» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 34.5 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 17 van 18  [ 873 berichten ]
lacheisleuk
Master
 Bericht 

De A22 stond vanmiddag letterlijk op 10,0. Namelijk direct achter het HM bordje, hier. Let op, streetview toont de verkeerssituatie ten tijde van de sluiting van de Velsertunnel. Het is zo'n stuk weg waar echt nooit wat gebeurt, geen omwonende, de invoegstrook heb je al gehad, mensen trappen hem alvast in omdat je verderop de A9 op gaat en 120 mag. De weg ligt hier overigens nog in een glooiing en in een boog.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ahh, tunneltje

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Welke rijrichting staan ze dan?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Dat was gisteren he, dus weet ik niet meer :wink:
Volgens mij Links (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
En vandaag A10 noord 4.0 Li

Afbeelding

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Die gister op de A9 bij de Wijkertunnel was nasty. Apparatuur rondom de praatpaal gezet. Inclusief ANPR.

Oh, en 's avonds onderweg naar huis werd ik nog ingehaald en degene die mij wilde inhalen werd aan de kant geseind... 3x Seinen en vervolgens ging er een zonneklep met "Politie" op het transparant aan. De 74-NTB-5 betrof het. Of hoort deze in een ander topic?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
74-NTB-5 betrof het. Of hoort deze in een ander topic?

Is dat niet touran van midden nederland?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Checked, nope niet bekend

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Nope, was een Opel Corsa, zo uit het hoofd. Onopvallend voertuig.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
lacheisleuk schreef:
Nope, was een Opel Corsa, zo uit het hoofd. Onopvallend voertuig.

Ben nou toch wel heel benieuwd of hier beeld van is :honger:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Afbeelding

Afbeelding

Inrijportaal TC A10 West nu 26.7 (f)

Ducantoni
Master
 Bericht 
Oftewel: de eerste sectie, komende vanuit de Coentunnel is nog korter?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
900 m langer (f)
Net zoals vroeger, toen alles beter was....

Ducantoni
Master
 Bericht 
Ah, zo. Die eerste foto leek de oude situatie aan te duiden.
Niet dat ik daar nu zo vaak rij, maar wel een tegenvaller. :|

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Dat was ook de oude :wink:
Nu weer terug op die plek

bert65
Master
 Bericht 
Ho, wacht even. Een collega wist mij te melden dat de nieuwe TC nu al begint vanaf de Coentunnel. Dat zou ook met borden zijn aangegeven. Ik heb geen gelegenheid gehad om dat persoonlijk na te kijken.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bericht ff verwijderd, verklotte de layout nogal....

nav dit bericht zelf even gaan kijken (f)

En vraag je collega anders even wie de cams heeft opgehangen terwijl de weg gewoon open was :lol:

Edit: mooi he sociale media :lol:

Maar TC staat nu uit wachtende op ijking 8)

DDAC76
Eendagsvlieg
 Bericht 
goedemiddag,

Nou reed ik gisteren daar, maar ik heb geen matrix 80 gezien vanuit de Coen.
Wat ik wel heb gespot was dat de traject camera's weer zijn opgehangen thv de belastingdienstkantoor (stad-in)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
DDAC76 schreef:
thv de belastingdienstkantoor (stad-in)

Da's dus 26.7 zie foto

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Laser Leeuwenveldseweg Weesp gisteren

Afbeelding

Prijsschieten

Afbeelding

Afbeelding

Het Persbericht 8)

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
nav dit bericht zelf even gaan kijken

Ik probeer al een aantal dagen er achter te komen of het (oude) laatste portaal nog steeds het laatste portaal is. Ik zie geen streepjes en lussen meer maar ik kan niet zien of de camera's er nog hangen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
25.8 is exit in beide ri. 26.7 wordt de nieuwe. Uitrij laatste nog geen cams zien hangen. Wel kabels die klaar lagen. Dit weekend weer ff checken (f)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
25.8 Re cams weg

Afbeelding

Kabels klaar bij 26.7

Afbeelding

bert65
Master
 Bericht 
Ik bedoel de laatste, bij Sloten...

