» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 39.7 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 6 van 7  [ 322 berichten ]
LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ehh, hadden wij die?

Schoenzool
Master
 Bericht 
Nee zag hem niet staan later.
Was ook nog maar alleen een motor agent te zien. Geen politie voor staande houden.
Heeft er denk ik wel gestaan

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Meld m ff svp, evt met evt twijfel in comment. Wordt sowieso vergeleken met evt waze melding

Schoenzool
Master
 Bericht 
Ok zal ik volgende keer doen. Wilde niks foutiefs door geven, omdat ik geen fuik zag

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Of ffe gewoon thv controle op knop duwen, meld laser, en dan zien we we wat reacties worden
Beter nog, als je zeker bent van lokatie, meld "staat hier" mits je ter plekke meld...
Kunnen we wel wat mee ;)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Schoenzool schreef:
fuik

Fuik is sowieso not done (f)
Gaat om laser en radar

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Fuik sowieso wel doorgeven svp als attentie, scheelt weer mbt interpretatie waze etc.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Ik heb nog geen flitsnav. Zal volgende keer als ik zoiets zie ff smsen of bellen.
FS staat in de foon :)

Schoenzool
Master
 Bericht 
Flitsen de flitspalen op de N275 (venloseweg) tussen Nederweert en Beringe eigenlijk in beide richtingen?
Of alleen maar richting Nederweert? Op 1 na, want die staat omgedraaid (daar bij het bruggetje bij ospel) :x

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Schoenzool schreef:
heb nog geen flitsnav.

Waarom niet?

Schoenzool
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Waarom niet?

Hoorde in de pauze op het werk laatst dat het een flinke aanslag is voor je gsm accu? (trekt snel leeg werd gezegd)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:jaja: moet echt laadkabeltje gebruiken (f)

-Joske-
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Flitsen de flitspalen op de N275 (venloseweg) tussen Nederweert en Beringe eigenlijk in beide richtingen?
Of alleen maar richting Nederweert? Op 1 na, want die staat omgedraaid (daar bij het bruggetje bij ospel) :x

Alles beide richtingen lijkt me.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Het is Belgisch maar volgens mij is het flitsservice.be forum op sterven na dood...

https://www.weertdegekste.nl/2017/02/fl ... n-kinrooi/

Lussenpaal, 2 richtingen lussen in de weg thv

Weertersteenweg 194
3640 Kinrooi, België
51.149646, 5.741902

Schoenzool schreef:
Of alleen maar richting Nederweert? Op 1 na, want die staat omgedraaid (daar bij het bruggetje bij ospel)

Jup, die werken beide richtingen. Afkloppen, kom er dagelijks langs en heb tot nu toe maar één keer gehad dat ik vol in de ankers mocht omdat ik met m'n kop er niet bij was :x

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Staat al een FP in database op die lokatie?
Geeft FN waarschuwing?

Scaniafan
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Staat al een FP in database op die lokatie?
Geeft FN waarschuwing?

Nee, had 'm in het andere topic ook gemeld.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Weet ff niet hoe lang die al in database staat. Zie m niet terug in streetview iig.
Probeer ff refresh van vaste palen voor je er volgende keer langs komt.
als je dan ook geen signaal krijgt.... :roll:

Scaniafan
Master
 Bericht 
Zal eens kijken of ik vanmiddag tijd en zin heb om weer binnendoor te rijden :[

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Schoenzool schreef:
"Gevaarlijke" plek stonden ze vanmiddag:
N280 lasergun thv horn viaduct.
Heb ze daar werkelijk nog nooit gezien met een laser, hooguit een keer een statiefje geloof ik. Maar wel een tricky plek ja. Heb daar ook regelmatig rond de 140 gezeten.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Heb ze daar werkelijk nog nooit gezien met een laser, hooguit een keer een statiefje geloof ik. Maar wel een tricky plek ja. Heb daar ook regelmatig rond de 140 gezeten.

Staan dan onder het viaduct.
Als je ze ziet is het te laat.
Staan ook vaker aan de andere kant net achter de bosjes achter de afslag, met een statief.

Vandaag stonden ze er ook weer zag ik net in fs geschiedenis. Met laser thv de stoplichten en bij het viaduct.
Ze staan er vaak tegenwoordig, wordt uitkijken geblazen

NoCashCow
Master
 Bericht 

Och, het is ook een mooi moment om even je mail te checken. Met 100 op een 2x2 heb je aan een half oog genoeg. Natuurlijk wel de telefoon in een houder.

Schoenzool
Master
 Bericht 
N280 staat weer een laser.
Zoveelste keer deze week

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Oké, komende tijd daar rustig aan doen dus.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Zou er maar altijd minimaal heel goed opletten of beter nog de overschrijding beperkt houden. Want het is al jarenlang een geliefd stukje weg.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Dat klopt, maar zovaak als nu is wel erg opvallend

Schoenzool
Master
 Bericht 
Citaat:
2 nieuwe flitspalen in Tienray en Horst.

Twee nieuwe digitale flitspalen worden binnenkort in gebruik genomen.
De nieuwe flitspalen staan aan de Tienrayseweg in Horst en aan de Spoorstraat in Tienray en zullen 24 uur per dag aan staan.

Geen hinder
Een groot voordeel van de digitale palen is dat de verwerking van boetes minder politiecapaciteit vergt. De bon komt daardoor veel eerder bij de overtreder, zo laat de politie weten. De apparaten maken gebruik van een infraroodflitser. De flits is niet te zien, waardoor het ook niet voor hinder zorgt.

Twee boetes
De nieuwe palen controleren automobilisten niet alleen op snelheid, maar flitsen ook weggebruikers die door rood rijden. Een bestuurder die te hard door rood rijdt, krijgt dus twee boetes: één voor snelheid en één voor rijden door rood licht.

Aldus 1limburg

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Mooi standaard bericht want volgens mij zitten daar geen verkeerslichten :lol:

Schoenzool
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Mooi standaard bericht want volgens mij zitten daar geen verkeerslichten :lol:

Als het die weg is tussen Tienray en hotel bij afslag Horst en tussen Horst en Leunen / Venray niet inderdaad :lol:

Scaniafan
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Probeer ff refresh van vaste palen voor je er volgende keer langs komt.
als je dan ook geen signaal krijgt....

Geen melding :-?

Schoenzool
Master
 Bericht 
Vanochtend stonden ze weer op de N280. Is toch een hotspot aan het worden daar.
Staan er veel vaker dan voor heen. Opletten geblazen :D

NoCashCow
Master
 Bericht 

Vooral niet blazen daar :-)

Bounty
Master
 Bericht 

Procesverbaal controle van dinsdag 18-10-2016 Maasheseweg te Venray:

https://www.mupload.nl/img/p5qsgsdt02s8x.jpg

Procesverbaal controle Peelweg. Vredepeel op 03-10-2016

https://www.mupload.nl/img/2tjgiz2fcvpqc.jpg

Procesverbaal Snelheidscontrole Heldensedijk, Meijel, gemeente Peel en Maas op 06-12-2016

https://www.mupload.nl/img/4hicefqmdqwo2.jpg

JeffreyM
Master
 Bericht 
Via Facebook (link is bij mij bekend)
Citaat:
a77 goch ri knpt rijkevoort thv hmp 6.9 net over oude maas

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Mooi duidelijke foto. :thumb:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Staat ie nou een selfie te nemen?

Schoenzool
Master
 Bericht 
:nothanks: :duh: mooi verstopt weer achter een hectootje

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Van de week A79 ook strak erachter. Alles voor de veiligheid.

Bounty
Master
 Bericht 

Sneaky controles.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Morgen de N280 maar in de gaten houden. Veel verkeer verwacht daar ivm duitse feestdag. Kon wel eens uitdraaien op een flitserij

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Of niet. Want de files zullen wel weer enorm zijn...

The_SMAP
Pro
 Bericht 
Volgens het OM staat de TC in Noordelijke richting nu ook aan in Maastricht:
https://twitter.com/OM_Verkeer/status/861470347635417089

Bebording is echter nog steeds afgeplakt en als je de tunnel inrijdt staan de matrixborden op 'einde alle verboden'... :huh:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
The_SMAP schreef:
Bebording is echter nog steeds afgeplakt en als je de tunnel inrijdt staan de matrixborden op 'einde alle verboden'... :huh:
Mooi ja. Alleen trof ik daar laatst een koekenbakker die 65 reed op de linkerstrook. Rechts reed een vrachtwagen ook 65 :fp: Manmanman.
Mocht ik er van de week komen zal ik eens kijken hoe het staat met de bebording.

-Joske-
Master
 Bericht 
The_SMAP schreef:

Zag het vandaag ook in deze situatie.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Check. Hetzelfde gespot.
Het is allemaal maar ingewikkeld daar hoor. Het merendeel van het volk rijdt er 65 :fp:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Kleine update: vandaag over oprit 54 gereden richting het noorden (de N2 dus), daar was het TC-bord niet meer afgeplakt en stond alleen een Vmax van 80 aangegeven. Daar zou het dus kunnen werken.

ibizaking
Master
 Bericht 

hier nog één. :thumb:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A2/N2 vanaf het 'echte' zuiden is nog steeds afgeplakt. 100-70-einde alle verboden .

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Telegraaf schreef:
Smiley-paal op weg zonder auto’s

Doenrade - Bewoners van het Limburgse Doenrade zijn verontwaardigd over de plaatsing van een snelheidsmeter op een vrijwel doodlopend weggetje waar bijna nooit een auto overheen rijdt.

IJverige ambtenaren installeerden onlangs een ’smiley-bord’ op het verlaten landweggetje Annegats. Buurtbewoner Karel von den Hoff vertelt aan De Limburger dat gemotoriseerd verkeer ’niets te zoeken’ heeft in de straat.

’Als ze de straat toch uitrijden, staat er een bord dat aangeeft dat het verboden is om links of rechts de Steenakkerweg op te gaan. En rechtdoor mogen ze ook niet, want de aansluitende landweg is verboden voor gemotoriseerd verkeer. Hier valt weinig snelheid te meten. Het is lachwekkend en geldverspilling.’

De plaatselijke VVD vindt de plaatsing ’van de zotte’. Raadslid Niels Meijers: ’Mensen in de buurt beklagen zich over deze geldverspilling.’

Wethouder Karel Wolff zegt tegen de krant dat hij de kosten ’niet van belang’ vindt. De paal meet hoeveel auto’s passeren, en juist die informatie wil de gemeente.

:fp: :fp: :fp: :fp: :fp: Wist ff niet waar ik hem neer moest zetten.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Tsjezus. Maandagmorgen 8u locatiebepaling gedaan? Rembels!

keokiracer
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Wethouder Karel Wolff zegt tegen de krant dat hij de kosten ’niet van belang’ vindt. De paal meet hoeveel auto’s passeren, en juist die informatie wil de gemeente.

omg, dan flikker je toch een goedkoop meetpunt neer (met van die rubberen bandjes over de weg) ipv zo'n hele installatie :fp:

Pagina 6 van 7 [ 322 berichten ]