» Flitsservice.nl » Controles Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 1  [ 42 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Al een aantal dagen achter elkaar krijgen we veel meldingen vanaf de A12 bij Harmelen hmp 48.x /49.x (Utrecht ri Gouda)

Iemand enig idee wat hier staat en wat de exacte hmp is?

Feitelijk
Master
 Bericht 
File staat daar.Afbeelding

Walker
Master
 Bericht 
Idd een transporter ziet staan met MRC en Catchken, richting Den Haag ter hoogte van het Shell tankstation.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dat is vaag, want de Shell zit bij hmp 50.9, maar deze meldingen komen allemaal bij hmp 48/49 vandaan

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Harold schreef:
Al een aantal dagen achter elkaar krijgen we veel meldingen vanaf de A12 bij Harmelen hmp 48.x /49.x (Utrecht ri Gouda)

Gisterenavond rond 21:00 uur reed ik daar en heb niets gezien. Speciaal opgelet omdat ik een melding kreeg. Ik heb gelijk een afmelding gedaan.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Misschien in de middenberm? We vermoeden hmp 49.1, of 48.8 of 48.5 maar dus nog niet helemaal duidelijk

Walker
Master
 Bericht 
oh wacht.... Die stond idd in de middenberm! Excuus, was in de war met de A15 bij Alblasserdam, daar stond ie wel bij de Shell. Ik rij als woon-werk verkeer afhankelijk van de files het rondje Ridderkerk - Utrecht in alle mogelijke varianten...

Busje was zichtbaar vanaf de richting Woerden - Utrecht. Komt door die rare uitsparingen in de geluidswal. Waarschijnlijk volledig uit het zicht vanaf Utrecht. Flitser zal afgaand zijn geweest richting Woerden. Richting Utrecht alleen de bus, geen statief.

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
Harold schreef:
Misschien in de middenberm? We vermoeden hmp 49.1, of 48.8 of 48.5 maar dus nog niet helemaal duidelijk

Ik heb niet naar de middenberm gekeken. :oops: :oops:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Het zou namelijk goed kunnen dat ie in de middenberm stond, die opmerking maakte 1 van de melders, maar of dat klopt is dus nog niet helemaal duidelijk

Ah, zie net je opmerking Walker, weet je ook de hmp of zou je die via streetview kunnen zoeken?

Walker
Master
 Bericht 
Zal eerder 48,5 of 48,8 zijn geweest dan 49,1. Had de bus eerder naast me dan Flitsnav (met 49,1) aangaf.

Zeg het maar achter welk heuveltje hij stond....

Afbeelding

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Reed je in de andere rijrichting? Want anders gaat die vlieger niet op

Walker
Master
 Bericht 
Yup, ik reed richting Utrecht, dus oplopend voor mij. Zie ook afbeelding. Volgens mij stond hij NIET ter hoogte van een vangrail / portaal.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Had al gezien dat er om de 100 meter van die inhammetjes in de middenberm zitten, dus dat was nog wat moeilijk te bepalen. Je hebt geen dashcam beelden toevallig?

Walker
Master
 Bericht 
nope. Maar zal dinsdag weer dezelfde route rijden, en de hmp's in de gaten houden.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
ok, thnx

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
49,1 was goed hoor. Vanaf de andere kant (richting Utrecht) staat de bus dan net een stukje eerder dan de hmp. Maar het gaat natuurlijk om het perspectief van de bestuurder richting Gouda en dan staat het zo goed gemeld. Ik was ook een beetje van mij apropos aangezien ik de bus daar niet in de middenberm had verwacht.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
BLijft vaag daar, echt alles tss 49. 2 en 48.5 vootbij zien komen incl. correcties op andere lokaties dan geplaatst

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Ja ik reed er net nog langs voor de tweede keer vandaag en toen stond hij tot mijn verbazing ook ineens op 48,5 dus dacht ik dat ik hem gemist had en reed in de S4. Dus ben bij de volgende afrit nog even rond gegaan terug naar Woerden en een derde keer er langs om vannacht nog een oog dicht te kunnen doen :oops: . Maar hij was al weg, dus afgemeld.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ok, dus wrsch verplaatst. Vreemd maar als jij beide lokaties hebt gespot.
Blijfr lastig te beoordelen. Hou ons ff opmde hoogte (f)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nee, ik denk dat hij bedoeld dat ie in Flitsnav op 2 verschillende hmp heeft gestaan.

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Harold schreef:
Nee, ik denk dat hij bedoeld dat ie in Flitsnav op 2 verschillende hmp heeft gestaan.

