» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 2 van 2  [ 56 berichten ]
basjuh1981
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
het muntje aanpakt ;)

Ik heb nog een muntje van Drievliet. Kan ik de volgende keer weer gratis parkeren 8)

WNS2.0D
Master
 Bericht 
no justice schreef:
Hoeveel maanden van te voren kun je al verlengen eigenlijk?

120

bruintje beer
Master
 Bericht 
Wie heeft er zitten knippen in dit topic? :[

lacheisleuk
Master
 Bericht 

jack19 schreef:
Nu snap je iig wel waarom je op het aanrijdingsformulier ook moet invullen tot wanneer je rbw geldig is.
Dat hoef je niet... Maar wel de afgiftedatum

dabeetle
Master
 Bericht 
Apart,
ik kreeg 4 maanden van tevoren gewoon netjes een (standaard) bericht van de RDW via "Mijn Overheid"

Citaat:
Datum
11 oktober 2016
Onderwerp
Uw rijbewijs verloopt
Geachte heer,
Volgens onze gegevens verloopt uw rijbewijs met rijbewijsnummer XXX binnenkort (zie de
geldigheidsduur op de achterkant van uw rijbewijs). Wilt u gebruik blijven maken van uw rijbewijs, dan
moet u dit vóór 13 februari 2017 verlengen bij de afdeling Burgerzaken/Publiekszaken van uw gemeente.
In deze brief leest u hoe u dat kunt doen. Als u uw rijbewijs inmiddels al heeft verlengd, dan geldt deze
brief niet voor u

ZX-driver
Master
 Bericht 
dabeetle schreef:
Apart,
ik kreeg 4 maanden van tevoren gewoon netjes een (standaard) bericht van de RDW via "Mijn Overheid"

:fp: :fp:

Ik ben nog jong, maar in sommige dingen lijk ik wel 60+, onder andere dat ik er maar niet aan kan wennen dat bijna alles tegenwoordig digitaal gaat. Ik heb MijnOverheid, maar hier kijk ik alleen op als ik belastingaangifte moet doen en ik had nog geen e-mailalert voor nieuwe post ingesteld.

Terwijl ik dus gewoon een papieren brief verwacht had, bleek ik eind januari al bericht van RDW gehad te hebben in 'mijn overheid', wat ik na deze tip dus terugvind.

Pagina 2 van 2 [ 56 berichten ]