» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 38.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.


 Pagina 24 van 25  [ 1202 berichten ]
Piet_Piraat
Master
 Bericht 
9k voor de body? :roflol:

Duplicaatcode zou ik me niet zo druk om maken. 43k voor een E36 wel. Vooral als ze niet weten of het nou nummer 104 of 105 is.

Christafari
Master
 Bericht 
Sierra vind ik niet eens zo heel gek. Dingen zijn goud waard.

Edit: de Cosworth :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 
 
Jack.Ryan schreef:
En dan ook nog erbij schrijven "alle auto's staan bij ons rijklaar in de showroom"


Rijklaarmaakkosten van €500,-. Nou, graag! :roflol: :roflol:

babsvw
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
:kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja:

Maar hij weet wie het zegt.

Weet ik, komt helemaal goed [emoji38]

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Rijklaarmaakkosten van €500,-. Nou, graag! :roflol: :roflol:

Als je dat ding voor 500 euro rijklaar kunt maken is dat niet veel.

Masterdam
Master
 Bericht 
Gaiajohan schreef:
Sierra cosworth

Zo te zien een 2.0! Dat loopt wel hoor! :thumb: :thumb: :thumb:

Archiebald
Master
 Bericht 
Zijn Ford (Escort/Sierra's) niet altijd een 2.0? :lol:

Daarbij zo'n complete 3drs Cosworth doet wel serieus geld hoor in gewone rijdbare staat. Ik vind dit model echt geweldig, absoluut een droomauto. Liefste 1 in moonstone blue :lief:

Afbeelding

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Hij heeft er nog één voor €12.500 die er een stuk rijdbaarder uit ziet. Wel 200k op de teller...

Hoe die andere overigens die 100km heeft gereden in die staat? 100km duwen is best ver.

Archiebald
Master
 Bericht 
:lol: :lol: Ook zonder motor :x

Lotus Omega
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Hij heeft er http://www.janwuts.nl/occasion/ford/sie ... 7#voorraad Wel 200k op de teller...


Citaat:
Sierra Cosworth 1986 orginele nederlandse auto weliswaar geexporteerd naar Belgie de kas heeft ongesneden wielkasten
verder heeft de kast veel roestvormiing maar wel redelijk compleet evenals het interieur
geen timewasters of beter weters de auto heeft GEEN motor en GEEN bak

Dat verklaart wellicht die 12,5k :x

406
Master
 Bericht 
Veel roest, deuken, afgeleefd interieur en geen motor. Waar betaal je die 12.5k dan voor?

Archiebald
Master
 Bericht 
Naam, chassis en nummer?


Over een heel andere boeg, door een artikel op Autoblog... Wat vinden jullie van zoiets?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mg/m ... e=lr&pos=5

Afbeelding

Afbeelding


Het interieur vind ik spuuglelijk hoor, maar dat uiterlijk. Wat een ge*le bak! :lief: :inlove: Zoiets zou ik ECHT graag rijden als vervanger voor de Bora.

Spook
Master
 Bericht 
Ik vind het helemaal niks.

Maar goed ook dat smaken verschillen, anders waren de paar populaire modellen veel te duur.

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik vind dat wel mooi.

Archiebald
Master
 Bericht 
:lief:

Joël D.
Master
 Bericht 
MG. :lief:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mooi ding, maar ik vind het een stijve prijs voor een bak met 2,5 ton op de klok waarvoor de reserveonderdelen niet voor het oprapen liggen.

Mdw
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Mooi ding, maar ik vind het een stijve prijs voor een bak met 2,5 ton op de klok waarvoor de reserveonderdelen niet voor het oprapen liggen.

BMW diesel , dus onverwoestbaar :kniktja: :P

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik weet niet of de basis hetzelfde is gebleven, maar deze is al niet meer uit de BMW periode. Die diesel blokken hadden maar 116pk.

