» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 15 van 17  [ 846 berichten ]
ibizaking
Master
 Bericht 

Gadver, gaan ze op dat punt echt staan controleren? walgelijk! :boos: :thumb_d:

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Daar heb ik ze inderdaad al eens vaker zien staan.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak door de tunnel kom, wel over de langs gelegen weg.

-Joske-
Master
 Bericht 
flitser li a2 weert ri maastricht thv hmp 207.8 bij het shell tankstation na kelpen-oler 16:41:43

Afbeelding

1ste keer dat ik ze hier zie. Was trouwens met de groene bus van wolfheze.

The_SMAP
Pro
 Bericht 
-Joske- schreef:
1ste keer dat ik ze hier zie.

Hier staan ze anders wel vaker. Eerst stond de bus altijd achter de reclame-banner van het tankstation, dan was die erg slecht te zien. Vandaag was het relatief open vizier, zeker ook door de motoragent die overduidelijk een paar meter verder op de oprit stond (toen ik er langskwam iig).

TommyGun
Master
 Bericht 
Is er geen Brabant Zuidoost topic meer?

Anyhow, ik zag (toen ik naar Weert ging vanuit Ehv) al her en der motoragenten staan (in de andere richting).

Dat was rond 16.00u.

Zojuist op de terugweg stonden ze er nog, waarbij ik eveneens de controle heb gespot:

flitser nb a2 weert ri eindhoven thv hmp 185.1 bij afslag budel onder viaduct

Bij de parkeerplaats verderop werd je door de motoren en zuurstokauto's opgevangen. Iemand een repo? :honger:

Scaniafan
Master
 Bericht 
Code:
flitser li a73 echt ri roermond thv hmp 7.1 na knpt het vonderen bij viaduct 06:41:55

Weer de 62-VJT-5 uit "Wolfheze" al twijfel ik meer en meer hieraan...

Foto uit de kentekenlijst

Afbeelding

Bus had alle deuren nog open staan en de lade achterin stak er nog uit toen ik om 7:13 er langs kwam. Set stond al wel helemaal klaar, incl. catchken.

ibizaking
Master
 Bericht 

vandaag stond ie weer vanaf 7u. gemeld bij de uitgang van de Swalmentunnel ri. Venlo, ik ben er even langsgereden en het is echt niet te geloven dat iemand het in zijn botte harses haalt om hier te gaan controleren met het bord "einde 100" al in zicht. :boos:

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Staan dan waarschijnlijk op de nood/vluchtstrook.
Helaas kom ik bijna niet meer op de parallelweg, anders kon ik er eens op letten of op moment van controle daar ook de slagboom openstaat.
http://g.co/maps/y9mrr

polorline
Eendagsvlieg
 Bericht 

ik ben waarschijnlijk geflits gisteren in maastricht autoweg vanuit ''de geusselt'' richting eijsden/luik autoweg thv mecc,azm 262.8hmp weg is nu werkverkeer max50km/u ik reed +/-70km/u.
de weg is nu ook zonder middenberm gewoon 4baans naast mekaar ik kwam de flitser tegemoet vanuit luik dus ik zag hem recht voor me (voor vangrail)toen ik nog 30m van te voren afremde.
vraag : zou ik nu geflits zijn ?
en hoever flits (de denk ik gatso) van te voren dat je de flitser tegenmoet komt ?
verder zag ik ook GEEN FLITS toen ik er voorbij reed.

:huh: :huh: :huh: :( :( :(

Mess
FlitsNav ontwikkelaar
 Bericht 
1. gebruik alsjeblieft iets meer punctuatie, dit is amper te lezen.
2. de meeste flitsers meten je snelheid net nadat je het statief voorbij bent, en flitsen kort daarop indien je te snel rijdt.
3. tegenwoordig wordt er met statiefjes volgens mij niet meer met zichtbaar licht geflitst, alles infrarood.
4. of je geflitst bent is dus niet met zekerheid te zeggen, maar ik gok van niet.

The_SMAP
Pro
 Bericht 
polorline schreef:
de weg is nu ook zonder middenberm gewoon 4baans naast mekaar ik kwam de flitser tegemoet vanuit luik

Ik vraag me af of de set dan wel in beide richtingen werkt, of enkel in de richting van Luik.

Ik ben zelf 2 weken geleden op exact dezelfde plek (flink) de pineut geweest (ri Luik), maar blijf het knap vinden dat een camera met zicht op 4 rijstroken de juiste overtreders/kentekens eruit kan plukken. Gewoon al afgaand, maar zeker als ie ook nog eens opkomend zou flitsen....

Het zal best een technisch hoogstandje zijn, maar als er meer dan 1 auto/kenteken op de foto staat (en dat wil best met 4 rijstroken zonder middenberm), hoe weet men dan absoluut zeker dat men het juiste kenteken de juiste boete toestuurt? :huh:

Ik zit dan ook nog steeds te hopen dat mijn meting/foto jammerlijk mislukt is 8)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Weet iemand of deze nog gebruikt wordt:

110 VW Golf 1.4i TB-VV-81(+i) Zwart Limburg-Noord Gatso

ik_uit_EHV
Eendagsvlieg
 Bericht 

Wie kan antwoord geven.
Ik zoek de flitslocatie op de puttenweg. (Ysselsteyn)
Ik weet dat ze soms in het dorp staan. Zijn er nog andere locaties buiten het dorp? zoja waar precies?

Dankjewel

Scaniafan
Master
 Bericht 
Code:
flitser li a73 echt ri venlo thv hmp 16.8 net na de roertunnel bij roermond 09:26:31

Toen ik om 8:55 er langs kwam stond deze er nog niet, bus ook niet te bekennen. Lijkt wel alsof ze weten dat het tot een uur of 9 te druk is om met > 100 km/h door de tunnel te rijden.

Verkeersveiligheid my ass :[

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Vandaag stonden ze ook weer eens op de N279 tussen Hornerheide en Heythuysen.
Wederom met de rode vito

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vito alleen als vervoer of niet?

-Joske-
Master
 Bericht 
Ja daar zit voor zover ik weet geen flitser in. Ze gebruiken het busje zo nu en dan wel eens met laseren.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Iemand toevallig foto en/of kenteken vind hem toch wel interessant om in de lijst te zetten als ze hem ook gebruiken voor het vervoer van een statief.

-Joske-
Master
 Bericht 
Die rode bus vervoerd nu inderdaad een statief. Heb helaas het kenteken niet. Als ik hem zie staan, dan maak ik er wel een foto van.

Heb gister een Vw Passat station zien rijden die als ik me niet vergis een flitser in de grille had zitten. De kleur was lichtgrijs/blauw. Beetje rare kleur. Zou dus een vros auto kunnen zijn voor de regio Limburg noord.

ibizaking
Master
 Bericht 

jep, die heb ik in Roermond ook eens zien rijden, is een V6

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Nieuw model passat of oude model nog?

@ibizaking kenteken?

ibizaking
Master
 Bericht 

Oud model Passat, ik zie hem niet meer in de lijst staan. Hij stond een jaar of 2 geleden voor me bij een verkeerslicht in Roermond, ik zag aan de uitlaten, dat het een niet alledaags model was. Toen ik wat beter keek, zag ik allerlei spulleke bij de binnenspiegel. Ik heb hem toen opgezocht, hij stond toen nog in de lijst hier als PassatV6. Ik weet niet of Joske en ik het over dezelfde hebben...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die voertuigen zijn er allemaal uit behalve die 72-XV-HK, maar is geen passat.

-Joske-
Master
 Bericht 
ibizaking schreef:
Oud model Passat
Inderdaad.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Oud model passat kennen we niet meer als vros dus mogelijk andere dienst geweest.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Citaat:
Hardrijders beboet bij wegwerkzaamheden
Dertien automobilisten zijn dinsdag bekeurd omdat ze te hard reden bij wegwerkzaamheden in Koningsbosch.

Een bestuurder reed 95 kilometer per uur, waar door de werkzaamheden maar 50 is toegestaan. De politie controleerde bij de N572 in Koningsbosch.