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Is me nog niet opgevallen, als ik ergens op moet letten (f)
Rij er dit weekend weer

MustangMach1
Weet de weg
 Bericht 
De radar op de N525 bij Laren kan eraf; niets gezien langs die weg. Er staat wel een geblindeerde MPV in de berm maar die is van een hoveniersbedrijf. Misschien dat die wagen voor een radar aangezien is? Anyway, niet heel vreemd want geblindeerde auto's op die locatie zijn meestal onheil :x

wellproc
Master
 Bericht 
Dank voor de melding! Zou je de volgende keer het willen doorgeven in de Quick chat (zie linkje onder forum)? Dan komt het sneller bij de verwerkers in beeld. :thumb:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
of via de FN app ;-)

MustangMach1
Weet de weg
 Bericht 
No problem, volgende keer gaat ie via de QC! :)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
bert65 schreef:
Ik probeer al een aantal dagen er achter te komen of het (oude) laatste portaal nog steeds het laatste portaal is. Ik zie geen streepjes en lussen meer maar ik kan niet zien of de camera's er nog hangen.

Cams hangen er nog bij uitrij portaal links zag ik in mijn spiegel (f)

wellproc
Master
 Bericht 
Harold schreef:
of via de FN app ;-)

Ja, uiteraard :thumb:

bert65
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Cams hangen er nog

Dank!

lacheisleuk
Master
 Bericht 

Ik had gisteravond de melding gedaan van politieauto's in de berm en op het viaduct bij Beverwijk. Ik kwam bij Raasdorp de A5 af en ging de A9 richting Alkmaar op en net voordat de twee stukken asfalt 1 worden, stond een opvallende V70 deels in de berm, deels op de vluchtstrook. Vervolgens bij Beverwijk op het viaduct een Golf met geel aan op het viaduct, stilstaand boven de rijbaan. Zullen wel iets gezocht hebben, maar toch maar even een alert erin gegooid.

Ducantoni
Master
 Bericht 
Er staat een motorrijder met "pech" langs de Thorbeckeweg in Zaandam. Ik gebruik met opzet aanhalingstekens, omdat het opvallend is dat hij tegen de rijrichting in staat, met de topkoffer een klein stukje geopend. In de twee keer dat ik hem voorbijgereden ben is hij een stukje gevorderd richting het Shell-tankstation, maar voor een pechgeval ziet dit er merkwaardig uit.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ducantoni schreef:
motorrijder met "pech" langs de Thorbeckeweg in Zaandam

Heb er lasermelding van gemaakt. We gaan het wel zien (f)

Masterdam
Master
 Bericht 
Is voor het eerst dat ik een ANPR bij de Esso Amsterdam-uit op de A2 heb zien staan. Voor de zekerheid de motoragent maar even gevraagd of het echt alleen ANPR was omdat de bebording op die locatie niet klopt. ;)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Masterdam schreef:
Is voor het eerst dat ik een ANPR bij de Esso Amsterdam-uit op de A2 heb zien staan. Voor de zekerheid de motoragent maar even gevraagd of het echt alleen ANPR was omdat de bebording op die locatie niet klopt. ;)

Niet gemeld?

MustangMach1
Weet de weg
 Bericht 
Net in Noord-Holland:
Code:
a27 utrecht ri almere thv hmp 91.5 bij wildviaduct Type: Radar Tijd: 09:15:00

Controle werd expliciet aangekondigd op een politie-tekstkar bij pakweg hmp 87.1.
Set zelf stond openvizier hoog op de poten achter de barrier tussen 91.1 en 91.3.
Bebording klopte (J17 + A01-90 aan beide kanten).

Ik heb dit in de wwzh nog nooit eerder gezien: de set stond omgedraaid en controleerde opkomend!

https://imgur.com/a/vBfty

Het zou me niet verbazen als deze Duitse setup een hoop mensen fataal is geworden.. Het tempo zat er, ondanks de tekstkar, bij sommigen goed in om het zo maar te zeggen.. Meestal staat de flit$$maffia iets verderop, pas na de afslag Hvs.

Ik heb een dashcam video maar nu ff geen tijd om die te uploaden.

keokiracer
Master
 Bericht 
MustangMach1 schreef:
Ik heb dit in de wwzh nog nooit eerder gezien

A50 Waalbrug Ewijk hebben ze een aantal keren opkomend staan flitsen in wwzh :kniktja:

MustangMach1
Weet de weg
 Bericht 
Daar kom ik nog maar sporadisch dus die moet ik gemist hebben ;)

Masterdam
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Niet gemeld?

Nope. Ik meld alleen nog in Waze. En daar stond ie al in.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Masterdam schreef:
Ik meld alleen nog in Waze. En daar stond ie al in.

Waze komt sowieso binnen in MCC en in App. Gebruik je zelfde nick bij waze als hier? Omdat bij waze niet altijd duidelijk is wat er wordt gemeld wordt niet alles direct verwerkt. Ik zou de melding via waze stuk serieuzer nemen als ik weet dat melder hier actief is.

Masterdam
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Gebruik je zelfde nick bij waze als hier?
Lijkt er heel sterk op, dus die zou je wel herkennen ja. Maar 99 van de 100 flitsers staat er al in als ik ze zie. Overigens, ruim 50% van de flitsmeldingen in Waze is niet correct.

Ik reageer overigens wel altijd. Dus ik geef een duimpje als ie er nog staat en geef het ook aan als ik de flitsboy niet zie. Maar ik vermoed dat je dat niet kunt zien?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Masterdam schreef:
ruim 50% van de flitsmeldingen in Waze is niet correct.

Klopt daarom vaak wat terughoudend met verwerken bij waze. Toch ben ik er over het geheel wel blij mee.

Duimpjes zien we sowieso bij waze voor commentaar moet ik op de live map kijken. Doe ik ook wel

no justice
Master
 Bericht 
Politie pakt honderden hardrijders in controle van een paar uur

WOGNUM - Bij een controle op de Hoornseweg in Wognum zijn gisteren honderden hardrijders geflitst. Van de 1.418 automobilisten hielden er zich 214 niet aan de snelheidslimiet.

Agenten controleerden gisteren van 16.45 uur tot 19.19 uur op de 50-kilometerweg. De meeste overtreders zullen binnenkort een boete thuisgestuurd krijgen. Achttien bestuurders reden meer dan 30 kilometer te hard en zullen een bericht krijgen van de officier van justitie.

Volgens de politie gaat om een opvallend hoog 'overtredingspercentage' van 15 procent. Dit is twee keer zo hoog als bij eerder gehouden controles op de N302.

Bron: http://www.nhnieuws.nl/nieuws/214112/Po ... n-paar-uur

BMW_fan
Nieuwkomer
 Bericht 
Op de a6 staan ze ook anpr met motormuizen om op te vangen. Ben benieuwd wat ze er tussenuit vissen ;)

BMW_fan
Nieuwkomer
 Bericht 
A6 Li 43.5
Type: Radar Tijd: 08:32:06
a6 almere ri muiden thv hmp 43.5 bij afslag muiderberg

Ze stonden wederom sneaky achter een bordje, maar een goed oplettend oog moest de controle wel zien aankomen + flitsnav aan natuurlijk :D. Heb de bestuurder naast mij nog gered van een boete met een handgebaar, hij was me erg dankbaar. :dag:
Afbeelding
Als je hier aan kwam rijden stond de bus verstopt achter de borden.
Afbeelding
Afbeelding
Maar eenmaal voorbij stond in open vizier, maar dat zie je net te laat als je niet goed oplet :[
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Niet helemaal duidelijk te zien, maar de 3 lampen die je ziet onder de brug was de motormuis voor de ANPR hits. Ik heb maar 1 muis gezien die meteen plankgas gaf toen hij een hit doorkreeg via de porto. De andere zag ik even later weer terugrijden.

Een echte kassalocatie, maar ze staan hier zovaak dat het standaard afremmen is op deze plek. Eerste keer gezien met opvang, dat wel.

bert65
Master
 Bericht 
Vanaf de Hollandse Brug zie je de bus al staan; erg open vizier.
By the way; waarom rijd je onnodig links? O:)

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Als ik het zo bekijk is het tussen 43.6 en 43.5

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Bijna 43.5 je ziet hmp al in beeld

Pagina 17 van 18 [ 873 berichten ]