» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 15 van 17  [ 833 berichten ]
lacheisleuk
Master
 Bericht 

Rond 5 uur een melding op de Ring Alkmaar, Martin Luther Kingweg. 3x Langs gereden, niets gezien.

wellproc
Master
 Bericht 
Voor MarcoV (en anderen) nog even het filmpje van de controle bij de A22.
De eerste seconden zijn van Z naar N, daarna andersom.
Je ziet het heel slecht, maar de radarset staat achter het bord 'Verboden in te rijden' en dus niet achter een hmp. De struikrover had net de vrachtwagenchauffeur gemaand om weg te rijden toen ik van Z naar N er langs kwam. :lol:

Link

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Valt slecht op ja. Laatste tijd een hotspot die A22

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Gisteravond weer een melding bij 14,8 van de A22

https://www.google.nl/maps/@52.4825534, ... 312!8i6656

Dit is 14,8. De camera's die je ziet, is voor het hoogtedetectiesysteem van de tunnel. Foto wordt gemaakt en later op een display getoond met "te hoog" erbij.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hoogtedetectie cameras zijn bekend maar staat laatste tijd ook veel radar daar.
Maakt het alleen wat lastiger om melding te beoordelen.

DB10
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Gisteravond weer een melding bij 14,8 van de A22

Zag de melding om 22:45 nog staan op de app van die andere flitsmelders. 14.7 Beverwijk - IJmuiden, dan verwacht je dat ie aan de kant van het spoor staat (zoals de link naar google maps van lacheisleuk), alleen kreeg ik de melding alsof die aan de kant van de bouwmarkten en volvodealer stond. Kon het me niet voorstellen dat ze daar staan dus heb een extra rondje gemaakt ... was niets te zien.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Hij stond er om middernacht nog op. Was me ff te ver vanaf Alkmaar. Van de week ook al een niet vindbare melding in Alkmaar.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Van de week ook al een niet vindbare melding in Alkmaar.

Gok het "police visible" effect blijft altijd (de) v(r)aag wat er gemeld wordt.

lacheisleuk
Master
 Bericht 

A22 15,3 staat een verkeersteller, groene doos van rws

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
A22 15,3 staat een verkeersteller, groene doos van rws

:thumb:
Welke richting staat ie?

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Beide richtingen. 't Is trouwens 15,3-15,4, bij 15,4 zelf staat alleen een klein cameratje op paal, zie deze streetview

Afbeelding

Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Top :thumb:
15.3 15.4 ff negeren dus :wink:
Laat ff weten wanner ze weg zijn (f)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ik kom er niet heel vaak, toevallig dit weekend 2x langs gereden i.v.m. afsluiting Wijkertunnel.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Maakt niet uit, beschouw het als algemene vraag :wink:

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Aanhanger
Master
 Bericht 
Vrijdag gespot op de haarlemmerweg:
Afbeelding
De VN882H opkomend gepositioneerd, motoropvang erbij, parkeerplaats voor da vinci was afgezet met linten.
Ik vermoed dat de flitsbus vooral of alleen als kentekenscanner ingezet wordt.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Aanhanger schreef:
vermoed dat de flitsbus vooral of alleen als kentekenscanner ingezet wordt.

Wilde er langsrijden op weg naar werk maar filetechnisch was dat geen beste optie.
Geen idee of die ANPR heeft, maar haarlemmerweg ook radar lokatie als ik tweets agenten mag geloven.
Niet getest of die ook radar heeft? :wink:

zandbak
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
De VN882H opkomend gepositioneerd, motoropvang erbij, parkeerplaats voor da vinci was afgezet met linten.

Die heb ik een week of 1-2 terug ook al eens zien staan op die plaats. Vroeg me al af wat het was. Was er al voorbij voordat ik eraan dacht om het kenteken op te nemen.

Aanhanger
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Niet getest of die ook radar heeft?

Dacht er nog over om te stoppen en het te vragen, maar ik ben mijn rijbewijs al een tijdje kwijt dus daar was ik te schijterig voor. :[

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zonder rijbewijs had ik gas ingetrapt om er snel langs te zijn :wink:
Maar ding heeft radar achterin, vraag is of er ook anpr in zit :-D

Aanhanger
Master
 Bericht 
Nummerplaatherkenning kan tegenwoordig toch met een simpel cameraatje op het dash of aan een plakker?
Tenminste voor een enkele rijstrook.
Die blauwe dingen op een statiefje zijn volgens mij meer voor snelwegen bedoeld.

WimLex
Master
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Nummerplaatherkenning kan tegenwoordig toch met een simpel cameraatje op het dash of aan een plakker?

Weet niet of je dit simpel mag noemen of niet, maar Twente heeft deze op het dashbord
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Yeps, anpr erbij is niet zo moeilijk maar zonder verdere info ga ik er van uit dat deze ook radar was (f)
Vlgnd keer toch ff vragen...

