» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 1071 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 1  [ 6 berichten ]
frits1972
Pro
 Bericht 

op de bruistensingel in Den Bosch staan digitale camera`s ,staan deze echt altijd aan of heb ik nog een klein kansje ? :huh:

Morbid Angel
Master
 Bericht 
Dit soort digitale camera's staat altijd aan. Er zit namelijk geen rolletje in wat op kan raken.

BommelDing
FS Meldingen
 Bericht 
Welke? Die bij de verkeerslichten? Of die halverwege.. Die halverwege, kruising zonder verkeerslichten, is recent nog bijgevuld (reed toen langs).
Bij verkeerslichten halverwege (thv balkweg) zijn ook digitaal en dus aan.
Bij verkeerslichten bij Station Oost zijn digitale en dus altijd aan.

wok
Nieuwkomer
 Bericht 
In Den Bosch zijn recentelijk digitale flitskasten geplaatst. Deze flitsen niet alleen op rood maar ook op snelheid in het kader van 'veiligheid': http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omg ... -1.3746014

frits1972
Pro
 Bericht 

vette pech dus, het was thv de balkweg

ceescees
Eendagsvlieg
 Bericht 

Mag ik dit onderwerp een schopje geven?

Ik kom, voorzichtig en wel, van het fietspad Balkweg af. (Niet onredelijk. Collega's hebben de Balkweg achter mij in het asfalt gezet. Dit was de enige uitgang).

Hoe groot is de kans dat de achterliggende kast dan ook aanfloept? Of reageert die alleen op lussen voor de verkeersinrichting? (mag van mijn baas geen 'stoplichten' meer zeggen ;-)

Cees

Pagina 1 van 1 [ 6 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten