» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 1  [ 26 berichten ]
357kurt
Master
 Bericht 
Gister zag ik een ANPR controle met Transporter bus op de A1.
Hier stond een motormuis standby. Geen losse MRCT statief zichtbaar. Geen alarm.
Zijn ANPR niet icm snelheid?

Blaataap
Master
 Bericht 

Niet altijd. Genoeg ANPR controles die alleen worden gedaan om auto's waarvan het kenteken een vinkje heeft eruit te halen. Zoals bijv. verlopen apk/geen verzekering/wok melding/diefstal etc

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Eerste melding DDO alweer gelezen. Almere.

keokiracer
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
DDO

¿Que?

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Donkere Dagen Offensief

keokiracer
Master
 Bericht 
Ah :thumb:

Bounty
Master
 Bericht 

Vandaag ANPR controle in Venlo thv ziekenhuis. Anpr camera's beiden richtingen, LE flitsbus erbij VT-348-D. 2 motormuizen en een afwerkplek vol agenten.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Dennis schreef:
Donkere Dagen Offensief

Damk je, dacht dat DDO wel ingeburgerd zou zijn op FS. We kennen ook FAS, etc. :D

zandbak
Master
 Bericht 
Vanmiddag: a12 veenendaal ri utrecht thv hmp 75.4 na afslag maarn
Kon zo snel geen flitser ontdekken aan de overkant, wel een blauw? uitziend geval dat naar de tegemoetkomende auto's was gericht.
Bij Driebergen 2 motormuizen op de vluchtstrook.

jack19
Master
 Bericht 

Grote controles die al 3 dagen gaande zijn o.a. Mobiel banditisme

snovvdog
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Mobiel banditisme

Citaat:
Mobiel banditisme zijn rondtrekkende bendes die vermogenscriminaliteit plegen en in Nederland

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:[ :thumb_d:

jack19
Master
 Bericht 

Oh er zijn ongetwijfeld ook gewoon snelheidscontroles, maar ik heb 2 dagen op de motorfiets anpr hits opgehaald.

Yustice
Weet de weg
 Bericht 

jack19 schreef:
Oh er zijn ongetwijfeld ook gewoon snelheidscontroles, maar ik heb 2 dagen op de motorfiets anpr hits opgehaald.

op basis waarvan halen jullie mensen van de weg voor het donkere dagen offensief dan? Antecedenten voor inbraken/overvallen/andere narigheid of is het meer een bijvangst bij openstaande boetes en belastingschulden?

djee
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
maar ik heb 2 dagen op de motorfiets anpr hits opgehaald.

Gisteren N207 en A4 toevallig?

jack19
Master
 Bericht 

Yustice schreef:

op basis waarvan halen jullie mensen van de weg voor het donkere dagen offensief dan? Antecedenten voor inbraken/overvallen/andere narigheid of is het meer een bijvangst bij openstaande boetes en belastingschulden?

DDO is een andere insteek dan grote verkeerscontroles met gebruikmaking van ANPR. DDO is gericht op het tegengaan van High Impact Crimes en dan met name in de woonwijken. Daar is het makkelijk filteren wie thuis hoort in de wijk en wat afwijkt.

Om als interessant voertuig in de Anpr te worden opgenomen moet je inderdaad bv. De auto gebruikt hebben bij het uitvoeren van criminele activiteiten. Of als persoon veelvuldig voorkomen. Een OvJ bepaalt uiteindelijk of het voertuig in de anpr database terechtkomt en voor hoelang. Kenteken verdwijnt dan ook automatisch.
Gekoppeld aan die database zitten ook de systemen van de belastingdienst, douane, opsporingsregister etc dus er zijn veel bijvangsthits maar op de een of andere manier zijn dat ook vaak weer lui die interessante info opbrengen.

Ook de rondrijdende dienders kennen hun pappenheimers en leveren zelf genoeg aanwas.

djee schreef:
Gisteren N207 en A4 toevallig?

Check!

zadkine
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Een OvJ bepaalt uiteindelijk of het voertuig in de anpr database terechtkomt en voor hoelang

Ik mag hopen dat op de dag dat de auto een andere tenaamstelling krijgt deze ook uit de anpr database gewist wordt.....

jack19
Master
 Bericht 

Goede opmerking, dat lijkt mij ook logisch maar ik ben daar ook sceptisch over hoor. Zit niet diep genoeg in die materie dus moet je het antwoord schuldig blijven.

vw-driver
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
DDO is een andere insteek dan grote verkeerscontroles met gebruikmaking van ANPR

Hetzelfde alleen geeft de politie het een andere naam .

djee
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Check!

Dan heb ik je gister gezien :dag:

TommyGun
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Grote controles die al 3 dagen gaande zijn o.a. Mobiel banditisme

Vandaar de grote hoeveelheid controles de afgelopen dagen

jack19
Master
 Bericht 

Nee vw, in mijn regio niet in ieder geval, wij hebben geen camera’s in het gebied en geen voertuig uitgerust met anpr.
Djee, er reden er nogal wat in het rond haha, maar leuk.

vw-driver
Master
 Bericht 
jack19 schreef:
Nee vw, in mijn regio niet in ieder geval

Twente wel , donkere dagen offensief.. , met zoveel politiemotoren in de avond wachten gelegenheidscriminelen wel tot de volgende dag.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
jack19 schreef:
DDO is gericht op het tegengaan van High Impact Crimes en dan met name in de woonwijken. Daar is het makkelijk filteren wie thuis hoort in de wijk en wat afwijkt.

En daarom zetten we die ANPR-etjes op de snelweg tussen grote steden.

jack19
Master
 Bericht 

Nogmaals, DDO en controles tegen mobiel banditisme zijn echt twee verschillende manieren van controleren

jack19
Master
 Bericht 

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
jack19 schreef:

Leve de open grenzen.

Pagina 1 van 1 [ 26 berichten ]