» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Postingstijd interval gedetecteerd van 81.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 3 van 3  [ 113 berichten ]
Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Je komt er goed mee voor de dag bij de supermarkt mja.

shootme
Master
 Bericht 
Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat past bij zo'n BMW ook wel, eerlijk is eerlijk.

Kwibus
Master
 Bericht 
Jezus wat lelijk :dood:

Spook
Master
 Bericht 
Ik vind het wel wat hebben. Moeten wel bruine velgen onder dan.

Joël D.
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Jep. Wel jammer van die aangepaste koplampen (afgedekt door de bumper) bij het model op de foto. Maar het gaat om de kleur.

M3 heeft de Coupé voorkant. Met andere koplampen dus.

Kenji
Master
 Bericht 
Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Joël D. schreef:
M3 heeft de Coupé voorkant. Met andere koplampen dus.
Verhip :D Nooit opgevallen. Terwijl ik bij de E46 bijvoorbeeld wel weet dat de M3 nooit met faceliftneus is geleverd.

rsnk
Nieuwkomer
 Bericht 

Heb er ook over gedacht, maar toen ik hoorde dat van alles gedemonteerd moet worden: deuren eruit, bumpers eraf, strips los, deurgrepen/sloten eruit, spiegels er af, etc... :roll:

Is achteraf bezien logisch dat dit voor goed wrappen moet, maar heb ik toch wel bedenkingen bij of alles dan weer perfect uitgelijnd terug geplaatst wordt en hoeveel bevestigingen er mogelijk bij zullen sneuvelen, zeker bij een ongebruikelijke/ onbekender model auto waarbij mogelijk gezocht moet worden hoe dingen vast zitten....

KanarieVW
Master
 Bericht 
Er hoeft helemaal niks gedemonteerd te worden toch bij wrappen?

Joël D.
Master
 Bericht 
Dat is het verschil tussen een 500 Euro wrap en een 2500 Euro wrap. Bij de een wordt er niets verwijderd, bij de andere wel waardoor de afwerking beter is en het langer blijft zitten.

Raaf
Master
 Bericht 
rsnk schreef:
en hoeveel bevestigingen er mogelijk bij zullen sneuvelen, zeker bij een ongebruikelijke/ onbekender model auto waarbij mogelijk gezocht moet worden hoe dingen vast zitten...

Die clips zijn bij BMW centen werk. Heb voor Schnitzel hier nog ergens een zak met die troep liggen. Gewoon er vanuit gaan dat ze breken, en nieuwe terug plaatsen.

Blaataap
Master
 Bericht 

Raaf schreef:
Die clips zijn bij BMW centen werk. Heb voor Schnitzel hier nog ergens een zak met die troep liggen. Gewoon er vanuit gaan dat ze breken, en nieuwe terug plaatsen.

Dat is bij alle merken zo. Die krengen sloop je eigenlijk altijd wel. Bakje van die dingen uit China aan laten rukken en die dingen nieuw terug plaatsen.

Pagina 3 van 3 [ 113 berichten ]