» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 62.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 8 van 8  [ 399 berichten ]
accoord
Pro
 Bericht 

Schoenzool schreef:
Komende 2 maanden opletten op de A2 in het zuiden.
Met de vakantie in en uitvaart wordt veel gecontroleerd.
Dit hoorde ik gisteren van een agente

De snelheidslimietfetisjisten staan al weken extra vaak onder Maastricht langs de A2?

Het schijnt mij toe dat er op de A79 binnenkort flink te scoren valt; van 120 naar 100 voor de komende vier jaar ofzo:

http://www.1limburg.nl/maximumsnelheid-tussen-heerlen-en-maastricht-aangepast?context=section-1

NoCashCow
Master
 Bericht 

Schoenzool schreef:
Komende 2 maanden opletten op de A2 in het zuiden.
Met de vakantie in en uitvaart wordt veel gecontroleerd.

Tja, lekker rustig op de weg, dus kans dat iemand wat harder kan rijden. Kunnen ze nog mooi even cashen :thumb_d: :thumb_d: :thumb_d:
Vandaag stonden ze er inderdaad. Moest ik 120 aanhouden op een plaats waar je 150 moet rijden om niet te gaan appen.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Oja bij de esso daar ri eindhoven zie ik. Echt een naalek.
Buiten de vakantie staan ze daar niet om die tijd

TommyGun
Master
 Bericht 
Afgelopen zaterdag rond middernacht (dus nacht op zondag) nog vanuit Spa lekker doorgereden naar Eindhoven. Heb eigenlijk niet opgelet... FS gaf niets aan.

Hopelijk stond er ook echt niets :D

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:

Vandaag stonden ze er inderdaad. Moest ik 120 aanhouden op een plaats waar je 150 moet rijden om niet te gaan appen.
Waar ergens? Dat stuk tussen Echt en Maastricht zie ik ze bij geopende spitsstrook praktisch nooit staan.

NoCashCow
Master
 Bericht 

Tussen Echt en Maasbracht is het ook nooit 120. De betreffende flitser stond ter hoogte van het Esso tankstation tussen Weert en Eindhoven. Daar is het (altijd) 120. Dat wordt ook geen 130, want het is een lucratieve locatie.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Piet_Piraat schreef:
Dat stuk tussen Echt en Maastricht zie ik ze bij geopende spitsstrook praktisch nooit staan

Ik ook niet en ik kom er toch vaak.
Stuk verderop bij of richting de tunnel van Roermond staan ze wel veel

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Tussen Echt en Maasbracht is het ook nooit 120. De betreffende flitser stond ter hoogte van het Esso tankstation tussen Weert en Eindhoven. Daar is het (altijd) 120. Dat wordt ook geen 130, want het is een lucratieve locatie.
Ah, daar ja. Dat is een bekend stuk.

Schoenzool schreef:
Stuk verderop bij of richting de tunnel van Roermond staan ze wel veel
Klopt, 12.8 vaak. Of bij de Swalmentunnel (beide richtingen). Ik heb ze ook wel eens bij Esso 't Anker zien staan bij Born, maar dat is ook alweer een tijd geleden.

Bounty
Master
 Bericht 

Laatst ook onder Ecoduct bij Beesel A73

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Is dat daar bij 29.8? Of 26.4? Beiden richting zuiden? Dat zijn bekende plekken.

Schoenzool
Master
 Bericht 
26,4 is inderdaad meen ik het ecoduct in Beesel.
29,8 zal het viaduct bij Reuver zijn.
Rond de 24 zit je geloof ik bij de Tunnel van Swalmen.
19 is ook geliefd voor ze .... is het viaduct bij retailpark

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Dat is 23.2, Venlo richting Roermond na de tunnel. En andersom staan ze ook wel eens iets voor de tunnel, op die 'escaperoute' voor te hoge vrachtwagens.

19.3 is ook zeker bekend ja, net na het viaduct. En k heb ze ook al eens zien laseren, stonden ze op de N280, de A73 te laseren. Dat is ergens rond de 20.2 dan ofzo.

Bounty
Master
 Bericht 

Gister op de bekende plek op de N277 33.3. Ik erheen om wat fotos te maken voor reportage. Nog een controle op de beekweg thv Tuintoko aan het opbouwen, op de terugweg ook maar even een reportage.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zet je de foto's weer op de mail?

Bounty
Master
 Bericht 

@MarcoV jahoor. Als het goed is heb ik er nog meer gezonden. 8)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@bounty naar repo mail of mijn mail?

Bounty
Master
 Bericht 

Jou mail. Meerdere. Via wefransfer en gewoon. Gisteren ook nog 1 Controle van 03-08-2017.

Luc0s
Nieuwkomer
 Bericht 

Kreeg vandaag een appje op whatsapp met deze afbeelding, zou dit nep zijn of is dit een flitser?
Afbeelding

Edit: sorry krijg de afbeelding niet kleiner... iemand die me eff de juiste code kan geven :')

keokiracer
Master
 Bericht 
Geen flitser, milieumeetspul.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij het in kaart brengen van gevaarlijke stoffen transport?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Wat harold zegt geen fliter. Bekeurt ook niet

TommyGun
Master
 Bericht 
Staat ook sinds kort aan de N2 (richting Nijmegen na viaduct afslag Eindhoven Airport)

Luc0s
Nieuwkomer
 Bericht 

Oahhh gelukkig ! dankjewel :)

Bounty
Master
 Bericht 

Nog tips op mijn fotoreportages?

Bounty
Master
 Bericht 

Kan iemand een fotoreportage maken vandaag:

a2 maastricht ri weert thv hmp 233.2 onder viaduct voor afslag born

https://www.google.nl/maps/@51.0333043, ... 6656?hl=en

NoCashCow
Master
 Bericht 

Hmmm, hebben ze toch ontdekt dat bij spitsstroken open je makkelijk 130 kan. Heb het al nooit vertrouwd, maar afgezien van een keertje lasergamen op het viaduct Born nooit wat gezien daar.

Schoenzool
Master
 Bericht 
How das een kassa plek. Zullen ze ook verderop gaan staan .... tussen roosteren en echt en vv .... vraag ik me af

Scaniafan
Master
 Bericht 
Ow kut, dat wordt een echte naaiplek :x Buiten bij 't tankstation ze daar nooit zien staan...

NoCashCow
Master
 Bericht 

Na oprit Roosteren was al een bekende plek. Konden ze hun mobiele slaapplek mooi achter de geluidswal zetten. Het is ook makkelijk cashen met een spitsstrook die onnodig veel open is. Niet dat die derde baan ook echt helpt, want de gemiddelde slaaprijder sukkelt op 3m afstand van zijn voorganger stoïcijns over de middelste strook. Vervolgens loopt de meest linkse strook vol met 100-en-een-beetje-rijders en kun je alleen nog met 130 rechts voorbij...

Schoenzool
Master
 Bericht 
Waar is dat na oprit roosteren? Of bedoel je net ervoor? Noorderlijke ri

NoCashCow
Master
 Bericht 

Als je ri Ehv bij Roosteren de A2 op gaat, kom je langs een geluidswal. Daarachter hebben ze ook wel eens gestaan.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Ok goeie tip

Bounty
Master
 Bericht 

Kunnen jullie eens reportages maken daar in zuid-limburg :D

NoCashCow
Master
 Bericht 

Zo vaak staan ze er gelukkig niet. Verder is het strikt genomen ook geen zuid limburg. Midden of noord voor de politie/brandweer/ambulance regio's

Bounty
Master
 Bericht 

Zie laatste tijd anders veel meldingen a79, dat lijkt me toch echt wel regio zuid.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A79 heb ik ze al lang niet meer gezien zelf. Sinds de invoering van het 100-stuk niet. Afgelopen week zag ik wel een melding voorbij komen.

accoord
Pro
 Bericht 

Laatste anderhalve week eenmalig twee flitsers binnen anderhalve kilometer, hmp 6,4 en 5,3 of zoiets, ik dacht nogmaals 6,4 en vandaag 3,8, dus dat is in een keer heel wat,
daarvoor was het meer dan een maand heel rustig langs de A79.

233,2 donderdag de Transporter was trouwens goed te zien vanaf het zuiden, in de achteruitkijkspiegel zag ik dat pal tegen het viaduct een apparaat op een anderhalve meter hoge driepoot stond.
Nu weet ik niet of dat nou het flitsapparaat was of catchken?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Bij Born was de Catchken. Ik heb vandaag niets gezien bij 3.8...hopelijk is het geen onverwacht dure dag geworden :[

Schoenzool
Master
 Bericht 
233 is Born?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Jep. Die 233.2. Ik heb daar enkel ANPR gezien, geen Multa.

okkiwokki
Master
 Bericht 
Bounty schreef:
Nog tips op mijn fotoreportages?

Vooral mee door blijven gaan :thumb:

dikkydik
Master
 Bericht 
NoCashCow schreef:
Als je ri Ehv bij Roosteren de A2 op gaat, kom je langs een geluidswal. Daarachter hebben ze ook wel eens gestaan.

Hoe dan?
Begin geluidswal:
https://www.google.nl/maps/@51.0769307, ... 2i51?hl=en

Eind geluidswal:
https://www.google.nl/maps/@51.0843903, ... 2i51?hl=en

Waar staan ze dan?

NoCashCow
Master
 Bericht 

Einde geluidswal, busje half verscholen achter de geluidswal en flitser op de vangrail achter een HM paaltje. Als je op maps nog een stukje doorschuift ri Ehv en dan tegen de rijrichting in kijkt, zie je dat het een mooie slaapplek is.

dikkydik
Master
 Bericht 
:thumb:
Ah natuurlijk, die rijdt gewoon even achteruit door het gras.
Er ligt geen weggetje langs dat stukje snelweg, vandaar m'n verwarring.

Schoenzool
Master
 Bericht 
Naaiplek

Bounty
Master
 Bericht 

Alweer a79 iemand die fotos kan maken?

https://www.google.nl/maps/@50.8745088, ... 6656?hl=en

Existenz
Die hard
 Bericht 
Schoenzool schreef:
Naaiplek

Nee... dat is die parkeerplaats ff verderop O:)

Existenz
(van horen zeggen)

Schoenzool
Master
 Bericht 
Haha parkeerplaats bij het Echt?

Bounty
Master
 Bericht 

a2 weert ri eindhoven thv hmp 181.3 voor het esso tankstation

https://www.google.nl/maps/@51.3231177, ... 312!8i6656

Kan iemand fotos maken voor reportage ?