» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 1 van 1  [ 9 berichten ]
djee
Master
 Bericht 
Wanneer komt de rekening motorrijtuigenbelasting oldtimer (regeling)?
Vorig jaar deze niet ontvangen en verval je automagisch in voltarief :fp: Bezwaar loopt nog, maar nog geen rekening voor 2018 gezien, jullie?

avg
Respect
 Bericht 
Werd bij mij automatisch afgeschreven, samen met de daily. Is ooit een brief van geweest dat het niet meer handmatig betaald kon worden. Voor nu voor mij niet meer bekend ben met mijn Mazda de 40 jaar ruim gepasseerd.

djee
Master
 Bericht 
Januari, zal eens kijken naar de automatische optie rest van het wagenparkje gaat wel automatisch :loco: staat mij iets van bij dat dit niet kon??

Raaf
Master
 Bericht 
Volgens mij kan het juist alleen automatisch.. Vroeger kon je ook voor acceptgiro's kiezen, maar als particulier gaat dat niet meer.

yj24tp
Pro
 Bericht 

Ik heb mn oldtimer 3 december verkocht die ook in die kwartaalregeling zat maar kreeg de rekening voor 2018 al eind november en de rekening moest voor 1-1-2018 betaald zijn.
Je moet royaal vantevoren aangeven bij de belastingdienst dmv een formulier dat je mee wilt doen met die regeling...Zo heb ik dat op advies van een vriend ondervonden die dacht dat je half januari nog kon 'instappen'....vervolgens kon ik dus heel 2016 vol betalen....en bedankt :boos:

yj24tp
Pro
 Bericht 

Raaf schreef:
Volgens mij kan het juist alleen automatisch.. Vroeger kon je ook voor acceptgiro's kiezen, maar als particulier gaat dat niet meer.

Ik kreeg toch echt een acceptgiro voor 2018 (die ik heb verscheurd nadat ik de auto verkocht had)

Raaf
Master
 Bericht 
Ok.. Dan is dat bij oldtimers anders dan bij mensen die regulier het bokje zijn..
Mijn vlo en Schnitzel zijn 24 en 25 dus die gaan het voorlopig niet redden om belastingvriendelijk te worden.

MeesterPieter
Pro
 Bericht 
als je eenmaal niet meer in de regeling zit moet je het aanvragen bij de belastingdienst, je krijgt dan niet meer automatisch een brief.

de brief had ik al half november voor mijn 85er bmw die dit jaar in de regeling zat, voor mijn 84er bmw waar ik heel het jaar mee rijdt dit jaar kreeg ik ook geen brief in de bus.

Bounty
Master
 Bericht 

Mijn Mercedes 280E automatic 1973 geheel geen belasting meer. 8)

Pagina 1 van 1 [ 9 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: GerbiE en 9 gasten