» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 18 van 45  [ 2225 berichten ]
Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Met leer glij je zo over je stoel in bochten en het wordt echt fukking heet in de zomer.

RRL
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Dat is best oké toch, icm. met memory stoelen, als je met meerdere mensen de auto deelt?

Zeker als je die auto vaak als chauffeursauto inzet ideaal. Vond het meer een bijzondere optie. Pa zei al dat hij wilde dat de binnenspiegel ook aan de memorystand gekoppeld was.

Met chauffeuren zijn memorystoelen wel echt een pre, toch regelmatige klanten gehad die ze niet hadden.

Blaataap
Master
 Bericht 

RRL schreef:
Leer zonder stoelverwarming :nothanks:

Leer zonder stoelventilatie :nothanks:

bert65
Master
 Bericht 
Met leer glij je zo over je stoel in bochten en het wordt echt fukking heet in de zomer.

Dat is skai.
Ik werk in auto's met lederen bekleding en ik heb een soepele rijstijl maar ben nog nooit uit mijn stoel gegleden.

RRL
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
stoelventilatie

Nog beter.
En propere massagestand. Dus niet dat laffe duwtje in de rug. In een S-klasse het idee dat iemand echt de rug stond te kneden, wil je gewoon niet eens meer uitstappen :lol:

Blaataap
Master
 Bericht 

bert65 schreef:
Ik werk in auto's met lederen bekleding en ik heb een soepele rijstijl maar ben nog nooit uit mijn stoel gegleden.

Ligt ook heel erg aan de vorm van de stoel. Genoeg Volvo's gereden met vol leder en lekker glijden in de bochten, zeker op snelheid. Pak je echter sportstoelen dan blijf je mooi op je plek zitten.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Blaataap schreef:
Genoeg Volvo's gereden met vol leder en lekker glijden in de bochten,

dat dus.

RRL
Master
 Bericht 
Bij Volvo glij je niet alleen van de stoel, maar ook van de weg.

Blaataap schreef:
Pak je echter sportstoelen dan blijf je mooi op je plek zitten.

E87 met vollederen sportstoelen: voor aanvallen van een bocht even de zijwangen oppompen, ga je geen kant op.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Moet zeggen dat ik in de Peug ook gewoon op m'n plek blijf zitten door de goede zijdelingse steun. Echter is de auto zelf wat minder goed in bochtenwerk O:)
Hij kan heel goed en comfortabel rechtuit rijden, laten we het daar op houden 8)

Blaataap
Master
 Bericht 

RRL schreef:
E87 met vollederen sportstoelen: voor aanvallen van een bocht even de zijwangen oppompen, ga je geen kant op.

Die actieve multicontourstoelen van Mercedes zijn daar ook ideaal voor :thumb:

Pietert
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Pa zei al dat hij wilde dat de binnenspiegel ook aan de memorystand gekoppeld was.

:kniktja: Spiegels, stoelen, stuur, radioinstellingen...
Oh wacht, dat was de sleutel :(

basjuh1981
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Maar eigenlijk vind ik leer gewoon niks.

Hangt er van af O:)

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
leer op de achterbank is wel handig ja, heeft Peugeot dan weer goed over na gedacht met een bijna volledig lederen achterbank in de XSI :roflol: :roflol:

Pietert
Master
 Bericht 
Je bent in de war met latex ;)

RRL
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Spiegels, stoelen, stuur, radioinstellingen...
Oh wacht, dat was de sleutel

Volgens mij is echt elke instelling te koppelen: airco, gekoppelde telefoon en nog een zooi andere instellingen. Enig nadeel is dat je consequent moet zijn in welke sleutel je meeneemt.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
:kniktja: Spiegels, stoelen, stuur, radioinstellingen...
Oh wacht, dat was de sleutel :(
En dan voor de grap eens de sleutel gebruiken als de zender van je afstandsbediening eens niet werkt. Ben je de helft kwijt...

adinsx
Master
 Bericht 
Wist je dat... het verbruik bij 184 op de CC minder is dan bij 90 km/u met de sleurhut er achter? :[

Vanavond na het werk, even snel happen, kids en spullen inladen en hup naar de camping voor lang weekend nummer twee. Compleet een tas met kleding en wat andere meuk over het hoofd gezien, dus ik kon nog even op en neer. A18 tot A180 omgedoopt en zo was de 45 minuten reistijd maar zo 30 minuten. :[ Uiteraard wel binnen invorderingsgrens gebleven dus.