Mdw
Master
 Bericht 
Zijn weer meer blokken van BMW gebruikt bij Rover >

Code:
The MG ZT (and Rover 75 derivative) were powered by a combination of MG Rover's own petrol and LPG K-Series and KV6 engines as well as Ford's Modular V8 and BMW's M47 diesel engine. The latter was designated M47R to identify the unit as an MG Rover special, having been modified by MG Rover's engineers for transverse installation, with performance and refinement characteristics unique to MG Rover.[4]


Citaat:
ears Made By Model Engine Power Torque Top Speed
ZT / ZT-T 0-62 mph
ZT / ZT-T Economy
2001–2005 BMW 2.0 CDT 120 Manual 1,951 cc - L4 - TC 116 PS (85 kW) 260 N·m (190 lb·ft) 120 mph (190 km/h) / 115 mph (185 km/h) 11.0 s / 11.5 s 50.0 mpg‑imp (5.65 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDT 120 Automatic 1,951 cc - L4 - TC 116 PS (85 kW) 260 N·m (190 lb·ft) 118 mph (190 km/h) / 112 mph (180 km/h) 12.2 s / 12.6 s 40.9 mpg‑imp (6.91 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDTi 135 Manual 1,951 cc - L4 - TC 131 PS (96 kW) 300 N·m (220 lb·ft) 121 mph (195 km/h) / 119 mph (192 km/h) 10.3 s / 10.6 s 50.0 mpg‑imp (5.65 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDTi 135 Automatic 1,951 cc - L4 - TC 131 PS (96 kW) 300 N·m (220 lb·ft) 118 mph (190 km/h) / 117 mph (188 km/h) 11.0 s / 11.4 s 40.9 mpg‑imp (6.91 l/100 km)


Bron > https://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT ;)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Over een heel andere boeg, door een artikel op Autoblog... Wat vinden jullie van zoiets?

Ik zag het ook, ik vind het echt geweldige auto's! Zeker in een mooie kleur zoals deze. Ik zou wel niet een diesel pakken bij zo'n sportief uiterlijk, eerder een V6 of de 4.6 V8 :[

Blaataap
Master
 Bericht 
 
Archiebald schreef:
Wat vinden jullie van zoiets?


Van dit model stonden twee uitvoeringen met de V8 in de parkeergarage in Groningen. Dat geluid was briljant. De rest van de auto was minder briljant als ik de eigenaar mag geloven, maar het is volgens diezelfde eigenaar een soort liefde die je niet loslaat. Dus weet wat je koopt :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
BMW diesel , dus onverwoestbaar :kniktja: :P
Wist ik niet! Als ze niks geks aan die M47 veranderd hebben, is dat een topper van een blok. Helaas zit er nog een hele auto omheen die ook nog kapot kan ;)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Het interieur vind ik spuuglelijk hoor, maar dat uiterlijk.

Zeker een gave bak om te zien :thumb:
Onderhoud zal wel een dingetje zijn..

Rover
Master
 Bericht 
Ik zou dan toch liever de Rover 75 nemen, en dan met creme lederen interieur 8)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Een gewone 75 in het rood met creme leder vind ik het mooist.

Mdw
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Wist ik niet

BMW heeft wel meer (diesel)motoren geleverd aan div merken ;) , wist jij dit ? >
Code:
M57D30 130 kW and 390 Nm in the Range Rover L322[5]


Of dit >
Code:
M57D25 2001–2003 in the Opel Omega B 2.5DTI (110 kW)


Jaguar heeft ook ooit een diesel gebruikt van BMW , googel maar eens ;)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Rover en Opel wist ik, maar Land Rover en Jaguar niet.

Joël D.
Master
 Bericht 
Land Rover was toen van BMW.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
BMW heeft wel meer (diesel)motoren geleverd aan div merken ;) , wist jij dit ? >
Nooit geweten, weer wat geleerd :D

Existenz
Die hard
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
9k voor de body?

Daar redt Barbie het niet mee...

