» Off-"Flitsservice" » Auto's   

Pagina 1 van 3  [ 108 berichten ]
Pietert
Master
 Bericht 
E91 LCI Touring.
M-pakketje, open dak.. Je kent het wel. (Zou in een advertentie als "BOMVOL!!!11111" staan (wat stiekem wel meevalt))

Vrouw vond "dat mat grijs wel gaaf". Uiteraard sta ik ook open voor andere ontwerpen.

Weet iemand wat het ongeveer kost? Voordelen/nadelen?

Adresjes in omgeving Rotterdam?

Fpsdoug
Master
 Bericht 
Is voor paupers.

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
Nadelen? randen beginnen vroeg of laat los te laten, ik zou geen auto willen kopen waar een wrap op zit (maar dat is persoonlijk)
Voordelen: goedkoper dan spuiten, makkelijk te verwijderen misschien berscherming vna je originele lak.

bert65
Master
 Bericht 
berscherming vna je originele lak.

Behalve als de wrap er weer af moet.

Pietert
Master
 Bericht 
Nouja, vooral het feit dat je altijd makkelijk terug kan naar de originele kleur vind ik wel prettig
Fpsdoug schreef:
Is voor paupers.

Zit ik ook een beetje mee inderdaad. Al is het, mits goed gedaan, wel een mooi gezicht vind ik. En hier in de omgeving rijden toch alles-behalve-pauper auto's gewrapped rond.

Dennis_on_the_road
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Behalve als de wrap er weer af moet.

Ook niet met warm stoken en daarna kleien? (kan me voorstellen dat je vooraf ook moet kleien)

Feitelijk
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
Uiteraard sta ik ook open voor andere ontwerpen.

Afbeelding

RRL
Master
 Bericht 
Met een panoramadak vind ik het wel mooi om de rest van het dak dan zwart te wrappen.

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Pietert schreef:
En hier in de omgeving rijden toch alles-behalve-pauper auto's gewrapped rond.

Ja maar als pauper is je beeld daarop ook anders O:)

Wrappen is mits goed uitgevoerd prima. Van die plastidip/wraps waarbij alle kanten loslaten ziet het er niet uit.

Pietert
Master
 Bericht 
Of zoiets...
Afbeelding

A4
Master
 Bericht 
Dit is wel een 'bekende' E91 335i met wrap. Ding heeft 8 of 900 pk geloof ik.
Bedoel je deze kleur?

Afbeelding

Black98
Master
 Bericht 
Heb zelf een gewrapt dak gehad. Na 2 jaar eraf gehaald, zonder enig probleem.
Het wrappen is toen wel gelijk gedaan op een nieuwe auto, maar dat zal weinig uitmaken denk ik.

Qua kosten moet je voor een hele auto al gauw rond de 2500 a 3000 rekenen, afhankelijk van hoe goed men het doet. Om het echt netjes te doen, moeten ze namelijk je halve auto demonteren om zo netjes alle kieren en naden mee te nemen. Kijk bijvoorbeeld maar eens hoe JD Customs wrapt: http://www.jdcustoms.nl/project/audi-s3-sportback/

Kenji
Master
 Bericht 
Mijn Swift heb ik toen laten doen, mat wit, met matzwarte motorkap en dak. Kostte me 1500.
Is prima te verwijderen. Middagje met de föhn aan de gang en het is er weer af, zonder schade of lijmrestjes.

Afbeelding

Joël D.
Master
 Bericht 
JD Customs. ;)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat. Het idee is wel tof natuurlijk, maar ik blijf wel vinden dat het veel geld is voor iets tijdelijks.

Maar als je het doet, parelmoer wit natuurlijk!

Blaataap
Master
 Bericht 

Mja, ik zou het overwegen bij een nieuwe auto. Scheelt je toch weer wat steenslagschade enzo.

Kwibus
Master
 Bericht 
Portieren. Mits je de stootstrip niet meewrapt natuurlijk.

Maar waarom zou je je auto in vredesnaam wrappen?

Spook
Master
 Bericht 
Chav it up

Afbeelding

bruintje beer
Master
 Bericht 
Fpsdoug schreef:
Is voor paupers.
Dat is die hele BMW toch al, dus het kan prima :thumb:

Kenji
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Maar waarom zou je je auto in vredesnaam wrappen?

- bescherming van de originele lak
- ander kleurtje voor een paar jaar
- omdat het kan

Kwibus
Master
 Bericht 
En nu een echte reden?

Spook
Master
 Bericht 
Dat zijn echte redenen. Maar dan vooral bij iets als een McLaren oid.

Sander
FS medewerker
 Bericht 
Mat is mooi. En matte echte lak is niet zo heel handig..

basjuh1981
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Portieren. Mits je de stootstrip niet meewrapt natuurlijk.

:lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Mwah, het blijft een auto. Volgend jaar bij wijze van spreken weer een ander, schiet niet op.

Of hij wordt gejat, kan ook nog. :x :lol:

Pietert
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
stootstrip

Ik heb geen cactus...

Sander schreef:
Mat is mooi. En matte echte lak is niet zo heel handig..

Voornamelijk daarom.

