» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 85.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.


 Pagina 24 van 24  [ 1183 berichten ]
Piet_Piraat
Master
 Bericht 
9k voor de body? :roflol:

Duplicaatcode zou ik me niet zo druk om maken. 43k voor een E36 wel. Vooral als ze niet weten of het nou nummer 104 of 105 is.

Christafari
Master
 Bericht 
Sierra vind ik niet eens zo heel gek. Dingen zijn goud waard.

Edit: de Cosworth :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 
 
Jack.Ryan schreef:
En dan ook nog erbij schrijven "alle auto's staan bij ons rijklaar in de showroom"


Rijklaarmaakkosten van €500,-. Nou, graag! :roflol: :roflol:

babsvw
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
:kniktja: :kniktja: :kniktja: :kniktja:

Maar hij weet wie het zegt.

Weet ik, komt helemaal goed [emoji38]

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Rijklaarmaakkosten van €500,-. Nou, graag! :roflol: :roflol:

Als je dat ding voor 500 euro rijklaar kunt maken is dat niet veel.

Masterdam
Master
 Bericht 
Gaiajohan schreef:
Sierra cosworth

Zo te zien een 2.0! Dat loopt wel hoor! :thumb: :thumb: :thumb:

Archiebald
Master
 Bericht 
Zijn Ford (Escort/Sierra's) niet altijd een 2.0? :lol:

Daarbij zo'n complete 3drs Cosworth doet wel serieus geld hoor in gewone rijdbare staat. Ik vind dit model echt geweldig, absoluut een droomauto. Liefste 1 in moonstone blue :lief:

Afbeelding

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Hij heeft er nog één voor €12.500 die er een stuk rijdbaarder uit ziet. Wel 200k op de teller...

Hoe die andere overigens die 100km heeft gereden in die staat? 100km duwen is best ver.

Archiebald
Master
 Bericht 
:lol: :lol: Ook zonder motor :x

Lotus Omega
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Hij heeft er http://www.janwuts.nl/occasion/ford/sie ... 7#voorraad Wel 200k op de teller...


Citaat:
Sierra Cosworth 1986 orginele nederlandse auto weliswaar geexporteerd naar Belgie de kas heeft ongesneden wielkasten
verder heeft de kast veel roestvormiing maar wel redelijk compleet evenals het interieur
geen timewasters of beter weters de auto heeft GEEN motor en GEEN bak

Dat verklaart wellicht die 12,5k :x

406
Master
 Bericht 
Veel roest, deuken, afgeleefd interieur en geen motor. Waar betaal je die 12.5k dan voor?

Archiebald
Master
 Bericht 
Naam, chassis en nummer?


Over een heel andere boeg, door een artikel op Autoblog... Wat vinden jullie van zoiets?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mg/m ... e=lr&pos=5

Afbeelding

Afbeelding


Het interieur vind ik spuuglelijk hoor, maar dat uiterlijk. Wat een ge*le bak! :lief: :inlove: Zoiets zou ik ECHT graag rijden als vervanger voor de Bora.

Spook
Master
 Bericht 
Ik vind het helemaal niks.

Maar goed ook dat smaken verschillen, anders waren de paar populaire modellen veel te duur.

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik vind dat wel mooi.

Archiebald
Master
 Bericht 
:lief:

Joël D.
Master
 Bericht 
MG. :lief:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mooi ding, maar ik vind het een stijve prijs voor een bak met 2,5 ton op de klok waarvoor de reserveonderdelen niet voor het oprapen liggen.

Mdw
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Mooi ding, maar ik vind het een stijve prijs voor een bak met 2,5 ton op de klok waarvoor de reserveonderdelen niet voor het oprapen liggen.

BMW diesel , dus onverwoestbaar :kniktja: :P

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik weet niet of de basis hetzelfde is gebleven, maar deze is al niet meer uit de BMW periode. Die diesel blokken hadden maar 116pk.

Mdw
Master
 Bericht 
Zijn weer meer blokken van BMW gebruikt bij Rover >

Code:
The MG ZT (and Rover 75 derivative) were powered by a combination of MG Rover's own petrol and LPG K-Series and KV6 engines as well as Ford's Modular V8 and BMW's M47 diesel engine. The latter was designated M47R to identify the unit as an MG Rover special, having been modified by MG Rover's engineers for transverse installation, with performance and refinement characteristics unique to MG Rover.[4]


Citaat:
ears Made By Model Engine Power Torque Top Speed
ZT / ZT-T 0-62 mph
ZT / ZT-T Economy
2001–2005 BMW 2.0 CDT 120 Manual 1,951 cc - L4 - TC 116 PS (85 kW) 260 N·m (190 lb·ft) 120 mph (190 km/h) / 115 mph (185 km/h) 11.0 s / 11.5 s 50.0 mpg‑imp (5.65 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDT 120 Automatic 1,951 cc - L4 - TC 116 PS (85 kW) 260 N·m (190 lb·ft) 118 mph (190 km/h) / 112 mph (180 km/h) 12.2 s / 12.6 s 40.9 mpg‑imp (6.91 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDTi 135 Manual 1,951 cc - L4 - TC 131 PS (96 kW) 300 N·m (220 lb·ft) 121 mph (195 km/h) / 119 mph (192 km/h) 10.3 s / 10.6 s 50.0 mpg‑imp (5.65 l/100 km)
2001–2005 BMW 2.0 CDTi 135 Automatic 1,951 cc - L4 - TC 131 PS (96 kW) 300 N·m (220 lb·ft) 118 mph (190 km/h) / 117 mph (188 km/h) 11.0 s / 11.4 s 40.9 mpg‑imp (6.91 l/100 km)


Bron > https://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT ;)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Over een heel andere boeg, door een artikel op Autoblog... Wat vinden jullie van zoiets?

Ik zag het ook, ik vind het echt geweldige auto's! Zeker in een mooie kleur zoals deze. Ik zou wel niet een diesel pakken bij zo'n sportief uiterlijk, eerder een V6 of de 4.6 V8 :[

Blaataap
Master
 Bericht 
 
Archiebald schreef:
Wat vinden jullie van zoiets?


Van dit model stonden twee uitvoeringen met de V8 in de parkeergarage in Groningen. Dat geluid was briljant. De rest van de auto was minder briljant als ik de eigenaar mag geloven, maar het is volgens diezelfde eigenaar een soort liefde die je niet loslaat. Dus weet wat je koopt :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
BMW diesel , dus onverwoestbaar :kniktja: :P
Wist ik niet! Als ze niks geks aan die M47 veranderd hebben, is dat een topper van een blok. Helaas zit er nog een hele auto omheen die ook nog kapot kan ;)

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Het interieur vind ik spuuglelijk hoor, maar dat uiterlijk.

Zeker een gave bak om te zien :thumb:
Onderhoud zal wel een dingetje zijn..

Rover
Master
 Bericht 
Ik zou dan toch liever de Rover 75 nemen, en dan met creme lederen interieur 8)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Een gewone 75 in het rood met creme leder vind ik het mooist.

Mdw
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Wist ik niet

BMW heeft wel meer (diesel)motoren geleverd aan div merken ;) , wist jij dit ? >
Code:
M57D30 130 kW and 390 Nm in the Range Rover L322[5]


Of dit >
Code:
M57D25 2001–2003 in the Opel Omega B 2.5DTI (110 kW)


Jaguar heeft ook ooit een diesel gebruikt van BMW , googel maar eens ;)

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Rover en Opel wist ik, maar Land Rover en Jaguar niet.

Joël D.
Master
 Bericht 
Land Rover was toen van BMW.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
BMW heeft wel meer (diesel)motoren geleverd aan div merken ;) , wist jij dit ? >
Nooit geweten, weer wat geleerd :D

Existenz
Die hard
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
9k voor de body?

Daar redt Barbie het niet mee...

Existenz
(zou er ook geen motor in willen stoppen)

Rover
Master
 Bericht 
@ Joël D. nog uitbreiding van je collectie nodig?
https://veiling.catawiki.nl/kavels/1201 ... =oldtimers
Afbeelding

Joël D.
Master
 Bericht 
Mooi ding, maar 3 auto's is een beetje overdreven (2 eigenlijk ook :oops: ). :lol:

 Pagina 24 van 24 [ 1183 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek…