» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 960.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 112 berichten ]
Brave Hendrik
Master
 Bericht 
Komt zelden voor.
Maar laten ze eerst maar eens de fiets van m'n opa teruggeven, voordat ik er om kan lachen.

BLikent
Master
 Bericht 
De Telegraaf schreef:
Minder bijzondere nummerplaten in België

BRUSSEL - Belgen vragen minder vaak een gepersonaliseerde nummerplaat aan bij de Dienst Inschrijvingen der Voertuigen (DIV). Sinds de prijs voor een nummerplaat met teksten als Guy01 of Animal is gestegen van duizend naar tweeduizend euro, daalde het aantal aanvragen van bijna zesduizend in 2015 naar bijna 1800 in 2016.

In december 2015 verdubbelde de prijs, maar de prijswijziging is slecht voor de schatkist, blijkt nu. De inkomsten daalden van 6,1 miljoen euro in 2015 tot 3,3 miljoen euro vorig jaar. Dat is reden voor minister van Mobiliteit François Bellot om te pleiten voor een prijsverlaging.

Afbeelding

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Het begrip prijs-elasticiteit niet helemaal goed begrepen. Goed onderzoek gedaan jongens!

Lotus Omega
Master
 Bericht 
No fncking shit! Dat had ook niemand verwacht he :roll: 1000 euro is al een belachelijke prijs laat staan 2000.

Masterdam
Master
 Bericht 
Belachelijk laag ja.

406
Master
 Bericht 
Als je het vergelijkt met bepaalde engelse plaatprijzen wel ja. Ik heb het er iig niet voor over.

Raymond
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Het begrip prijs-elasticiteit niet helemaal goed begrepen. Goed onderzoek gedaan jongens!

Ze hadden het na moeten vragen bij het CJIB. Die weten al jaren hoe je maximaal geld kunt uitzuigen zonder dat er rellen uitbreken.

Ogre
Master
 Bericht 
DikkeDiesel schreef:
Het begrip prijs-elasticiteit niet helemaal goed begrepen.

Tenzij er gewoon sprake is van verzadiging van de markt dan altijd...

Alexander_B
Master
 Bericht 
Ik zou in NL ook best een custom kenteken willen, maar ik zou dr niet meer dan 250 euro voor overhebben. Helemaal niet als 'woordenboek-woorden' ook nog eens duurder zijn..

liquid_force
Master
 Bericht 
in Zweden betaalde ik indertijd circa 600€ voor 10 jaar ... da's een biertje per week omgerekend ...

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Was ook wel een super kenteken :D

406
Master
 Bericht 
Doe maar het Duitse systeem.

Ik blijf het wel kinderachtig vinden dat je hier in NL niet eens een kenteken kan aanvragen dat nog niet is uitgegeven maar wel zal gaan worden. Als ik nu een 406 zou importeren dan zou ik graag het kenteken PG-406-T willen. Het is nog niet uitgegeven maar dat gaat 'ie wel, maar vragen of het mag? niks daarvan.

Pagina 3 van 3 [ 112 berichten ]