» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 111.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 5 van 8  [ 373 berichten ]
ibizaking
Master
 Bericht 

oeh, das een fijne daar, dank! :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Daar heeft ie een paar weken terug ook gestaan. Ik schrok me ook het apelazarus inderdaad!

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ben je ze in de andere rijrichting wel eens tegengekomen? en dan aan het eind van het geluidscherm? Dat is ook bij hmp 8.6/8.5

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Nope. Wel al eens bij 8.0 ongeveer, bij het viaduct. Iets verderop dus.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
https://www.facebook.com/FlitsserviceLI

Like en volg om op de hoogte blijven op Facebook van alle controles en nieuws.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Graag ook zoveel mogelijk de berichten delen, zodat de bekendheid toeneemt ;-)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
09:11:31 N275 27.3 radar li n275 beringe ri nederweert thv hmp 27.3

Iemand enig idee wat hier staat/stond? We zien deze melding recent vaak bij andere flitssites en vandaag ook bij ons gemeld. Misschien nieuwe flitspaal oid?

Brandjuh
Master
 Bericht 
Foutje in topic titel, Limburg staat met een kleine L
Controles in Limburg (Topic titel)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:huh:
Dacht even dat ik bij hmp aanpassen provincie over het hoofd had gezien maar dit is toch limburg.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Foutje in topic titel, Limburg staat met een kleine L
Controles in Limburg (Topic titel)

Check

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
http://www.nederweert24.nl/2015/09/27/nieuwe-flitspaal-venloseweg/

Dan maar ff zo (f)
Snap ff niet waarom die quote niet lukt :huh:

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
16:21:19  A2 245.7  radar li a2 weert ri maastricht thv hmp 245.7 bij maastricht airport

Via Twit
Citaat:
A2 hm 245.7, staan ze hoor! *flits*

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Lijkt op alleen anpr of de set moet heel eind van de anpr af staan

dikkydik
Master
 Bericht 
Een tukkie doen in het heuvelland is nog niet zo eenvoudig hoor:
Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Doe ze vaak de bus hoger of gelijk zetten. Is denk ik ivm de stoel achter in. Anders rol je 1 kant op.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Laatste tijd komen er vrij wel dagelijks meldingen binnen over de N570, weet iemand of hier toevallig flitspalen zijn geplaatst of dat ze hier gewoon vaak staan.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Viel mij ook al op Marco.
Ik kom zelf helaas ook niet vaak aan die kanten.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Laatste tijd komen er vrij wel dagelijks meldingen binnen over de N570, weet iemand of hier toevallig flitspalen zijn geplaatst of dat ze hier gewoon vaak staan.
Zal er binnenkort eens langs rijden, kom er vaak genoeg in de buurt en de meldingen waren me al opgevallen.

Mijn gok: er is daar een geluidswal op een 50-stuk dat twee rijstroken per richting kent, gescheiden rijbanen. Velen rijden daar te snel omdat die limiet echt BS is. Zou zomaar kunnen dat het daar is, geluidswal is mooi verstopplekje. Zal bij de volgende melding als ik in de buurt ben eens een ommetje maken.

flozzy
Die hard
 Bericht 

De melding van 18:12 vandaag bij afslag Urmond (A2) - hmp 238.1, weet iemand wanneer die weg was? Stond 'ie er rond 20:00 nog?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Klinkt me sowieso niet als een logische plek. Is daar wel een pechhaven, maar geen handige plek om de bus kwijt te kunnen. Ik vermoed een elektrakast ofzo.
Plus op zo'n druk punt een flitser pas om 18.00u gemeld? Die diensten beginnen om 15.00u ofzo, dus zou ie rond 16.00u al voor het eerst gespot moeten zijn.

flozzy
Die hard
 Bericht 

Piet_Piraat schreef:
Klinkt me sowieso niet als een logische plek. Is daar wel een pechhaven, maar geen handige plek om de bus kwijt te kunnen. Ik vermoed een elektrakast ofzo.
Plus op zo'n druk punt een flitser pas om 18.00u gemeld? Die diensten beginnen om 15.00u ofzo, dus zou ie rond 16.00u al voor het eerst gespot moeten zijn.

Nou, laten we het hopen :lol: Telefoon leeg, kabel vergeten, Maastricht-Everdingen 169kmh op de CC. Niet slim :x

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Ik reed rond 19:45 uur in de andere richting. Heb gezocht (was ook benieuwd), maar heb niets gezien...

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Mijn gok: er is daar een geluidswal op een 50-stuk dat twee rijstroken per richting kent, gescheiden rijbanen. Velen rijden daar te snel omdat die limiet echt BS is. Zou zomaar kunnen dat het daar is, geluidswal is mooi verstopplekje. Zal bij de volgende melding als ik in de buurt ben eens een ommetje maken.
Verkeerd gegokt :D

Het is een beveiligingscamera van het achterliggende industrieterrein. Althans, dat lijkt het me. Zie je wel vaker. Lijkt me zeker geen flitser zoals we die kennen.

Afbeelding
Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
N590 dus geen radar maar deze camera?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
N570. Jep. Zie foto met HMP. Geen radaropstelling in de buurt te bekennen. Ben niet verder de weg op gereden, maar mocht er binnenkort een melding komen van een hmp een paar honderd meter verderop, wil ik best nog eens gaan kijken. Zal waarschijnlijk zelfde soort camera zijn, maar dan bij andere ingang van industrieterrein.

WimLex
Master
 Bericht 
Die bovenste foto, die staat toch gewoon op de weg gericht ?
of zie ik dat fout ?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Zie je goed. Soort kentekenscan?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Rond 12.9 oko zo'n camera gezien?

maarten28
Die hard
 Bericht 

Stijl van paal en klimbeveiliging is exact hetzelfde als de bewakingscamera's die bij ons op het industrieterrein zijn geplaatst.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Kut, dat had ik moeten weten, dan was ik die twee km wel even doorgereden :lol:. Maar je kunt er donder op zeggen, da's de andere kant van het industrieterrein. Zal binnenkort nog even checken als ik in de buurt ben en tien minuten over heb.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

Scaniafan
Master
 Bericht 
Code:
Type: Radar   Tijd: 13:43:16   
n296 maaseik ri susteren thv hmp 4.5

Is deze: http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... hp?id=1123, staat in een parkeerhaven.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Die heb ik daar ook al eens gespot ja. Volgens mij ook wel eens een Touran of een Astra, dacht ik. Zal er de volgende keer eens op letten.

MarcoV schreef:
Jep. Exact 12.9. Zelfde camera. Paar meter verder aan een paaltje hangt zelfs nog een bordje 'cameratoezicht'.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Gister stond op de n296 Roosteren <-> Maaseik bij 4.8 (parkeervak bij infobord) een halfhoge grijze Transporter, wel gemeld maar in het voorbijgaan geen kenteken. Denk deze:

Kenteken: VH-405-F
Merk: VW
Type: Transporter 2.0TDI
Kleur: Grijs
Top snelheid: 170
Regio: Limburg

Vanochtend op de n273 Ittervoort <-> A2 thv 41.8 een lage (in de schaduw grijs/bruine) Transporter op het fietspad die een statiefje had afgezet achter een boom aan de kant richting Ittervoort. Ook gemeld maar ook weer geen kenteken, denk deze:

Kenteken: VK-037-P
Type: Transporter 2.0TDI
Top snelheid: 172

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Afbeelding
Kenteken: GV-007-D
Type: Passat 2.0 BiTDI
Top snelheid: 250

http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... hp?id=1170

Schoenzool
Master
 Bericht 
A73 staan ze de laatste tijd mijn inziens veel.
Bij Venlo- Zuid achter de geluidswal in zuidelijke richting. Bij de tunnels en bij Roermond rond hectometer 19.

Wat zijn anno januari 2017 nog meer veelvuldige controle plekken in Limburg?

Schoenzool
Master
 Bericht 
n280 roermond ri baexem thv hmp 12.7 na afslag haelen

Gevaarlijk plekje deze, wordt al gauw harder gereden dan 100.
Net als stukje terug, onder het viaduct.