2-3k had ik inderdaad ook langs zien komen. En zeker omdat het tijdelijk is, wordt het dan wel weer erg kostbaar.

Parelmoer wit.. hmmm, ik ga eens fotoshoppen

P.s. Dave, knutselt jij eens een middelvingersmiley..

WNS2.0D
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
En nu een echte reden?

Promotie activiteit voor een bedrijf. Verder kom ik niet.

Archiebald
Master
 Bericht 
Waarom zou je niet?

Kost voor zo'n touring wel gauw 2000,- schat ik. Maar ja, dan rij je wel in een gave wrap rond.

Als je zelf niet onhandig bent en 1 of 2 vrienden hebt die dat ook niet zijn kun je zelf een poging wagen. Ik heb 2 auto's en een scooter gedaan. T is te doen, het is niet makkelijk. Maar te doen.

Voordelen zijn dat je huidige lak in de huidige staat blijft. Komen geen krasjes of steenslagpitjes bij.

Nadeel is. Sja. T kost geld en moet er ooit weer af.

Als je het door een GOEDE wrapper laat doen ga je die hoekjes echt niet zien of loslaten. En waarom matte lak niet handig is ontgaat mij enorm

Kwibus
Master
 Bericht 
Maar als je een andere kleur neemt, dan zie je toch niet dat je auto een wrap heeft?

Pita
Master
 Bericht 

Een gewrapte auto glimt nooit !

Spook
Master
 Bericht 
Nee, nooit!

Afbeelding

Pita
Master
 Bericht 

excuses !

Joël D.
Master
 Bericht 
Een wrap hoeft niet mat te zijn. Ik ken een verhaal van een wrapper die een zwarte Porsche blauw aan het wrappen was. Toen kwam er een vertegenwoordiger van Porsche binnen en die vroeg waarom ze die mooie blauwe Porsche zwart aan het wrappen waren.

VFred
Master
 Bericht 

Heren,
Kan er niet gewaarschuwd worden als er schokkende beelden getoond gaan worden ;)

RAH
Master
 Bericht 
Moet, in geval van een andere kleur wrap ook geen melding bij de RDW worden gedaan? De kleur van de auto veranderd tenslotte en zal in het kentekenregister moeten worden opgenomen.

Ogre
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Moet, in geval van een andere kleur wrap ook geen melding bij de RDW worden gedaan?

RDW schreef:
Ook als u de auto of de kampeerwagen tijdelijk een andere kleur geeft (carwrappen), moet u dat aan de RDW doorgeven.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

RAH schreef:
Moet, in geval van een andere kleur wrap ook geen melding bij de RDW worden gedaan? De kleur van de auto veranderd tenslotte en zal in het kentekenregister moeten worden opgenomen.
De originele kleur is toch nog steeds zichtbaar in de auto? Onder de motorkap bijvoorbeeld.

shootme
Master
 Bericht 
Tjonge jonge... dit is FLITSservice...
Als je je zwarte auto in het wit wrapt (op dorpels na of binnenkant motorruimte, weet niet meer precies waar de grens zit) en je wordt geflitst, dan toon je een uitdraai van je RDW register met een laatste foto van je auto in originele kleur...

" Komt niet met elkaar overheen beste OvJ...Verscheurt u de boete, of laten we dit de rechter doen?"

Kwibus
Master
 Bericht 
Je krijgt een zwart-wit foto. Nou jij weer :lol:

shootme
Master
 Bericht 
Op een zwart-wit foto kun je toch onderscheid maken tussen zwart en wit? en kopie in kleur is via WPG ook op te vragen hoor.

djee
Master
 Bericht 
En is het al een wrap?

Kwibus
Master
 Bericht 
Nee, ze gingen toch voor pita.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
RAH schreef:
Als de originele kleur nog ergens zichtbaar is (zoals onder de motorkap), zal er niemand moeilijk over doen volgens mij.

Raymond
Master
 Bericht 
Kwibus schreef:
Je krijgt een zwart-wit foto. Nou jij weer :lol:

Om even te mierenneuken, de foto is in vol kleur. En haarscherp. Zo scherp dat je bij wijze van spreken met merkje op het brilmontuur van de bestuurder kunt lezen. Alleen die uitdraaien fabrieken ze met thermische printers. Dat maakt die afdruk zo kwalitatief uitermate teleurstellend.

Archiebald
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
de foto is in vol kleur

Maar ze mogen de witbalans wel eens fatsoenlijk afstellen.
Afbeelding

zandbak
Master
 Bericht 
Zelf een foto maken van je auto is goedkoper hoor O:) O:)

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Wegpiraat met je Golf-met-kont :nothanks:

Raymond
Master
 Bericht 
Inhalen op een zebrapad? Verkeersmisdadiger! :lol:

Feitelijk
Master
 Bericht 
Het is geen misdrijf maar een overtreding. Wel een met een strafblad, maar toch.

Archiebald
Master
 Bericht 
Raymond schreef:
Inhalen op een zebrapad? Verkeersmisdadiger

Asociaal he?! En nog rechts ook! :fp: En dan krijg ik een boete voor 5km/h te snel! :loco:

Pagina 1 van 3 [ 108 berichten ]