Existenz
(zou er ook geen motor in willen stoppen)

Rover
Master
 Bericht 
@ Joël D. nog uitbreiding van je collectie nodig?
https://veiling.catawiki.nl/kavels/1201 ... =oldtimers
Afbeelding

Joël D.
Master
 Bericht 
Mooi ding, maar 3 auto's is een beetje overdreven (2 eigenlijk ook :oops: ). :lol:

Denman
Master
 Bericht 
 
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mit ... ecial.html

Zou er elke dag met een dikke grijns instappen 8)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Rover schreef:
@ Joël D. nog uitbreiding van je collectie nodig?
https://veiling.catawiki.nl/kavels/1201 ... =oldtimers
Afbeelding

Afbeelding

Lijkt wel een ex-politie auto :lol:

Scaniafan
Master
 Bericht 
Citaat:
Broer en zus ruilen 40 jaar oud Golfje in met slechts 18.000 kilometer op teller

Don Krawczyk (45) uit Echt heeft al heel wat bijzondere wagens voorbij zien komen in zijn loopbaan als autohandelaar, maar vorige week stond hij toch even perplex. Een broer en zus van in de zeventig ruilden hun VW Golf 1 Diesel uit 1979 in met slechts 18.690 kilometer op de teller. ,,Een waar museumstuk'', zegt de nog altijd verbaasde autoverkoper tegen deze krant.

Afbeelding

Krawczyk wist dat de broer en zus uit Maasbracht een oude VW Golf hadden maar niet dat die zó oud en in zo'n perfecte staat zou zijn. ,,Ik geloofde mijn ogen niet toen ze ermee aankwamen rijden en uitstapten. De wagen zag er van binnen en van buiten als nieuw uit. Toen ze mij de kilometerstand vertelden - die neerkomt op 490 kilometer per jaar - wist ik niet wat ik hoorde. Daarop overhandigden ze mij de kilometerregistratie, door henzelf bijgehouden met potlood en pen op velletjes papier."

De staat van de wagen en de kilometerstand klinken te mooi om waar te zijn maar kloppen wel degelijk, zegt de autohandelaar. ,,Meneer en mevrouw Pasveer werkten op de binnenvaart en gebruikten hun auto alleen als ze thuis waren. De wagen stond altijd in de garage naast hun woning. Bij kou en gladheid namen ze de fiets want van winterbanden hadden ze nog nooit gehoord."

Nieuwe wereld
De broer en zus ruilden hun Golf 1 in op aanraden van een goede vriend die twee weken geleden zijn Volkswagen had ingeruild bij Krawczyk. Hun nieuwe wagen is een Golf 7 R-line automaat met 8.000 kilometer op de teller. De aflevering ervan was onvergetelijk, zegt de autohandelaar terugblikkend. ,,Er ging een nieuwe wereld voor meneer en mevrouw open. Ze wilden de schapenvellen die ze over de stoelen van hun oude auto hadden liggen in de nieuwe Golf leggen en zetten grote ogen op toen ik hen vertelde dat dit niet nodig was vanwege de stoelverwarming. Daarna ontdekten ze de elektrisch verstelbare spiegels, de achterruitverwarming en achterruitenwisser, cd-speler en navigatie. Het allermooiste vind ik dat hun horizon is vergroot. ,,Zus hier gaan we veel meer mee rijden. Kunnen we eindelijk eens vrienden boven de Maas opzoeken want deze auto zegt exact hoe je er naartoe moet rijden", zei de heer Pasveer enthousiast."

Hoeveel broer en zus Pasveer voor hun oude Golfje kregen, wil de autohandelaar niet zeggen. ,,Toen ik vroeg welke prijs ze ervoor wilden hebben, kreeg ik als antwoord: zegt u maar wat u ervoor wilt bieden. Dat bod viel veel hoger uit dan meneer en mevrouw hadden verwacht."

Mooi plekje
Krawczyk weet naar eigen zeggen nog niet wat hij met het museumstuk gaat doen. De wagen tentoonstellen, ziet hij niet zitten. ,,Wij zijn geen museum en het is niet de bedoeling dat er hier straks meer bijzondere auto's staan dan dat we verkopen. Ik ga proberen via de Pon Dealer Group of Volkswagen Nederland een mooi plekje te vinden voor het Golfje. Het mooist zou ik het vinden als de wagen bij een liefhebber eindigt of op een plek waar het publiek ervan kan genieten. Met meneer en mevrouw Pasveer heb ik in ieder geval afgesproken dat ik eerst even met hen overleg als ik hun oude wagen wegdoe.

