» Flitsservice.nl » Controles Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Pagina 1 van 24  [ 1151 berichten ]
patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Post hier je ervaringen, aangekondigde enz over de controles in Rotterdam en omgeving

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Ik heb vandaag in ieder geval een repo gemaakt van een controle in Spijkenisse op de schenkelweg.. O:)

MoNo_eGo
Master
 Bericht 
ik kom er maar niet aan toe om repo in de regio rijnmond te maken ...

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
doe je toch iets verkeerd, dagelijks zijn er genoeg kansen :thumb_d:

GP
Master
 Bericht 
Ik wilde vandaag naar de Boompjes, alleen stond 3 km file vanaf Den Haag..

djroadstar
Master
 Bericht 
afgelope zondag van hellevoetsuis naar ridderkerk geweest(iets buiten r´dam) wandt n218 en polder bij abbenbroek was stilllllll kwa boa´s
hoop keer de polder tepakken te krijgen maarja moeten ze er net staan als k erlangs rij of mn broer.

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Niet om het een of ander maar ze kunnen gewoon bij de koffie automaat blijven hangen hoor wat mij betreft.

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Weet iemand ook iets meer over de plaats van de controles in abbenbroek?

meranto
Master
 Bericht 
hmm, ik zou theoretisch ook wel vaak moeten kunnen, maar op de 1 of andere manier zie ik de controles vaak pas op de site als ze er al 3 uur opstaan

moet morgen toch naar de wilhelminapier, wie weet willen de boa's een beetje meehelpen qua planning

oh ja, en als er nou eens een keer 1 op een viaduct staat van de a16 tussen de brienenoord en ambacht dan mag iemand me bellen, vandaag zag ik em weer te laat

VTEC_Driver
Master
 Bericht 
Hoe laat stonden ze daar? met een lasergun, daar heb ik ze alleen in de zomer zien staan, en ik kom er (vrijwel) dagelijks langs.

gecko
FS Meldingen
 Bericht 
lavasdonk schreef:
Weet iemand ook iets meer over de plaats van de controles in abbenbroek?

radar zh in abbenbroek op de oudelandsedijk (patrick) 11/01/07 15:09:10
radar zh abbenbroek - zuidland op de haasdijk thv het witte huisje nr18 (remco) 17/03/06 14:54:59
meer is er niet binnen gekomen.

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Vandaag weer controles gezien, op weg naar de gemelde n218 waren ze nij de baljuwlaan het opbouwen, daar helaas geen repo's gemaakt.

De n218 was dezelfde stek als mijn repo over de aanhanger, maar ik had geen zin en geen tijd om weer zo ver te lopen. Stond weer aardig verstopt trouwens

djroadstar
Master
 Bericht 
abbenbroek hebben ze 2lokatie´s

rijdend van heenvliet naar oudenhoorn via abbenbroek
1 is vlakbij abbenbroek net na bocht begin oudelandsedijk net na scherpe bocht naar links
de 2e is voor S-bocht bij paardemanege(ben daar keer uit de bocht gevloge was glad :o )

dat zijn de bij mij bekende lokaties

:boos: waarom staan ze altijd doordeweeks op die verdraaide N218 ik wil daar ook nog eens keer "op de koffie" niet dat ik koffie lust maar.....
en de polder(abbenbroek) staat ook op mn WANTED lijstje :wink:

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Je moet er wel een stukje voor willen lopen die n218, of zet m even in die pechhaven, met een beetje geluk vind de boa het goed :thumb:

Spijkenisse is gebombardeerd tot projectstad volgens mij :o

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Verkeerscontroles week 3

Naast de reguliere onaangekondigde controles, vinden deze week de volgende verkeerscontroles plaats in de regio Rotterdam-Rijnmond:

* woensdag 24/1, snelheidscontrole tussen 6.00 en 12.00 uur met radar op de Westzeedijk (beide richtingen) te Rotterdam
* donderdag 25/1, snelheidscontrole tussen 14.00 en 23.00 uur met radar op de Vierhavenstraat (beide richtingen) te Rotterdam

djroadstar
Master
 Bericht 
helaas zit ik doordeweeks in oirschot(nabij eindhoven)

anders was ik morghu(donderdag) wel ff naar r'dam gegaan :D
tot op heden "vluchten" ze allemaal voor mij als ik aankom zijn ze weg of rijden ze weg :cry:

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Vandaag weer aardig druk met de controles:

Stadionweg bij pathe
Westzeedijk, ongebruikelijke plaats
Oostvoorne, heveringseweg
Groene kruisweg bij Poortugaal, laser :o

Ik wil graag een keer de boa spreken die in oostvoorne staat, aangezien dit een "polderweggetje" is, wil ik hem het nut is vragen van de controle. Ik heb vorige keer een boa gevraagd over het nut van controles in geervliet, en dit was omdat buurtbewoners hadden geklaagd.

remco
Die hard
 Bericht 

de laatste controle die ik me kan herrineren bij abbenbroek was deze..

http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=2013&search=remco&titel=1&headfoot=1&descr=1

Daar staan ze sinds dien niet meer O:) :P geen idee hoe t komt .. :D

Op de haasdijk tussen de nieuwe rotonde ( bij van de Pols ) en de weg naar kerkweg (zuidland) staan ze ook nog wel eens bij het witte huisje. In zuidland op de kerkweg ook wel eens. dat hoor ik trouwens altijd pas 's avonds van mijn moeder ( tevergeefs heb ik al aantal keer gevraagd om me te bellen)

djroadstar
Master
 Bericht 
zojuist ff gekeken omdat ik via "polder" naar huis rij in hoop dat ze er staan
maar het gaat om als je van geervliet naar zuidland rijd dan kom je op de oudelandse dijk daar staan ze tehoogte van nummer 65
en terhoogte van nummer 19(zie foto daar aan rechterzijde voor bocht)
Afbeelding

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
rkeerscontroles week 4 en 5

Naast de reguliere onaangekondigde controles, vinden deze week de volgende verkeerscontroles plaats in de regio Rotterdam-Rijnmond:

* maandag 29/1, snelheidscontrole met laser in combinatie met directe staandehoudingen aan de Bosweg te Ooltgensplaat.
* donderdag 1/2, snelheidscontrole met radar en laser tussen in combinatie met directe staandehoudingen op de N57 ter hoogte van het Korteweg viaduct, beide richtingen.
* dinsdag 6/2, snelheidscontrole met radar en laser in combinatie met directe staandehoudingen op diverse plaatsen op Goeree-Overflakkee.
* Vrijdag 9/2, snelheidscontrole met radar en laser in combinatie met directe staandehoudingen aan de Bosweg en de Plaatweg op Goeree-Overflakkee.

Allemaal controles op de eilanden, vooral op de plaatweg oppassen geblazen

djroadstar
Master
 Bericht 
is op laatste eiland kom ik nooit :D van mij mogen ze zich daar uitleven :P

Rover
Master
 Bericht 
Ik kom er zo goed als nooit, maar ik heb liever dat ze zich met andere dingen bezig houden

djroadstar
Master
 Bericht 
vandaag ff eilandje verder gehupt ze zouden bij stellendam staan maar eenmaal op lokaatie was de vogel al gevlogen

MELDING: N57 STELLENDAN-HELLEVOETSLUIS 20.6

djroadstar
Master
 Bericht 
gisteren hadden ze weer nix te doen in rotterdam en aangezien ik ook niet veel boiends tedoen had ben ik maar even naar ze toe gegaan bij 1e lokatie ware ze al pleite en bij 2e waren ze aan het afronde om weg te gaan binnenkort repo op site 8)

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Welke plekken heb je bezocht?

Want dan weet ik mss welke auto er bij welk roepnummer hoort, als ik hem zelf gemeld heb dan :thumb:

djroadstar
Master
 Bericht 
XXXXXX ff voor quote XXXXX :oops:

djroadstar
Master
 Bericht 
lavasdonk schreef:
Welke plekken heb je bezocht?

Want dan weet ik mss welke auto er bij welk roepnummer hoort, als ik hem zelf gemeld heb dan :thumb:

eeehhh spionazaweg of zoiets en die vlakbij stadion langsspoor maar langsspoor was al weg

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
dat was een laser dus..

Schiet ik niks mee op :zzz:

Maar geeft niet :thumb:

djroadstar
Master
 Bericht 
geen vrijezondag

door djroadstar en toothpaste

datum foto's: 4-2-07
tijdstip: 16:45

ik was lekker thuis aan het klussen toen ik op FS de volgende meldingen zag

laser zh in rotterdam op de colosseumweg 15:48:52
laser zh in rotterdam op de spinozaweg thv station lombardijen ri dortsestraatweg/vaanweg achter vrachtwagen (baart02) 15:19:00

waarop ik toothpaste heb gebeld en gevraagt of hij zin had in reportje r'dam.
hier had hij wel zin in en hij zou mijn kant op komen ik ondertusse ff camera gepakt en batterije en vervolgens de auto in gestapt.
eenmaal bijna de 30km zone uit kom ik thootpaste al tegen en gaan we samen naar r'dam.

ik ben toen eerst naar de colosseumweg gegaan maar vermoedelijk hadden ze op bureau pizza besteld wandt ze waren al weg er stond alleen nog een muis bij tankstation.
eenmaal omgekeerd zag ik op de trug weg dat de muis ook richting bureau ging

ben toen doorgereden naar spinozaweg om te kijken of ze daar nog aanwezig waren.
omdat ik anders reed dan dat ik vantevoren had gekeken was ik even verdwaald maar bij stoplichten zag ik toch het bordje aan lantaarenpaal dat mij liet weten dat ik links of rechts moest.
ben daar links gegaan en zag na paar meter in tegengestelde richting de zuurstokauto al staan

bij eerstvolgende mogelijheid omgekeerd en toothpaste een driveby late maken wat helaas niet helemaal is gelukt.
onze driveby trok wel beetje aandacht wandt gelijk kwam er een motormuis achterons aan maar na straatje ingeslagen te zijn ging deze toch door naar bureau

even stukje gelopen(wou auto niet langs drukke weg zetetn om zo ook nog driveby te maken).
alleen ik vroeg mij wel af na het verbod op hangjongeren heb je ook het verbod op hangouderen maar hoe zit het met hang agenten?
toen ik de lokatie naderde leek het wel op een hangplek voor agenten

hier op deze foto is tezien de zwarte auto waarachter de boa met lazergun stond te schieten
en de collegas die het druk hadden met het vertellen wat voor pizza hij besteld heeft.

eenmaal dichterbij heb ik me voorgesteld aan laserende boa die mij vertelde dat ik bij zijn chef moest zijn de man met 4goudenstrepen.
deze man type zit veel achter bureau donuts te eten zij mij dat ik pers voorlichter moest bellen om te weten te komen hoeveel mensen ze staande hadden gehouden
maar dat ik wel gewoon foto's mocht maken(maar dat mag zowiezo al)
op deze foto zie je ook dat de zuurstok goed achter vrachtwagen weg gezet was zodat je nix in de gaten hebt

aan het eind van gesprek vertelde de 4strepen boa ook dat ze er vandoor gingen omdat ze ook moesten eten en ze er niet de hele dag gingen
staan.
ik ben toen nog even naar de overkant gelopen om daar een overzichts foto te maken.
je komt voor deze lokatie onder de spoorviaduct door wat ook station is daar rij je weer omhoog en vanwege het omhoog gaan heb je wat extra diep het gaspendaal ingedrukt
waardoor je als je boven bent snel tehard rijd ende boas je kunnen "schieten"

als laatst deze foto hier zie je links de personen auto en rechts de vrachtwagen waar ze tussen stonden te lazeren en geparkeerd met hun zuurstokmobiel
als je het mij vraagt is dit kassa lokatie
net na lazer controle is een kruispunt met stoplichten dus kans groot dat je daar weer moet afremmen voor rood licht
dus totaale nut is €€€'s. Ongevals risico op laser lokatie heeeeeelll klein

helaas heb ik de foto's niet meer had het opgestuurd voor repo maar is niet geplaatst :cry:

GP
Master
 Bericht 
Waarom is hij niet geplaatst?

dabeetle
Master
 Bericht 
Helaas werkt mn vriendin niet meer in Rotterdam. Kan me de goede tijden nog herinneren met 6 controles binnen die paar km tussen tropicana en de kunsthal op de westzeedijk.

djroadstar
Master
 Bericht 
weet niet wrom niet geplaatst.
misschien omdat t laser controle was of omdat toen ik aankwam hij net wegging? :huh:

edit:

Naam: Harold (FS Groningen)
Auto: ****
Datum: 11-02-2007 13:01:55
ok, zie dat er 3 bijgezet zijn, was alleen nog een twijfelachtige laser repo uit rdam volgens mij

djroadstar
Master
 Bericht 
morghu (maandag) controle A15 ridderkerk helaas zit ik dan in braband dus vrijwilliger????

hij zal waarschijnlijk r'dam ri gorghem flitsten net voor tankstation thv afslag ridderkerk

Gast 100
Master
 Bericht 

Sjesus, leer eens normaal spellen... Allemachtig! :thumb_d:

djroadstar
Master
 Bericht 
in groep 8 heete dat dislexy daar ben ik op getest en uitslag was positief en daar heb ik nogsteeds last van

Guppenklup
Master
 Bericht 
wel eens van een spellingchecker gehoord? O:)

djroadstar
Master
 Bericht 
eehhh nope
kijk meestal wel voor plaatsen ff door maar is t niet de bedoeling alles hier voor plezier te lezen of om iedereen af te kraken¿ :huh:

Gast 100
Master
 Bericht 

djroadstar schreef:
in groep 8 heete dat dislexy daar ben ik op getest en uitslag was positief en daar heb ik nogsteeds last van

Dat blijkt ja... Na groep 8 school verlaten?

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Echt dude, kun jij echt nooit normaal doen :huh:

Gast 100
Master
 Bericht 

Jazeker wel.

Krijg alleen ontzettend kromme tenen bij een dergelijk taalgebruik...

Maserati Teun
FS medewerker
 Bericht 
@Gast 100,

Voor die kromme tenen is een goede oplossing. Hamer pakken en rechtslaan die tenen.

Arno
FS Meldingen
 Bericht 
Gast 100 schreef:
Krijg alleen ontzettend kromme tenen bij een dergelijk taalgebruik...

Ja ik ook wel eens, maar als mensen aangeven dat ze dyslectisch zijn, mag je daar van mij best rekening mee houden :dag:

Gast 100
Master
 Bericht 

Ik ga het proberen... :[

patrick_b
FS medewerker
 Bericht 
Groene Kruisweg snelheid Spijkernisse (Rotterdam Rijnmond) De controle vindt plaats tussen 14.00 en 19.00 uur met behulp van de laser in combinatie met directe staandehoudingen.
16-02-2007
Vaanweg snelheid Rotterdam (Rotterdam Rijnmond) De controle vindt plaats tussen 14.00 en 19.00 uur met behulp van de laser in combinatie met directe staandehoudingen.
19-02-2007
Vierhavenstraat snelheid Rotterdam (Rotterdam Rijnmond) Controle vindt plaats tussen 7.00 en 14.00 uur.

Alex Iveco
FS Meldingen
 Bericht 

Afbeelding

LASER ZH A16 Rotterdam ri Dordrecht thv hmp 26.4

Gast 100
Master
 Bericht 

Waar wordt je dan staande gehouden?

Ik kom namelijk uit Antwerpen gereden... :oops:

Alex Iveco
FS Meldingen
 Bericht 

Ontvangstcommittee was bij de MC Donalds / ESSO hmp 30.1...

Bar-E
Master
 Bericht 
Yep, zag ze staan vanmiddag toen ik naar Rotterdam reed. Had de melding niet op FS gezien en dus door geSMSt, alleen de hmp van de A15 doorgegeven die daar dus parallel aan de A16 loopt :oops: :oops: :oops:

Morgen op de Vaanweg moet wel lukken om daar ff te gaan kijken. Stad ingaand of uitgaand????

Gast 100
Master
 Bericht 

Alex Iveco schreef:
Ontvangstcommittee was bij de MC Donalds / ESSO hmp 30.1...

Ok, mocht ik te hard hebben gereden, kan het mij bijna niet voorstellen 8) , dan had ik dat wel mogen vernemen bij de McD dus...

meranto
Master
 Bericht 
Alex Iveco schreef:
Afbeelding

LASER ZH A16 Rotterdam ri Dordrecht thv hmp 26.4

Hee, das het viaduct van de Lagendijk, handig om te weten, daar kan je uitstekend parkeren namelijk aan de Rijsoord-kant

Pagina 1 van 24 [ 1151 berichten ]