Daar wordt op dit moment niet gewerkt, maar liggen langs de weg veel losse materialen, die gevaar opleveren.

bron: L1.nl
Doorgaans rij ik OP de weg ipv langs de weg

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

MarcoV schreef:

Stonden vanmorgen wederom thv Hornerheide.
Waren net voor 8u aan het opbouwen.
Kenteken wat ik in gauwigheid zag had BG in het midden.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Controle op A73 achter de Roertunnel (Echt > Roermond) is door de 85-BX-ZN, de bus uit Maasbracht.

Scaniafan
Master
 Bericht 
Net melding doorgegeven, A73 thv 17.1 (Roermond > Echt) voor de Roertunnel. was weer de 85-BX-ZN als ik het goed heb gezien.

Helaas crashte zaterdag m'n telefoon, dus was ik het FS nummer kwijt... Staat er nu weer in.

Controle stond er al om 7:21 vanochtend :wink:

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Sjoerd102 schreef:

En ook deze stond er gistermiddag (rond 18:15u) weer.
Maar was al doorgegeven zag ik.

ibizaking
Master
 Bericht 

ik reed rond 18.35 richting Venlo, maar heb niets zien staan...

okkiwokki
Master
 Bericht 
Zijn er een beetje vaste flitsplekken op de N280 A2-Baexem-Roermond? Of wordt daar helemaal niet gecontroleerd?

-Joske-
Master
 Bericht 
Bij hmp 13.x staan ze veel aan beide kanten. Dat is tussen Baexem - Roermond thv de N273. Maar op dat traject is veel controle. En ook de vros auto rijd daar veel op en neer. En ook veel laser controles. Daar moet je altijd oppassen.

Harry S
Master
 Bericht 
Inderdaad, net na het viaduct over de Napoleonsbaan staan ze meestal te flitsen, daarna kun je heel voorzichtig de 110 - 115 aantikken, maar ga beslist niet harder want dan ben je de sjaak!

ibizaking
Master
 Bericht 

mijn tip: riskeer daar niks, het is de moeite niet.

okkiwokki
Master
 Bericht 
Zijn de controles wel te zien of erg goed verstopt? - wil iemand anders even wat streetviewlinkjes van de vaste stekjes maken?

ibizaking
Master
 Bericht 

redelijk goed verstopt. Ze nemen er zo ongeveer elk weekend rijbewijzen in.

Harry S
Master
 Bericht 
komend vanaf Baexem zie je hem wel goed staat. De controle vanuit Roermond is altijd heel sneaky verstopt tussen de struiken

okkiwokki
Master
 Bericht 
Oke, thanks voor de info :thumb:

-Joske-
Master
 Bericht 
Scaniafan
Master
 Bericht 
Controle @ A73 is weer de 62-VJT-5

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Scaniafan schreef:

en vanmiddag rond 13u ook op de N279 thv Hornerheide.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Controle niet hier gemeld?

-Joske-
Master
 Bericht 
Sjoerd102 schreef:
en vanmiddag rond 13u ook op de N279 thv Hornerheide.

Waar staat die dan precies. Ik rij die weg 3 dagen in de week, als het niet meer is, en ik zie die nooit.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

@MarcoV, helaas geen carkit in de auto, en geen computer in de buurt.
En daarbij moest ik dringend weg.
@Joske
Ze staan of hier opgesteld: http://goo.gl/maps/FRcFm
Terwijl ik ze ook al eens hier heb zien staan.
http://goo.gl/maps/aXKsT

Overigens mijn vraag wat is de max. snelheid na dit bord:
http://goo.gl/maps/iQqO8

Is dit een bebouwde kom bord?

Scaniafan
Master
 Bericht 
Weet er iemand waar deze heeft gestaan? Ik heb vanochtend niets gezien, was rond dat tijdstip net op kantoor...

Code:
laser li n570 in herkenbosch op de keulsebaan 08:29:58

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Citaat:
flitser li buggenum ri horn op de roermondseweg door een rode mercedes vito (okkiwokki) 16:04:21

waar stond die eigenlijk?

okkiwokki
Master
 Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

umpire
FS medewerker
 Bericht 
An de hand van de foto's is de melding wel een beetje aangepast. Die rode vito is de pakezel en niet de flitsauto :wink: :thumb:

-Joske-
Master
 Bericht 
Vroega toen ik 8 was was dat een mooie weg om te leren rijden. :wink:

Pagina 15 van 17 [ 846 berichten ]