Aanhanger
Master
 Bericht 
Ik heb mijn rijbewijs inmiddels weer gevonden :-D

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Zelf ook al in gelegenheid geweest om te vragen en niet gedaan 8)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

LoverD schreef:
Laat ff weten wanner ze weg zijn (f)

Ze zijn weg.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
OK heb ze uitgezet, thanks (f)

Barcatje
Nieuwkomer
 Bericht 

Vandaag dinsdag 4 april: laser nh in amsterdam op de karspeldreef thv het bijlmer sportpark 14:46:00

Iemand enig idee aan welke kant ze staan? Flitsen ze als je richting de Gooiseweg rijdt of echt bij het sportpark zelf dus als je net van de Gooiseweg af komt?

Ik reed er 16:15 langs, vanzelfsprekend te hard (geen idee hoe hard je er uberhaupt mag zal wel 50 zijn) maar ik heb niks gezien. :fp: Lijkt me niet dat je 2 kanten op lasert...? :D

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Was via waze gemeld, verder geen bevestigingen. Via fn ook afmelding gezien, van jou?
Zou me geen zorgen maken :wink:

Barcatje
Nieuwkomer
 Bericht 

Dank voor je bericht :D
Zijn Waze meldingen dan vaak onbetrouwbaar? Ik heb hem niet afgemeld, als ik iets niet zeker weet dan meld ik hem natuurlijk niet af ;) Ik had hem juist volledig gemist vandaar natuurlijk ook de vraag hier. Ik weet wel dat hij eerder op deze plek is gemeld geweest, dus het is geen plek die nog nooit eerder is gemeld. Het kan dus ook gewoon kloppen dus dan blijf ik me afvragen in welke richting hij dan zou staan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Barcatje schreef:
Zijn Waze meldingen dan vaak onbetrouwbaar?

Niet per se, maar met police visible weet je niet wat ze melden, kan net zou goed een opvallend voertuig zijn.

Heb er eentje gehad die het politieburo in Uithoorn iedere middag meldde :dood:

Dizza
Nieuwkomer
 Bericht 

Vandaag laser nh in amsterdam op de karspeldreef thv het bijlmer sportpark 17:01. Heb ook langs gereden weet niet of het richting gooiseweg of richting bijlmer was.Niet opgemerkt :)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Was via waze gemeld, verder geen bevestigingen. Via fn ook afmelding gezien, van jou?
Zou me geen zorgen maken :wink:

Zelfde geval weer (f)

En om op waze en betrouwbaar terug te komen. Vandaag zag ik op weg naar huis waze melding op haarlemmerweg amsterdam. Ff omweg genomen om te kijken. Zilvergrijze transporter reed net weg toen ik er langs kwam.

Persoonlijk ben ik dus echt wel blij met waze, evt onzin dan maar erbij :wink: We kunnen niet elke melding op waarde schatten van achter computer. Daar hebben we feedback bij nodig (f)

Aanhanger
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Vandaag zag ik op weg naar huis waze melding op haarlemmerweg amsterdam. Ff omweg genomen om te kijken. Zilvergrijze transporter reed net weg toen ik er langs kwam.

Ik heb het idee dat ze daar nog vaak zullen staan de komende weken.
De parkeerplaats is voor de hele maand gereserveerd (of het moet voor een ander doel zijn)
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Die opvang is me gister niet opgevallen maar kan zijn omdat controle al over was natuurlijk.
Wilde nog stoppen om te vragen naar ANPR maar dan had ik m min of meer klem moeten rijden ;)
Leek me geen goede basis voor een gesprek 8)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Aanhanger schreef:

Die andere heeft iig ANPR op dash

Afbeelding

Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
radar nh n236 bussum ri weesp thv hmp 7.7 in parkeerhaven thv begraafplaats door blauwe caddy

Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
a1 amsterdam ri amersfoort thv hmp 10.7 bij afslag muiden

Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
https://mobile.twitter.com/POL_Hoofdwegen

Citaat:
Onze collega's hebben een rijbewijs ingevorderd van een bestuurder die 168 km reed waar 80 is toegestaan. Na overleg OvJ auto ook in beslag.

Gok op bovenstaande lokatie. Mooie Aston Martin ook nog :boos:

Barcatje
Nieuwkomer
 Bericht 

Nou dat was een gek middagje... rijd ik op de A10 Zuid richting Noord... rijd ik (te hard) langs Noord en ineens komt er een melding om 16:10 die als volgt luidde:
Noord op de Ringweg Noord [wat staat hier radar, laser anders?) (16:10)

Dus ik schrik me de pest... ik was echt NET daarlangs gereden... vrij bizar de afstand achter me was 1,9km. Maar ik had niks gezien! Dus ik dacht... DAMN... waar zou die gestaan hebben.

Maar goed richting de A8 dan maar en krijg nou de pest... ineens verschijnt er een melding op de Coentunnelweg op de A10. En daar was ik dus stapvoets NET langs want uiteraard afslag A10 richting A7/A8 wat file... en er stond daar gewoon een opvallende politieauto en er is 1 rijstrook dicht. Eigenlijk niks bijzonders... zwaailichten stonden ook aan. Hij zal echt niet aan het flitsen zijn geweest maar er zal wel iets op de rijbaan hebben gelegen ofzo? Geen idee. Maar goed... ik dacht ik maak wel even een opmerking richting mijn matties bij Flitsnav dat er echt niks aan de hand is op de Coentunnelweg. En ik begin onder het rijden te klikken en tikken maar alles gaat de mist in. Op een gegeven moment rijd ik Assendelft in en ineens staat er "melding verstuurd". Ik besluit even te stoppen. Begint mijn mobiel te piepen... "10 meter - flitser op de Zomerzon in Assendelft" Had ik die dus per abuis ingestuurd... sorry sorry! Heb hem gelijk afgemeld ook want ik stond nog stil :D

Anyway... ik vind het fijn als ik gewoon een melding kan geven als aanvulling op een bestaande melding. En dat kan niet in FlitsNav. Ik heb nu al 1x gehad dat ik even wilde laten weten "t.h.v. bushalte".... en 1x wilde ik iets toevoegen qua of het een radar/laser is... maar dat kan allemaal gewoon niet. Ik kan niet even iets toevoegen op een bestaande melding. Je moet een hele nieuwe melding doen en 900 dingen invullen terwijl ik aan het rijden ben :P Kortom de app moet echt verbeterd ;)

Nogmaals sorry voor het ongemak ;0)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Barcatje schreef:
Nou dat was een gek middagje.

:lol:
Coentunnelweg waren waze meldingen, sja opdracht is police visible he 8)
Assendelft melding was idd rare, maar snap m nu :wink:

Komt ook veel goed via waze. Dus keuze is nog steeds om het er in te houden. Afmelden of bevestigen maar :woop:
Edit: correcties gaan bij mij ook niet altijd goed. Idd nieuwe melding beter bij wat staat hier, vooral als er wat staat.

Dizza
Nieuwkomer
 Bericht 

laser nh s112 in amsterdam op de langbroekdreef tussen de gooiseweg en reigersbos 16:52 14/04/17

Iemand toevallig gespot waar ze stonden. Ik reed er langs zag wel een auto aan de kant gezet door de politie. Kwartier later terug gegaan om te kijken waar ze stonden maar toen was er niemand te bekennen meer.

DB10
Master
 Bericht 
Afgelopen woensdag ging ik door de Velsertunnel richting IJmuiden en ik wist dat er ergens bij hmp 11.2 een flitser zou moeten staan. Echter reed er een vrouwtje met een stom gebakje voor me die maar niet door reed. Uiteindelijk ging ze aan de kant dus ging het gas er een beetje op. Toen ik de tunnel uitkwam was ik al van het gas af gegaan, maar schrok me rot want had niet meer aan die flitser gedacht. Toen ik om keek stond ie bij de hectometerpaal en de stenen muur. Zag m'n snelheid nog van 112 naar 109 gaan, maar ben bang dat het ongewenste post wordt.

Kende deze locatie nog niet zo goed, terwijl ik meestal met 130-140 uit de tunnel kom. Dus een waarschuwing voor de mensen die ook geregeld door die tunnel gaan .... even opletten bij het uitkomen van de tunnel.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Is een geliefde locatie valt blijkbaar ook slecht op

Terencew47
Respect
 Bericht 
LoverD schreef:
Citaat:a1 amsterdam ri amersfoort thv hmp 10.7 bij afslag muiden

http://s186.photobucket.com/user/Minnaa ... e.png.html

Vandaag nog eens over de A1 gereden van Muiden naar Amsterdam. De locatie waar ze staan te laseren is 130 km/h. Bij de oprit van het tankstation staan twee borden autosnelweg G01 en voor de rest niets. Pas bij de splitsing naar de A9 staan voor de A9 100 km/h beperkingen.

Ducantoni
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
a1 amsterdam ri amersfoort thv hmp 10.7 bij afslag muiden

De manier waarop ze daar staan moet dan veilig heten te zijn?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Terencew47 schreef:
Muiden naar Amsterdam

Da's andere ri. 10.7 is re. Gok dat hoofdwegen op 80 handhaaft gezien in beslagname Aston Martin :boos:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Terencew47 schreef:
Vandaag nog eens over de A1 gereden van Muiden naar Amsterdam. De locatie waar ze staan te laseren is 130 km/h. Bij de oprit van het tankstation staan twee borden autosnelweg G01 en voor de rest niets. Pas bij de splitsing naar de A9 staan voor de A9 100 km/h beperkingen.

Je mag er toch echt maar 100 km/h ;) En die 80 km/h van loverD is van de parallelweg.

keokiracer
Master
 Bericht 
Of dit waar is weet ik niet, maar van wat ik ooit gehoord heb is dat na tankstations de maximumsnelheid niet herhaald hoeft te worden.
In hoeverre dat waar is en of daar jurisprudentie over is, is een tweede.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
10.7 re 80 klopt bebording m.i. Of het duidelijk is... wmb zeker niet voor elke gebruiker. Maar het is hoofdwegen ook opgevallen :[

Pagina 15 van 17 [ 833 berichten ]