespoten / andere remmen en ophanging / alles komt uit Japan.

En dan nog kan ik niet aan €100k komen. Tenzij je aan alle kanten compleet bent genaaid natuurlijk.
Dat overspuiten kan nooit erg veel hebben gekost als je niet eens de moeite neemt om de bumpers en koplampen te demonteren. Dat wordt pas echt duur als je alles compleet demonteerd zodat ook de binnenkant van de A-stijl bijvoorbeeld in dezelfde kleur is. Niet als je de halve auto met een zijltje afplakt en over de freaking naden heen spuit.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Het zou best kunnen hoor, al weet ik niet of hij er zelf veel aan heeft gedaan of dingen heeft uitbesteed want als hij veel zelf deed is het wel érg veel ja. Zo'n beetje alles lijkt te zijn aangepakt bij die Eclipse. De buitenkant, onderkant/chassis (foto achterbumper), motor en het interieur zijn volledig gedaan. Dat het interieur zo grondig is gedaan is vrij bijzonder want zelfs tuners als Top Secret e.d. laten dat zitten. Deze eigenaar heeft ook daar alles aangepast, van het dashboard, tot de middenconsole en de hemelbekleding.

Raymond
Master
 Bericht 
Maar dan nog pak je toch een bijzondere auto en gaat daarmee aan het werk? Geen Hyundai Pony of soortgelijk.

Pen
Master
 Bericht 
Lekker? Mwoa.

Maar in de staat, absoluut!

http://www.a6.nl/aanbod/autos/4978/golf ... er-uniek-/

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dat is verrekte veel geld voor een golf II.

Archiebald
Master
 Bericht 
Maar hij is wel mooi! Zal onder die wielkastranden alsnog wel kasverrot zijn hoor. Maar toch.

babsvw
Master
 Bericht 
Wel veel geld voor een golf 2 met de "verkeerde" kleur voor een GT [emoji38]

Hoeft niet verrot te zijn onder de wielkastranden als hij altijd echt goed onderhouden is.

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik vind het sowieso veel geld voor een oud barrel waar er miljoenen van zijn gebouwd.

406
Master
 Bericht 
Wanneer was de laatste keer dat je er een zag rijden in min of meer originele staat? Ik kan het mij niet heugen. Bovendien denk ik dat degene die zo'n auto koopt meer een herinnering koopt dan een auto. Ik vind het in ieder geval mooi om te zien dat er nog nette exemplaren zijn. Niet in de laatste plaats omdat mijn opa een 3deurs Golf II had in die kleur (goed, dat was geen GT en moest het ook zonder rechter buitenspiegel stellen).

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
406 schreef:
Wanneer was de laatste keer dat je er een zag rijden in min of meer originele staat? Ik kan het mij niet heugen

Ik zie het nog best regelmatig. Maar wel altijd op import kenteken

A4
Master
 Bericht 
Proest, wat een geld man. Maar ook hiervoor geldt natuurlijk het principe; er zijn liefhebbers voor die het er voor willen betalen.
En die lachen ons weer uit om wat wij kopen.

Denman
Master
 Bericht 

Dagrijverlichting?

Archiebald
Master
 Bericht 
406 schreef:
Wanneer was de laatste keer dat je er een zag rijden in min of meer originele staat?

Dagelijks :lol: :lol:

Afbeelding

Blaataap
Master
 Bericht 

406 schreef:
Wanneer was de laatste keer dat je er een zag rijden in min of meer originele staat?

Deze week nog. Ik woon niet in de Randstad hé ;)

babsvw
Master
 Bericht 
Hier zie ik ook nog regelmatig golfjes 2 rijden, ook wel in nette staat.

A4
Master
 Bericht 
Hier in de buurt rijdt een dame van in de 70 in een supermooie Golf 4 V6 4Motion. Helemaal origineel en in nieuwstaat. Kan ik wel waarderen :inlove:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Afbeelding
Challenger Hellcat Demon.
Tegen de 900 paardjes.
Gasss!!!!

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Als jullie die Golf al duur vinden :[

Afbeelding
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as

Hij ziet er wel héél mooi uit!

babsvw
Master
 Bericht 
Lotus Omega schreef:

Hij ziet er wel héél mooi uit!

Ik vind deze Crx mooier dan de Golf (en ja dat meen ik echt)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Pfff deze is ook al zo duur. De prijzen van die CRX'jes zijn echt giga veel gestegen in de tussentijd.

Afbeelding
http://ww3.autoscout24.nl/classified/30 ... asrc=st|as

Blaataap
Master
 Bericht 

Lotus Omega schreef:

Seldenrijk heeft alleen maar auto's die bovengemiddeld duur zijn als je de prijzen vergelijkt met de rest van de markt.

Pen
Master
 Bericht 
Mwoa, dat vond ik wel meevallen. Heb daar ook nog gekeken voor een Fabia Combi, maar die was qua prijs gelijk aan vergelijkbare modellen bij andere aanbieders.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
10.000 euro voor zo'n sjonniebak :o

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
10.000 euro voor zo'n sjonniebak :o

Zegt de Sjonnie onder ons :x :x :x

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ik dacht dat dat Snovdog was? O:) :lol:

Nee maar hoezo vind je dat O:)

babsvw
Master
 Bericht 
:roflol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Nee maar hoezo vind je dat O:)

Gewoon, omdat het kan O:) O:) O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Dat vind ik een dermate juist onderbouwde stelling dat ik het er mee eens ben 8)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dat vind ik een dermate juist onderbouwde stelling dat ik het er mee eens ben 8)

Goed he?

babsvw
Master
 Bericht 
Jullie zijn weer lekker bezig [emoji38] :lief: :hug: [emoji14]

Raaf
Master
 Bericht 
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
babsvw schreef:
Jullie zijn weer lekker bezig [emoji38] :lief: :hug: [emoji14]

:kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja:

Maar hij weet wie het zegt.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Raaf schreef:

€ 42950,- voor een kar van 1995????? :nothanks: :nothanks: :nothanks:

Raaf
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
€ 42950,- voor een kar van 1995?????

Ja.. Die prijs is eeeehm, wat apart.
Maar een E36 M3 GT is :lief:

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Die duplicaatcode is voor mij een al een afknapper. Ik zou daarnaast liever de sedan versie hebben, in het blauw of geel 8)

Christafari
Master
 Bericht 
Maar die was er niet als GT.

Gaiajohan
Master
 Bericht 

Als jullie dat al oplichterij vinden..

Alleen een Sierra cosworth carrosserie:
http://www.autotrader.nl/klassieker/for ... h-carosse/

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
En dan ook nog erbij schrijven "alle auto's staan bij ons rijklaar in de showroom"
:fp: :fp: :fp:

Pagina 23 van 24 [ 1183 berichten ]