» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 32.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 41 van 43  [ 2119 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

406 schreef:
Je hebt 6618km gereden in 95 dagen, 6618/95*365=25.247. Toch maar een gasinstallatie inbouwen? :lol:

En dan te bedenken dat het plan was om de auto meer te laten staan.... :[ :lol: :lol:

406
Master
 Bericht 
basjuh1981
Master
 Bericht 
Zo, de 75.000 is gehaald.

zadkine
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Zo, de 75.000 is gehaald.

Ik ben net door de 77777 heen gekomen

Injectie
Master
 Bericht 
Spiegelstandje ingevoerd. 431134 KM.

Blaataap
Master
 Bericht 

Updateje: 222.000 :woop: :woop:

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Hier ook maar even gedaan, laatste was precies 2 maanden geleden bij 266.666km. van de week zag ik 272.272km

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Er komen steeds meer spinnenwebben op mijn auto. Dikke prima.
Alle drie de voertuigen weer geüpdatet (blijft een vies woord).

JeffreyM
Master
 Bericht 
Ook maar weer eens geüpdatet. Laatste keer was eind november vorig jaar :[
Nu toch weer een plekje gestegen :woop:

Archiebald
Master
 Bericht 
Update gedaan, km/jaar zakken flink.....

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Ben ik de enige die zich ergert aan alle data in het kopje 'bouwjaar'.
Staat toch bouwjaar en niet bouwdatum :[

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Dat weet ik niet.

Injectie
Master
 Bericht 
Ik erger mij er niet aan. Datum ingebruikname zou wel beter zijn nu je het zo zegt.

406
Master
 Bericht 
Staat er ook bij

Zal mijn bakkies ook maar eens updaten. De golf inmiddels de 361k gepasseerd en de coupe iets over de 345k

Archiebald
Master
 Bericht 
Injectie schreef:
Datum ingebruikname

Staat er toch? :[

406
Master
 Bericht 
Zag net de 363636 voorbijkomen

Archiebald
Master
 Bericht 
:woop: Ik hik nu tegen de 280K aan.... Gaat hem komende week wel worden.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Ook maar weer eens bijgewerkt. De 3 ton komt in zicht :|
Heb eigenlijk wel zin in een V70 maar kom maar geen geschikte tegen.. En de Mondeo blijft maar doorgaan dus echte noodzaak is er ook niet :[ :lol: :applaus: :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Sander schreef:
Heb eigenlijk wel zin in een V70 maar kom maar geen geschikte tegen.. En de Mondeo blijft maar doorgaan dus echte noodzaak is er ook niet :[ :lol: :applaus: :thumb:
Dan zou ik gewoon de Mondeo blijven rijden. Uit die tijd zit er toch nog veel Ford-invloed in de V70, dus het is geen heel andere wagen. Financieel kan doorrijden wel eens heel slim zijn.

basjuh1981
Master
 Bericht 
Je weet waar je aan toe bent. Met een andere wagen is dat natuurlijk maar afwachten.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Vorige week de 55.555 aangetikt met de motor. En de Nissan weer eens gebruikt die niet zo fris meer rook en aardig wat spinnenwebben had verzameld.

Alexander_B
Master
 Bericht 
Ik zit volgens mij nou op 275k, ofwel 20k na aanschaf in 10 maanden. Zal de precieze stand van de week ff aflezen en invullen weer.

yj24tp
Pro
 Bericht 

Zojuist de 502.500km aangetikt. 850 20V aut. op lpg (f)

Archiebald
Master
 Bericht 
:woop: :woop:

Afbeelding

JeffreyM
Master
 Bericht 
Gisteren de 150.000 stand gemist :duh:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
150k? Wat een maagdelijke auto Sjef. Je rijdt er niet zo veel mee hè. Behalve dan die ritjes naar Amsterdam.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Paar weken terug 100.000 km aangetikt met m'n Focus :) Inmiddels 101.xxx km.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
150k? Wat een maagdelijke auto Sjef.

Vroeger denk ik van een oud vrouwtje geweest :lol: In 2013 kreeg ik hem met ongeveer 95.000 op de teller.

Piet_Piraat schreef:
Je rijdt er niet zo veel mee hè. Behalve dan die ritjes naar Amsterdam.

Rij er genoeg meer, maar de laatste tijd, sinds ik werk dichtbij huis heb, niet meer nee. Dan is Amsterdam 1 van de meest 'verre' reis ja :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
55k in vier jaar is niet bizar weinig inderdaad.
Nouja, wel lekker, kun je er nog lang zat mee doen.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Nou ik vind zelf dat ik alweer aan een "nieuwe" toe ben :lol:

RRL
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
55k in vier jaar is niet bizar weinig inderdaad.

Vrij gemiddeld toch? 13.750 per jaar. Dan doe je inderdaad wel lang met een auto.

Zou best willen dat ik per jaar op zo'n stand uit zou komen. Kijk de laatste tijd veel rond en reken wat dingen uit, 45k per jaar tikt in kosten aardig aan.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Dan doe je inderdaad wel lang met een auto.

als je 'm alleen voor stadsritjes gebruikt en de motor nooit warm wordt niet..
Ik ging met de Seat weleens een heel stuk omrijden om de motor een keer goed warm te krijgen.

