» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 16 van 17  [ 833 berichten ]
Ducantoni
Master
 Bericht 
Er is nu een controle gaande op de N246 nabij de Woude. Ik heb helaas niet meer de mogelijkheid 'm via Flitsnav te melden, dus als iemand dat even kan doorzetten? Het is waarschijnlijk een controle met alles erop en eraan.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
a200 amsterdam ri haarlem thv hmp 8.3 voor rottepolderplein

Afbeelding

Aanhanger
Master
 Bericht 
Die had ik een tijdje niet meer langs zien komen. Favoriete plek om op mooie dagen rbw in te vorderen bij motorrijders.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hoofdwegen was weer lekker bezig vandaag 8)

A9 10.6 Li

Afbeelding

A9 8.9 Li

Afbeelding

A1 10.5 Li

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die 2 a9's ook laser?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Dacht het niet, heb ze niet gemeld. 8.9 was wel verwerkt als laser obv andere melding. Kan inderdaad maar zo. Heb idee dat team hoofdwegen steeds vaker lasergun meeneemt 8)

bert65
Master
 Bericht 
Ze staan de laatste tijd op veel op de A4, Hoofddorp > Amsterdam, net voor de Schipholtunnel.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Ze staan de laatste tijd op veel op de A4, Hoofddorp > Amsterdam, net voor de Schipholtunnel.

Ook die opvallende jongens? Bij twijfel even als attentie melden, liefst ff specificeren, gebruik zelf "zuurstok" in zo'n geval

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Ook die opvallende jongens?

:kniktja: :kniktja:

LoverD schreef:
Bij twijfel even als attentie melden

Weet ik maar, sorry, doe ik niet als ik met klanten in de auto zit. O:)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Mwah, had A9 gisteren ook niet gemeld omdat ik dacht dat het niks was :wink:
Maar graag doen als het kan, kunnen we evt andere meldingen ook mee beoordelen (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
08:06:53 A2 34.4 laser nh a2 amsterdam ri utrecht thv hmp 34.4 voor knpt holendrecht vmax 70 km per uur

Max 70
Afbeelding

Laser

Afbeelding

Opvang carpool abcoude taxi stond klaar voor de invorderingen. Was er reeds 1 ingevorderd

Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
Opvang carpool abcoude taxi stond klaar voor de invorderingen.
Klinkt als koppelverkoop. Schande.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
LoverD schreef:
ingevorderd

Kon wel weer eens onterecht zijn :roll:
Matrixen op 90 thv 32.9 = 1500 m afstand
Matrixen op 70 thv 33.6 = 800 m afstand
200m pardon maakt invordering boven 600m m.i. niet geldig

bert65
Master
 Bericht 
Tenzij ze handhaafden op 90...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Tenzij ze handhaafden op 90...

Nope, hoorde via taxichauffeur dat collega rbw was ingevorderd obv 124@70

Dizza
Nieuwkomer
 Bericht 

200 m pardon zijn ze wel verplicht om daar aan te houden?Volgens mij was het een richtlijn

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Das nou net waar ik niet zeker van ben, zeker in geval van laseren...
Weet wel dat er in delft een kombord is verplaatst omdat ie te dicht op een flitspaal stond. Bord verplaatsen makkelijker dan paal 8)

Aanhanger
Master
 Bericht 
Lijkt me eerder dat de afstand waarover gelaserd wordt (dus afstand tussen voertuig en laserpistool op het moment van meting) er nog af moet, tenminste bij een opkomende meting. Bij afgaand zou je hem er bij op mogen tellen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:slotje:
Heb ff aan mods gevraagd deze discussie te verplaatsen. Vind m wel nuttig maar hoort hier ff niet meer (f)

no justice
Master
 Bericht 
Snelheidsduivel racet met 150 kilometer per uur over provinciale weg

ALKMAAR - Bij een laserguncontrole op de N242 bij Alkmaar heeft de politie gistermiddag de rijbewijzen van drie hardrijders ingenomen.

In totaal werden er 23 snelheidsduivels aan de kant gezet. Drie automobilisten reden zo hard dat ze hun rijbewijs direct moesten inleveren.

Eén automobilist reed maar liefst 150 kilometer per uur. Op de N242 geldt een maximum snelheid van 80 kilometer per uur.

Bron: http://www.nhnieuws.nl/nieuws/207969/Sn ... nciale-weg

no justice
Master
 Bericht 
Kleven en hardrijden
Laatste update: 22-06-2017 | 14:07

Haarlem - Woensdagochtend heeft de politie tijdens een onopvallende videosurveillance vier verkeersovertreders staande gehouden. Twee hardrijders, een bestuurder die aan het bellen was en een zogenaamde klever werden door de videosurveillanten langs de kant van de weg gezet.

De hardrijders reden op de N201 (80 km) in Amstelveen en de Waarderweg (50 km) in Haarlem. De twee automobilisten haalden snelheden van respectievelijk 115 km en 80 per uur. Op de A9 werd een automobilist staande gehouden die aan het kleven was (te dicht op zijn voorganger reed). De automobilist die aan het telefoneren was, ontkwam op de A4 in Hoofddorp niet aan het toezicht van de agenten.

Een motorrijder die, op de Waarderweg in Haarlem, te dicht op zijn voorganger en over een verdrijvingsvlak reed, kon niet worden staande gehouden in verband met de verkeersdrukte. Na het natrekken van de gegevens mocht de 27-jarige Haarlemmer zich echter nog dezelfde dag op het politiebureau melden. Daar heeft hij de beelden van zijn rijgedrag bekeken. De motorrijder kreeg een proces-verbaal en is ook door de politie aangemeld bij het CBR voor een EMG-cursus (Educatieve Maatregel Gedrag en Verkeer).

EMG cursus
De Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer is een cursus die door het CBR kan worden opgelegd aan bestuurders die de verkeersregels in ernstige mate overtreden. Het doel van de EMG is om te voorkomen dat bestuurders opnieuw risicovol rijgedrag vertonen in het verkeer.
De cursus bestaat uit drie cursusdagen, verspreid over meerdere weken. Deelname is verplicht: bij weigering of niet betalen verklaart het CBR het rijbewijs ongeldig.

Bron: https://www.politie.nl/nieuws/2017/juni ... ijden.html

Exceln00b
Pro
 Bericht 

Daarvoor al een EMG? Wel erg snel. Daarnaast vind ik dat als een motorrijder aan het kleven is, dat hij het grootste gevaar voor zichzelf creëert. Maar goed, then again, ik ben geen handhaver, en misschien maar goed ook :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Citaat:
laser nh a10 binnenring knpt coenplein ri knpt watergraafsmeer thv hmp 7.0 bij afslag durgerdam op het viaduct door motoragent

Afbeelding

zandbak
Master
 Bericht 
Gisteren een lasergun op de Nieuwe Leeuwarderweg in Amsterdam
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Mag wel uitkijken dan, ken die lokatie niet als standaardplek.

Gelijk maar ff standaard aangemaakt in MCC daar (f)

zandbak
Master
 Bericht 
Mijn voorgangers gingen gelukkig op de rem. Stukje waar je nu 50 mag vanwege werkzaamheden maar waar iedereen normaal 70+ rijdt.
Was ook de eerste keer dat ik die zag staan daar.

no justice
Master
 Bericht 
Flitscontrole op tijdelijke weg in Den Helder

De politie heeft maandag een snelheidscontrole gehouden op de tijdelijk opengestelde Dijkweg in Den Helder waar een snelheid van dertig kilometer per uur is toegestaan.

In verband met het nabij opgezette kermisterrein mogen automobilisten tijdelijk over de weg die is gelegen achter de huizen aan de Kanaalweg.

Diverse autobestuurders reden te snel langs de flitspost. Het is onbekend hoeveel ervan maandag een boete kregen.

Bron: https://www.noordhollandsdagblad.nl/den ... den-helder

Masterdam
Master
 Bericht 
keokiracer schreef:
Of dit waar is weet ik niet, maar van wat ik ooit gehoord heb is dat na tankstations de maximumsnelheid niet herhaald hoeft te worden.

Van wie heb je die onzin nou weer? O:)

De richtlijn is gewijzigd: G01 niet plaatsen, A01 wel.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
A4 0.1 Li vandaag, op afgesloten A10 west...

Afbeelding

Ducantoni
Master
 Bericht 
Dat zal wel aardig kassa zijn, gezien het feit dat de meesten daar flink de gang er in houden. Wat was de toegestane Vmax?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Matrixen stonden op 90 :-x
Logisch want de instroom @80 vanaf de A10 west ontbreekt en dat is wel ff wennen 8)

bert65
Master
 Bericht 
Welke gek heeft bedacht de matrix op 90 te zetten? Ik kan hooguit bedenken dat dit voor invoegend werkverkeer is maar toch...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Welke gek

Die geniale :-x

bert65
Master
 Bericht 
Ze staan er nu ook! Pakezel staat nu beetje uit het zicht...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Ze staan er nu ook! Pakezel staat nu beetje uit het zicht...

Melding ingevoerd in FN

Edit: Matrixen weer op 90?

bert65
Master
 Bericht 
Jawel!

bert65
Master
 Bericht 
Ze zijn nu weg maar ik verwacht hen morgen wel weer [emoji56]

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Thanks voor het doorgeven

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Ze zijn nu weg maar ik verwacht hen morgen wel weer [emoji56]

Heb je beeld van vandaag?

bert65
Master
 Bericht 
Nee sorry. Tijdens mijn werk film ik niet.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Jammer, via Flitsnav vandaag nul reacties, wel twee likes via waze... daarom ff benieuwd hoe het stond (f)

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Zijn we er nog achter gekomen wat er op de A22 was vanavond? Reed er rond half 6 overheen van Noord naar Zuid en bij de Velsertunnel uitgang stond een alleraardigst politie tekstkarretje met de melding dat de snelheid was gecontroleerd. Ik kijk goed uit mijn doppen, maar heb niets zien staan. Iets later stond er ook iets in FN, maar die is nog een paar keer verplaatst en bleef de melding: "Wat staat hier?" houden.

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Jammer, via Flitsnav vandaag nul reacties, wel twee likes via waze... daarom ff benieuwd hoe het stond (f)

Camera bij 0,4 maar de blauwe Transporter stond nu wat verder terug in de werkzaamheden, net voorbij de Banaan, met zijn neus in de rijrichting.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Zijn we er nog achter gekomen wat er op de A22 was vanavond? Reed er rond half 6 overheen van Noord naar Zuid en bij de Velsertunnel uitgang stond een alleraardigst politie tekstkarretje met de melding dat de snelheid was gecontroleerd. Ik kijk goed uit mijn doppen, maar heb niets zien staan. Iets later stond er ook iets in FN, maar die is nog een paar keer verplaatst en bleef de melding: "Wat staat hier?" houden.

Had eigenlijk gehoopt dat jij daar duidelijkheid kon geven (f)
Meldingen gezien daar maar niet duidelijk....

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
0.4 is wel stukje terug.. zeker van lokatie? Op mijn beeld ook geen set gespot :roll:

Edit:Is thv aansluiting A4 metA10 west Re niks afgesloten daar nu

lacheisleuk
Master
 Bericht 

LoverD schreef:
Had eigenlijk gehoopt dat jij daar duidelijkheid kon geven (f)
Meldingen gezien daar maar niet duidelijk....

Bord was vanavond op de terugweg weer naar beneden gevouwen. Er moet dus iets geweest zijn... Maar wat. 12,8 is in de ingang van de tunnel, 12,2 is IN de tunnel.

Nja, merk het wel.

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
0.4 is wel stukje terug.. zeker van lokatie? Op mijn beeld ook geen set gespot :roll:

Is rhv aansluiting A4 metA10 west Re niks afgesloten daar nu

Tikfoutje; moet zijn bij 0,1.
Wat is rhv?
Deze controle staat A4 > A10-Zuid Li en dat is ruim voorbij de splitsing A10-West.

keokiracer
Master
 Bericht 
bert65 schreef:
Wat is rhv?

ik vermoed ook een tikfoutje > thv ;)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Weet wel zeker :wink:

DB10
Master
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Zijn we er nog achter gekomen wat er op de A22 was vanavond?

lacheisleuk schreef:
Bord was vanavond op de terugweg weer naar beneden gevouwen. Er moet dus iets geweest zijn... Maar wat. 12,8 is in de ingang van de tunnel, 12,2 is IN de tunnel.

Heb er vanavond ook gereden en zag de melding 12.2 ook voorbij komen. Lijkt me niet echt mogelijk om daar te controleren. Heb me vanaf 14.5 maar aan de snelheid gehouden en ook de tunnel uitkomend maar rustig aan gedaan. Ondertussen goed om me heen gekeken, maar niets te zien. Was rond 19.30u.

Pagina 16 van 17 [ 833 berichten ]