» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 82.3 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 6  [ 264 berichten ]
Spook
Master
 Bericht 
Ik ook. Maar mss mocht die niet gezien de context.

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik vond deze aflevering wel echt tof.

Ik ben jaloers op hoe goedkoop auto's in het VK zijn, mustang in NL met V8 kost 100k+ tov. 31k in de UK?
3x zo duur door die stinkbelastingen? :nah: :[ :thumb_d: :boos: :loco:
Ik zit echt in het verkeerde land! Kut milieuidioten.

Waarom accepteren we dit zo makkelijk, in DE en BE is de Mustang wel normaal geprijsd zie ik net.

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik zit echt in het verkeerde land!

:kniktja:

Kwibus
Master
 Bericht 
Snovvexit? Dogit?

keokiracer
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Dogit

:roflol: :roflol:

Boralis
Master
 Bericht 

Opening tune lijkt van Mike Feltman van Nine Below Zero te zijn. Ridin' on the L&N van hun lijkt er ook veel op, maar net niet helemaal.

Spook
Master
 Bericht 
Voor de mensen die het hebben gemist is er begin dit jaar een 2e seizeon van James May's Cars of the People uitgekomen. Vermakelijk.

Pietert
Master
 Bericht 
:thumb: Nice! Thx!

Spook
Master
 Bericht 
Hij heeft nu ook een 2e seizoen van The Reassembler.

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Wat een ongelooflijke kneus die Andreas Kasdorf in de Stuttgart-aflevering.

Afbeelding

Wilde Grand Tour bannen want "Stuttgart is een fietsstad". Ja hoor, met de hoofdvestigingen van Mercedes Benz en Porsche... :fp:

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Op "celebrity braincrash" en "the American driver" na vind ik het toch een schappelijk programma geworden.
De Afrika-special (wat was het, Namibië?) was ook prima kijkvoer.

Spook
Master
 Bericht 
Dat was gewoon Top Gear zonder de naam.

406
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Op "celebrity braincrash" en "the American driver" na vind ik het toch een schappelijk programma geworden

Eensch.

Spook
Master
 Bericht 
Joël D.
Master
 Bericht 
Da's ook toevallig, ik heb vanmiddag net de aflevering gekeken waar die in TG kwam.

snovvdog
Master
 Bericht 
De TG grapjes blijven grappig :lol: .

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Vond aflevering 10 weer erg leuk. Op die stomme American driver na dan...

Feitelijk
Master
 Bericht 
"I hate the Allman Brothers"

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
:roflol: :roflol: :roflol:

Archiebald
Master
 Bericht 
Nou ik vind "the American" minder storend als "Celebrity brain crash". Wat is dat flauw zeg, neemt niet weg dat die pakzak ook bloed irritant is. Maar goed, verder is het leuk vermaak! Ik vond de Namibië-special weer erg leuk!

Christafari
Master
 Bericht 
Ik vind alleen nog maar torrents waarvan vlc de codec niet af kan spelen ofzo?

liquid_force
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Celebrity brain crash

door de juridische problemen met de BBC mogen ze geen gasten interviewen ... op deze manier (ok, ben het met je eens, niet de beste manier) pesten ze de BBC met alle "gasten" die ze zo wel aan boord hebben ...

Spook
Master
 Bericht 
Christafari schreef:
Ik vind alleen nog maar torrents waarvan vlc de codec niet af kan spelen ofzo?

Update VLC. Of gebruik MPC-HC. Dat gebruik ik overal voor en VLC is puur als backup.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Episode 11 viel me tegen, niet omdat ze niet hilarisch waren maar het einde...

Ik had na zoveel 'confidence' echt verwacht dat May de ferry naar Jersey of Guernsey zou nemen. British soil. Zou ook goed gepast hebben na het scottish/british gedoe.
Jammer

Schep
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Episode 11 viel me tegen, niet omdat ze niet hilarisch waren maar het einde...

Dat heb ik de laatste 4 afleveringen, eigenlijk. Het einde is elke maar mwah.
Die stellage voor de buggy episode was over the top;
Die race met die auto's van natuurproducten vond ik erg saai en voorspelbaar;
Het gros van de 'actie' in de Barbedos episode was wat overdreven;
Dat einde van de Maserati's had zoveel leuker kunnen zijn.

Pietert
Master
 Bericht 
Yep. Maar ik beschouw dit seizoen ook als try-out. Het moet even epibreren ;)

DikkeDiesel
Master
 Bericht 
Epibreren, dat woord heb ik lang niet meer gehoord :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Cromulent taalgebruik.

Kwibus
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Cromulent
:applaus: Wauw. Dat moest ik opzoeken. Gebeurt me niet zo vaak. Aan de andere kant, is wel een Engels woord.

snovvdog
Master
 Bericht 
De aflevering van vannacht was weer tof, humor is soms erg kinderachtig maar blijft grappig :applaus: .

Wederom, 54k pond voor die Jaguar in VK, 112k Euro's in NL.
Stel je voor dat mensen auto's kopen die leuk zijn en vermogen hebben (//kut CO2 taks/BPM).

Schep
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Stel je voor dat mensen auto's kopen die leuk zijn en vermogen hebben (//kut CO2 taks/BPM).

https://www.emigrerenuitnederland.nl/em ... -engeland/

Ik moet er niet aan denken, ik vind 3 dagen per week daar zitten voor werk al ruk, maar ja, wel goedkopere auto's dan hier.
T'is waar je je prioriteiten legt.

Kwibus
Master
 Bericht 
Mocht het ooit zover komen, dan bied ik bij deze vast aan de Facebook Snovvdog Uitzwaaidag pagina te gaan beheren 8)

Spook
Master
 Bericht 
Nuremberg rally lol.

Ook mini-lol @ Nessie op de achtegrond op het einde.

KanarieVW
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
De aflevering van vannacht was weer tof, humor is soms erg kinderachtig maar blijft grappig :applaus: .

Echt he. Ik ging gelijk naar de Jaguar website om te kijken naar de prijslijst. Ben opzoek naar een (hogere) opvolger voor de Golf en Een iets minder dikke versie leek even binnen budget te vallen, maar toen zag ik de prijs van de standaard NL versie heb ik de site weer verlaten.

Joël D.
Master
 Bericht 
Mijn vader zei ook al, 'he, dat is wel een leuke auto, ook niet zo gigantisch duur'.

Alleen vergeten dat er 30k BPM op zit. :fp:

Spook
Master
 Bericht 
Pietert
Master
 Bericht 
Pff.. Ik moest het 3x lezen eer ik nou snapte wat ze willen vertellen.

Maar hij is dus NU gevallen met de motor, terwijl ze het heel de tijd over z'n crash van 11 jaar geleden hebben en ondertussen foto's gebruiken van een eerdere (India?-)special waar hij toevallig ook op een motor zat. Mijn god wat blijft het toch een kut krant.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
:lol: Ik vond het ook al wat nietszeggend. Ok, hij is gevallen en was bewusteloos.. Maar geen permanente schade.

Maar dat had wel gekund vanwege de ernstige hersenbeschadiging en coma door zijn horrorcrash 11 jaar geleden !!!1!!1!!112 O:)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Mijn god wat blijft het toch een kut krant.

Komt hier niet door de proxy, "incidental nudity" :lol:

Pietert
Master
 Bericht 
Beter zo. Je mist niets :)

Spook
Master
 Bericht 
Page 3 :woop:

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Citaat:
It's true, I did fall off a motorbike whilst filming recently for The Grand Tour in Mozambique. I banged my head, yes, along with pretty much everything else apart from my left thumb, which remains un-bruised. Can't tell you more yet about the how and why of it; that's all for later in the year on the show. As for injuries; well put it this way, I don't think I can get a book out of it.

https://drivetribe.com/p/S-M0ZCjCQJKNd6 ... xWyOjYWWvw

Pietert
Master
 Bericht 
Valt wel mee dus. Mooi.. Doorrrrr

Edit: Drivetribe meteen op z'n reet. Mooi :)

Spook
Master
 Bericht 
http://jalopnik.com/richard-hammond-air ... 1795985170

Citaat:
Richard Hammond was airlifted to the hospital after a serious crash in an electric Rimac Concept One supercar while filming season two of The Grand Tour, and is said to have luckily suffered “no serious injury.”

Reports indicate Hammond may have fractured his knee in the crash, but managed to pull himself from the car just before it burst into flames after crashing out of the Hemburg Hill Climb in Switzerland.

Dammit Hamster, keep the shiny side up ffs.

Sterke comment:

Citaat:
Does that mean he’s not coming on then?

:devil:

Kwibus
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Sterke comment:
:roflol:

406
Master
 Bericht 
:roflol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
WimLex
Master
 Bericht 
en de tekst:
Citaat:
Ex-Top Gear-presentator Richard Hammond gewond door crash
Vandaag, 19:46
Buitenland, Cultuur & Media

De Britse tv-presentator Richard Hammond is goed weggekomen bij een auto-ongeluk tijdens opnames voor het programma The Grand Tour.

Hammond vloog op een bergweg in Zwitserland met een elektrisch aangedreven supercar uit een bocht. De Rimac Concept One kwam op zijn kop in een naastgelegen weiland. "Richard klom uit het wrak voordat het in brand vloog", zeggen de programmamakers.

Hammond is met een helikopter naar een ziekenhuis gebracht. Vermoedelijk heeft hij alleen knieletsel opgelopen.

Hammond vliegt uit de bocht
Hammond presenteert het Amazon-programma The Grand Tour samen met James May en Jeremy Clarkson. De drie presenteerden eerder het autoprogramma Top Gear van de BBC.

Clarkson twitterde dat het de grootste crash was die hij ooit zag en ook de meest angstaanjagende. "Gelukkig lijkt Richard behoorlijk oké."

In 2006 liep Hammond bij opnamen voor Top Gear hersenletsel op, bij een poging het Britse snelheidsrecord voor auto's te breken.

http://nos.nl/artikel/2177586-ex-top-ge ... crash.html

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Hij is weer lekker bezig :lol: :x

Pagina 5 van 6 [ 264 berichten ]