406
Master
 Bericht 

:kniktja: Twingo van de buurvrouw was met 55k op de teller exit.

RRL
Master
 Bericht 

Dat is idd funest. Wat dat betreft goed dat ik nu weer iets vaker de auto leen, zijn over het algemeen ritten dan 50+ km. Wordt het warm en blijft het dat ook wel even. Plus dat het motortje ook wel even moet werken.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Zou best willen dat ik per jaar op zo'n stand uit zou komen. Kijk de laatste tijd veel rond en reken wat dingen uit, 45k per jaar tikt in kosten aardig aan.
Dat is absoluut waar. Het is geen goedkope hobby.

Peter.B
Master
 Bericht 
Mijn Focus van 3 jaar en 3 maanden oud is vorige maand eruit gegaan met zo`n 210.000 KM.
Mag nu een paar jaartjes rond rijden in een megane estate, het is wel even wennen.

Heb het ook aangepast in de lijst, maar kan iemand de focus voor mij op de lijst zetten met de verkochte auto`s e.d.?

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Vandaag getankt bij 373019 km.
Schiet weer lekker op

adinsx
Master
 Bericht 
Vakantieritje van 2610 km (alleen retour, daar niet gereden) en de teller staat op 123.500 :thumb:

Okkie68
Master
 Bericht 
:duh: dwars door 333333 gereden zonder een foto te maken.. :duh:

KanarieVW
Master
 Bericht 
De Tig toegevoegd. Gelijk m'n koppositie verbeterd wbt KM-Jaar :o

keokiracer
Master
 Bericht 
Je moet de Golf die door de Tiguan vervangen is nog weghalen (f)

KanarieVW
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Je moet de Golf die door de Tiguan vervangen is nog weghalen (f)

je hebt gelijk. gefixt.
Had hem nog even ingevuld om te kijken wat het gemiddelde is geweest over 3 jaar.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Holy shit, bijna 95k als je zo doorrijdt. Zoiets had je met de Touran toch ook? Ik ben best blij dat ik daar niet serieus in de buurt kom.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Met de Touran deed ik 110k per jaar. Wil eigenlijk ook niet meer zoveel rijden, maar het is een beetje druk op het moment. En je pakt in de eerste maand snel de auto omdat hij nieuw is.
Nu weer meer vliegen.

Remo
Master
 Bericht 
Ook even bijgewerkt, auto's zitten samen op 852.812 km 8)
Jag is tijdens de Carbagerun de 335.000 gepasseerd, blijf me verbazen over dat ding.

adinsx
Master
 Bericht 
No shit, 110k per jaar? :loco:
Ik hou het bij 30-32 per jaar. Relatief weinig, te weinig. Laatste helft van het jaar flink wat meer afspraken buiten de deur plannen.

Interessante wel, dat 'meer vliegen'. Vorig jaar vroeg de fin.dir. zich af waarom ik een Thalys-ticket (eerste klasse) naar Parijs declareerde, want ik heb toch een leaseauto. Hij snapte er niets van.
Maar even uitgelegd dat het qua tijd inderdaad niet uit maakt. In een goede vijf uur rij ik naar Parijs, nu moest ik eerst een uurtje naar Schiphol. Maar dat ik in de Thalys door kan werken, geen gedoe met de auto parkeren heb én uitgeruster er aan kom. "Oh, ja ok dan" :[

KanarieVW
Master
 Bericht 
Als ik reis is het altijd pas een paar dagen van te voren bekend. Dan is vliegen vaak goedkoper dan de Thalys ofzo. Wat ik nog wel eens doe is rijden naar CDG en dan de trein naar downtown. Scheelt je ook een uur enkele reis.

RRL
Master
 Bericht 
Tenzij je in de Randstad woont is de trein naar Parijs in reistijd amper sneller. Doe er met de trein zo'n 5 uur over van Gare du Nord tot aan mijn woonplaats, auto ben ik met 530 km niet veel langer onderweg als ik het handig kan plannen.

Met de auto naar Parijs heeft dan nog mijn voorkeur. Vind het rijden niet erg en door Parijs heen is ook niets spannends aan.

adinsx
Master
 Bericht 
Klopt RRL, reistijd maakt niet veel. Maar door kunnen werken en relaxter aankomen vind ik prettiger. Zeker als er twee 'ren-en-vlieg'-dagen op een beurs op het programma staat.
Privé ga ik wel met de auto. De AutoSalon bijvoorbeeld. Einde middag weg, auto bij hotel parkeren 's avonds. Hapje eten en de volgende dag de beurs over.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Opzich kan ik met de auto binnen 4uur met de ring van Parijs zijn. Probleem is alleen dat de laatste 10km de stad in nog eens ruim een 1 uur duurt. Dus of de auto bij CDG of St. Denis station. Ben je zo in hartje centrum. Ik vind de Thalys veel te duur als je kort dag boekt. Mijn record is in 3,5uur van Gouda naar Les Halles op een zondag. Dan cross je Parijs zo door.

Pagina 41 van 43 [ 2119 berichten ]