» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 17  [ 846 berichten ]
freudeamfahren
Master
 Bericht 
Het lijke mij een verstandig idee om het topic over de Keulsebaan te vervangen door een meer toegankelijk topic, vandaar controles Limburg-Noord.
Want het nieuwe jaar is wederom goed begonnen voor VHT Limburg-Noord.
Citaat:
De politie Limburg-Noord heeft in de week van 30 december t/m 6 januari in totaal 25189 bestuurders op snelheid gecontroleerd. Bij deze verkeerscontroles zijn in de afgelopen week 1900 processen-verbaal opgemaakt. De meerderheid van de controles is uitgevoerd door medewerkers van het verkeershandhavingsteam. Dit team controleert vrijwel dagelijks op diverse plaatsen in de regio op de vijf speerpunten; helm, gordel, roodlicht, alcohol en snelheid.

In het politiedistrict Venlo:
Leden van het verkeershandhavingsteam hebben in het politiedistrict Venlo in de afgelopen week in totaal 12050 automobilisten gecontroleerd op hun snelheid. Hiervan kregen 1380 weggebruikers een proces-verbaal. De controles vonden plaats in Belfeld, Panningen en Venlo. De hoogste snelheid die met de radarauto werd gemeten, was op de Keulse barriere in Venlo: een automobilist reed daar 123 km/u waar 60 km/u de limiet is.

158 bestuurders zijn bij een staande controle geverbaliseerd voor verschillende overtredingen. Hiervan zijn 48 bestuurders geverbaliseerd voor het niet dragen van de autogordel.

In het politiedistrict Roermond:
Leden van het verkeershandhavingsteam hebben in het politiedistrict Roermond in de afgelopen week in totaal 10460 automobilisten gecontroleerd op hun snelheid. Hiervan kregen 408 weggebruikers een proces-verbaal. De controles vonden plaats in Roermond. De hoogste snelheid die met de radarauto werd gemeten, was op Broekhin Noord in Roermond: een automobilist reed daar 80 km/u waar 50 km/u de limiet is.

89 bestuurders zijn bij een staande controle geverbaliseerd voor verschillende overtredingen. 46 bestuurders hiervan zijn geverbaliseerd voor het niet dragen van de autogordel.

In het politiedistrict Weert:
Leden van het verkeershandhavingsteam hebben in het politiedistrict Weert in de afgelopen week in totaal 2679 automobilisten gecontroleerd op hun snelheid. Hiervan kregen 112 weggebruikers een proces-verbaal. De controles vonden plaats in Weert. De hoogste snelheid die met de radarauto werd gemeten, was op de Maaslandbaan in Weert: een automobilist reed daar 86 km/u waar 50 km/u de limiet is.

63 bestuurders zijn bij een staande controle geverbaliseerd voor verschillende overtredingen. Hiervan zijn 28 bestuurders geverbaliseerd voor het niet dragen van de autogordel.

In het politiedistrict Venray:
Leden van het verkeershandhavingsteam hebben in het politiedistrict Venray in de afgelopen week in totaal 28 automobilisten staande gehouden en geverbaliseerd voor verschillende overtredingen. Hiervan zijn 25 bestuurders geverbaliseerd voor het niet dragen van de autogordel.

ibizaking
Master
 Bericht 

ik lees niets meer over in beslaggenmen radardetectors...
zouden ze ze al allemaal hebben opgehaald? :zzz:
of is de rdd stuk? guttegut.... :koffie:

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Dit artikel is ook niet de werkelijke aanleiding voor dit topic.
Dit topic is meer bedoeld om de nieuwe flitsstekken van VHT Limburg-Noord wereldkundig te maken en enigszins in kaart te kunnen brengen.
Helaas heb ik op dit moment nog weinig nieuws te melden, maar ik verwacht dat daar binnenkort verandering in zal komen.

ibizaking
Master
 Bericht 

freudeamfahren schreef:
Dit artikel is ook niet de werkelijke aanleiding voor dit topic.
Dit topic is meer bedoeld om de nieuwe flitsstekken van VHT Limburg-Noord wereldkundig te maken en enigszins in kaart te kunnen brengen.
Helaas heb ik op dit moment nog weinig nieuws te melden, maar ik verwacht dat daar binnenkort verandering in zal komen.

keej, ik doe mee! :thumb:

-Joske-
Master
 Bericht 
zo vanavond nog ffe naar roermond toe, kijken of daar nog iets van controlle,s gaande is :D

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Het zal wel meevallen, ik heb vanochtend niks gezien op de A2 kelpen-oler tot Eindhoven en ook niet op Broekhin-Noord, Zuid, en de N280.

-Joske-
Master
 Bericht 
op de a2 staan die toch meestal bij kelpen he of bij leende daar natuurlijk zijn der ook uitzonderingen maar daar zie ik ze het meeste klopt dat ?

freudeamfahren
Master
 Bericht 
vanaf Eindhoven richting Roermond staat er meestal bij het treinviaduct vlak voor de afrit Kelpen-Oler een mooi statiefje in de berm.
Als het goed is hebben ze daar afgelopen week nog gestaan.

perfectsound
Master
 Bericht 
Als je ooit een snelweg reportage gaat maken hou je dan wel aan de afspraken die deze KLPDer wild. Want anders ben je nooit meer welkom bij een van zijn controles. En als je hem ziet doe hem maar de groeten uit Zuid-Limburg

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Bedankt voor de tip, heb jij reportages gemaakt voor snelheidscontrole.com ?
Is een erg handig naslagwerk omdat er veel A2 reportages in Limburg-Noord op staan.

perfectsound
Master
 Bericht 
freudeamfahren schreef:
Bedankt voor de tip, heb jij reportages gemaakt voor snelheidscontrole.com ?
Is een erg handig naslagwerk omdat er veel A2 reportages in Limburg-Noord op staan.

Ik heb voor diverse site's reportages gemaakt waaronder Snelheidscontroles.com. en Ook flitsservice. Voor flitsservice zullen dit ongeveer 70 a 80 reportages zijn geweest.

Flintstone
Die hard
 Bericht 

Laatst wel in de ochtend een motoragent zien laseren op de N274 van Posterholt richting Koningsbosch. Hij stond boven aan de heuvel bij de afslag Maria Hoop (bij het parkeerterrein waar die gsmmast staat) verkeer uit de richting van Koningsbosch te laseren.
Gelukkig maar... ik kwam niet langzaam de bocht door (met verdrijvingsvlak erbij).

-Joske-
Master
 Bericht 
dan heb je geluk gehad dat hij niet jou kant op keek :D anders had ie jou daar een prent uitgeschreven :roll: dat zou zuur zijn

Bramdaman
Master
 Bericht 
waarom toch altijd die sensatiezucht van justitie om te vermelden wat de hoogste snelheid was, als ze 1 persoon zouden flitsen hebben ze nog steeds de hoogste snelheid. Leest nooit dat 95% zich aan de snelheid hield en zelf met 45/u langs kwam.

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Citaat:
Aangekondigde controles week 2 9/01 t/m 15/01

12/01 A2 thv Hunsel - KLPD snelheidscontrole

De conclusie die we hieruit mogen trekken is dat VHT Limburg-Noord komende week zal staan op Broekhin-Noord, Broekhin-Zuid, Maalbroek, en de N570.
Jammer dat ze dat ook niet even erbij aankondigen.

-Joske-
Master
 Bericht 
ja ben benieuwd of ik deze week ergens iets van een controle tegen kom dan kan ik eidelijk eens een repo maken :wink:

freudeamfahren
Master
 Bericht 
En al een repo aan het maken van deze twee controles ?
Het lijkt mij een grootschalige snelheidscontrole.
Citaat:
radar li a2 weert ri maastricht thv hmp 205.9 bij afslag kelpen (joske)

laser li a2 weert ri maastricht thv hmp 202.1 op viaduct (de blauwe)

-Joske-
Master
 Bericht 
haha ja ben er geweest en heb foto,s gemaakt :D en een hoop informatie op gedaan :wink:

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
-joske- schreef:
haha ja ben er geweest en heb foto,s gemaakt :D en een hoop informatie op gedaan :wink:

Zou je me dan misschien kunnen vertellen of ik het juiste viaduct te pakken had?

-Joske-
Master
 Bericht 
de radar stond van maastricht naar weert net voor de afslag kelpen

en de laser stond van eindhoven richting maastricht ruim voor de afslag nederweert ( weet hethectometer paaltje niet )

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Waren ze ook aan het lasergamen met aanhouding ?
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de repo.

-Joske-
Master
 Bericht 
freudeamfahren schreef:
Waren ze ook aan het lasergamen met aanhouding ?
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de repo.

jep k meen 60 stuks met een top van 186 en je werd door een motor van de weg gehaald

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Ik zie een controle staan richting maastricht op hm 202.1 en 205.9 ,waren er in die richting twee controles ?

Die topsnelheid is behoorlijk hoog, meestal rijdt niemand mij voorbij als ik dit stuk met 140-150 rijdt.
Weet je ook vanaf welke snelheid er staande werd gehouden ?

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
-joske- schreef:
en de laser stond van eindhoven richting maastricht ruim voor de afslag nederweert ( weet hethectometer paaltje niet )

Shit :x

Toch 192.2 dus :o

mehn
FS Meldingen
 Bericht 
freudeamfahren schreef:
Ik zie een controle staan richting maastricht op hm 202.1 en 205.9 ,waren er in die richting twee controles ?

Die topsnelheid is behoorlijk hoog, meestal rijdt niemand mij voorbij als ik dit stuk met 140-150 rijdt.
Weet je ook vanaf welke snelheid er staande werd gehouden ?

De eerste melding was radar op 205.9 ri Maastricht. Later werd dit gecorrigeerd naar 207.8 ri eindhoven. (Zal wel verplaatst zijn)
De lasermelding kwam er iets later bij. Had dus 192.2 moeten zijn. Zal ik nog ff veranderen voor de statistieken :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
ik zet alle info wel duidelijk in de repo :wink:

( zo,n repo hoe moet ik dat doen kan ik bij word de tekst maken en foto,s zetten en dan opsturen ??)

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Je maakt in word een documentje,doet je verhaal en laat je een regel open met bestandsnaam van de foto waar je een foto wilt en zo ga je door.
De foto's verstuur je als bijlage.
En als je klaar bent verstuur je hem naar
dit emailadres

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
-joske- schreef:
ik zet alle info wel duidelijk in de repo :wink:

( zo,n repo hoe moet ik dat doen kan ik bij word de tekst maken en foto,s zetten en dan opsturen ??)

http://www.flitsservice.nl/mail/html/email_repo.html

-Joske-
Master
 Bericht 
ok :thumb: morge avond probeer k het klaar te hebben :wink:

perfectsound
Master
 Bericht 
-joske- schreef:
ok :thumb: morge avond probeer k het klaar te hebben :wink:

Hoe was het trouwens met de klpd die de radar controle uitvoerde. Heb hem lang niet meer gezien omdat ik te weinig tijd heb

-Joske-
Master
 Bericht 
ja al 2 jaar had hij jou niet meer gezien zei die maar alles gaat goed met hem t is wel een lache man om een praatje mee te houden :wink:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
-joske- schreef:
ja al 2 jaar had hij jou niet meer gezien zei die maar alles gaat goed met hem t is wel een lache man om een praatje mee te houden :wink:

2 jaar is denk ik wat overdreven.... :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
Harold schreef:
-joske- schreef:

2 jaar is denk ik wat overdreven.... :wink:

ja dat zei die boa :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
hmzz ik zit nou te denken of ie n8kourier bedoelde of perfectsound :roll: die die al 2 jaar nier meer gezien had

perfectsound
Master
 Bericht 
-joske- schreef:
hmzz ik zit nou te denken of ie n8kourier bedoelde of perfectsound :roll: die die al 2 jaar nier meer gezien had

Dat is Onze Gabor (nachtkoerier) Geweest. Ik heb hem als laats in september gezien

-Joske-
Master
 Bericht 
ok :thumb:

-Joske-
Master
 Bericht 
zo de tekst is klaar nu nog ffe de foto,s op de pc zetten. :D

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Mag ik de heren reportageverwerkers erop wijzen dat ik inmiddels zit te trappelen van ongeduld. :lol:

-Joske-
Master
 Bericht 
zo het is op gestuurd ben ik eens benieuwd wanneer die online komt :D

hopen dat ik het goed gedaan heb ! haha :wink:

-Joske-
Master
 Bericht 
@ freudeamfahren tento zei dat de repo vanavond waarschijnlijk nog online komt :wink:

freudeamfahren
Master
 Bericht 
@joske, en Tento :thumb:

