» Off-"Flitsservice" » Auto's Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 2 van 2  [ 61 berichten ]
RAH
Master
 Bericht 
maarten28 schreef:
Ik weet niet hoe je je dat voorstelt.

Gewoon zoals ik al geschreven heb. Je kenteken op fotoshoppen op een kentekenbewijs van een auto die wel een groene sticker zou krijgen. In Duitsland kan men niet nagaan of kenteken en kentekenbewijs bij elkaar horen. En op de sticker staat geen merk of type. Dus voor mijn Peugeot 406 2.2 HDiF die destijds op basis van bouwjaar een gele sticker kreeg, kreeg ik op basis van het kentekenbewijs van een Ford Mondeo 1.6 (benzine) met daarop mijn kenteken gewoon een groene sticker.

RRL
Master
 Bericht 
Tot je een slimmerik hebt die weet dat je in NL de kentekengegevens online kan raadplegen.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Dan ben je in principe nog steeds safe, want dingen als een extra roetfilter of kat worden niet geregistreerd, maar zouden je wel kunnen helpen in een andere categorie sticker te komen.

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Ik kan me toch herinneren dat ik op rdw.nl bij één van mijn vorige auto's een retrofit roetfilter heb gezien (die ik niet zelf heb geplaatst). De auto bestaat blijkbaar niet meer, dus ik kan het niet controleren.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Moet dit weekend naar de binnenstad van Düsseldorf :biertje:
Nooit gedacht aan zo'n plakkaat, ondanks dit topic. Op hoop van zegen!

Archiebald
Master
 Bericht 
Ik heb in centrum Essen en de rand van D.dorf rond gereden. Dus ik wacht ook in spanning af.

Ben nu aan het photoshoppen voor een 2012 Bora bluemotion :lol:

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik ga naar Phantasialand en Europapark; heb ik dan zo'n sticker nodig? Ik heb weinig zin om er een te bestellen op eigen kosten... betreft namelijk een Nederlandse huurauto.

basjuh1981
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Ik ga naar Phantasialand en Europapark

Die hebben toch eigen parkgelegenheid, zoals ieder pretpark? Lijkt mij niet dat je het dan nodig hebt.

TommyGun
Master
 Bericht 
basjuh1981 schreef:
Die hebben toch eigen parkgelegenheid, zoals ieder pretpark? Lijkt mij niet dat je het dan nodig hebt.

Klopt, maar er zijn geen delen snelweg of zo (ik hoorde iets over bundesstrasse?) waar je niet mag komen? :[

In het geval van Europapark parkeer ik overigens in Rust zelf (hotel), maar voor zover ik kan zien is dat geen milieuzone.

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Geen boete gehad en gratis op straat geparkeerd. Lekker moeilijke keus als de hotelgarage €15 is. Stonden zat auto's zonder sticker.

Lekkere schnitzel op ook.

KanarieVW
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Geen boete gehad en gratis op straat geparkeerd. Lekker moeilijke keus als de hotelgarage €15 is. Stonden zat auto's zonder sticker.

Lekkere schnitzel op ook.

De boete voor niet betalen als je op straat parkeert is ook 15 euro. Die hoef je alleen niet achteraf te betalen, maar steek je de haard mee aan ;-).

Pagina 2 van 2 [ 61 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten