» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 103.2 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 16 van 17  [ 846 berichten ]
okkiwokki
Master
 Bericht 
Ik was eigenlijk opweg naar de N279 maar was perongeluk recht ipv links gegaan :x toen kwam deze bus me tegemoed gereden via het fietspad, maar even gekeerd en daarna richting huis.

umpire schreef:
An de hand van de foto's is de melding wel een beetje aangepast. Die rode vito is de pakezel en niet de flitsauto :wink: :thumb:

Oke is prima, omdat de bus er ongeveer langs stond vond ik het wel een makkelijk herkenningspunt ;) Maar "auto vermelden" gebeurt eigenlijk alleen als er vanuit binnen geflitst wordt?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Bij de melding vermelden we alleen de meetmiddelen die actief zijn. Dus als er statief staan en een bus die het statief vervoerd vermelden we alleen het statief.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

okkiwokki schreef:

Is natuurlijk ook een levensgevaarlijk punt met allemaal die scholen en bejaardenhuizen langs de weg. En natuurlijk niet te vergeten die massaal overstekende studenten, :fp:

okkiwokki
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Bij de melding vermelden we alleen de meetmiddelen die actief zijn. Dus als er statief staan en een bus die het statief vervoerd vermelden we alleen het statief.

Okido weer wat geleerd :)
Hij staat trouwens ingevoerd als repo ;)

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Op omroep Venlo een reportage over de controle langs de A67 bij Venlo van vanochtend.
De bewuste struikrover werkte mee, maar wenste niet met het gezicht volledig in beeld, aangezien hij vaker bedreigd is geworden.

okkiwokki
Master
 Bericht 
Code:
flitser li n280 baexem ri roermond thv hmp 13.1 bij afslag haelen (okkiwokki) 08:56:27

Dit was de blauwe Toyota Verso als transport. Hij stond dit keer wat verder van de weg achter de bosjes, de vorige keer dat ik hem zag was het de rode vito die toch een stuk beter opviel.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

flitser li n279 horn ri heuthuysen thv hmp 1.4 08:14:57
Passeerde vanmorgen even voor 08u toen hij net werd opgebouwd.
Vito diende als pakezel.
Vanavond rond 18u passeerde ik weer, en stonden hij er nog steeds.
De oplettende automobilist kon in het donker wel de groen/blauwe gloed van de schermpjes zien.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Niet nog een keer gemeld, want melding stond tegen die tijd niet meer aan?

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Hoorde om op L1 wel nog voorbijkomen.
En helaas vergeten hier te plaatsen

-Joske-
Master
 Bericht 
Sjoerd102 schreef:
flitser li n279 horn ri heuthuysen thv hmp 1.4 08:14:57

Eindelijk ook eens die controle gespot, ondanks dat ik er vaak langs kom, en die controle er ook vaak staat. Maar zag hem gisteravond ook door de witte kap met de lampjes. Volgens mij stond er gisteravond wel een Toyota bij.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Voertuig 's avonds heb ik niet meer opgelet.
Wat is eigenlijk de maximum snelheid op dat stuk.
Staat namelijk ook dit bord http://goo.gl/maps/H1PNi

Is dit een geldig verkeersbord???

ibizaking
Master
 Bericht 

80km/u

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik reed gister, zondagochtend 9 december, rond de klok van 09.30 uur over de A2 richting Maastricht. Achteraf zie ik nu dat er gister een flitser is gemeld op dit traject. Weet iemand vanaf hoe laat ongeveer deze daar normaal gesproken wordt opgesteld?

radar li a2 weert ri maastricht thv hmp 203.0 bij a.c. restaurant nederweert 09/12/12 14:43:16

Datum zo 9 december 2012
Gemeld om 10:46 uur
Laatst bevestigd om 14:43
Hectometerpaal 203.0

Ik reed echt te snel en begin 'm een beetje te knijpen............. :cry:

Donald Duck
Master
 Bericht 
Er is naar mijn weten geen tijd dat ze hem normaal gesproken plaatsen, dit kan iedere minuut van het etmaal zijn. Je kan wel proberen iemand te vinden die daar om half tien of eerder reed die je kan bevestigen of hij er toen al stond.

Goed de sjaak dan als je gepakt wordt? Je rilt nl zo

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik denk dat ik er met 160 voorbij kwam....

Scaniafan
Master
 Bericht 
Vaak wordt deze rond een uur of 12 / 13 verplaatst van een andere locatie in Limburg. Aangezien er eerder die dag geen melding in Limburg is geweest is er grote kans dat deze de hele dag heeft gestaan.

KLPD steunpunt Maasbracht naar Nederweert is niet ver rijden natuurlijk. Ik heb hem zelf niet zien staan op de vaste stekken op de A73 / A2 (beneden Het Vonderen) gisterochtend.

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Ik hoop het zo.... verdomme. Hoe lang duurt het voordat je zo'n bekeuring op de mat hebt liggen?

-Joske-
Master
 Bericht 
Die controle zal er gestaan hebben van vanaf 07.00 uur of 09.00/10.00 uur. En tel er dan maar gemiddeld 5 uurtjes bij op. Oftewel, er valt weinig van te zeggen, want het Klpd begint dan vroeg, en dan weer iets later. Maar meestal rond een uur of 10. Het duurt ongeveer 4 weken voor je de acceptgiro krijgt.

Donald Duck
Master
 Bericht 
Binnen een weekje of 6 a 10 zul je hem wel binnen hebben
Maar als je 160 hebt gereden zit je op € 337,00 en vanaf 166 buigt de officier zich erover.
Dan ligt het aan je verleden

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Duimen dan maar :(

Donald Duck
Master
 Bericht 
Altijd FS checken als je vertrekt en van plan bent om ff door te trappen :)

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Dan had ik deze melding niet gezien, want deze is pas later aangemeld O:)

Donald Duck
Master
 Bericht 
Oja klopt, hopelijk staat het geluk aan je kant

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Scaniafan schreef:
Vaak wordt deze rond een uur of 12 / 13 verplaatst van een andere locatie in Limburg.

KLPD verkast niet zo maar. Die staan meestal paar uur op dezelfde plek. Andere controle die dan in Limburg staat is nieuwe dienst door andere agent dan.

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Het is ook nergens op te zoeken hoe laat ze de apparatuur hebben opgesteld?

-Joske-
Master
 Bericht 
Nee, je kan hooguit een keer stoppen bij die bus, en dan vragen hoe laat ze die dag begonnen zijn.

Villalobos
Nieuwkomer
 Bericht 

Het zit me echt dwars, zo zonde he. Ik rijd overal volgens de snelheid nu. :(

Donald Duck
Master
 Bericht 
Ik rij regelmatig het stuk nieuw - bergen richting venlo en visa versa. Staan ze daar eigenlijk ook vaak? De flitspaal thv Bergen ken ik wel :lol:

Donald Duck
Master
 Bericht 
Gisteravond helaas de sjaak geworden in ik denk Kesselijk of Neer. Daar bij die flitser die op het kruispunt staat. Wellicht een snelheid en roodlicht camera. Weet iemand welke plaats ik bedoel? Als ik op flitsers kijk dan zie ik in Kesselijk twee palen op een kruispunt, dus denk dat het daar is? En ook als ik via google maps kijk, voor Neer bij het info bord ben ik geloof ik gestopt

Het regende even kei en kei hard, ruitenwissers op de snelste stand en ik zag wat oranje lichten (achteraf de lantaarnpalen). Heel slecht zicht door zware regenval en opspattend water. Op het allerlaatste moment zie ik het stoplicht pas, en dat stond op rood. Remmen was niet meer mogelijk, ik reed met bijna volle snelheid over het kruispunt heen.
Gelukkig was het kruispunt (nog) vrij en is het goed afgelopen. Een auto aan de andere kant die voorgestorteerd stond was wel al aan het optrekken en bezig met de bocht te maken. Dit had een mega klapper kunnen worden :(

Het hart zat me niet in de keel, maar tegen de schedelplaat.
Ik kijk in de spiegel, en jawel hoor er staat een flitser. Die moet geflitst hebben, en dan niet voor snelheid want ik reed niet harder dan 80. En naar mijn weten mocht je daar gewoon 80.
Ik weet dan niet precies waar het was maar de wegstructuur zag er wel uit als 80 en als ik op flitsers kijk staan de palen op de 80 stukken en niet op de 50 stukken.

Inmiddels bekomen van de schrik. Beetje jammer van die 220 euro die op de deurmat gaan vallen maar ben blij dat er geen ongeluk is gebeurd. Anders had ik dit bericht nu niet getypt denk ik, maar ergens gelezen aan het infuus of erger.

ibizaking
Master
 Bericht 

je bent er goed weggekomen, zeg...
is inderdaad bij Kesseleik, je mag er 80.

Donald Duck
Master
 Bericht 
Dankje Ibizaking. Inderdaad een engeltje op mijn schouder gehad.
Gelukkig dat je er 80 mag. Heb ik ook niet nog een bekeuring voor snelheid aan de broek.
Wat veel flitspalen zeg op die N273, jeetje. Gelukkig wel allemaal grotendeels op de 80 km stukken geloof ik.

