» Flitsservice.nl » Controles Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 2 van 2  [ 56 berichten ]
WimLex
Master
 Bericht 
wat heel veel mensen zich niet schijnen te realiseren, als nederland in oorlog is met bv duitsland, dat dan de politie geen enkele macht meer heeft, ze worden enkel getolereerd door de daadwerkelijke machtshebbers, de krijgsmacht

Wat VW ook al zei, dergelijke "controlepunten" zullen dan niet enkel bestaan uit een persoon op straat, maar zal vergezeld worden door barriers, gewapende voertuigen en mitrailleurposten

vb
Afbeelding

ander vb
Afbeelding

Dashcam Drenthe
Master
 Bericht 
Spook schreef:
Het leger mag niet gebruikt worden tegen de burgerbevolking

Een controle uit oefening is gelijk tegen de burgerbevolking? :fp:
Heb je je aluhoedje weer op?
Man, die lui staan te oefenen, doe toch niet altijd zo moeilijk, word je nooit moe van jezelf?

Spook schreef:
dat je mij niet kent. Met je 'stoer'.

Nee jij bent zo'n figuur die denkt dat de hele wereld achter 'm aanzit en zelfs zoveel mogelijk contant betaald 'want oh jee anders ziet de overheid misschien wel dat ik ergens gepind heb!'

Spook
Master
 Bericht 
Jij leest echt dingen die er niet staan. Hou je aannames lekker voor je kerel. Hilarisch dat je dit moeilijk doen durft te noemen. Dan snap je het dus echt compleet en totaal niet :fp:

Pita
Master
 Bericht 

Het Nederlandse leger :: pang pang pang

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
WimLex schreef:
Wat VW ook al zei, dergelijke "controlepunten" zullen dan niet enkel bestaan uit een persoon op straat, maar zal vergezeld worden door barriers, gewapende voertuigen en mitrailleurposten

Wat ik dus al verscheidene keren ben tegen gekomen bij de Duitse en Oostenrijkse grens.

Wat moet ik dan doen Spook? Zeggen dat ik niet meewerk aan die poppenkast omdat het indruist tegen het verdrag van Schengen? Ik wil ook naar huis en het liefst zo snel mogelijk.

Ook deze keer was er ook nog een TV ploeg aanwezig ook. Of althans, grote camera erbij.

Spook
Master
 Bericht 
Precies wat ik al eerder zei: vragen waar ze denken dat ze mee bezig zijn. Kijken wat ze te vertellen hebben. Dat is echter niet de situatie zoals op de foto bovenaan:

Kom je een soldaatje op straat tegen bij jou om de hoek, die je om papieren vraagt, dan heb je vragen. Dan blijkt het een oefening te zijn. OK prima, ik laat geen papieren zien. Dat is mijn keuze (en het is een keuze!) Klaar. De oefening bestaat uit het logistieke deel, en het deel interactie met verkeersdeelnemers. Dat wordt allemaal keurig geoefend of je nou daadwerkelijk papieren toont of niet. Als iedereen braaf zijn rbw laat zien leren ze daar precies niets van, itt wanneer er een gevarieerd aanbod is van klakkeloos opdrachten opvolgen, netjes kritisch vragen stellen, en af en toe weigeren. De weigering is bovendien niet om niet mee te spelen met de oefening, maar om de oefening volgens hun verwachtingspatroon te spelen. Ik kan prima weigeren mijn papieren te tonen, en nog steeds de stop en het praatje doen. Voor de soldaat ook boeiender dan weer een schaap.

Ik vind het echt bizar dat het minste of geringste dat afwijkt van bek houden en papieren tonen hier wordt weggezet als moeilijk doen. Die hele mentaliteit van nergens vragen over willen of denken te mogen stellen. Wat moet het leven toch simpel voor je zijn om zo ongeïnteresseerd je dagen te slijten.

Pagina 2 van 2 [ 56 berichten ] 

Wie zijn er online

Leden op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast