» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 42.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 20 van 23  [ 1143 berichten ]
Wimken
Master
 Bericht 
Er was vanmorgen een verkeerscontrole op de Laan op Zuid, erasmusbrug richting de Kuip

djroadstar
Master
 Bericht 
ze zijn blijkbaar afgestapt van hun jaarlijkse kasspekkerij. Koste denkik teveel.in iedergeval geen alg controle bij ahoy

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
djroadstar schreef:
ze zijn blijkbaar afgestapt van hun jaarlijkse kasspekkerij. Koste denkik teveel.in iedergeval geen alg controle bij ahoy

VHT is wel actief begreep ik van agent op twitter.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ook wij zijn klaar voor 100% Tuning in Ahoy. Houdt rekening met je snelheid en rijstijl. De show vindt binnen plaats, niet op de openbareweg
https://twitter.com/PRRBezuijen/status/ ... 9903417344

@PRRBezuijen En ook het #VHT en de #VP zijn ingezet rondom #Ahoy. Wij zijn er klaar voor. #100%#Tuning. #Letopuwsnelheid!
https://twitter.com/PRRKlipsteen/status ... 5365199872

djroadstar
Master
 Bericht 
tja moet je ze net zien rijden. Geen zin om rondtjes daar te rijden.ben nu al ergens anders in rdam

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
http://goo.gl/maps/MyEv0

Daar was vorig jaar de verkeerscontrole en twee keer radar op de vaanweg.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Hoogste snelh. op Vaanweg, 97km/u, op de Gr.Kruisweg 92km/u, Strevelsweg 66km/u. Hier geldt overal een max. Snelh. van 50 km/u. #100% Tuning
https://twitter.com/PRRBezuijen/status/ ... 0391592960

#anpr heeft tot nu 3600 kentekens gescand. Hits oa rijden met ongeldig rijbewijs, openstaande boetes, apk vervallen. #100% Tuning
https://twitter.com/PRRBezuijen/status/ ... 6022773760

djroadstar
Master
 Bericht 
ik heb nabij z-plein gekeken dus blijkbaar verkeerde plek. balen had ik die andere locatie geweten was ik er wel nog even langs gegaan. ik moest toch nog ff tijdje wachten totdat pers. thuis was omdat hartelbrug stuk was

wellproc
Master
 Bericht 
Vanochtend weer controle op de Tjalklaan (zie melding van iets over 7 uur). Was de blauwe Touran weer die aan het uitlijnen was. Ze staan daar de laatste tijd af en toe weer stad uitgaand (stad ingaand heb ik ze al tijden niet meer gezien).
Was vanochtend nog donker, kerel had zijn alarmlichten aangezet waardoor ik m vrij vroeg zag en alert was. Opletten dus weer.

snovvdog
Master
 Bericht 
98svb2, net staande gehouden door deze onopvallende politieauto, blauwe vw golf 5 als het goed is.

Cweepz
Master
 Bericht 
Schade?

snovvdog
Master
 Bericht 
Niks, wel een bedreigd ''niet zo bijdehand doen anders krijgt je vriend 1000 euro boete'' ( ik was met 2 vrienden passagier achterin) omdat ik een foto wilde maken van de auto van hen.
Ze zaten te zeuren om een band die volgens hen illegaal was, we hebben hem er af gehaald en de reserveband op gezet, maar de band is nog legaal, op het slechtste punt zit hij nog steeds boven het 1.6mm blokje!

Loze dreigementen van een blonde opdonder van zo'n 23 a 24 jaar oud, hij was nog hoofdagent ook ( was samen met een brigadier, en die was wel relaxed). Ik heb spijt dat ik het gesprek niet heb opgenomen, dat rotjong zou wel een toontje lager zingen met zijn dreigementen.
Ik haat autoritaire *** mensjes, helemaal als ze gaan dreigen met iets wat ze helemaal niet waar kunnen maken! En dan heb ik het niet alleen over agenten, maar mensen in het algemeen die aan autoritaire *** hond willen spelen!

En ja ik ben geïrriteerd, volgende keer ga ik gewoon de auto fotograferen, ik ben alleen afgehaakt omdat ik niet van tevoren wist of die auto van één van mijn vrienden 100% in orde was, als ik in mijn eigen of mijn vaders auto had gereden zou de situatie anders hebben gelopen... Ik haat het om de les gewezen te worden door een autoritaire opdonder, ze staan niet boven de wet...

Cweepz
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
''niet zo bijdehand doen anders krijgt je vriend 1000 euro boete''

Prima! Schrijven maar! Zien we vanzelf wat de kantonrechter er van denkt! :honger:
Werk ik morgen wel een uurtje langer voor die 1000 euro, ik heb er nu al zin an!

Lennart2012
Eendagsvlieg
 Bericht 

Ik heb camera's gezien op de A16 richting Den Haag/Utrecht. Eigenlijk net voor het invoegen voor A20 richting Den Haag. Weet alleen niet of dit om flitscamera's gaat.

Toolman30
Master
 Bericht 
Die camera's boven de weg bedoel je waarschijnlijk.
Dat is een soort van verkeerstellingssysteem.
Het heeft niets met snelheid te maken.

wellproc
Master
 Bericht 
Vanmiddag een laser gezien in Rotterdam op het kruispunt Rochussenstraat - Mathenesserlaan. 1 agent met lasergun in de richting Eendrachtsplein/Westblaak. Om de hoek (op de Mathenesserlaan) 3 agenten bij de bushalte om overtreders te pakken.
Doorgaans rijd ik daar ruim boven de achterlijke FAS (50km/h op 2x2 stroken... :zzz:). Vandaag reed ik voorop en werd niet eens naar de kant gehaald. Blijkbaar niet hard genoeg gereden :wink:.

Videobeelden:
Link

Agent heeft wat steun nodig van het verkeerslicht... :duh:
Om de hoek (einde video) staan z'n collega's nuttig te zijn. :thumb_d:

snovvdog
Master
 Bericht 
Even een vraagje, het viel mij op dat bij de Maastunnel, borden ''autoweg'' staan zonder snelheidsbeperking. Op het asfalt staat 50 maar is het limiet van 50 km/h wel rechtsgeldig in de Maastunnel als je van zuid naar noord komt?

Ik kwam van de Pleinweg en ik weet vrij zeker ( kan het niet controleren met streetview) dat je alleen borden ''autoweg'' tegen komt zonder het bijbehorende limiet 50.
Als ik de streetview van de Doklaan erbij pak zie ik ook, alleen maar het bordje autoweg staan, betekent dat dat je eigenlijk gewoon 100 mag over die weg ?
https://maps.google.nl/?ll=51.892613,4. ... 63,,0,4.74

Dit vraag ik uiteraard omdat er graaipalen aan het uiteinde van de tunnel staan, uiteraard wil de gemeente dat er maar 50 wordt gereden aangezien de grote witte 50 op het asfalt, maar dat is volgens mij niet geldig ?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Wat is de maximale snelheid van een autoweg binnen de bebouwde kom denk je?

snovvdog
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Wat is de maximale snelheid van een autoweg binnen de bebouwde kom denk je?

Ik nam aan dat autoweg, ongeacht bebouwde kom of niet, vmax=100 betekende tenzij anders aangegeven, net zoals met snelwegen 130...

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... rkeer.html

De minimumsnelheid op een autoweg is 50 dacht ik altijd ? Ik zie inderdaad in theorieboeken staan dat autoweg ook bibeko 50 is, maar ik zie dat niet terug op de website van de overheid ?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Autoweg binnen bebouwde kom altijd 50 indien anders aangegeven.

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
maar ik zie dat niet terug op de website van de overheid ?

http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/H ... 24-03-2013
snovvdog schreef:

De minimumsnelheid op een autoweg is 50 dacht ik altijd ?

:schudnee:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/H ... 24-03-2013

snovvdog
Master
 Bericht 
Ik zie het nog steeds niet specifiek staan, op een snelweg door een wijk heen moet je toch ook geen 50 ?
Ik dacht, dat het bord Autoweg, net zoals het bord Autosnelweg gewoon boven bibeko ging, dat een autoweg, net zoals een snelweg, niet binnen de bebouwde kom getrokken kon worden.
Wat mij gewoon nooit is opgevallen is dat ze bij elke snelweg ook het bord einde ''plaatsnaam'' zetten.

En ja ik weet dat ik fout zat nu, vind dat ze autowegen niet binnen de bebouwde kom moeten kunnen betrekken! Autoweg moet net zoals een snelweg, niet als bibeko moeten gelden!

Feitelijk
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik zie het nog steeds niet specifiek staan, op een snelweg door een wijk heen moet je toch ook geen 50 ?

Als er geen bord met een snelheid staat dan mag je daar inderdaad 50 ja.

Citaat:
Artikel 20

Binnen de bebouwde kom gelden de volgende maximumsnelheden:

a. voor motorvoertuigen 50 km per uur;

Je bent in de war met:

Citaat:
Artikel 21

Buiten de bebouwde kom gelden de volgende maximumsnelheden:

a. voor motorvoertuigen op autosnelwegen 130 km per uur, op autowegen 100 km per uur en op andere wegen 80 km per uur;

Het begin van de A44 bij wassenaar ligt binnen de bebouwde kom (http://goo.gl/maps/z8tPQ), tot voor kort mocht je daar inderdaad 50, nus heeft men er 120 van gemaakt: bibeko!!
Afbeelding

djidee
Master
 Bericht 
Feitelijk schreef:
Het begin van de A44 bij wassenaar ligt binnen de bebouwde kom (http://goo.gl/maps/z8tPQ), tot voor kort mocht je daar inderdaad 50, nus heeft men er 120 van gemaakt: bibeko!!

120 bibeko, en de A2 2x5 in een weiland op 100 houden :fp:
Only in NL

Feitelijk
Master
 Bericht 
Over het verkeersbesluit voor de A2 is langer nagedacht dan over deze op de A44. :lol:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Politie pakt onveilige wegen aan

Laatste update: 04-04-2013 | 11:45
Hardinxveld-Giessendam - Het Verkeershandhavingsteam van de politie in het district Zuid-Holland-Zuid gaat ook in 2013 onder de naam ‘Veilig verkeer? Ik doe mee!’ verder met de aanpak van twintig wegen waar veel ongevallen plaatsvinden. Het team besteedt dit jaar net zoals in 2012 uitgebreid aandacht aan deze verkeersonveilige locaties. Regelmatig vinden controles plaats op de wegen uit de top 20 die in 2012 ook al hierin stonden. Iedere nieuwe weg in de top 20 start met een week lang verschillende verkeerscontroles. Uiteraard blijven deze nieuwe locaties na die week ook uitgebreid onder de aandacht.

De politie probeert met deze aanpak de verkeersveiligheid te vergroten en het aantal verkeersongevallen terug te dringen. Want ieder verkeersongeluk is er immers een teveel. Daarom is er een analyse gemaakt op welke punten in de regio Zuid-Holland-Zuid veel ongelukken plaatsvinden. Voor de lijst van 2013 is gekeken naar onder andere het totaal aantal ongevallen met en zonder slachtoffers in de periode van 2010, 2011 en 2012.

In samenspraak met de wegbeheerders en het Openbaar Ministerie is de lijst en volgorde bepaald voor de twintig locaties die het komend jaar intensief onder de aandacht komen. In de lijst van 2013 komen tien nieuwe locaties voor. De tien afgevallen wegen uit 2012 houden de aandacht van de politie en daar zullen dus regelmatig controles blijven plaatsvinden. Op nummer 1 van de top 20 2013 staat de Burgemeester Keijzerweg in Papendrecht. De controles van een week op de nieuwe wegen in de top 20 gaan vanaf maandag 8 april 2013 van start. Die week is de Krispijnseweg in Dordrecht aan de beurt.

De politie hoopt dat de weggebruikers door de controles zich er bewust van zijn dat zij zojuist reden over een van de gevaarlijkste verkeerspunten in het district Zuid-Holland-Zuid. Verder hoopt de politie dat de weggebruikers helpen het verkeer veiliger te maken onder het motto ‘Veilig verkeer? Ik doe mee!’.

De belangrijkste oorzaken voor ongevallen zijn overigens het niet verlenen van voorrang, onvoldoende afstand houden en het verkeer van rechts geen doorgang verlenen. Ook komt het regelmatig voor dat bestuurders de macht over zijn of haar stuur verliezen. Snelheid speelt bij al deze oorzaken van ongevallen mede een grote rol.

De top 20 van verkeersonveilige wegen in Zuid-Holland-Zuid 2013:

1 Burgemeester Keijzerweg - Papendrecht
2 Brouwersdijk – Dordrecht
3 Banneweg - Gorinchem
4 Laan der Verenigde Naties – Dordrecht
5 Merwedestraat – Dordrecht
6 Krispijnseweg – Dordrecht
7 Nieuwe Wolpherensedijk – Gorinchem
8 Galileilaan – Dordrecht
9 Brugweg – Zwijndrecht
10 Oranjelaan – Dordrecht
11 Langeweg – Zwijndrecht
12 Antoniuslaan – Hendrik-Ido-Ambacht
13 Newtonweg – Gorinchem
14 Provincialeweg – Dordrecht
15 Overkampweg – Dordrecht
16 Koninginneweg – Zwijndrecht
17 Dubbeldamseweg Zuid – Dordrecht
18 Noordendijk – Dordrecht
19 N 3 – Dordrecht/Papendrecht
20 N 214 - Alblasserwaard.

http://www.politie.nl/nieuws/2013/april ... n-aan.html

snovvdog
Master
 Bericht 
Grote controle op Grote Beer in Rotterdam tov. avondwinkel en Primark.
RDW etc is er bij.

Heb een foto maar telefoon is er mee opgehouden, hopelijk krijg ik hem er nog af!

snovvdog
Master
 Bericht 
Telefoon doet het na een dag kutten weer:
Afbeelding

Feitelijk
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:

1 Burgemeester Keijzerweg - Papendrecht

Op 1? Ja?
6 eenzijdige ongevallen in een jaar omdat er een bult in de weg zit.

Rover
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Telefoon doet het na een dag kutten weer:

Die gele corvette ken ik 8)

snovvdog
Master
 Bericht 
Rover schreef:
Die gele corvette ken ik

Ik ook, chillt vaak bij Texaco... Kom daar ook weleens zaterdag nacht!
Weet het niet zeker, maar volgens mij moest hij zijn wagen laten staan op die controle toen ik later terug liep!

Rover
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Ik ook, chillt vaak bij Texaco... Kom daar ook weleens zaterdag nacht!

Hmm zou ik je toch weleens gezien moeten hebben :thumb:

snovvdog schreef:
Weet het niet zeker, maar volgens mij moest hij zijn wagen laten staan op die controle toen ik later terug liep!

Dat zal me niet verbazen...

wellproc
Master
 Bericht 
Controle door radarwagen op de Vierhavensstraat richting Marconiplein. Auto is de bekende zwart VW Touran met kenteken 89-ZK-GT en staat op de ventweg (toegang winkelcentrum Bigshops).
Kerel staat half in de berm geparkeerd. Afstand tot de weg is vrij groot en bovendien staan er veel bomen en lantaarnpalen.

Beelden:
Link

Link

LET OP: tijd op mijn camera is nog wintertijd... :fp:

Bij de eerste keer dat ik hem zag had hij net zijn klep open, bij passeren bleek hij aan het uitlijnen. Toen direct gemeld en daarna nog even gepasseerd over de ventweg en (later na mijn afspraak) over de hoofdrijbaan.
Dit is de weg waar tijdens de werkzaamheden een paar jaar geleden een of andere idioot met hoge snelheid (boven de 100 km/h dacht ik) een groot ongeluk veroorzaakte op een kruising. Nu de weg af is (2x2) wordt er af en toe gecontroleerd op de FAS (50km/h... :zzz:) met zowel radar als laser.

Rover
Master
 Bericht 
Op die weg werd voor het ongeluk ook al heel veel gecontroleerd. Toch vraag ik mij af of hij nu wel goede metingen kan verrichten en/of goede foto's kan maken. Dit is toch best een stukje van de 2baans gedowngrade snelweg

wellproc
Master
 Bericht 
Rover schreef:
Op die weg werd voor het ongeluk ook al heel veel gecontroleerd.

Toen kwam ik er nog nooit :wink: :oops:

snovvdog
Master
 Bericht 
Nog wat beeld en nieuws van de controle bij Rotterdam:

http://www.dichtbij.nl/rotterdam-prins-alexander/regionaal-nieuws/artikel/2719627/grote-verkeerscontrole-in-prins-alexander.aspx schreef:
ROTTERDAM - De politie heeft vrijdag een grote verkeerscontrole gehouden in Rotterdam Prins-Alexander. Een grote controlepost werd ingericht op de Grote Beer nabij winkelcentrum Alexandrium. De politie voerde tegelijkertijd meerdere acties uit, waaronder het controleren van de technische staat van voertuigen, het bezit van verdovende middelen en preventief fouilleren.
Bij de actie werkten verschillende instanties samen. Deze bestonden uit de RDW, de belastingdienst en de politie. Tijdens de controle werd er onder andere ook aandacht gegeven aan het zogenoemde patsergedrag. Jongeren met dure wagens werden er tussenuit gehaald om aan te tonen hoe zij aan het voertuig waren gekomen.

Controle door de RDW
Het bureau Rijksdienst voor Wegverkeer voerde tijdens deze controleactie ook onderzoek uit aan bepaalde voertuigen. Zo werden er voertuigen met mankementen door motorrijders van de politie tussenuit gepikt waarna ze naar de controleplaats werden begeleid. Er werden onder andere overtredingen als gladde banden en kapotte ruitenwissers geconstateerd.

Controle Belastingdienst
De belastingdienst scande de voertuigen met het nummerplaatherkenningssysteem, als dit een hit opleverde werd het voertuig door een motorrijder van de politie eruit gepikt om naar de controleplaats te worden gebracht. Er werden personen tussenuit gevist die soms wel tienduizenden euro's aan belastingschuld hadden. Indien zij niet konden betalen werd hun auto in beslag genomen.

Aanhoudingen en politie-inzet
Tijdens de controle ging in ieder geval één man volledig door het lint. Hierbij werd er onder andere een autodeur vernield van de man zelf. Meerdere agenten grepen de man om hem tot rust te laten komen. Hierna is hij met een arrestantenbus afgevoerd naar het politiebureau voor verhoor. Twee andere mannen die in een dure bolide reden zijn eveneens aangehouden, zij worden verdacht zich bezig te houden met illegale praktijken, waaronder heling.

De politie controleerde op verkeersovertredingen die werden begaan. Ook werden mensen ertussenuit gehaald die nog bekeuringen open hadden staan. Zij moesten de boete dan direct ter plaatse betalen.

Resultaten
De Rijksbelasting legde beslag op 22 voertuigen en haalde 23.450 euro op aan openstaande boetes. De grootste contante betaling was 6.898 euro. De gemeentebelasting legde beslag op vijf voertuigen en kreeg 11.335 euro voor openstaande zaken. Daarnaast werden er vijf mensen aangehouden voor onder andere gesignaleerd staan in de systemen. 33 boetes werden uitgeschreven voor diverse feiten en de RET deelde 34 verbalen uit voor zwartrijden.

Link

Meneer van de gele Corvette wordt dus verdacht van heling ?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
N3 is projectweg. Staan ook bordjes langs de weg en ze staan er volgens mij nu ook elke dag dus let op.

snovvdog
Master
 Bericht 
''flitser zh a20 rotterdam ri gouda thv hmp 36.0 bij knpt terbregseplein ''

Weet iemand die daar net heeft gereden of ze toevallig ook richting HvH flitsten ?

Zag op de terugweg een berucht grijs busje met verhoogd dak staan en 2 seconden later ook de driepoot in het hoge gras en ook nog een KLPD volvo op de vluchtstrook van de invoegende A16, maar op de heenweg ( rond 17.30) reed ik daar flink door ( 150 schat ik) richting HvH... Weet wel dat ik op de heenweg op de berm heb gelet en ik daar toen niks zag, maar ze flitsen neem ik aan niet van het midden en sowieso is dit slechts in 1 richting ?

Kimono
Die hard
 Bericht 
Kom er net vandaan, heb niks gezien (richting Gouda)..

Herses_87
Eendagsvlieg
 Bericht 

Weer een sippe bedoeling vanochtend op de stadshoudersweg rotterdam, vlak voor oprit A13.
Iedereen rijdt daar harder om al snelheid te maken.
Hoop dat het remmen geholpen heeft.

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Waar stond die controle precies?

Feitelijk
Master
 Bericht 
Hier:
Afbeelding

Herses_87
Eendagsvlieg
 Bericht 

daar dus, was de foto even aan het aanpassen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Redelijk kassa plek ja.

ikkeke
Master
 Bericht 
Een plek waar 50 rijden juist gevaar veroorzaakt, omdat men alvast snelheid maakt om de A13 op te knallen of richting a20 gaat...

robin84
Eendagsvlieg
 Bericht 

Heeft iemand tips om bezwaar te maken tegen bovenstaande controle. Heb een transactievoorstel omdat ik er te hard heb gereden ( net als het treintje voor mij).

djvanes010
Nieuwkomer
 Bericht 

robin84 schreef:

En ook ik ben de gelukkige!

Maar...dit ga ik toch zeker niet domweg betalen!? Het fijne bedrag van €620,- :honger: :respect: :thumb:

Bij mij was het op 29-07-13. Ik kan mij geen wagen herinneren in de berm of iets. Zal wel bij de Texaco hebben gestaan!? Op mijn transactievoorstel staat dat ik de foto kan opvragen...dus ik vol enthousiasme en woede dit doen...geen foto te zien!! Diverse internetbrowsers gebruikt etc. Of moet je er 1 gebruiken uit het jaar 2005? ;-)

Je gaat op die weg vaart maken voor de snelweg. Dit is toch ook geen "bebouwde kom" te noemen!!

Ik ga dus de boete opzij leggen en naar de rechter. Eens...oneens??

ballo50
Respect
 Bericht 

Officieel begint de snelweg pas ter hoogte van de Texaco. Je kan voor de texaco nog naar rechts, waar je meteen langs de uitrit van de extra parkeerplaats van Blijdorp knalt. Als dat het doel is, flits dan alleen op die baan, bij voorbeeld ter hoogte van (of net achter) de Texaco zelf..

Volgens de letter van de wet mag je er inderdaad nog 50. Dit is zeker een naailocatie, ik kan me een controle de andere kant op (stad in, maar er staat ook al een flitspaal bij het stoplicht) eerder voorstellen ihkv veiligheid...

wellproc
Master
 Bericht 
Nu controle op de Tjalklaan (stadingaand vanaf A20 naar Marconiplein) onder spoorviaduct. Is al gemeld.
Controle wordt uitgevoerd door de 51-TK-XR. Die had ik lang niet gezien... :[

levensnevel
Eendagsvlieg
 Bericht 
Of het onder de Eenheid Rotterdam valt weet ik niet maar ik gleed vanochtend erg vroeg (net na 05:00 uur) bijna van m'n bestuurderstoel af van verbazing.
n218 lokaal beter bekend als de Groene Kruisweg ri. Hartelkruis ongeveer halverwege tussen Geervliet en Spijkenisse.De weg is geheel onverlicht, staat er een wit politiebusje ongeveer haaks op de rijrichting in de berm, lichten uit natuurlijk.
Je moet met zo'n wit busje vol reflecterende strepen tenslotte niet opvallen in een verder pikdonkere omgeving. Zie ik in het voorbijrijden dat de beste diender, met zo'n lasergun, kennelijk de snelheid aan het controleren is.
Was afgelopen week in de namiddag op de N261 ri A261 op 500 m al 2 van die tot flitscamera verbouwde aanhangwagentjes tegengekomen (1 in elke richting)
Maar om nu om 05:00 uur in de ochtend met een lasergun aan het werk te moeten zijn (kan die diender ook niets aan doen, hij krijgt ook maar een dienstopdracht schat ik zo in) om wat centen binnen te brengen voor onze schatkist is, in mijn belevingswereld, wel heel erg sneu.
Wat vang je dan? Na correctie: hier 2 km te hard daar 5 km te hard. Heel erg boeiend.
Ga dan 's nachts om 5 uur op de kruispunten tussen het Kanaal door Voorne en de Hartelbrug controleren en hou iedereen staande die daar door rood heen knalt en schrijf die bekeuring uit.
Dan vang je per overtreding iig ietewat meer centen.

Zoal het een goed burger betaamd reed ik daar natuurlijk stoïcijns met 80 GPS km/u op de cc voorbij. O:)

Pagina 20 van 23 [ 1143 berichten ]