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Voor de mensen onderweg in Limburg-Noord hier is een update van de aangekondigde snelheidscontroles.
Citaat:
snelweg 12/01/2006 12/01/2006 A2 Hunsel KLPD SNELHEIDSCONTROLE
binnen 12/01/2006 12/01/2006 Tegelen; Venloseweg Snelheidscontrole Morgen
binnen 12/01/2006 12/01/2006 Reuver; Mariastraat Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 12/01/2006 12/01/2006 Asenray; Maalbroek Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 12/01/2006 12/01/2006 Weert; Roermondseweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 12/01/2006 12/01/2006 Swalmen; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag

-Joske-
Master
 Bericht 
binnen 13/01/2006 13/01/2006 Gennep; Heijenseweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 13/01/2006 13/01/2006 Roggel; Hoek Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 13/01/2006 13/01/2006 Gennep; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 14/01/2006 14/01/2006 Weert, Nederweert en Heythuysen; diverse locaties Alcoholcontrole Avond en nacht

freudeamfahren
Master
 Bericht 
De aangekondigde controles voor week 3.

Citaat:
Controles week 3 - 16/01/2006 t/m 22/01/2006
Regio Limburg-Noord
Soort: Begindatum: Einddatum: Welke weg: Ter hoogte: Soort controle: Extra informatie:
binnen 16/01/2006 16/01/2006 IJsselsteyn; Puttenweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 16/01/2006 16/01/2006 Leunen; Albionstraat Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 16/01/2006 16/01/2006 Horst; diverse locaties Helm-, gordel- en snelheidscontrole Morgen en middag

Deze plaatsen zijn allemaal in de omgeving Venray, maar het VHT Limburg-Noord kennende zal men deze week een update geven van de aangekondigde controles.

Ook zal het KLPD donderdag 19 januari controleren op de :
Citaat:
A67 t.h.v. Maasbree

freudeamfahren
Master
 Bericht 
*Breaking News* De bekende flitspaal in Swalmen is door een of enkele onverlaten in brand gestoken.
Laat u echter niet foppen, de paal werkt nog.
Voor inhoudelijke reacties over de poging tot vernielen van deze flitspaal verwijs ik u graag naar dit topic

freudeamfahren
Master
 Bericht 
VHT Limburg-Noord heeft nu bedacht hoe men de rest van de week verder wil inplannen.
Zoals je ziet neemt men geen halve maatregelen en is Limburg-Noord tijdelijk drukbevolkt door allerlei volk in de berm.
Citaat:
binnen 18/01/2006 18/01/2006 Tegelen; Kaldenkerkerweg, Broeklaan en Roermondsew Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 18/01/2006 18/01/2006 Blerick; Pastoor Stassenstraat Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 18/01/2006 18/01/2006 Tegelen; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 19/01/2006 19/01/2006 Roermond; Broekhin Zuid Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 19/01/2006 19/01/2006 Asenray; Maalbroek Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 19/01/2006 19/01/2006 Meijel; Astenseweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 19/01/2006 19/01/2006 Swalmen; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 19/01/2006 19/01/2006 Roermond; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 20/01/2006 20/01/2006 Siebengewald; Gochsedijk Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 20/01/2006 20/01/2006 Bergen; Siebengewaldseweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 20/01/2006 20/01/2006 Gennep; Heijenseweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 20/01/2006 20/01/2006 IJsselsteyn; Puttenweg Snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 20/01/2006 20/01/2006 Gennep; diverse locaties Helm-, gordel-, rood licht- en snelheidscontrole Morgen en middag
binnen 21/01/2006 21/01/2006 Roermond; diverse locaties Alcoholcontrole Avond en nacht

Flintstone
Die hard
 Bericht 

Goed werk :thumb:
(het plaatsen van de controles hier bedoel ik dan ;) )

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Dankjewel, er wordt niet zoveel gereageerd op dit topic maar gelukkig zie ik toch wel een behoorlijk aantal views.

-Joske-
Master
 Bericht 
op de brede weg in roermond was het vandaag ook flitsen heb k gehoord

freudeamfahren
Master
 Bericht 
Ik heb net gekeken : vanaf het stuk Broekhin-zuid tot aan de kruising met de Oranjelaan is niks bijzonders te zien.

Pagina 1 van 17 [ 846 berichten ]