» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 1 van 6  [ 264 berichten ]
Pietert
Master
 Bericht 
Afbeelding
basgitaar schreef:
Wordt het niet eens tijd voor een The Grand Tour-topic?

Naar aanleiding van het afsterven van Top Gear en vanwege het feit dat gisteren de eerste aflevering van The Grand Tour was: hier een splinternieuw topic om er lekker oeverloos over te modderen. :)

Archiebald
Master
 Bericht 
:woop: Beter ja!

A4
Master
 Bericht 
Hmm. Straks eens even uit de nieuwsgroepen trekken :thumb:

bx gek
Master
 Bericht 
Ik heb hem al binnen via de piraten baai

Spook
Master
 Bericht 
Geen 1080p. Boo!

Pietert
Master
 Bericht 
Even geduld. Komt vaak een dagje later. Net als de H265.

Spook
Master
 Bericht 
Ik verwacht eigenlijk gewoon 4K. Of dan toch minstens 2K.

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
Tja.. Als je echt niet kan wachten: http://thevideos.tv/embed-psicccjp8u0n-728x410.html wel adblocker inschakelen :)

kikker
Nieuwkomer
 Bericht 
De openingsclip is in ieder geval erg mooi gedaan. Afgehaakt voor nu bij de clip wat nog gaat komen over de volgende 12 weken. Dat stuk maar even overslaan. Geen zin in spoilers.

Spook
Master
 Bericht 
Wie ben jij nou weer? :lol:

TommyGun
Master
 Bericht 
:lol:

SuperChinees
Die hard
 Bericht 
Spook schreef:
Wie ben jij nou weer? :lol:

Had je tegen mij!?

Spook
Master
 Bericht 
Ik deed er geen 10 minuten over om die zin te schrijven, dus nee.

Archiebald
Master
 Bericht 
Blijkbaar wel :lol:

Kwibus
Master
 Bericht 
Als nieuwkomer zou-ie eigenlijk kikkervisje moeten heten. De status van kikker moet-ie nog verdienen O:)

Pietert
Master
 Bericht 
Openingsclip nu ook te vinden op dumpert. Maar ik wacht wel tot thuis :)

Archiebald
Master
 Bericht 
Pietert, kun jij hem niet seeden voor mij? :woop:

TommyGun
Master
 Bericht 
Vanavond eens kijken of SickRage 'm netjes opgepakt heeft. Gelukkig zitten er genoeg private trackers in O:)

Griffin
Master
 Bericht 
Net even zitten kijken via Exodus, grappig maar niet super. 't Heeft qua camera-werk en aankleding (nog?) niet de kwaliteit van de oude TG.

Spook
Master
 Bericht 
1080p is uit.

Joël D.
Master
 Bericht 
Link?

Kami
Master
 Bericht 
Ze pakken wel uit zeg voor een eerste aflevering, straaljagers, live muziek, bult auto's.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
NZB?

Kwibus
Master
 Bericht 
*kuch* the.grand.tour.s01e01.webrip.x264-deflate *kuch*

Maar, subtiele opening hoor. Heel bescheiden enzo :roflol:

Nou keek ik nooit naar Top Gear, dus dat zal met deze dan ook wel niet denk ik. Deze eerst maar eens afkijken... wel lekkere auto's :kwijl: :honger:

Spook
Master
 Bericht 
The.Grand.Tour.2016.S01E01.The.Holy.Trinity.1080p.AMZN.WEBRip.DD5.1.x264-NTb

Bijna door de aflevering heen. So far, so meh. En dezelfde oude truc van het blurren van de ruiten zodat we niet zien dat ze zelf de drifts niet doen. En dan met een resultaat komen dat Chris Harris een slordig jaar geleden al presenteerde. (dikke kans dat het dezelfde sessie was ook nog)

De grap van Jeremy's huis .. hij gaat verbouwen, dus dat is er gewoon in verwerkt.

Mja. Hopelijk volgende week beter.

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik vond het leuk vermaak. Wie dit serieus neemt snapt het niet denk ik, dit is gewoon een stel gekken die een heel goed komedie/auto programma hebben gemaakt.

