» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 4 van 7  [ 323 berichten ]
-Joske-
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Die op de N280 was niet vandaag, maar tijden terug.

:kniktja: 2006 http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_ ... =1&descr=1 :lol:

NoCashCow
Master
 Bericht 

Dat zal wel niet de laatste keer zijn geweest. In Eindhoven heb ik ze ook wel eens op die manier zien staan op een stuk snelweg dat eindigt in de stad.

Observer
Pro
 Bericht 
okkiwokki schreef:
Is nog net niet regio Limburg

Oef, wat scheelt het! Je hebt helemaal gelijk.

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Citaat:
Type: Radar Tijd: 07:17:23 a2 maastricht ri weert thv hmp 210.0 bij kelpen achter viaduct

Stond 100 meter later, strak achter hmp-bordje 209,9.

Afbeelding

NoCashCow
Master
 Bericht 

Vanochtend weer een melding in FN die ik niet vertrouw: A2 HM 230,8 (meen ik) bij Born, vermoedelijk richting Maastricht. Kan me niet voorstellen dat die klopte. Ben er niet langs gereden, dus zeker weet ik het niet. Iemand daar vanochtend langs geweest en wel of niet wat gezien?
Overigens, ik kan me op het stuk A2 tussen pakweg Echt en Urmond eigenlijk geen enkele controle herinneren sinds het verbouwd is met de spitsstrook.

ibizaking
Master
 Bericht 

klopt, voor de opening van die stroken stonden ze wel eens bij het Esso station net voor afslag Born-Sittard.

WimLex
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Vanochtend weer een melding in FN die ik niet vertrouw: A2 HM 230,8 (meen ik) bij Born, vermoedelijk richting Maastricht.

Die was idd gemeld, maar die hebben we niet verwerkt.
We hadden zelf ook twijfels en kregen er geen bevestigingen op ;)

NoCashCow
Master
 Bericht 

@ibizaking, @wimlex: OK. dat bevestigd mijn vermoedens. Ik zette FN wat laat aan en dacht net als vorige week "WUTF*CK?" Heb helaas na 5 jaar weer eentje mogen aftikken. Dit keer in België op een heel flauw punt. Moet er nog werk van maken, maar betaald heb ik 'm al. Want anders wordt het zo 3x zo veel en juridisch was het correct.

@wimlex: was dat dezelfde melder als de A76 HM 0.7 vorige week?

WimLex
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
@wimlex: was dat dezelfde melder als de A76 HM 0.7 vorige week?

geen idee ...

Schoenzool
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Die was idd gemeld, maar die hebben we niet verwerkt.
We hadden zelf ook twijfels en kregen er geen bevestigingen op

Huh wie doet dat dan? Politie?

WimLex
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Huh wie doet dat dan? Politie?

FN gebruikers die nog geen koffie hebben gehad :D

Schoenzool
Master
 Bericht 
Hunj

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Ik heb ze wel eens zien laseren vanuit zo'n zuurstok Volvo vanaf de pechhaven bij Born (net voor de oprit richting Maastricht) of vanaf het viaduct daar (maar dat is meer in de richting van hmp 232,x)...Ook heb ik ze één keer zien staan bij tankstation/parkeerplaats 'Het Anker' (dat is wel richting hmp 230,x) en een keer heel sneaky achter de geluidswand bij het tankstation vlak voor knooppunt het Vonderen (richting Weert/Roermond).

Scaniafan
Master
 Bericht 
The_SMAP schreef:
Ik heb ze wel eens zien laseren vanuit zo'n zuurstok Volvo vanaf de pechhaven bij Born (net voor de oprit richting Maastricht) of vanaf het viaduct daar (maar dat is meer in de richting van hmp 232,x)...Ook heb ik ze één keer zien staan bij tankstation/parkeerplaats 'Het Anker' (dat is wel richting hmp 230,x) en een keer heel sneaky achter de geluidswand bij het tankstation vlak voor knooppunt het Vonderen (richting Weert/Roermond).

Dat doen ze dan wrs midden op de dag of 's nachts... Kom er in de ochtend en avonduren dagelijks langs, maar nog nooit een andere controle gezien dan bij het tankstation tussen Geleen en Born.

Observer
Pro
 Bericht 
The_SMAP schreef:
Stond 100 meter later, strak achter hmp-bordje 209,9.

Aan de andere kant stond hij bij 210,0:

Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Vanochtend weer een melding in FN die ik niet vertrouw: A2 HM 230,8 (meen ik) bij Born, vermoedelijk richting Maastricht. Kan me niet voorstellen dat die klopte. Ben er niet langs gereden, dus zeker weet ik het niet. Iemand daar vanochtend langs geweest en wel of niet wat gezien?
Overigens, ik kan me op het stuk A2 tussen pakweg Echt en Urmond eigenlijk geen enkele controle herinneren sinds het verbouwd is met de spitsstrook.
Ik heb ze daar afgelopen jaar wél een keer zien staan bij 230.8 richting het noorden. Sterker nog, volgens mij zelfs twee keer. Eén keer alleen bevestigd en één keer zelf gemeld. Je hebt daar een trapje over de vangrail (zo'n geel noodding) en daar staan ze dan vlakbij. Het is dus niet per se een valse melding. Al moet ik zeggen, dat ik ze daar dus wel echt amper zie. Vanmorgen niet op gelet, maar ook niets gezien (voor wat het waard is). Dus kan best een foutje zijn, maar dat is het niet per definitie. Richting het zuiden heb ik ze afgelopen jaar overigens ook nog wel eens zien staan. Bus inderdaad op het terrein van de Esso.

Die laserguns die hierboven gezien zijn door SMAP, heb ik ook één keer gezien. Bovenop het viaduct. En een tijdje terug op het viaduct bij Roermond, die heb ik toen ook nog gemeld.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Ok, bedankt voor de informatie.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Link

Is die niet die madza van zuid?

WimLex
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Is die niet die madza van zuid?

achterlampen lijken niet te kloppen met een mazda ...

Ford C-max (2007-2010) lijkt me dat het is ...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Er staat C-max in de video, maar een Mazda5 zou ook kunnen ja. Jammer dat de kwaliteit niet zo denderend is.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
WimLex schreef:
Ford C-max (2007-2010) lijkt me dat het is ...

en dat lijkt mij juist weer vreemd. Lijkt me sterk dat ze een oud voertuig aan gaan kopen.

WimLex
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
en dat lijkt mij juist weer vreemd. Lijkt me sterk dat ze een oud voertuig aan gaan kopen.

of het is een voertuig dat nog nooit gespot is

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zou kunnen, maar zit een best actieve facebookgroep daar en daar is dit voertuig ook nooit door gespot dan.

dikkydik
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Zou kunnen, maar zit een best actieve facebookgroep daar en daar is dit voertuig ook nooit door gespot dan.

Deze bedoel je?

WimLex
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:

Afbeelding
https://www.facebook.com/FlitsLimburg.n ... permPage=1

Zou dus toch die mazda moeten zijn ....

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Dat is die mazda

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Ik heb een vraag over een type flitspaal, wet iemand wat dit is? Deze staat op de N273 net buiten Neer (L). Ik zie geen lussen in de weg zitten, is dit een radarpaal? Foto is gemaakt met tegenlicht, die kon beter.

Afbeelding

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
De andere palen daar in de buurt zijn lussenpalen, dus zou gek zijn als deze dat niet is. Welke hmp staat ie? Ik herken de locatie zo 1-2-3 niet als 'in de buurt van Neer'.

Darth_Android
Die hard
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Welke hmp staat ie?

54,3. Als je vanuit Kessel naar Neer rijdt en dan Neer weer uit gaat staat hij net voorbij het bord bebouwde kom (je mag er dus 80).

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Oh wacht, nu herken ik 'm. Ik dacht een bocht te zien, maar dat is daar zo'n pechvak ofzo. Volgens mij is dat een lussenpaal. Kom er komende week nog wel, zal even extra opletten.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Zit een low power radar in volgens mij (tenminste die palen zijn er met laag vermogen radar).

Schoenzool
Master
 Bericht 
Wat is een low power radar? HOe werken ze?

dikkydik
Master
 Bericht 
Darth_Android schreef:
Ik heb een vraag over een type flitspaal, wet iemand wat dit is? Deze staat op de N273 net buiten Neer (L). Ik zie geen lussen in de weg zitten, is dit een radarpaal? Foto is gemaakt met tegenlicht, die kon beter.

Lijkt me gewoon een Gatso T-serie in een doosje.
Maasboulevard R'dam staat ook een T-serie met zo'n behuizing.

Werkt op radar.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Klopt inderdaad. Geen lussen te zien daar in het wegdek, radar dus.

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Citaat:
Type: Radar Tijd: 07:02:24 a2 maastricht ri weert hmp 218.4 bij oprit maasbracht achter geluidsscherm

Afbeelding
Afbeelding

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Citaat:
Type: Radar Tijd: 15:40:55 a2 weert ri maastricht thv hmp 215.2 na afslag grathem achter anwb praatpaal

Een creatieveling dit keer... hmp 215.2 was helemaal verlaten:
Afbeelding

Hij stond een stukje verder aan het einde van een bruggetje:
Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
The_SMAP schreef:
Een creatieveling dit keer

:thumb: aangepast

ibizaking
Master
 Bericht 

stonden ze int verleden wel vaker., tussen Grathem en Maasbracht, soms kon je net het dak van de VW Transporter zien. Ook ter hoogte van het geluidsscherm, ff verderop net voor de oprit bij Wessem.

Observer
Pro
 Bericht 
Code:
radar li in hoensbroek op de akerstraat-noord thv gezondheidscentrum door grijze vw touran   11:27:03

Werkoverleg, collega's vertrokken in de Caddy links achter het rode gebakje:
Afbeelding

Paar minuten later, stoel van de controleur stond inmiddels op standje siesta:
Afbeelding

Blijft fijn om ze te melden voor ze goed en wel actief zijn. De stoepparkeerders brachten het er overigens zonder boete vanaf: zij reden niet te snel.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Set voor of achterin

Observer
Pro
 Bericht 
MarcoV schreef:
Set voor of achterin
24-KHZ-3
Achterin (van zijkant zicht op gehad)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Dat dacht ik al. :thumb:

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
16:52:03 radar li in heerlen op de heerenweg thv taxi ruijters door blauwe passat

iemand die even een blik op die passat kan werpen ?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Passat lijkt me sterks denk eerder golf station

NoCashCow
Master
 Bericht 

Citaat:
radar li a76 aachen ri geleen thv hmp 17.7 voor spoorwegviaduct 16/06/15 23:12:10

Gloeiende, gloeiende, gloeide! Die stond er al rond 5-even. Helaas met fanmail tot gevolg. Uiteraard kleine overtreding, maar grof geld. Volgens de bekeuring was het overigens HM 18.7. Denk dat het achter een geluidsscherm was.
Nieuwe locatie of al eerder bekend? Voor mij nieuw en gelijk prijs helaas :-(

WimLex
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Volgens de bekeuring was het overigens staan de handhavingsborden bij HM 18.7. Denk dat het achter een geluidsscherm was.

Zo klopt die (f)

NoCashCow
Master
 Bericht 

Hmmm. Zou daar nog wat mee te doen zijn? Toch maar eens wobben.

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Citaat:
13-08-2015 radar li in maastricht op de cabergerweg door grijze mitsubishi 12:57:26

Sinds wanneer hebben ze hier een grijze Mitsubsidie? En wat is het dan voor iets; een outlander?

dikkydik
Master
 Bericht 
Darth_Android schreef:

dikkydik schreef:
Lijkt me gewoon een Gatso T-serie in een doosje.
Maasboulevard R'dam staat ook een T-serie met zo'n behuizing.

Ik moet mezelf even verbeteren.

Dit is een Traffistar S290F, net als de paal aan de maasboulevard te R'dam.
Dus geen T-serie van Gatso.

Ijkrapport:
https://www.cjib.nl/Onderwerpen/Documen ... -3724.aspx

Scaniafan
Master
 Bericht 
Radar op A73 Echt > Roermond bij 8.5 is voor mij in de 4 jaar dat ik het vrijwel dagelijks rij een nieuwe locatie:

https://www.google.com/maps/@51.140153, ... 312!8i6656

Bus achter de bosjes naast de parallelweg, statief en ANPR strak achter de beugels om over de vangrail te klimmen, geplaatst via de nooduitgang.

Pagina 4 van 7 [ 323 berichten ]