Maar daar in kesseleik is neem ik aan ook rood licht flitser?

ibizaking
Master
 Bericht 

uiteraard. Als je je normaal aan de 80 houdt, heb je van die flitspalen geen last.
Vanaf Venlo staat er een bij Hout-Blerick, dan tussen Baarlo en Kessel, dan het kruispunt bij Kesseleik, dan tussen Neer en Haelen, verderop tussen Haelen en Grathem en tussen Ittervoort en de Belgische grens. Tijdwinst is er op deze weg nauwelijks te behalen, weet ik uit ervaring O:)

Donald Duck
Master
 Bericht 
Jammer, dat zijn dan 220 euro die ik mag dokken de eerste maand van januari.
Gaat via leaseplan, eens benieuwd hoe dat gaat. Nog geen eerdere bekeuring gehad met de leasebak.

Ik ben inderdaad genoeg flitspalen tegen gekomen tussen Venlo en Horn. Het is op die weg ook wel nodig. Hij nodigt wel uit, met fantsoenlijk weer, denk ik. Ik heb niet harder dan 80 langs die palen afgereden. Dus schade is alleen die roodlichtcamera. Nog heel even had ik een sprankje hoop dat hij misschien uit zou staan :D

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
radar li n299 kerkrade ri brunssum thv hmp 11.9 net voor de brug van eygelshoven door een vw busje

Iemand tijd om deze te checken. (f)

Donald Duck
Master
 Bericht 
Vandaag trok noord limburg er goed op uit. Controle's tussen duitse grens en Roermond aldus mijn neef die daar woont.
Iemand ze gezien? Repo gemaakt? (stonden op provinciale weg tussen grens en posterholt en in melick en in roermond)

ibizaking
Master
 Bericht 

ah jammer, ik was er wel even langs gereden... :D

Donald Duck
Master
 Bericht 
Jammer, paar leuke repo's van mijn ouwe woonplaats was wel leuk geweest :D

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Roermond ligt vandaag onder vuur.
Radarcontrole's op: Wirosingel, Keulsebaan en Oranjelaan.
Daarnaast radarcontrole thv Spoorwegovergang bij Hornerheide, en hoorde ik op L1 dat er ook op de N280 tussen Horn en Baexem gecontroleerd werd.

Harry S
Master
 Bericht 
Op de N280 schijnt een Audi A4 met kenteken 57-XBL-3 rond te rijden. Er werd me verteld dat er een cameraploeg achterin zit. Ze rijden tot de rotonde in Baexem, keren daar en rijden dan aan de andere kant weer terug.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Citaat:
flitser li a73 roermond ri venlo thv hmp 22.7 voor de swalmentunnel

aparte locatie. Meestal staan ze net na de tunnel.

ibizaking
Master
 Bericht 

regelmatig ook net er voor, vorige week of 2 weken geleden ook al. Heb ze er al vaker zien staan, kijk er niet meer van op. Ow neej... dat was de Roertunnel :oops:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
radar li in landgraaf op de Op de Heugden thv Aroma Brood- En Banketbakkerij door een donkergrijze vw transporter

Iemand tijd om te checken?

-Joske-
Master
 Bericht 
Vandaag is mijn zusje gevolgd door een motorrijder. 40 te hard op de N280. :fp: :x

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Opvallende of onopvallende?

ibizaking
Master
 Bericht 

zit in de familie, zeker? :lol:

-Joske-
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:

Dat zal ik nog even na vragen.
ibizaking schreef:
zit in de familie, zeker? :lol:

Je zou het haast gaan denken ja. :wink:

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

Citaat:
flitser li n298 in hoensbroek op de randweg bij hmp 14.2 thv scouting st. cristoffel - sportpark mariarade door een zilvergrijze seat

Meneer lag fijn slapend zijn geld te verdienen. :thumb_d:
Iemand zoiets dergelijks al eens doorgegeven bij de Hermandad?

-Joske-
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:

Het was een laser controle. Ze is daarna door een opvallende motor van de weg gehaald.

Sjoerd102
Pro
 Bericht 

weer formule 1 op spa:
Citaat:
flitser li a2 maastricht ri luik thv hmp 265.2 bij oprit gronsveld achter praatpaal 08:34:45

Citaat:
flitser li a2 luik ri maastricht thv hmp 265.1 bij afslag gronsveld achter viaduct (viffer) 15:02:32

WimLex
Master
 Bericht 
U bent gewaarschuwd door bromsnor
Citaat:
Snelheidscontrole gehouden op de klaterspeelweg Ventweg A2 Maarheeze ivm klachten. 2 verbalen. Er komen nog meer controles daar

Pagina 16 van 17 [ 846 berichten ]