Kami
Master
 Bericht 
Ik vond het wel leuk wegkijken.
Inhoudelijk..... ja wel leuk die supersports maar verder weinig inhoud maar wel vermaak.

garage
Master
 Bericht 
Ik heb hem uit de piratenboot en vind het wel lekker wegkijken hoor 8)
@Kami: Ik had de reactie al getypt maar niet refreshed, pas na het posten zag ik dit .... :thumb:

Griffin
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
*kuch* the.grand.tour.s01e01.webrip.x264-deflate *kuch*

Maar, subtiele opening hoor. Heel bescheiden enzo :roflol:

Nou keek ik nooit naar Top Gear, dus dat zal met deze dan ook wel niet denk ik. Deze eerst maar eens afkijken... wel lekkere auto's :kwijl: :honger:

Burning Man, geleende attributen en publiek dus [emoji6]

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
Griffin schreef:
Burning Man,
Ik las "Burning Van" en zag ook een brandende caravan aan een hijskraan :lol:

Spook
Master
 Bericht 
Geloof je nou echt dat dat het echte burning man was? Ik zag geen naakte trippende hippies en miljonairs en duizenden tenten en trailers en een veld vol privéjets.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Oh wacht hierom heb ik oók Amazon Prime? Niet echt gerealiseerd :lol:

Valt alleen niet onwijs goed mee te daten :roll:

garage
Master
 Bericht 
Ik ga voor zeker volgende week weer kijken, ik vond het leuk! :thumb:

406
Master
 Bericht 
Helemaal mooi begin! Enige jammere vond ik de 3 "overleden" gasten, zal wel amerikaanse humor zijn.

garage
Master
 Bericht 
Mwah, dat vond ik inderdaad ook minder (Ws nemen ze afscheid van 'star in a reasonable prised car' oid) ook het overdreven stoeien met de blauwe kleur van de M2 (De rook van de spinnende banden kreeg dezelfde kleur als de auto :roflol: ) vond ik minder, en ik ben nog niet overtuigd van het ebola circuit. Maar dat is allemaal finetunen!

406
Master
 Bericht 
garage schreef:
en ik ben nog niet overtuigd van het ebola circuit.

Het circuit vind ik dikke prima, de chauffeur daarentegen ben ik nog niet van overtuigd.

Kwibus
Master
 Bericht 
Allemaal gedaan om nog even tegen de BBC te schoppen zonder dat de advocaten meteen bellen...

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik vond het weer super leuk. Je merkt idd dat het heel erg scripted is, maar daarom moet je er niet serieus naar kijken maar het inderdaad als comedy zien.

Archiebald
Master
 Bericht 
Dit is inderdaad wel duidelijker gescript als TG. De nieuwe "Stig" vond ik wel kansloos. Hopelijk dat dat per land iemand anders is!

garage
Master
 Bericht 
Ik lees jouw reactie:
Archiebald schreef:
gescript als TG

en denk, hmmm, TG en nu GT, er zit in derdaad een hoop narrigheid richting BBC in 8)

bx gek
Master
 Bericht 
Ik heb het gisteren met mijn gezin bekeken, maar wij hebben het net als TG met een korrel zout genomen en heerlijk genoten en gelachen.

406
Master
 Bericht 
Archiebald schreef:
Hopelijk dat dat per land iemand anders is!

Nope, ze hadden aangegeven dat alle auto's door dezelfde persoon gereden gingen worden.

Kwibus
Master
 Bericht 
Vandaar ook dat de Amerikaan de rondes in Portugal deed?

KanarieVW
Master
 Bericht 
Vanmorgen liggen/ zitten kijken en vond het wel weer erg goed in elkaar zitten. Hoop wel dat er volgende week meer dan 1 echt item is.

406
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Vandaar ook dat de Amerikaan de rondes in Portugal deed?

Dat was geen getimede ronde voor het vergelijkingsbord

Kwibus
Master
 Bericht 
Ze moeten wel consequent blijven natuurlijk. Oh, wacht, Amerikanen...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Wel al binnen, misschien straks even kijken. Als ik het zo lees zijn de reacties al een stuk beter dan bij het laatste seizoen TG.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ik vond het tegenvallen. De auto-items waren wel echt weer zoals voorheen (de blauwe rook bij de M2 viel me ook meteen op :D), dat was tof. Maar ik vond de rest -zelfs voor hun begrippen- echt overdone. Ga een volgende keer wel kijken, maar dan hoop ik op wat meer auto's en minder gelul.

bx gek
Master
 Bericht 
ze zeggen dat in aflevering 2 geen auto 's vorkomen.

Pietert
Master
 Bericht 
Nee, dat zeiden ze niet:
Citaat:
- Yes, it is. But we had to clear all that up, because contrary to what some people have been saying, this actually is a car show.
- Well, not next week it isn't.
- Next week is an exception. Yeah.
- But not when we go to Barbados either.
- No, Barbados is definitely another exception. But tonight couldn't be more "car-y" if it tried.

Ja, er is gewoon een website wat alles uittypt :o

Pagina 1 van 6 [ 264 berichten ]