Dat ja. :thumb:

Mol
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik rij er de komende drie dagen minstens nog twee keer per dag langs. Dus als het mij dan nog niet gaat lukken een goede foto te maken, dan weet ik het ook niet meer.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ok, we wachten het af. We kregen veel bevestigingen, maar ook afmeldingen, meestal klopt de hmp dan niet precies, maar het kan ook zijn dat ie verdekt staat opgesteld (in dit geval de middenberm) dat ie over het hoofd gezien wordt ondanks de correctie hmp

Walker
Master
 Bericht 
Zouden ze niet per keer achter een ander dijkje staan? Sowieso een lastige plek om weg te rijden, want het is daar 130. Dus moet je flink vaart maken via de redresseerstrook.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ja, daarom twijfelde ik ook erg omdat het mij ook link lijkt om er weg te komen, maar misschien dat ze een opvallende auto oproepen om de linker rijstrook te blokken zodat ze kunnen wegrijden.

keokiracer
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Had al gezien dat er om de 100 meter van die inhammetjes in de middenberm zitten, dus dat was nog wat moeilijk te bepalen. Je hebt geen dashcam beelden toevallig?

Pak de streetviewbeelden er maar eens bij, is gewoon een grote wildernis, tenzij ze pas nog gemaaid hebben.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ja, dat is dus idd even de vraag hoe actueel het daar is, om satelite lijkt het net een strakke heg, maar op streetview een wildernis. Maar net als je zegt: als er net gemaaid is is het wel weer toegankelijk

hoevenpe
Master
 Bericht 

Ik regelmatig langs gekomen, maar de middenberm is te hoog om vanuit richting Utrecht iets te kunnen zien helaas

lorat
Master
 Bericht 
Reed gisteravond vanaf Den Haag richting Utrecht.
Tien meter voor het punt waar de testlocatie meetsystemen van Rws begint (49.0) stond een groene transporter in de middenberm. Neus richting Den Haag. Een statief heb ik zo gauw niet gezien.

Ton.
Master
 Bericht 
Zal ook specifiek op middenberm letten. Kom daar ook met regelmaat langs

MarcelV
Respect
 Bericht 

Ik doe ook woon-werk Utrecht - Den Haag. Bus staat altijd aan de kant RICHTING Utrecht. Daar heb IK nooit een statief gezien. Zover ik gezien heb komen ze pas na 7.30 uur want richting Den Haag heb ik ook nooit een statief gezien.
Viel me wel op dat ze elke keer op net een een andere plek staan. Heb de exacte KM's niet bijgehouden.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
MarcelV schreef:
Daar heb IK nooit een statief

Ben nou wel erg benieuwd naar beeld :honger:
Dashcam iemand (f)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dat is niet zo raar, de bus staat in het zicht ri Utrecht, maar dat is voor hen niet erg omdat het statief schijnbaar redelijk onzichtbaar ri Den Haag staat. Maar je hebt daar om de 100 meter van die inhammetjes, dus ze kunnen elke keer weer ergens anders staan.

Freddy
Master
 Bericht 
Reed er elke dag langs, als ze er nog stonden stonden er in een inhammetje (rechterberm) steeds wat auto's en/of motoren. De flitser en/of catchken heb ik steeds niet kunnen ontdekken door de drukte, waarschijnlijk een stukje ervoor tussen de groene flappen.

Freddy
Master
 Bericht 
Hier staan in ieder geval de opvangauto's

Afbeelding

keokiracer
Master
 Bericht 
Das 48.5 zo te zien, dat verklaart in ieder geval die meldingen :)

limatrein
Respect
 Bericht 
Controle afgelopen 19 mei.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
De ANPR voertuigen denk ik:

Afbeelding

OlieTankeR
Master
 Bericht 

Donderdag zag ik bij deze:
radar ut a12 gouda ri utrecht thv hmp 51.9 18/05/17 16:38:08
4 brommerboys in de berm.
Ook geen laser oid gespot. Volgens mij werd er wel een busje aan de kant gehaald maar had niet het idee dat het voor snelheid was aangezien er niet echt doorgereden kon worden.

Walker
Master
 Bericht 
Het gras komt momenteel al weer boven de hectometerpaaltje uit. Vanochtend Utrecht -> Den Haag gereden, en ik zag rijsporen bij 48,1 via de buitenspiegel. Maar wellicht dat er iemand een drone heeft voor close-ups.... Kan prima vanaf de parkeerplaats. O:)

Walker
Master
 Bericht 
Laatst in de file richting Utrecht even opgelet, en vanochtend richting Gouda: Er is maar 1 plek waar een bus kan staan (en welke ook gemaaid is), en dat is bij 49,1, ter hoogte van het portaal.

wellproc
Master
 Bericht 
Ff abonneren. Heb nog niets gezien op dit stuk, terwijl ik er toch regelmatig langs kom...

Pagina 1 van 1 [ 42 berichten ]