Bounty
Master
 Bericht 

PV van controle Maasheseweg te Venray op 31-10-2016

https://www.mupload.nl/img/fnqiphwy3mlug.jpg

PV van controle 20-09-2016 Beekweg/Noordsingel te Merselo Gemeente Venray

https://www.mupload.nl/img/5lmvzagt38ybv.jpg

Voor advies over beschikkingen kunnen jullie me altijd mailen zie profiel.

Invoker
Nieuwkomer
 Bericht 

Stonden er net twee opvallend autos bovenaan de oprit richting maastricht thv Budel.

Nu reed ik rustig, maar iedereen op flitsmeister meldde hun als flitser. 20 min later waren ze weer weg..

Lijken me niet daar te staan met alle lichten voor snelheid toch? Vroeg me dit af.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
denk andere actie, werden net ook weer gemeld. Misschien actie tegen bellen of zo.

Schoenzool
Master
 Bericht 
of er wordt iemand gezocht, en staan ze paraat om te achtervolgen

Invoker
Nieuwkomer
 Bericht 

Altijd wel knap dat meteen iedereen dit als flitser meldt. Waarschuwingslichten aan, bovenaan de oprit. Meteen paniek. :fp: :fp:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Invoker schreef:
wel knap dat meteen iedereen dit als flitser meldt

8)
Vrees dat zoiets steeds vaker gaat gebeuren. Geeft te denken over het imago van de politie.

NoCashCow
Master
 Bericht 

De flitsers stonden volgens mij op andere locaties gemeld. Daar was ook niks te zien. Ter plekke waaide het ook zo hard dat de camera ook zo over de weg had gerold. Had 'm met liefde plat gereden. Als ik al de kans had gehad, want denk dat er meer gegadigden waren :-)
Dacht even dat ze er stonden voor een kansenparel in een witte bmw met Luxemburgs kenteken. Die ging wel heel netjes rijden toen hij de zuurstokwagens zag. Daarvoor had hij nogal een paar streken uitgehaald met rechts inhalen en dan de auto ervoor smijten (bij een haatbaard in een Mazda om even verder ethnisch te profileren). Verder reed tot kort ervoor een Belgische auto op korte afstand van de bumper van de BMW. Dacht dat die ook nog even een vriendschapsgebaar uitwisselde vlak voordat deze de snelweg verliet. Interessante rit vandaag :-)

Schoenzool
Master
 Bericht 
Deze staat nu gemeld:
Type: Radar Tijd: 18:44:00
n280 roermond ri baexem thv hmp 11.1 thv tankstation de haan

Denk dat ze staan met de lasergun en ze je bij De Haan eraf halen?
Opgepast dus, ook al stukje eerder :D

NoCashCow
Master
 Bericht 

Vrijdag ook een aantal meldingen tussen Eindhoven en Roermond. Niks te zien en het waren ook maar halve meldingen zonder exacte locatie of aanvullende informatie naast een hectometer paaltje.

Schoenzool
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Vrijdag ook een aantal meldingen tussen Eindhoven en Roermond. Niks te zien en het waren ook maar halve meldingen zonder exacte locatie of aanvullende informatie naast een hectometer paaltje.

Dit traject 2x op vrijdag gereden. Niks waargenomen.

ibizaking
Master
 Bericht 

ik ben een week of 3 geleden geflitst (maarliefst +5 = 39,-) vlak voor Leende op de A2 in Noordelijke richting, maar dan niet net na het Esso station, maar ervoor, dus pas op daar!

NoCashCow
Master
 Bericht 

Al die activiteit doet vermoeden dat er toch wat broedt bij het addergebroed. Dus oppassen is het wel. Want zo tussen de filestukjes door kun je makkelijk effectief +30 rijden. De bewijzen daarvan per post krijgen is een dure aangelegenheid. Kennelijk is er geen belangrijkere criminaliteit in dit land...

Schoenzool
Master
 Bericht 
"Gevaarlijke" plek stonden ze vanmiddag:
N280 lasergun thv horn viaduct.
Blijft oppassen daar. Ga je al snel harder dan 100.

Waren toen ik er kwam wel al op het einde

Pagina 5 van 8 [ 373 berichten ]