» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 68.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 21 van 23  [ 1143 berichten ]
Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Vergeet ook vooral niet de controles hier te melden.

levensnevel
Eendagsvlieg
 Bericht 
Gaan we doen Harold :kniktja:

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
radar zh in papendrecht op de burgemeester keijzerweg in inham nabij de n3   08:32:45

Via Twitter:
Citaat:
Hij staat er weer! #BKweg

Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
CDA Kralingen–Crooswijk houdt actie voor verkeersveiligheid

Het CDA heeft in Kralingen-Crooswijk aandacht gevraagd voor de verkeersveiligheid. Met behulp van een lasergun hebben zij de snelheid gemeten op de Boezemstraat, de Kralingse Plaslaan, de Burgemeester Oudlaan en de Oudedijk.

De kandidaten Cees Zwinkels (lijsttrekker) en Prosper Iraguha-Shima constateerden samen met stedelijk CDA fractievoorzitter Ruben Mink dat de snelheidsoverschrijdingen gelukkig meevielen.

Opvallend was wel dat de oversteekplaatsen onvoldoende verlicht waren. Daarnaast is de verkeerssituatie bij de tramhalte op de Burgemeester Oudlaan gevaarlijk doordat er een zebrapad ontbreekt.

Het CDA wil dat in het herinrichtingsplan de aanleg van veilige en goed zichtbare oversteekplaatsen wordt opgenomen. Ook zal de stedelijke CDA-fractie binnenkort in de gemeenteraad extra aandacht vragen voor verkeersveiligheid, onder meer in Kralingen-Crooswijk.
CDA.nl

307SW
Laat zich horen
 Bericht 

Controle Laan op Zuid thv RET-gebouw

Afbeelding

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Outlander?

307SW
Laat zich horen
 Bericht 

Jep, grijze outlander kenteken xx-TK-xx

Kimono
Die hard
 Bericht 
Moet haast wel roodlicht controle zijn geweest.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ja doen ze vaker in rotterdam met radarvoertuigen

WimLex
Master
 Bericht 
07/02/2014
“Snelheidsacties CDA Rotterdam zeer succesvol.”

Categorie: Centrum, Rotterdam

Na succesvolle acties in Hillegersberg-Schiebroek en Kralingen-Crooswijk heeft het CDA weer twee acties gehouden voor verkeersveiligheid.

Donderdagochtend stonden kandidaat raadsleden Danielle Knieriem (nr. 3) Christine Eskes (nr. 5) en Rubinia Tjon A Sam (nr. 7) samen met Centrum-lijsttrekker Christof Wielemaker bij basisschool "het Landje" aan de Schiedamsesingel. Met behulp van een laser gun hebben zij de snelheid gemeten van passerende automobilisten.

Het viel het CDA op dat automobilisten op de Schiedamsesingel en de Schiedamse Vest vaak doorrijden bij zebrapaden, in plaats van stoppen voor overstekende kinderen. Dit werd ook bevestigd door aanwezige ouders. Danielle Knieriem: "Zelfs als kinderen al op het zebrapad staan geven automobilisten toch even extra gas, zodat ze niet hoeven te remmen. Dit is niet alleen ontzettend asociaal, maar ook gevaarlijk. Kinderen gaan er vanuit dat ze veilig kunnen oversteken en worden vervolgens bijna omver gereden."

Donderdagmiddag stond Christine Eskes samen met CDA'ers Marianne van der Ham en Marcella van der Heijde uit Hoogvliet bij Villa Vonk aan de Othelloweg. Deze weg wordt vaak gebruikt als sluiproute om de Aveling en de A15 bij file te vermijden. Dit gaat ten koste van de veiligheid. Omwonenden zijn furieus over het harde rijden. "We willen onze kinderen leren veilig over te steken, maar dat kan hier helemaal niet. We hebben een handtekeningenactie gestart, maar dat heeft niets uitgehaald. We willen een zebrapad of een sluis. "Een passerende oppasoma is het hier mee eens. "Ik weet zelf niet eens hoe ik hier over moet steken, laat staan mijn kleinkind. Levensgevaarlijk!"

Om aandacht te vragen voor de veiligheid van kinderen rondom scholen houdt het CDA nog twee snelheidsacties. Vrijdag staan deelgemeentes Overschie en Hoek van Holland op de agenda.
CDA

Ik neem aan dat de dames van te voren de weginrichting even hebben beoordeeld of de snelheid in overeenstemming is met de weginrichting ? (f)

WimLex
Master
 Bericht 
07/02/2014
Danielle Knieriem: “53 km per uur rondom een basisschool is écht onacceptabel.”

Categorie: Centrum, Rotterdam

Na succesvolle acties in Hillegersberg-Schiebroek en Kralingen-Crooswijk heeft het CDA weer drie acties gehouden voor verkeersveiligheid.

Donderdagochtend stonden kandidaat raadsleden Danielle Knieriem (nr. 3) Christine Eskes (nr. 5) en Rubinia Tjon A Sam (nr. 7) samen met Centrum-lijsttrekker Christof Wielemaker bij basisschool "het Landje" aan de Schiedamsesingel. Met behulp van een laser gun hebben zij de snelheid gemeten van passerende automobilisten.

Het viel het CDA op dat automobilisten op de Schiedamsesingel en de Schiedamse Vest vaak doorrijden bij zebrapaden, in plaats van stoppen voor overstekende kinderen. Dit werd ook bevestigd door aanwezige ouders. Danielle Knieriem: "Zelfs als kinderen al op het zebrapad staan geven automobilisten toch even extra gas, zodat ze niet hoeven te remmen. Dit is niet alleen ontzettend asociaal, maar ook gevaarlijk. Kinderen gaan er vanuit dat ze veilig kunnen oversteken en worden vervolgens bijna omver gereden."

Donderdagmiddag stond Christine Eskes samen met CDA'ers Marianne van der Ham en Marcella van der Heijde uit Hoogvliet bij Villa Vonk aan de Othelloweg. Deze weg wordt vaak gebruikt als sluiproute om de Aveling en de A15 bij file te vermijden. Dit gaat ten koste van de veiligheid. Omwonenden zijn furieus over het harde rijden. "We willen onze kinderen leren veilig over te steken, maar dat kan hier helemaal niet. We hebben een handtekeningenactie gestart, maar dat heeft niets uitgehaald. We willen een zebrapad of een sluis. "Een passerende oppasoma is het hier mee eens. "Ik weet zelf niet eens hoe ik hier over moet steken, laat staan mijn kleinkind. Levensgevaarlijk!"

Vanochtend was het lasergun team actief in Overschie. Bij OBS de Regenboog werden automobilisten gecontroleerd. "Eén voorbijscheurende auto reed 53 km/h. In de buurt van een school is dat écht onacceptabel," aldus Knieriem.

Om aandacht te vragen voor de veiligheid van kinderen rondom scholen houdt het CDA op verschillende plaatsen snelheidsacties. Vanmiddag staat de deelgemeente Hoek van Holland op de agenda.
CDA

Aanhanger
Master
 Bericht 
Wat heeft dit met controles van de eenheid Rotterdam te maken :roll:
Het CDA voert campagne, dan komen er zeker verkiezingen aan?

cmx45
Die hard
 Bericht 

Over dat laatste artikel inderdaad maar 1 woord nodig . . . verkiezingstijd . . .

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
16:50:49    radar zh in rotterdam op de schieweg door een zwarte outlander

Via FB
Afbeelding

Aanhanger
Master
 Bericht 
Daar kun je hem best tussenfurren.

ikkeke
Master
 Bericht 
Goed om deze lokatie te zien want dat is wel een plekje stad-in waar ik niet altijd netjes 50 rijd..
Al zou een auto die zó geparkeerd staat best op kunnen vallen (f)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Daar kun je hem best tussenfurren.
Ja hoor, uitstappen, pilonnetje wegzetten en zo voor hem zetten, al of niet fileparkeren. :lol: :lol:

wellproc
Master
 Bericht 
Vandaag op de Tjalklaan onder het spoorviaduct (vanaf de A20 naar Marconiplein). Zwarte VW Touran in de berm. Zie filmpje:

Link

In de melding heb ik VW Golf gezet, had het niet helemaal goed gezien... :[

snovvdog
Master
 Bericht 
Hij staat al gemeld door iemand anders, maar er staat een bermterrorist op de Willemsbrug, pakezel is een blauwe Golf Combi die aan de noorderkant bij de bocht staat en er staat een radar midden op de brug aan de oostelijke kant achter een soort van kast.

wellproc
Master
 Bericht 
De flitser bij A20 hmp 13.8 vandaag heb ik even bezocht. Niemand te zien bij de bus en deze stond niet heel toegankelijk (was vanaf de snelweg neergezet). Heb het dus maar bij beelden gelaten.

Eerst vanaf de rijbaan R'dam-HvH, dan kruisend vanaf de onderliggende weg, nog even in de rug gezien vanaf de parallelweg en tenslotte vanaf de tegenoverliggende rijbaan. Bus met set stonden vol in het zicht.

Link

Feitelijk
Master
 Bericht 
http://www.alblasserdamsnieuws.nl/wordp ... lasserdam/
Citaat:
ALBLASSERDAM – De politie heeft maandag 10 maart op de Oost-Kinderdijk en de Edisonweg in Alblasserdam gecontroleerd op snelheid. Ook op de Zijdeweg in Nieuw-Lekkerland werd met de lasergun gecontroleerd. Op de dijk kreeg één persoon een prent voor het overschrijden van de maximumsnelheid. Op de Edisonweg werden drie boetes uitgeschreven voor te snel rijden. In Nieuw-Lekkerland reed tijdens de controle niemand te hard. Mogelijk volgen er vandaag nog meer snelheidscontroles in de regio.
Afbeelding

1, 3 en 0 boetes. En dan maar beweren dat ze er staan om de kas te spekken.

(Heeft die Dacia wel een R315B gehad?)

Kimono
Die hard
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Tja, zo te zien is dit niet het VHT geweest maar de lokale Politie. Die vinden het toch al lang best dan? :[

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Feitelijk schreef:

Ze gaan daar echt niet op een regenachtige dag staan, dus nu is de reden niet cashen, maar gewoon lekker buiten spelen met mooi weer.

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
14:01:27                   laser zh in pernis op de burgemeester van esstraat

Via Twitter
Citaat:
@J_Waasdorp er zit een bord voor je.... lasergun :-)

Afbeelding

Cygnum
Die hard
 Bericht 
Momenteel een controle op de N209 gaande t.h.v. de Ankie Verbeek-Ohrlaan. Ze staan EN te flitsen met een wagen EN te laseren. Bij het kruispunt wachten ze je op. Ook op de Ankie Verbeek-Ohrlaan zelf staan ze te laseren en staat eveneens een flitswagen. Beelden volgen.

Cygnum
Die hard
 Bericht 
De beelden (x post van mijn dashcamdraad):

Controle op de N209. Let vooral op 0:09 (flitsauto en laser) en 0:35 (flitsauto, politieauto's en laser).
Link

WimLex
Master
 Bericht 
Iemand in de buurt die even een blik kan werpen ?

Citaat:
#actiedag #wijkteam we beginnen met een #snelheidscontrole en een #papos actie #ommoord #zevenkamp #nesselande

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
14:53:42    rotterdam    radar zh in rotterdam op de groene kruisweg onder viaduct

Via Twitter
Citaat:
Foto #flitser #groenekruisweg #rotterdam onder viaduct stad in thv heren van Charlois @FlitsserviceNL

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
http://goo.gl/maps/rO5uQ

We kregen door dat hier een flitspaal zou staan weet iemand daar meer over?

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
15:23:27 A29 17.7 radar zh a29 rotterdam ri numansdorp thv hmp 17.7 bij parkeerplaats moerkerken    

Via Twitter
Citaat:
#Flitser veroorzaakt #file op #A29

Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
14:01:05 radar zh in spijkenisse op de schenkelweg thv y-land beachvclub door statief achter trafohuisje

Via Twitpic
Citaat:
flitser bij y-land spijkenisse. kiek em zitten!

Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
13:23:17 radar zh in hendrik-ido-ambacht op de langeweg thv florensis door witte citroen jumpy

Via Twitter
Citaat:
Snelheidscontrole, Langeweg ter hoogte van florensis Hendrik-ido-ambacht

Afbeelding

snovvdog
Master
 Bericht 
Om toe te voegen, ik had de controle al gemeld via de telefoon, maar de controle bij Bastion op de Hoofdweg Rotterdam is voor auto's vanuit west ri. oost. en voor de brommers/scooters op het fietspad/parralelbaan.

Stuk of 6 agentjes die met lasers spelen ;( .

snovvdog
Master
 Bericht 
De flitspaal op de Maasboulevard zal volgens mij vandaag werken.

Was tot nu toe een lege paal, maar vandaag stond er een man met een busje bij te rommelen en de paal stond omlaag, ik vermoed dat hij vandaag dus gevuld werd!

Kimono
Die hard
 Bericht 
Thnx! Zal er eerdaags langs rijden om te testen. Alhoewel (ook die) paal al eerder gevuld is geweest en toen toch uit stond..

wellproc
Master
 Bericht 
Ze hebben trouwens onlangs in de middenberm van de Tjalklaan gestaan. Ochtend van 30 oktober en in ieder geval stad uitgaand geflitst.
Statief achter een boom, zonder auto of aanhanger in de buurt... :duh:

In ieder geval een locatie om in de gaten te houden in deze donkere dagen.

Kimono
Die hard
 Bericht 
het lijkt er op dat die nieuwe flitspalen óf uit staan óf nog niet goed gedetecteerd worden... Gelukkig zijn het vaste opstellingen :-?
Overigens is men bezig om de flitswagens van Rotterdam Rijnmond te gaan vervangen, wanneer is nog niet duidelijk.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zal snel zijn want nieuwe aparatuur, multaradar cd gaat daar binnenkort ook gebruikt worden.

hneel
Master
 Bericht 
Ik zie vanuit het raam op mijn werk dat er langs de Groene-Kruisweg tussen Rhoon en Hoogvliet een grijs busje staat.

Afbeelding

Kan dat een flitser zijn?

Hier dus:

Streetview link

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Kans is groot ja

Abski
Weet de weg
 Bericht 
Controle vanmorgen op de N209 nabij Bergschenhoek was een MRCT setje in de middenberm. :(
Zijn er al eerdere MRCT setjes gezien in de regio rijnmond?

Aanvulling:
Ik zag net bij de ijkrapporten van het NMI dat er, naast een aantal Multa-C, 5 MRCT setjes zijn gekeurd.

Bij het laatste rapport stond er "Citroen Jumper" bij geschreven.

https://www.mijnpolitie.nl/b/showDocume ... 20Rijnmond

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Heel nederland gaat over dus ook hier. Denk dat het dit jaar in de meeste regio's wel overgaat naar CT.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Burgemeester Keizerweg Papendrecht 2015-03-16T15:25
De eerste :J16: + :A1-30: was afgedraaid, de tweede half:

Link

Kimono
Die hard
 Bericht 
Eergisteren stond het VHT weer eens langs de N3 bij hmp 7.0 (einde van het geluidsscherm). Zo te zien zijn ze overgestapt op de MRCT. Voor zover ik kon zien stond de grijze Vivaro erbij.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ah dan heeft die melding heel de tijd verkeerd om gestaan. Want stond anders om gemeld. Is nog maar even wachten totdat alle regio's over zijn. Zullen ook wel nieuwe voertuigen komen.

Kimono
Die hard
 Bericht 
Vanavond stond de 86-ZK-GT (blauwe Touran) te flitsen op de boompjes in Rotterdam (thv rederijbrug). Ik dacht dat ik de melding door had gegeven maar zie net dat 'ie niet verstuurd was.
Flitst deze via de voor of achterruit met een MRCT of nog steeds aan de voorkant met een MRC?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Denk gewoon nog langs voor. Maar niet zeker. Lijkt me sterk dat ze die nog ombouwen.

Toolman30
Master
 Bericht 
N209 Rotterdam -> Bleiswijk thv hmp 5.9

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Rotterdam zou nieuwe tourans hebben.

WimLex
Master
 Bericht