Oh, en na het weekend vliegen schrapen:
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig een week of drie terug de neus (bumper, grill, motorkap en spiegels) in de wax gezet. Zou er dus met wat vochtig weer zo vanaf moeten gaan.

De winterperiode is vervelend met zout, modder en andere rommel. Deze periode is ook niks met al die insecten.
Nee, mijn volgende auto wordt niet meer wit :roll:

Raaf
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
En dan voor de grap eens de sleutel gebruiken als de zender van je afstandsbediening eens niet werkt. Ben je de helft kwijt..

Had tijdens de verhuizing per ongeluk de sleutel van mijn moeder. Werd erg krap achter het stuur :lol:

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Kan erger.
Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
De neus van mijn bak ziet er ook niet meer uit, maar ja. Regent er vanzelf wel een keer af.

Overigens, adinsx... je hebt een auto met 20pk en Renault Sport-tellers? :roflol:

Griffin
Master
 Bericht 
Een zwarte is ook niet handig. Van de week een vliegende rat gekopt...
Afbeelding

adinsx
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Overigens, adinsx... je hebt een auto met 20pk en Renault Sport-tellers? :roflol:

Jep, stoer hè :thumb:
Nee, GT en Gtline uitvoeringen hebben onderstelafstellingen van de mannen uit Dieppe.
Normale uitvoeringen hebben digitale teller, GT en GTline en uiteraard RS'en niet. Iets met besparing denk ik :[

Er reed overigens op de A18 (terug) nog wel een 308 lang mee op. Eerst gebruikte ik hem als 'duwer', maar hij haakte op een gegeven moment even af. Dacht wel een dashcam te spotten, maar veel FS'ers hebben we hier niet in de omgeving volgens mij.

Wat was die meldingmaken-website ook alweer :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Griffin schreef:
Een zwarte is ook niet handig. Van de week een vliegende rat gekopt...
Geen schade behalve een rondje wasstraat, hoop ik?

adinsx schreef:
Jep, stoer hè :thumb:
Nee, GT en Gtline uitvoeringen hebben onderstelafstellingen van de mannen uit Dieppe.
Vandaar. Maar dan nog... het is enigszins pretentieus :D

Griffin
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Geen schade behalve een rondje wasstraat, hoop ik?

De restanten van de dooie duif liggen nu uitgesmeerd over het kersvers gelegde stuk asfalt op de A6 zag ik vandaag en er mist nu een stukje lak van de motorkap. Nauwelijks meer schade dan wat een opspattend steentje aanricht. Gelukkig is dit de leasebak van mrs. Griffin, als het mijn auto was geweest was het wellicht een ander verhaal geweest (staat een stuk hoger op de poten...).

Overigens kreeg de krasstraat dit niet echt weg, mannetje met hogedrukspuit halverwege had er veel werk aan :[

jack19
Master
 Bericht 

Vandaag na lang wikken en wegen toch mijn Seat Leon station bak ingeruild voor een Audi A4 S-line.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Netjes! Welk model (bouwjaar)? Zo'n B6 blijft voor mij wel verreweg de mooiste. Ben nog altijd ergens een tikje jaloers op Raymond met z'n V6.

Griffin schreef:
Overigens kreeg de krasstraat dit niet echt weg, mannetje met hogedrukspuit halverwege had er veel werk aan :[
Prima, zijn probleem :D. Ik heb jaren terug mazzel gehad. Beestje gekopt, zat nog netjes in één stuk in de bumper geplakt. Drie dagen mee rondgereden, toen maar eens begraven en het plastic stripje teruggedrukt.

Blaataap
Master
 Bericht 

Piet_Piraat schreef:
Beestje gekopt, zat nog netjes in één stuk in de bumper geplakt. Drie dagen mee rondgereden

Gaat dat niet stinken? :lol:

RRL
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
A18 tot A180 omgedoopt

Prima kruissnelheid op die weg.

Griffin schreef:
Van de week een vliegende rat gekopt...

Wat een zooi :lol:

adinsx schreef:
Er reed overigens op de A18 (terug) nog wel een 308 lang mee op

Nog wel eens een 308 de sporen gegeven daar, maar dat was eind 2014. Pa seinend achter me dat het wel wat rustiger mocht O:)

adinsx
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Vandaar. Maar dan nog... het is enigszins pretentieus :D

Zeker.

RRL schreef:
Prima kruissnelheid op die weg.

Inderdaad. Het asfalt ligt er goed bij, dus zelfs relaxed sturen is geen enkel probleem. Waarom zou je de A-drei pakken als de A18 ook kan. Ok... flitsers :[

RRL
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Waarom zou je de A-drei pakken als de A18 ook kan.

Tijd geleden dat ik voor het laatst op de A18 geweest ben, maar vond het daar altijd beter doorstampen dan de eerste kilometers A3.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Ok... flitsers :[

Details :[. Ik kan me nog die keer herinneren dat ik vanaf de oprit van de A12 plankgas de A18 opjakkerde. Doorgetrokken tot richting de 200 en dacht toen 'ze zullen maar eens staan flitsen'. Bij de volgende oprit stond een lasergun. Dat scheelde verdomd weinig :D

Blaataap schreef:
Gaat dat niet stinken? :lol:
Neu, viel goed mee. Zo'n beestje ziet nog eens wat van Nederland. Het rottingsproces begint pas later, plus de auto stond toen 's nachts in een parkeergarage dus wat minder beesten die er zomaar bij kunnen. Ik wilde het echter niet al te lang uitstellen...

RRL schreef:
Tijd geleden dat ik voor het laatst op de A18 geweest ben, maar vond het daar altijd beter doorstampen dan de eerste kilometers A3.
Dat ligt aan de tijd. Ik pak die nogal eens als ik een dagje Winterberg doe. 's Ochtends is het al druk en is er weinig te halen. 140+ haal je soms wel, maar altijd maar kort. 's Avonds ben ik er dan rond 19.00 en dan kan ik eigenlijk altijd wel 160+ en regelmatig 200+ rijden. Om echt constant door te rijden moet je er echter op andere tijden zijn.

adinsx
Master
 Bericht 
Afgelopen februari ook dagje Winterberg gedaan met het team. Vier man in de Mégane en gaan. 05.30 weg en 160 gaat dan nog wel.
'S avonds laat terug en nagenoeg alles plankgas (en bij 205 houdt het echt wel op) gereden tot aan de Nederlandse grens. Maar, dat is wel twee handjes aan het stuur met soms irritante hobbels in bochten.

Wat dat betreft, A18 is heerlijk :thumb:

basjuh1981
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Je bent in de war met latex ;)

Nee hoor ;)

basjuh1981
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Avonds ben ik er dan rond 19.00 en dan kan ik eigenlijk altijd wel 160+ en regelmatig 200+ rijden. Om echt constant door te rijden moet je er echter op andere tijden zijn.

Pak je dan de 46 en bij Bestwig er af? Ik ben 1 keer in Winterberg geweest (2 jaar terug) en heb toen over de laatste paar kilometer een paar uur gedaan ofzo.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Hmmm, had hier net gepost, blijkbaar verdwenen...
adinsx schreef:
Afgelopen februari ook dagje Winterberg gedaan met het team. Vier man in de Mégane en gaan. 05.30 weg en 160 gaat dan nog wel.
Dan ben je er ook wel wat eerder dan ik. Ik draai niet voor 6.30u de 3 op.

basjuh1981 schreef:
Pak je dan de 46 en bij Bestwig er af? Ik ben 1 keer in Winterberg geweest (2 jaar terug) en heb toen over de laatste paar kilometer een paar uur gedaan ofzo.
Timing is de sleutel. Ik ben er eens op zaterdag geweest omdat het echt niet anders kon en toen heeft het laatste stuk me ook anderhalf à twee uur gekost. Pak een doordeweekse dag en koers op 8.30u uiterlijk aanwezig zijn. Heb je alle tijd om om te kleden, parkeerplaats vlakbij de lift, alles prima. Alles dat je na 8.30u bent is risico. Bijkomend voordeel is dat de pistes doordeweeks veel minder druk zijn, ik ervaar er meestal amper tot geen wachttijden. En ja, ik rij de snelweg (zoals ie er nu bij ligt) helemaal af tot aan Bestwig. De alternatieve route via Meschede heb ik nog nooit gepakt.

Masterdam
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Het asfalt ligt er goed bij
Binnenkort nog beter.

adinsx schreef:
veel FS'ers hebben we hier niet in de omgeving volgens mij.
Let op wat je zegt he... ;)

033er
Pro
 Bericht 

basjuh1981 schreef:

Is het niet de bedoeling dat die 46 tot Brilon doorgetrokken ging worden? Is dat dan nog steeds niet af?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
033er schreef:
Is het niet de bedoeling dat die 46 tot Brilon doorgetrokken ging worden? Is dat dan nog steeds niet af?

Was ooit de bedoeling maar Bewoners Sauerland zijn er op tegen en hebben het al jaren tegen kunnen houden. Of ie er ooit nog komt? Who Knows, maar met huidige milieuterrorisme...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die bewoners hebben liever elke winter de overlast in de dorpen...? Ik dacht afgelopen jaar gehoord te hebben dat de boel half 2018 af moest zijn.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Die bewoners hebben liever elke winter de overlast in de dorpen...? Ik dacht afgelopen jaar gehoord te hebben dat de boel half 2018 af moest zijn.
Ben er onlangs nog langs gekomen, hingen er nog spandoeken dat ie er niet mocht komen.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ah oké. Voor mij is het een paar maanden terug dus kan goed kloppen. Hoewel spandoeken niets hoeven zeggen... Kan ook best protest zijn tegen een besluit dat al is gevallen.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Kan ook best protest zijn tegen een besluit dat al is gevallen.
Hangen best wel vaak wisselende doeken. Maar ook dat zegt niets.

406
Master
 Bericht 
Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die kan wel in het Furr-topic :P

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Wat een fantastisch kleurenpallet ook zo! :D

Archiebald
Master
 Bericht 
In de rij voor een Ferrari 360 bodykit?

Wesje
Pro
 Bericht 

Tripje Milaan. ;)

jack19
Master
 Bericht 

Piet_Piraat schreef:
Netjes! Welk model (bouwjaar)? Zo'n B6 blijft voor mij wel verreweg de mooiste. Ben nog altijd ergens een tikje jaloers op Raymond met z'n V6.

Ho ho ben geen groot verdiener haha. Het is een A-4 avant uit 2015, 1.8 TFSI met 78.xxx op de teller, S edition. Daar huiverde ik wel nogal voor vanwege de vele autoinbraken maar ik heb het er toch op gegokt. Is een ex leasebak, bearlock is al ingebouwd en heb er zelf een stuurslot op gezet om het stuur minder aantrekkelijk te maken en de verzekering wat te drukken

Gaiajohan
Master
 Bericht 

RRL schreef:
Bij Volvo glij je niet alleen van de stoel, maar ook van de weg.

BS.
Ik heb leer en ik rij een C30.
Niks glijden. De wangen van de (sport)stoelen houden me prima, en het verkorte Ford Focus onderstel is beter dan vag/Peugeot.

Verwachte reactie:
"Een C30 is geen Volvo"

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Ho ho ben geen groot verdiener haha. Het is een A-4 avant uit 2015, 1.8 TFSI met 78.xxx op de teller, S edition. Daar huiverde ik wel nogal voor vanwege de vele autoinbraken maar ik heb het er toch op gegokt. Is een ex leasebak, bearlock is al ingebouwd en heb er zelf een stuurslot op gezet om het stuur minder aantrekkelijk te maken en de verzekering wat te drukken
Nou, een A4 uit 2015 is toch verre van goedkoop tweedehands. Ik heb het geld er niet voor liggen hoor.
Spaarpotje voor de verzekering en reparaties lijkt me niet verkeerd. Of zijn die TFSI-problemen nu eindelijk opgelost?

Pagina 18 van 45 [ 2225 berichten ]