,,Wat de wagen zal opbrengen? Daarvoor is het nog te vroeg'', aldus Krawczyk. Er worden al absurde bedragen geboden op onze Facebookpagina maar bieden is nog niet hebben. Het zal uiteindelijk neerkomen op wat de gek ervoor geeft."


http://www.ad.nl/binnenland/broer-en-zu ... ~a559d788/


Hoorde deze vanochtend op de radio, ik wil 'm wel hebben hoor :lol:

KanarieVW
Master
 Bericht 
Had het niet beter geweest die golf in te ruilen tegen een abonnement voor het OV? Als ze zo weinig rijden en met die leeftijd zal het beste van hun rijkunsten er wel af zijn. Maar gelukkig hebben ze een automaat genomen. Zullen ze binnenkort wel ergens in een etalage staan met dat ding.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Met dat soort klanten moet het toch geweldig zijn om verkoper te zijn?
Jaaaa mevrouwtje, een R-Line is echt precies wat u nodig heeft! :x

flitsgevaar
Die hard
 Bericht 
 
Hoe kun je nou een R Line verkopen. Dat geeft dus aan waarom de meeste autoverkopers alleen maar hun eigen marge/voorraad kijken. Een golf plus eenvoudige versie lijkt me meer iets voor deze leeftijd. Maar goed wellicht had meneer echt interesse in de R line. Al lijkt me dat stug.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Dat dacht ik ook al. De laatste zin in het artikel zegt ook genoeg. Dat ding zal voor niet minder dan de hoofdprijs weggaan. Was beter geweest als ze die Golf hadden gehouden of verkocht aan een echte youngtimer specialist of verzamelaar.

KanarieVW
Master
 Bericht 
De R-line is niet meer dan wat andere bumpers en interieur trim. Zo te lezen was het een jonge occasion. Wellicht was het de enige automaat ofzo. R-line is niet een bijzonder ding wat dat betreft.

406
Master
 Bericht 
Jaar oud, verse import en 6k op de teller, klinkt goed :x

Scaniafan
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
De R-line is niet meer dan wat andere bumpers en interieur trim.


http://voorraad.mobimall.nl/occasion/vo ... 6-7805bf96

- Allstar uitvoering
- Executive Plus-pakket

Volgens mij op de 125 pk na een behoorlijk aangeklede auto...

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ja dat zijn meeruitvoeringen bovenop de R-line waar het over ging. Dat kan ook gewoon op een comfort of highline.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Wat zou die handelaar aan inruil hebben gegeven voor dat oude Golfje?

406
Master
 Bericht 
Ongeveer de helft van wat hij gaat vangen bij de verkoop.

Archiebald
Master
 Bericht 
Ja ik denk dat de enige die hier beter van is geworden die handelaar is. Maar goed, als je dat niet weet dan verdien je dit ook....

Ik kan me zomaar voorstellen dat die mensen met die Golf bij die handelaar aankwamen, daar hoorde dat het ding €5000 op brengt en totaal verrast waren. "Zoveel, voor dat oude ding?!" Zonder ook maar een idee te hebben wat zo'n auto daadwerkelijk doet.


http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tails.html

Rover
Master
 Bericht 
406 schreef:
Ongeveer de helft van wat hij gaat vangen bij de verkoop.

Hangt er heel veel vanaf wat hij vangt voor de verkoop, maar ik denk dat hij hier een leuke winstmarge op heeft.

Ik durf de gok nog wel te nemen dat hij er 2,5k voor heeft betaald. Na aftrek van de standaardinruilpremie/te hoge marge op een occasion van 1,5k is zijn inkoop dus 1k. Ik durf de gok wel te nemen dat hij er meer dan 2k voor krijgt :[

Masterdam
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Ja ik denk dat de enige die hier beter van is geworden die handelaar is.

Huh?!? Dat gebeurt toch nooit??

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
En over 5 jaar komt er bij diezelfde R-line Golf terug bij die dealer met net meer dan 2400 km extra op de teller :lol:

 Pagina 24 van 25 [ 1202 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek…