» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 37 van 43  [ 2119 berichten ]
lacheisleuk
Master
 Bericht 

Pffffffff :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: Je rijdt op de fucking snelweg, niet in de binnenstad van Milaan ofzo. Daar moet ze zelfs met een bestelbus nog zonder problemen kunnen rijden, ruimte zat.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Je rijdt op de fucking snelweg, niet in de binnenstad van Milaan ofzo. Daar moet ze zelfs met een bestelbus nog zonder problemen kunnen rijden, ruimte zat.

vrouwen lil....vrouwen...niet proberen te snappen..gewoon niet laten rijden :[
Ze zei zelfs 'ik wil het stukje naar Duitsland wel rijden' ... dat is dus zo'n 10 min vanaf huis :roflol: :lol:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Mooi, begin je daarmee, ga jij lekker op je telefoon zitten pielen en laat je haar doorrijden in Duitsland en zeg je telkens: Rij nog maar ff door. :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Neuh...ik rij sowieso liever zelf O:)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

En toch doe je er niet verstandig aan dat hele stuk zelf te rijden.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ach. in 2 dagen en regelmatig stoppen (max 300km op 1 tank) lekker rustig aan doen vind ik het wel prima.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
En toch doe je er niet verstandig aan dat hele stuk zelf te rijden.
Wijsheid komt met de jaren. Ik weet nog van een toenmalige vriend, haalde op donderdag z'n rijbewijs en moest vrijdag naar Zuid-Frankrijk rijden in z'n eentje met zes passagiers, allemaal zonder rijbewijs. Is in één keer gereden en zei toen dat ie nergens last van had.

Jaren later heeft ie nog eens erkend dat ie meermaals bijna in slaap was gevallen en dat het eigenlijk na België al onverantwoord was om door te rijden.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Mja..ik ben niet van plan om alles snel te gaan rijden. Gewoon lekker rustig aan doen. Met het zonnetje erbij lunchen op een P enzo. Niet vroeg uit bed maar gewoon pas om een uur of 9 wegrijden. Gewoon lekker rustig aan doen en in 2 dagen.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Frotje tikt deze week de 275.000 aan :thumb:
Als ik weer eens achter een computer zit waarmee ik het kan bijwerken dan zal ik dat weer eens doen O:)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

800 km rijd je niet rustigaan als je laat wilt weggaan en ook nog fatsoenlijk wilt eten in een overnachtingshotel. Met een uurtje lunchen, nog een paar keer tanken ben je zo 9 tot 10 uur onderweg. Zeker als je het allemaal zelf moet rijden. Na 500 km is het echt wel eens lekker als je even een uurtje achterover kan gaan zitten, stoel in de ligstand en relax even je focus op iets anders (of helemaal niets).

Piet_Piraat schreef:
dat ie meermaals bijna in slaap was gevallen
Ik ben een kwartier van huis wel eens gestopt en een luchtje gaan scheppen. Na een lange dag terug uit Eindhoven rijden ben ik halverwege de A2 gestopt om wat te drinken, terwijl Eindhoven - Haarlem nou geen wereldafstand is. Ff wat anders doen in zo'n stop.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Met een uurtje lunchen, nog een paar keer tanken ben je zo 9 tot 10 uur onderweg. Zeker als je het allemaal zelf moet rijden.

iets voor 9 uur weg. om de zoveel tijd even benen strekken, ben je er dus tegen 7 uur. Prima tijd om dan ergens een goede schnitzel weg te werken :honger:
Wat mijn betreft ben ik pas tegen 9 uur bij het hotel en heb je onderweg even lekker uitgebreid gegeten. Het blijft wel vakantie hé 8)

Raaf
Master
 Bericht 
Klinkt als een prima haalbaar plan DD.

Pietert
Master
 Bericht 
Absoluut!
Met als enige, enorme nadeel dat je dik 10 uur met een 307 onderweg bent

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Pietert schreef:

:[
Prima reisauto 8)

Raaf
Master
 Bericht 
Pietert schreef:

Eensch. Maar ach, dat kon 16 jaar geleden ook met een oude frot escrot naar het Gardameer in 1 ruk. Toen was die 307 nog nieuw :lol:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Pietert schreef:

Volgens google maps nog langer :[

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
begrijpend lezen jeff :duh:

Alexander_B
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
ga jij lekker op je telefoon zitten pielen en laat je haar doorrijden in Duitsland en zeg je telkens: Rij nog maar ff door.

Dat probleem heb ik niet bij mijn vriendin, we reden op een gegeven moment 160@130 en ze vond 't prachtig, schoot tenminste op.

Alleen als de vmax naar 100 gaat begint ze te schommelen tussen de 90 en 110. Mja, dat komt vast wel in orde met wat meer ervaring achter 't stuur..

Blaataap
Master
 Bericht 

Alexander_B schreef:
Alleen als de vmax naar 100 gaat begint ze te schommelen tussen de 90 en 110. Mja, dat komt vast wel in orde met wat meer ervaring achter 't stuur..

Of cruisecontrol :lol:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Van die mensen die steeds schommelen in snelheid :dood:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Alexander_B schreef:

Oh, je doelt op autorijden O:)

Alexander_B
Master
 Bericht 
Autorijden ja. Ze heeft dr eerste tank nog niet leeggereden, beginnend bestuurder enzo..

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Alexander_B schreef:
Ze heeft dr eerste tank nog niet leeggereden

Heb ik ook niet :D 8)

Pietert
Master
 Bericht 
Ik wel. Moest ik bellen of papa met een busje peut mijn kant op kwam. Was gelukkig maar een paar km van huis :)

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mag je blij zijn dat je toen nog geen boot reed..

Pietert
Master
 Bericht 
:kniktja: tegenwoordig ben ik ook een stuk voorzichtiger. De auto zelf begint ook redelijk panisch te doen bij <50km.

nova_niek
Respect
 Bericht 
Met een DS3 is het helemaal feest. Bij minder dan ca. 120 km begint dat ding iedere 5 km te piepen en bij minder dan 50 km wordt je helemaal stapelgek van dat gepiep. :[

Alexander_B
Master
 Bericht 
2 brandstoftanks, reduncancy enzo. 8)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
:kniktja: tegenwoordig ben ik ook een stuk voorzichtiger. De auto zelf begint ook redelijk panisch te doen bij <50km.
Kun je instellen hè. Melding bij 6,5 liter en dan bij rijbereik onder 20km. Dan heb je er al een stuk minder last van.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Mja..op de terugweg is het wel het plan even bij de Ring te kijken :P

Welke Ring?

Raaf
Master
 Bericht 
Denk de Hockenheimring..

RRL
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Kun je instellen hè. Melding bij 6,5 liter en dan bij rijbereik onder 20km. Dan heb je er al een stuk minder last van.

Oh? Ik vond die vooraankondiging veel te vroeg, de permanente melding bij <50 km vond ik dan wel weer prima. Zolang er geen lampje brandt is er geen noodzaak tot tanken, gok dat het zonder of bij een late melding anders wachten is op het moment dat het fout gaat. Ervaring met 20 km rijden met 'distance to empty: 0 km' voor de neus heb ik al gehad, hoeft niet nog eens.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Daarom krijg je op 100km een waarschuwing, heb je tijd zat. Ik zit niet te wachten op constant geping, ik ben niet achterlijk.

RRL
Master
 Bericht 
Is toch alleen een ping zodra het bereik kleiner is dan 50 km, tussentijd toch niet?
Of je moet het contact uit hebben gehad binnen die afstand, maar dan pingt hij bij het starten toch standaard al omdat als je de gordel nog niet om hebt.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Plan is om op zondag Emmen - omgeving München te doen en de mandag München - Porec te doen

Dan kun je mooi 's avonds naar het Hofbrauhaus in München. Dikke pret. Kunt er redelijk eten, maar vooral heel gezellig bieren :biertje:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Is toch alleen een ping zodra het bereik kleiner is dan 50 km, tussentijd toch niet?
Ligt eraan hoe de instellingen zijn. Ze kunnen piepen met nog 6,5l in de tank, en daarna nog eens als het bijna mis is. Dat kan met rijbereik van 50km zijn, maar ook 20, dacht ik. Leuk, aangezien dat rijbereik varieert met de rijstijl. Even doorgassen en hij duikt onder 20km...*pling*. Dan rustig aan, bereik weer naar 40km, dan weer gassen...*pling*

KanarieVW
Master
 Bericht 
Raaf schreef:
Denk de Hockenheimring..

Krijg meer de indruk dat hij denkt dat er bij Nürnberg iets te doen is wat dat betreft.

Pietert
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Kun je instellen hè.

Hoe dan? Ik heb naar mijn weten redelijk het complete menu doorgespit.

Mijn BMWhat adapter doet het om de een of andere reden niet op deze wagen, dus kan ook niet coden :( Misschien even met de BT module proberen (EL kloontje)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
KanarieVW schreef:
Krijg meer de indruk dat hij denkt dat er bij Nürnberg iets te doen is wat dat betreft.

Moet nog even kijken of er dan wat te kijken is

KanarieVW
Master
 Bericht 
Ik zou vooral even kijken of je niet 2 plaatsen in DL door elkaar haalt.

De letter 'N' is een hint.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ja ik weet wel waar het ligt hoor.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Bijna 400km westelijk van Nürnberg inderdaad.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
ja maar wat is je punt nu? :x

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Dat je taalgebruik wel zo moet zijn dat je dit door een ringetje kan halen, anders zit je straks verkeerd.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Zit de ring niet net boven München dan :o :o O:) :lol:

Nee tuurlijk weet ik dat dat onder het Ruhrgebied zit, ben niet gek :lol: (nou ja dat laatste valt nog over te discussiëren)

KanarieVW
Master
 Bericht 
Aangezien je op Nürnberg reageerde en dat op je route is vermoedde ik dat je de klassieke fout maakte. 'De Ring' ligt bij Nurburg. Niet geheel op jou route.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Oh ik las over je N heen :lol:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Nee tuurlijk weet ik dat dat onder het Ruhrgebied zit, ben niet gek :lol: (nou ja dat laatste valt nog over te discussiëren)
Zowel Nurburg als Nuernberg liggen onder het Ruhrgebiet.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ja en Japan ligt ook onder IJsland. En Groningen ligt ook onder Hamburg..

Blaataap
Master
 Bericht 

Heel Nederland ligt onder het Rührgebied :[ :[

Pagina 37 van 43 [ 2119 berichten ]