» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 1 van 54  [ 2696 berichten ]
JH
Master
 Bericht 
Deel vier alweer!

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Pen
Master
 Bericht 
Excuses, dan heb ik volledig over dit topic heen gekeken. Nog even wennen aan de vele stickies.

Net (14:22u) even bij deze langs geweest:

Citaat:
radar gr n370 ringweg groningen thv hmp 1.5 bij woldring meubels achter de heg 13:35:41

Mocht echter geen foto's maken, helemaal niks. Meneer de agent vond flitsservice.nl maar een stompzinnige site en werkte niet mee te werken met mensen die anderen attendeerden op mobiele flitsers. Wel wilde hij zeggen dat er op dat moment 27 geflitst waren van de 1050 langsgekomen auto's, met één uitschieter en de rest 'net aan'.

Toch even een fotootje van achteren:
Afbeelding

Guppenklup
Master
 Bericht 
Pen schreef:
Mocht echter geen foto's maken, helemaal niks. Meneer de agent vond flitsservice.nl maar een stompzinnige site en werkte niet mee te werken met mensen die anderen attendeerden op mobiele flitsers.

Je hebt alle recht foto's te maken op de openbare weg, zolang je mensen niet tegen hun zin herkenbaar op internet plaatst. En hij mag een mening hebben over Flitsservice. Ik heb ook een mening over snelheidscontroles.

Pen
Master
 Bericht 
Ja goed, daarom heb ik het ook maar bij eentje vanaf de achterzijde gehouden. Ik heb geen zin in gezeur. En zijn mening mag hij inderdaad best hebben, daar zal ik hem ook niet om veroordelen.

egeltjes
Master
 Bericht 
Pen schreef:
Mocht echter geen foto's maken, helemaal niks. Meneer de agent vond flitsservice.nl maar een stompzinnige site en werkte niet mee te werken met mensen die anderen attendeerden op mobiele flitsers.

Nu nog leren om je niks aan te trekken van dit soort boodschappen. :kniktja: :kniktja:

Gil
Master
 Bericht 
Pen schreef:
Meneer de agent vond flitsservice.nl maar een stompzinnige site en werkte niet mee te werken met mensen die anderen attendeerden op mobiele flitsers. Wel wilde hij zeggen dat er op dat moment 27 geflitst waren van de 1050 langsgekomen auto's, met één uitschieter en de rest 'net aan'.

hoe grappig als je hélemaal niet wenst mee te werken :roflol:

djidee
Master
 Bericht 
Wie heeft een heggeschaar op accu's? Of een aggregraat achterin? Er moet nodig weer gesnoeit worden volgens mij, want het verdwijnt behoorlijk achter de heg (al wordt woldring altijd prima gemeld)...

Blijft raar dat het VHT (vaak heeft Woldring niet hele hoge scores) hier vaak zijn uurtjes maakt, verkeersonveilig is het al helemaal niet...

Gil
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Blijft raar dat het VHT (vaak heeft Woldring niet hele hoge scores) hier vaak zijn uurtjes maakt, verkeersonveilig is het al helemaal niet...

ik zeg: ruimte om even de beentjes te strekken, winkels in de buurt, collega's die kunnen komen buurten etc etc....dat heb je niet op de invoegstrook van de N46 bij afslag Delfzijl om maar eens wat te noemen :wink:

Opa TRP
Master
 Bericht 

djidee schreef:

Onderaan heuveltje en slecht zichtbaar, ideale plek voor het VHT. Helemaal niet vreemd dus.

Nog even terugkomend op die laatste 50/70 discussie bij 4.7 aan het einde van deel 3: De andere kant op (in het 50 deel) zou interessant zijn, want m.i. klopt de bebording vanaf lewenborg niet. Bord 50 staat maar aan 1 kant van de weg na de stoplichten bij Lewenborg, moet aan beide kanten staan.

red devil1
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Wie heeft een heggeschaar op accu's? Of een aggregraat achterin? Er moet nodig weer gesnoeit worden volgens mij,

die dingen heb je ook met benzine motor :[
Ook effectief is om er wat lege gaten op te vullen denk ik :[

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Pen schreef:

Hij kan gewoon lekker in zijn auto blijven zitten, en door gaan met zijn werk, niets meer, en niets minder. Kun jij ongestoord wat foto's nemen. Maar het is mooi om te weten dat ze zich aan FS en het doorgeven van controles ergeren, weten wij weer waarvoor we het doen.....

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Alcomobilist aangehouden

HOOGEZAND - Een 51-jarige automobilist Sappemeer is dinsdagnacht aangehouden. De man werd op de Meint Veningastraat in Hoogezand gecontroleerd. Hij bleek onder invloed te rijden. Op het bureau werd een alcoholpromillage van 595 ugl/l (1,3 promille) vastgesteld. De man mocht na verhoor, met een rijverbod het bureau lopend verlaten. Het rijbewijs van de verdachte werd ingevorderd. De politie maakt proces-verbaal op.

Citaat:
De politie controleerde dinsdag 21 juni op snelheid.

Groningen, Friesestraatweg: aantal geregistreerde voertuigen: 1582, aantal overtredingen: 50, hoogst gemeten snelheid: 105 km/uur, maximum toegestane snelheid: 70 km/uur.

Glimmen, Rijksstraatweg: aantal geregistreerde voertuigen: 1565, aantal overtredingen: 218, hoogst gemeten snelheid: 88 km/uur, maximum toegestane snelheid: 50 km/uur.

Bedum, N46: aantal geregistreerde voertuigen: 2281, aantal overtredingen: 14, hoogst gemeten snelheid: 123 km/uur, maximum toegestane snelheid: 100 km/uur.

Veendam, N33: aantal geregistreerde voertuigen: 2288, aantal overtredingen: 8, hoogst gemeten snelheid: 124 km/uur, maximum toegestane snelheid: 100 km/uur.

Groningen, Plataanlaan: aantal geregistreerde voertuigen: 1698, aantal overtredingen: 15, hoogst gemeten snelheid: 83 km/uur, maximum toegestane snelheid: 70 km/uur.

Pen
Master
 Bericht 
Nuttig dagje geweest dus voor meneer de flitsagent, met een score van 3%.

Vanochtend trouwens een aanrijding op de Plataanlaan in Groningen, net na de afslag Paddepoel/Zernikecomplex als je vanuit de richting Winsum kwam. Stond een Golf R32 tussen de politieauto's met kenteken 94-XZ-RJ. Toevallig een VROS of zoiets? Ik kon niet goed naar binnen kijken aangezien hij een stukje weggestopt stond twee opvallende politie auto's.

Edit; al gezien in de kentekenlijst. Was deze:

Afbeelding

Mdw
Master
 Bericht 
Leuke spot Pen :D :thumb:

Pen
Master
 Bericht 
Die foto komt uit de kentekenlijst. Mijn foto langs de weg was mislukt omdat opeens een agent vol mijn auto in keek terwijl ik rijdend mijn mobiel vast had. Maar ik zag hem opeens staan bij dat ongeval dus.

marijke
Pro
 Bericht 

Ik was jullie al kwijt.
Afgelopen dagen niet veel de weg op geweest.

marijke
Pro
 Bericht 

Net nog weer 3 bekeuringen erbij.
Bij flitspalen tenpost en garmerwolde.
Dat zijn gewoon stomme bekeuringen.
Maar goed, maar weer een kopietje maken en naar desbetreffende bedrijf sturen.

Opa TRP
Master
 Bericht 

:o

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
Alcomobilist aangehouden

GRONINGEN – De politie heeft donderdagnacht een 40-jarige automobilist uit Oude Pekela aangehouden. De man werd op de Bornholmstraat in Groningen gecontroleerd. Hij bleek onder invloed van alcohol te rijden. Hij is aangehouden een meegenomen naar het bureau. Daar resulteerde de ademanalyse in een alcoholpromillage van ruim 405 ugl/l (0,9 promille). De man werd na verhoor met een rijverbod heengezonden. De politie maakt proces-verbaal op.

Citaat:
De politie controleerde donderdag 23 juni op snelheid.

Aduard, N355: aantal geregistreerde voertuigen: 1407, aantal overtredingen: 18, hoogst gemeten snelheid: 108 km/uur, maximum toegestane snelheid: 80 km/uur.

Oldekerk, N388: aantal geregistreerde voertuigen: 358, aantal overtredingen: 3, hoogst gemeten snelheid: 90 km/uur, maximum toegestane snelheid: 80 km/uur.

Slochteren, Hoofdweg: aantal geregistreerde voertuigen: 505, aantal o

Daar is op het end wat weggevallen. :roll:

Citaat:
Alcomobilist aangehouden

GRONINGEN – De politie heeft woensdagmiddag een 37-jarige automobilist uit Haren aangehouden voor het rijden onder invloed van alcohol. Surveillerende agenten controleerden de automobilist op de Oosterhamrikkade in Groningen. Een blaastest wees uit dat de bestuurder onder invloed reed. Op het bureau werd een alcoholpromillage van 566 ug/l (1,5 promille) vastgesteld. Zij rijbewijs werd in beslaggenomen. De politie maakt proces-verbaal op.

Citaat:
Scooterbestuurder onder invloed

LEEK – De politie heeft woensdagavond op de Kalkoven in Leek een 50-jarige scooterbestuurder uit Tolbert aangehouden voor rijden onder invloed. De man viel op omdat hij slingerend over de weg reed en geen helm droeg. Uit een alcoholtest bleek dat de bestuurder 645 ugl (bijna 1,5 promille) alcohol in zijn bloed had. Het rijbewijs van de Tolberter werd in beslaggenomen. De politie maakt proces-verbaal op.

Citaat:
Jonge alcomobilist maakt brokken

VEENDAM – Bij een eenzijdig verkeersongeval raakte woensdagnacht een personenauto zwaar beschadigd. Een 20-jarige automobilist uit Muntendam zag op het Skagerrak in Veendam de borden van wegwerkzaamheden over hoofd. Hij boorde zich met een gangetje van ongeveer 60 km/per uur in een bult van asfaltpuin. Zijn auto raakte zwaar beschadigd. Het bleek dat de beginnende bestuurder onder invloed reed. Hij moest mee naar het politiebureau. De ademanalysetest leverde een alcoholpromillage op van 165 ugl (0,3 promille). Na verhoor mocht hij met een rijverbod van 1 uur weer naar huis. De politie maakt proces-verbaal op.

JH
Master
 Bericht 
Groningen
Master
 Bericht 

Misschien was er een flitsauto in de buurt.

Boland
Master
 Bericht 
Ik moet zeggen dat ik steeds vaker berichten over alcomobilisten zie. Ik ga er van uit dat er niet opeens meer mensen dronken achter het stuur stappen, maar dat de politie meer van dit soort tuig oppakt :thumb:

djidee
Master
 Bericht 
Boland schreef:
Ik moet zeggen dat ik steeds vaker berichten over alcomobilisten zie. Ik ga er van uit dat er niet opeens meer mensen dronken achter het stuur stappen, maar dat de politie meer van dit soort tuig oppakt

Er schijnt idd wat geschoven te zijn in prioriteiten... Heb ik het idee dat de VHT drukte in de berm wat afneemt (nog niet genoeg uiteraard, en vooral de locatiekeuze is nog niet op orde)

ejk
Pro
 Bericht 
De laatste weg waar ik nog een beetje door kon rijden staat ze ook al te flitsen....

De n387 met een statiefje naast het viaduct :duh:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
@ EJK, heb je nog een exacte locatie ervan? Of klopte de melding zoals we die hadden?

ejk
Pro
 Bericht 
@ Harold. Hij stond bij 10.8

nicotdi
Die hard
 Bericht 
Kwam vanmorgen de grijze Mitsubishi Spacestar met SG-VV rijdend tegen op de Mensumaweg vanaf Tolbert. Benieuwd waar die gaat staan...

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
nicotdi schreef:
Kwam vanmorgen de grijze Mitsubishi Spacestar met SG-VV rijdend tegen op de Mensumaweg vanaf Tolbert. Benieuwd waar die gaat staan...

Communiceer dat de volgende keer maar ff in de Quickchat als je wil, dan ga ik hem wel opzoeken.

djidee
Master
 Bericht 
Anders ik wel, had toch niets te doen (thuiswerken)...

Mensumaweg is wel 1 van de 4 60km zones waar men nu stevig gaat handhaven... Het zal toch niet dat men dat met radar gaat doen... Laseren is nog tot daar aa ntoe :x

ejk
Pro
 Bericht 
Nog steeds staat ie op de N387.. Busje is verzet; ze kregen het natuurlijk veels te warm met dat harde werken in de zon!

Mdw
Master
 Bericht 
ejk schreef:
Nog steeds staat ie op de N387.. Busje is verzet; ze kregen het natuurlijk veels te warm met dat harde werken in de zon!

Foto's gemaakt repo komt er aan :D :thumb:

Kwebbel_82
Master
 Bericht 
ok heb maar even de foto's gemaakt en een filmpje van de melding: flitser N387

Link
O:)

Mdw
Master
 Bericht 
:respect: :thumb:

Kwebbel_82
Master
 Bericht 
Mdw schreef:
:respect: :thumb:

thx honey :hug: :lief:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Goed bezig!

red devil1
Master
 Bericht 
:thumb: leuk stukje moderne repo
Bekende stemmen en lach O:)

djidee
Master
 Bericht 
Errr.... Woldring stond net een grijze skoda, maar volgens de kentekenlijst kan dat helemaal niet... Of dat ding was vies groen, of het was geen skoda (zo'n fabia hok)

Groningen
Master
 Bericht 

Het was kentekennummer 71 uit de lijst, maar het kan aan mijn ogen liggen, maar de auto was volgens mij grijs. In de auto zat een 50 a 60 jaar oude persoon met een kale schedel.

JH
Master
 Bericht 
djidee schreef:
een grijze skoda

Groningen schreef:
de auto was volgens mij grijs

:schudnee:
Hij is (heel) lichtgroen, op het blanke af.
Maar wel begrijpelijk dat hij voor grijs wordt aangezien.

(Alleen beetje jammer dat dit steeds weer ter sprake komt).

De vroegere vw vento was ook zwart, maar werd door sommige mensen steevast voor donkerblauw uitgemaakt.
Kleur blijft voor sommige mensen lastig blijkbaar. :kniktja:

Code:
79 Skoda Fabia St. 1.2TDI 74-NLT-9 Wit Groningen? Gatso-statief

Wat is dit nou weer dan?? :huh:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Volgens mij kwam dat kenteken ergens in dit topic voorbij, maar zie er tot dusver geen meldingen van.

Groningen
Master
 Bericht 

Gympen verraden nepagent in Groningen

Sportschoenen onder een politie uniform is tamelijk ongebruikelijk. Een 18-jarige man viel daardoor zondagmiddag door de mand op het Groninger hoofdstation als agent. De vermeende agent bleek een verstandelijk beperkte jongeman die een praatje maakte met een conducteur en een wandelaar.

De nepagent was gekleed in een gehuurd uniform, maar viel op doorzijn sportschoenen. Ook was hij in het bezit van nepboeien en een zelfgemaakt busje wat voor pepperspray moest doorgaan. Echte agenten hebben de 18-jarige meegenomen naar het bureau en hebben daar een gesprek met hem gehad. De nepagent was helemaal idolaat van de politie. Hij is door een begeleider van het politiebureau gehaald.

Bron: DvhN

JH
Master
 Bericht 
Citaat:
De politie controleerde maandag op diverse plaatsen op snelheid.

Oldekerk, Mensumaweg: aantal geregistreerde voertuigen: 70, aantal overtredingen: 6, hoogst gemeten snelheid: 89 km/uur, maximum toegestane snelheid: 60 km/uur.

Hellum, N387: aantal geregistreerde voertuigen: 4196, aantal overtredingen: 264, hoogst gemeten snelheid: 183 km/uur, maximum toegestane snelheid: 100 km/uur.

Bedum, N46:aantal geregistreerde voertuigen: 2589, aantal overtredingen: 2, hoogst gemeten snelheid: 114 km/uur, maximum toegestane snelheid: 100 km/uur.

Groningen, Friesestraatweg:aantal geregistreerde voertuigen: 1640, aantal overtredingen: 123, hoogst gemeten snelheid: 99 km/uur, maximum toegestane snelheid: 70 km/uur.

Ik vind de score van de n387 op zich nog wel meevallen.
Die 183 gaat uiteraard wel pijn doen. :x

Pen
Master
 Bericht 
Pff, dat is 83 overschrijving Bubeko. Kleine schatting wat dat grapje ongeveer gaat kosten?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Nicotdi schreef:

Communiceer dat de volgende keer maar ff in de Quickchat als je wil, dan ga ik hem wel opzoeken.

Oldekerk, Mensumaweg: aantal geregistreerde voertuigen: 70, aantal overtredingen: 6, hoogst gemeten snelheid: 89 km/uur, maximum toegestane snelheid: 60 km/uur.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Pen schreef:
Pff, dat is 83 overschrijving Bubeko. Kleine schatting wat dat grapje ongeveer gaat kosten?

Ik gok 8 euro per km, + verzoek om bestuurders verklaring af te leggen (als ie niet direct is staande gehouden) dus + invordering rijbewijs. + cursus??

djidee
Master
 Bericht 
JH schreef:
Groningen, Friesestraatweg:aantal geregistreerde voertuigen: 1640, aantal overtredingen: 123, hoogst gemeten snelheid: 99 km/uur, maximum toegestane snelheid: 70 km/uur.

1600 voertuigen, was gemeld net na half 8, maar dan heeft hij er of nog lang gestaan, of hij stond er al eerder (bv toen ik er langs reed (volgens trackr niet > 70 (klopt, was druk en schoot niet op)))

Pen
Master
 Bericht 
Harold schreef:
invordering rijbewijs

Dat kan tegenwoordig ook al, invorderen op basis van een flitsboete? Dacht altijd dat dat niet kon namelijk.

Maar goed, flinke straf dus voor zo'n snelheid.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Pen schreef:
invordering rijbewijs

Dat kan tegenwoordig ook al, invorderen op basis van een flitsboete? Dacht altijd dat dat niet kon namelijk.

Maar goed, flinke straf dus voor zo'n snelheid.

Dat kan alleen dmv een brief of een verhoor waarin men van de ternaamgestelde van het voertuig wil weten wie de bestuurder was op dat moment, als je dat toegeeft dan kun je door die verklaring je rijbewijs kwijt raken.

Mdw
Master
 Bericht 
Code:
radar gr n370 noordelijke ringweg groningen ri bedum thv hmp 54.0 bij afslag paddepoel/zernikecomplex door statief achter geluidscherm (ejk)

Het VHT heeft weer een nieuwe melkkoe ontdekt , tot savonds laat controleren :duh:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ze waren net aan het opbouwen zei de melder om 19.30 uur. Weer lekker sneaky achter het geluidscherm

Pagina 1 van 54 [ 2696 berichten ]