» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 52 van 55  [ 2719 berichten ]
Blaataap
Master
 Bericht 

Mooi, dan kunnen we weer doorrijden op de A-wegen :lol:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Dit voertuig zie ik de laatste tijd ook geregeld op de foto. volgens mij uitgerust met ANPR apparatuur:

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Klopt heeft anpr

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
Iemand die locatie herkend?
Lijkt me A7, Marum.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Waar in groningen moeten we zoeken?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
LoverD schreef:
Waar in groningen moeten we zoeken?

Zou om n31/n33 gaan dus waar is nog niet bekend

WimLex
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Zou om n31/n31 gaan dus waar is nog niet bekend

N31 = friesland
N381 = friesland / drente

Gezien de foto lijkt me dit de N31, en wel hier
https://www.google.nl/maps/@53.1454639, ... 312!8i6656

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
WimLex schreef:
https://www.google.nl/maps/@53.1454639, ... 312!8i6656
:schudnee: :schudnee: :schudnee: Paal staat te ver weg.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Lijkt

Mis de borden (f) maar voor de rest ook niet match gevonden.
Quote op ipad gaat ff :-x sorry

WimLex
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Mis de borden (f)

N31/N381 is flink op de schop geweest afgelopen jaar, geen idee of de borden op maps kloppen met werkelijkheid.
Deze oprit is iig de enige met een vangrail.
HMP-bordjes kloppen, en die paal met zonnecel klopt ook.
Parkeerplaats onder die paal links op de foto klopt ook.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
@WL, think you nailed it (f)
Edit opmerking borden was voir Marum...
Heb hele A7 afgelopen zonder match...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Paal icm hmp bord en vangrail klopt gewoon

Blaataap
Master
 Bericht 

WimLex schreef:

Lijkt mij ook. Een van de weinige plekken om te gaan staan laser gamen zonder dat ze van ver te zien zijn.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Lijkt mij idd een match. N31 is projectweg en we krijgen ook wel meldingen in de buurt van Nijega

Citaat:
laser fr n31 leeuwarden ri drachten thv hmp 66.8 bij oprit nijega

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Motorrijder raast over N33

Een 28-jarige motorrijder uit de gemeente Delfzijl heeft zondagmiddag zijn rijbewijs moeten inleveren.

De man reed op de N33 tussen Meeden en de aansluiting met de A7 veel te hard. Hij werd betrapt door een motoragent met een lasergun toen hij met een snelheid van 188 kilometer per uur over de weg raasde. De maximaal toegestane snelheid is 100 kilometer per uur.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/164476/Mo ... t-over-N33

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Wegwerkers Lauwersoog klagen over hardrijders; politie gaat controleren

De wegwerkers op de N361 bij Lauwersoog hebben geklaagd over hardrijdende automobilisten bij de provincie en de politie. Die laatste heeft daarom vrijdag een lasercontrole gehouden.

Ook de komende tijd zal de politie geregeld snelheidsmetingen houden op de provinciale weg.

Zorgen
De wegwerkers vonden dat automobilisten te hard langsreden als er aan de weg wordt gewerkt. Ze maakten zich daarom zorgen over hun veiligheid, schrijft het politie op Facebook.

De eerste controle vrijdag leverde 21 overtreders op. De hoogst gemeten snelheid was 71 kilometer per uur.

Rotondes
Het werk aan de N361 bestaat uit het aanleggen van rotondes bij de ingang van de veerhaven en bij de Strandweg en het aanpassen van de kruising vanaf de Strandweg naar de visserijhaven en de N361.

De maatregelen zijn nodig omdat veel automobilisten te hard rijden op dit stuk. Daarom is het gevaarlijk om over te steken voor fietsers en wandelaars die naar de veerhaven moeten.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/165328/We ... ontroleren

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Extra toezicht op verkeersovertredingen in centrum Delfzijl

Volgens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delfzijl worden er de laatste tijd te veel verkeersovertredingen in het centrum van de Havenstad gemaakt.

Doorn in het oog
Dat is een doorn in het oog van het college en daarom wordt er binnenkort extra gecontroleerd op verkeersovertredingen in het centrum van Delfzijl.

Extra Boa´s
De gemeente Delfzijl zet de komende tijd extra Buitengewoon opsporingsambtenaren (Boa's) in die ervoor moeten zorgen dat auto's weer gaan parkeren op de plekken waar dat is toegestaan. Ook gaan ze extra letten op voertuigen die in het voetgangersgebied rijden.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/165495/Ex ... m-Delfzijl

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
JH schreef:
Volgens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delfzijl worden er de laatste tijd te veel verkeersovertredingen in het centrum zit er een gat in de begroting van de Havenstad en dat moet worden gedicht gemaakt.
FTFY (f) (f)

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
De politie gaat automobilisten de komende dagen vaker controleren op snelheid op de N361 bij Lauwersoog. Dit naar aanleiding van klachten van wegwerkers.

Donderdagmiddag is er een lasercontrole gehouden waarbij in één uur tijd vijf automobilisten op de bon zijn geslingerd. Eén auto reed 78 kilometer per uur waar 30 kilometer is toegestaan.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/165560/Po ... Lauwersoog

Vijf boetes in 1 uur bij een lasercontrole, valt reuze mee toch? :roll:

Speedy J
Master
 Bericht 
Op zich wel ja, zeker wanneer het 30 is. Al zal de bestuurder die 78 reed het niet met je eens zijn :fp:

WimLex
Master
 Bericht 
heeft iemand fotos of film van die WWZ daar ?

wil wel eens weten hoe levensgevaarlijk dat daar nu is ...

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Bijna helft weggebruikers rijdt te hard bij Lauwersoog

45 procent van de weggebruikers die de politie maandag bij Lauwersoog controleerde, reed te hard. Bij een radarcontrole op de N361 werden 1073 voertuigen op snelheid gecontroleerd.

55 km/u te hard
De snelste automobilist reed er 85 kilometer per uur. In verband werkzaamheden is daar maar dertig kilometer per uur toegestaan.

Klachten van wegwerkers
De politie voert de laatste tijd vaker controles uit op de weg, na klachten van wegwerkers. Bij Lauwersoog wordt de weg aangepast, zodat automobilisten gedwongen worden langzamer te rijden.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/165665/Bi ... Lauwersoog

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
Team Verkeer Noord-Nederland
12 uur ·
Lasershield - Gisteren werd met de lasergun een snelheidscontrole gehouden op de Weg der Verenigde Naties in Groningen (ringweg N7). Hierbij viel een hard rijdende auto op en werd geprobeerd deze te laseren wat pas na verschillende pogingen lukte.
Staandehouding van de 53 jarige bestuurder uit Leek leerde dat een zgn lasershield was gemonteerd aan de voorzijde van de auto.
Dit apparaat verstoort een evt meting met een lasergun en wordt gezien als het belemmeren van een ambtshandeling.
De bestuurder is aangehouden en de lasershield is op het bureau gedemonteerd en ingenomen. De zaak wordt overgedragen aan het OM.

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4072864291

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Opnieuw pakt politie bestuurder op vanwege lasershield

De Groninger politie heeft vrijdagochtend opnieuw een automobilist van de Ringweg gehaald omdat hij met een lasershield reed.
Het gaat om een bestuurder uit Heerenveen. Een lasershield kan de snelheidsmeting belemmeren en dat is verboden.

Niet eerste keer
Het was al de tweede keer deze week dat de politie tijdens een controle op de Ringweg een automobilist met een lasershield betrapte.

Dinsdagavond werd een Leekster gesnapt. De politie had toen grote moeite om zijn snelheid te meten. Na zijn aanhouding bleek waarom: de Leekster had een lasershield op zijn auto gezet.

Bezit mag, gebruik niet
Een lasershield is een apparaat waarmee lasergun-metingen gestoord kunnen worden. Het bezit ervan is niet illegaal, maar het is wél verboden om een meting te verstoren.

Dat wordt aangemerkt als een misdrijf.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/166551/Op ... asershield

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Drie keer raak: weer bestuurder met lasershield gepakt

De politie in Groningen heeft voor de derde keer in een week tijd een bestuurder van de weg geplukt omdat die een snelheidscontrole verstoorde met een zogenoemde lasershield.

Zo'n apparaat kan in een auto gemonteerd worden en verstoort vervolgens de meting van een lasergun. En dat is strafbaar.

Drie keer
De politie snapte maandagochtend een man uit Stadskanaal, terwijl hij op de Europaweg reed. Vorige week werden respectievelijk een Leekster en een man uit Heerenveen voor hetzelfde vergrijp aan de kant gezet.

De politie spreekt van toeval en ziet nog geen trend.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/166648/Dr ... eld-gepakt

Mdw
Master
 Bericht 
Zou de politie een manier hebben gevonden om die lasershield te detecteren ? , want 3x binnen een week lijkt mij geen toeval.... :x

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Mdw schreef:
Zou de politie een manier hebben gevonden om die lasershield te detecteren ? , want 3x binnen een week lijkt mij geen toeval.... :x

Of een motoragent die zeker van zijn zaak is. Normaal heeft ie binnen een paar seconden een meting, en nu doet ie er langer over en vertrouwd het niet (icm met een auto uit het duurdere segment).

Mdw
Master
 Bericht 
Harold schreef:
Of een motoragent die zeker van zijn zaak is. Normaal heeft ie binnen een paar seconden een meting, en nu doet ie er langer over en vertrouwd het niet (icm met een auto uit het duurdere segment).

Hmm tja , nah ja we houden de berichtgeving in de gaten :kniktja: :wink:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vandaag hadden ze er weer een met laser shield

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
Vandaag hadden ze er weer een met laser shield

Citaat:
Team Verkeer NN
@Teamverkeer_NN
Groningen. Vanmiddag op de Beneluxweg best. uit Kropswolde aangehouden voor het rijden met een Lasershield die snelheidsmeting belemmerde.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ik zou zeggen, 4 keer in ruim een week is geen toeval

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
JH schreef:
Zo'n apparaat kan in een auto gemonteerd worden en verstoort vervolgens de meting van een lasergun. En dat is strafbaar.

Hoe zit het dan dat je niet verplicht bent om mee te werken aan je eigen opsporing? Is dat artikel, verboden te belemmeren etc, niet om mensen waarnaar geen onderzoek is ingesteld, maar die wel de politie hinderen, belemmeren etc te kunnen bekeuren? Want dan kan je mensen ook wel bekeuren voor het encrypten van emails of telefoons, want dan kan de politie opeens niet meer meeluisteren/lezen en dan belemmer je ze...

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Het is een poos geleden, maar het schijnt dat deze auto weer actief is:

Citaat:
Mitsubishi SpaceStar 1.9DI-D 94-SG-VV

JH
Master
 Bericht 
Gisteren een dodelijk ongeluk op de n33 bij Holwierde:

Citaat:
Man overleden na aanrijding

Holwierde - Een 76-jarige man uit Holwierde overleed maandag na een noodlottig ongeval op de N33 in zijn woonplaats.

Een 48-jarige vrachtwagenchauffeur uit Alteveer (GR) reed op de N33 toen vanaf de afslag Holwierde de 76-jarige ineens de weg op reed. De vrachtwagen kon hem niet meer ontwijken met de aanrijding als gevolg. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
https://www.politie.nl/mijn-buurt/nieuw ... tance=25.0

foto's: http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... video.html

Wat zien we de volgende ochtend?
Citaat:
Type: Radar Tijd: 09:08:24 n33 appingedam ri spijk thv hmp 65.8 op de parkeerhaven

Dat ongeluk had dus geen reet met snelheid te maken, maar het vht zit er de volgende dag direct weer op met een snelheidscontrole vlak bij de plek van het ongeval. :duh:
Maar goed, what's new?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Staan de flitspalen er nog op de N7 bij Groningen?

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:

Die bij afslag 37 (Helpman)? Denk het wel.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die 2 groene palen

Mdw
Master
 Bericht 
Staat maar 1 voor zover als ik weet ....... :wink:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:
Die 2 groene palen

imho maar 1. Die andere is op de oprit gericht, da's oprit 38. En da's een oude grijze stalen kast, waarschijnlijk doet ie het niet eens.

Mdw
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Die andere is op de oprit gericht, da's oprit 38. En da's een oude grijze stalen kast, waarschijnlijk doet ie het niet eens.

Klopt is al jaren buiten werking , trouwens dat idee heb ik ook van die groene paal , nu al een paar keer langs gekomen met 80+ , maar tot op de dag van vandaag nog geen post uit Leeuwarden :schudnee: :wink:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Mdw schreef:
trouwens dat idee heb ik ook van die groene paal , nu al een paar keer langs gekomen met 80+ , maar tot op de dag van vandaag nog geen post uit Leeuwarden :schudnee: :wink:
Is volgens mij één van de eerste digitale palen in Nederland. Zou best kunnen dat ie uitstaat. Wat ben ik daar als polderboer goed bekend he?

djidee
Master
 Bericht 
2011 deed die grijze het nog :lol:
Link

Mdw
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Is volgens mij één van de eerste digitale palen in Nederland. Zou best kunnen dat ie uitstaat. Wat ben ik daar als polderboer goed bekend he?

Ja eng goed ....haha :lol:

Gelukkig heb je er nog beelden van DeeJeetje :lol: :lol: :fp:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
MarcoV schreef:

@ Marco: beide palen op de ring staan er nog: N7 links doet het niet meer, is een oude Gatso24 Radar paal die de oud ijzer boer is vergeten op te halen, en de andere (N7 rechts) is een groene Peek lussenpaal, maar of die het nog doet is de vraag, want al die palen zijn bijna ook vervangen de laatste jaren.

Blaataap
Master
 Bericht 

Harold schreef:
N7 links doet het niet meer, is een oude Gatso24 Radar paal die de oud ijzer boer is vergeten op te halen,

Hebben ze er een willekeurige flitser in gezet dan? Ik heb het ding een paar weken geleden nog zien flitsen namelijk.

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
De flitspaal op de kruising van de N33 en N387 bij Siddeburen leverde de afgelopen vier maanden de meeste bekeuringen op in onze provincie.

Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Justitieel Incassobureau. In de afgelopen periode werden daar 11.106 hardrijders gekiekt.

Emmaviaduct onttroond
De palen op het Emmaviaduct in Groningen zijn daarmee van de troon gestoten. In het eerste deel van 2016 waren zij nog de absolute flitstoppers. Op de weg naar de A28 werden 10.347 automobilisten gesnapt. De andere kant op waren dit 7709.

Hilversum blijft flitstopper
Landelijk handhaafde een paal in Hilversum zijn koppositie. In de eerste vier maanden reden 41.748 automobilisten er te hard langs, over de afgelopen maanden bleef de teller steken op 35.364.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/168018/Wa ... -flitspaal

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Harold schreef:
@ Marco: beide palen op de ring staan er nog: N7 links doet het niet meer, is een oude Gatso24 Radar paal die de oud ijzer boer is vergeten op te halen, en de andere (N7 rechts) is een groene Peek lussenpaal, maar of die het nog doet is de vraag, want al die palen zijn bijna ook vervangen de laatste jaren.

Zo ver ik kan zien werken ze beide niet meer. Want staan niet op de lijst met alle flitsboetes afgelopen maanden.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Blaataap schreef:
Hebben ze er een willekeurige flitser in gezet dan? Ik heb het ding een paar weken geleden nog zien flitsen namelijk.

Dat lijkt me erg sterk, ik bedoel de paal die bij de oprit staat als je vanaf de Europaweg ri Julianaplein rijdt.

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Type: Laser Tijd: 20:48:22
n46 ringweg groningen thv hmp 4.7 bij afslag driebond in de middenberm door motoragent

Die stond er om 21.30 uur nog.
In het pikkedonker, motor op de standaard, en de motoragent stond het verkeer ri Bedum te laseren.

Ik had hem daar nog niet eerder zien staan, meestal staat hij op de toerit naar Bedum bij 4.3

Pagina 52 van 55 [ 2719 berichten ]