» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 63.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 22 van 23  [ 1147 berichten ]
Rover
Master
 Bericht 
Op die lokatie heb ik 1x zo'n geluk gehad :-D

Echte naaiplek

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
14:53:28 A16 23.4 laser zh a16 dordrecht ri rotterdam thv hmp 23.4 op de busbaan

Via Twitter
Citaat:
Zwarte golf op de busbaan aan de zijde vd Beverwaard van de A16. Snelheidscontrole.

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zoals in mcc al gezegd sterkte twijfel of het laser was. Zou heel vreemde plek zijn.

snovvdog
Master
 Bericht 
Wauw, die plek ken ik nog niet, ik zal op mijn hoede zijn in het vervolg op die plek!

keokiracer
Master
 Bericht 
Even ervan uitgaande dat het idd een laser is. Alleen parallel of kan die ook hoofdrijbaan meten?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zou dan hoogstens de parallelbaan kunnen doen hoofdbaan wordt wel heel lastig.

Feitelijk
Master
 Bericht 
a16 rotterdam ri dordrecht thv hmp 24.4 bij knpt ridderkerk-noord

Ja hier dus: https://www.google.nl/maps/@51.876821,4 ... PWwQMQ!2e0

Gekke plek, heb ik ze nog nooit zien staan flitsen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Hebben ze toch vaker gestaan.

Feitelijk
Master
 Bericht 
Meestal na de splitsing A16/A15 toch?

petertjuh
Master
 Bericht 
Nee, die plek (of anders daar heel dicht in de buurt) heb ik ze een paar weken geleden ook al zien staan.

Kimono
Die hard
 Bericht 
Om terug te komen op mijn vraag van precies 4 maanden geleden;
Kimono schreef:
Vanavond stond de 86-ZK-GT (blauwe Touran) te flitsen op de boompjes in Rotterdam (thv rederijbrug). ......
Flitst deze via de voor of achterruit met een MRCT of nog steeds aan de voorkant met een MRC?

MarcoV schreef:
Denk gewoon nog langs voor. Maar niet zeker. Lijkt me sterk dat ze die nog ombouwen.

Gisteren de 86-ZK-GT tegengekomen, deze heeft dus een MRCT ingebouwd en flitst via de achterruit.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Dus toch. Oke had ik niet verwacht. Kan je het even in kentekenlijst update topic plaatsen?

Kimono
Die hard
 Bericht 
Ik had het ook niet verwacht. Zal het in het topic zetten.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
https://www.facebook.com/Flitsservice-Z ... 4390898601

Like en volg om op de hoogte blijven op Facebook van alle controles en nieuws.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Graag ook zoveel mogelijk de berichten delen, zodat de bekendheid toeneemt ;-)

snovvdog
Master
 Bericht 
Controleren die tourans door de voor of achterruit ?

Ik zag de struikrover wat laat, en reed misschien iets onder de 60 op de teller, rechterstrook stond vol en ik reed op links, pas 20 meter voor de flitser zag ik hem :(.

WimLex
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik zag de struikrover wat laat

welke ?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Tourans flitsen door de achterruit ja

Feitelijk
Master
 Bericht 
MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Cal datum zeker?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Ja, volgens Dani is dat was anders dan de ijkdatum. Wat wordt er dan nog gecalibreerd?

snovvdog
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
welke ?

MarcoV schreef:
Tourans flitsen door de achterruit ja

Het is 4 maanden verder dus ik lijk de dans te hebben ontsprongen, net moeten afremmen voor voorligger of misschien geblokkeerd door een volle rechter strook (vrachtwagen/busjes).

Pietert
Master
 Bericht 
Link

Is dit nog Rotterdam of ZHZ? :)

keokiracer
Master
 Bericht 
Rotterdam denk ik, andere kant van de tunnel was het ZHZ geweest :P

snovvdog
Master
 Bericht 
https://youtu.be/ROR7oE1muJU?t=1m50s
(video klok loopt niet goed, was rond 9:00 uur 's ochtends, en ik had ook geen zin om de video te knippen)

Citaat:
laser zh in rotterdam op de hoofdweg thv cocacola kantoor door grijze vw touran

Ik heb volgens mij niet laser aangeklikt maar radar, en ook de richting is weggehaald?

Al staand melden bij verkeerslicht ging lastig, en Waze had ook geen gps link thv. de wagen om een goede melding daarop te maken.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Volgens mij projectweg daar. Staan ze veel opeens.

Tita_NL
Pro
 Bericht 

Ook veel ANPR, maar dat is dan ook op het op het eiland pas, wat ik aparter vindt is de touran die na de tunnel richting zuid staat, wat die nu aan het doen zijn buiten files ter veroorzaken weet ik ook niet,

Pietert
Master
 Bericht 
Oh, vandaag is Voorne-Putten aan de beurt :)

xilence
Nieuwkomer
 Bericht 

Staat niet bij 'kentekens' Althans, ik kon hem niet vinden.

Zwarte VW Golf 53-RNT-3. A29 bij Oud Beierland richting Rotterdam. Haalde een vreemde actie uit door hem vlak achter mij en vo0r een Audi 5 te gooien waarbij een bijna botsing een feit was. Audi ging weer voorbij de Golf waarop de Golf mij en de Audi weer voorbij ging en voor de Audi ging rijden met het bekende rode bordje achter de achterruit. Vlak na de tunnel ging het spul aan de kant. In de politieauto? zat maar 1 persoon.

Toolman30
Master
 Bericht 
Weet je zeker dat dit het kenteken van de Golf was?
Als ik hem door Google gooi dan komt er een Toyota Prius uitrollen.

snovvdog
Master
 Bericht 
Link

De bekende Touran struikterrorist.
Citaat:
laser zh in rotterdam op de hoofdweg thv hotel
08:55:00

Via Waze gemeld, was echter volgens mij geen Laser?

EDIT:

Ik merk dat mijn video editor flink veel kwaliteit verloren laat gaan bij het bewerken, toch maar eens rustig rondkijken voor alternatief.

Kimono
Die hard
 Bericht 
Die kwam ik net ook tegen langs de N209 bij Bergschenhoek.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Kimono schreef:
Die kwam ik net ook tegen langs de N209 bij Bergschenhoek.

Welke locatie want we hebben daar geen melding van

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
snovvdog schreef:
Via Waze gemeld, was echter volgens mij geen Laser?

Nee dit is radar, mag je de volgende keer gewoon even als wijzing doorgeven, want dan staat de melding ook goed bij ons in de lijst.

Pietert
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik merk dat mijn video editor flink veel kwaliteit verloren laat gaan bij het bewerken

Als je alleen een stukje uit een filmpje wil knippen: VLC player heeft een record knop. Als je er op drukt begint ie, nogmaals eindigt ie en heb je een 1 op 1 kopie van een sub stukje van het filmpje wat je afspeelt. Zonder kwaliteitsverlies en verder zonder nabewerking etc. Werkt super snel.

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Mag je dit niet doen? :o Wel goed dat PRIJ niet alleen kijkt naar snelheid, maar ook dit soort gasten van de weg haalt!

Afbeelding

snovvdog
Master
 Bericht 
Vandaag op de hoofdweg:

Link

Citaat:
radar zh in rotterdam op de hoofdweg thv hotel
.

Is niet bij hotel dus maar tov. PSA Finance. 86-ZK-GT die met zijn neus de verkeerde kant op staat (maar goed voor ons):

Vanaf kantoor PSA (bekende van mij):

Afbeelding

Lijkt op de video&foto zwart/grijs, maar het is de donkerblauwe.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
radar zh in rotterdam op de hoofdweg thv shurgard door blauwe vw touran

Dit er nu van gemaakt. Klopt volgens mij wel he?

snovvdog
Master
 Bericht 
:thumb:

Sowieso vanmorgen wel veel raak in de buurt, zag dat ze eerder verderop stonden te laseren, en ook bij Terbregge stond een struikrover.
Ze staan wel erg vaak op de Hoofdweg recent, zoniet hier (peer keer al gezien), dan bij Capelle XL of bij Alexander (Coca cola kantoor).

Vroeger stonden ze vaak aan beide uiteinden van de Bosdreef, of bij afrit Terbregge te laseren.

andre4461
Eendagsvlieg
 Bericht 

Goedemorgen. Op de Vondelngenweg thv de oude ect stond een auto op 17-7 die voor leeg was en achterin zit een politieagent. Ze noemen het een lasercontrole en vraag me toch af of iemand weet hoe het werkt. Zit er dan een laser aan de auto en maakt ie dan een foto als je voorbij gaat. kan hij je goed zien met een camera

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
andre4461 schreef:
Goedemorgen. Op de Vondelngenweg thv de oude ect stond een auto op 17-7 die voor leeg was en achterin zit een politieagent. Ze noemen het een lasercontrole en vraag me toch af of iemand weet hoe het werkt. Zit er dan een laser aan de auto en maakt ie dan een foto als je voorbij gaat. kan hij je goed zien met een camera

Klinkt als een radarcontrole. Kan je eens kijken of je het voertuig kan vinden in onze kentekenlijst van de regio rotterdam? http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... type=regio

andre4461
Eendagsvlieg
 Bericht 

Nee staat niet tussen de lijst. Vandaag is het een radar vivaro de 96. heb de foto gezien van 7-7 en die is gemaakt nadat ik de auto voorbij gaat. waarschijnlijk meting aan de voorkant

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@andre4461: Eigenlijk flitsen alle auto's nu via de achterkant.

snovvdog
Master
 Bericht 
Citaat:
radar zh in capelle aan den ijssel op de hoofdweg thv burg. schalijlaan

Afbeelding

Laser Controle thv. Zuiderster op Hoofdweg Capelle.

Rover
Master
 Bericht 
:thumb: Die had ik ook net doorgegeven.

snovvdog
Master
 Bericht 
Ah stonden er dus beide?

En radar verderop, en laser hier?

Laser staat er al ca. anderhalf uur iig.

Rover
Master
 Bericht 
Ik heb de radar niet gezien. Volgens mij alleen laser.

snovvdog
Master
 Bericht 
Bloedzuiger stond er wederom weer:

Link

Donkergrijze Touran nu.

Heb een maat gesproken van PSA daar, staan er bijna elke dag tegenwoordig (ik rijd laatste tijd ivm. afsluitingen en rustig verkeer via A20/A16/Maasblvrd., kom er dus niet meer zo vaak)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
snovvdog schreef:
Heb een maat gesproken van PSA daar, staan er bijna elke dag tegenwoordig (

Kan je hem ff linkje van de meldpagina van Flitsservice doorgeven als hij ze dan ziet dat hij het even meld bij ons

snovvdog
Master
 Bericht 
Citaat:
radar zh in rotterdam op de hoofdweg onder viaduct a16 door witte opel vivaro

Link

Richting oost alleen lijkt het op.

Pagina 22 van 23 [ 1147 berichten ]