» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 11 van 13  [ 605 berichten ]
adinsx
Master
 Bericht 
Ze hebben er in ieder geval ontzettend lang niet meer gestaan. Begreep wel dat ze dit traject de komende tijd volop van controles voorzien. Geen idee waarom, er rijdt niemand te hard hoor O:)

zandbak
Master
 Bericht 
Die afslag A12 --> A18 was altijd wel enorm leuk. Lekker stampen op het gas en dan met 200+ de A18 op.

Van en naar Duitsland ....verbaast me niets dat ze daar weer gaan staan.

RRL
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Zo zie je ze jaren niet (of stonden ze bij de grens), nu al drie keer in een week en ook nog eens op een andere plek. Grr...

Net voor het zoutdepot? Daar heb ik ze maar 1x gezien. False positives afgelopen jaren waren meer van KMAR die iemand op stond te wachten.
Vangst bij 148,3 lijkt me toch groter. Rustiger en net over de grens.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Die afslag A12 --> A18 was altijd wel enorm leuk. Lekker stampen op het gas en dan met 200+ de A18 op.
Lekker inderdaad, maar wees voorzichtig. Ik heb een aantal keer op de eerste oprit en motoragent met laser gespot. Dat heeft me al eens bijna m'n rijbewijs gekost.

adinsx
Master
 Bericht 
200+ de A18 op? Dat lijkt me een uitdaging, of bedoel je 200+ zodra de weg weer recht is. Dat is wel haalbaar mits geen trage trutten voor je.
De 'durf-grens' A12-> A18 ligt hier op ~ 150 met een 4C in de bocht. Droog asfalt, zomerweer. De bocht draait stiekem best lang door.

A18-> A12 is het zonde van de rode kruizen, maar die kan met meggie 130+ op zomerbanden.

RRL
Master
 Bericht 
150 is ook al heel netjes, bochtje is niet zo heel ruim opgezet. Geen onbalans waar je het viaduct op gaat, of is de weg daar alweer even recht? Tijdje terug dat ik die bocht voor het laatst heb gereden.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
A18-A12 kan ook leuk zijn ja. Rode kruizen kun je negeren, toch?

adinsx
Master
 Bericht 
Als er niemand rijdt is de ideale lijn, links houden tot iets voorbij de pijl, en dan, zonder dus het rode kruis te schenden, vol de rechterkant pakken om de 'apex' te pakken.

Binnenkort eens kijken of het op beeld vast te leggen is O:)

TommyGun
Master
 Bericht 
Oh die bocht ja :P Goeie ouwe tijd ;)
Link

zandbak
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
200+ de A18 op? Dat lijkt me een uitdaging, of bedoel je 200+ zodra de weg weer recht is. Dat is wel haalbaar mits geen trage trutten voor je.

Zodra de weg weer recht is een stamp op het gas, dan zit je vrij vlot op 200+

RRL
Master
 Bericht 
Net een flitser bij 125.5, rijrichting Utrecht > Arnhem. Precies tussen de afrit naar de A50 en die naar Arnhem-Centrum in. Radarsetje aardig in het zicht, bus volledig uit het zicht in de struiken.
Heb ze daar nog niet eerder gezien.

zandbak
Master
 Bericht 
Ok, even oppassen daar dus. Vroeger stonden ze vaak net voordat je van de A50 de A12 op kwam richting Arnhem.

RRL
Master
 Bericht 
Onder het viaduct van knooppunt Grijsoord bedoel je? Vonden ze tijdens de verbreding een mooi stekje, iedereen alweer het gas er op terwijl het nog in de werkzaamheden was.

Iets ter verduidelijking, aangezien er 2 afritten naar Arnhem en de A50 vlakbij elkaar liggen: 125,5 is bij knooppunt Waterberg.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
RRL schreef:
Net een flitser bij 125.5, rijrichting Utrecht > Arnhem. Precies tussen de afrit naar de A50 en die naar Arnhem-Centrum in. Radarsetje aardig in het zicht, bus volledig uit het zicht in de struiken.
Heb ze daar nog niet eerder gezien.

Ik denk dat je 127.7 bedoeld?

Citaat:
radar ge a12 veenendaal ri arnhem thv hmp 127.7 bij knpt waterberg

RRL
Master
 Bericht 
Check, dat was hem. En nu ik toch op Maps keek, de bus stond in dit inhammetje: https://www.google.nl/maps/@52.0170882, ... 6656?hl=nl

zandbak
Master
 Bericht 
Dat is niet bij afslag centrum maar bij Arnhem-Noord. Scheelt een paar km ...

Voorheen stonden ze hier veelvuldig: https://www.google.nl/maps/@52.0255574, ... 312!8i6656

RRL
Master
 Bericht 
Bijna de klos bij een flitser op de Apeldoornseweg bij Arnhem, direct na afrit Schelmseweg. Bus en flitser normaal goed in het zicht, stond nu een ander busje achter. Melding van FM kwam pas bij het tankstation een paar honderd meter verder. Hier wel goed bekend?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
heb je een linkje naar google maps?

RRL
Master
 Bericht 
pevo
Master
 Bericht 
Staan ze weleens vaker, maar dan niet bij de bushalte maar dat stukje aan de zijkant verderop

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
RRL schreef:
Jazeker.

Stond de auto op de bushalte?

En in welke rijrichting? hmp bij de bushalte is 2.8

RRL
Master
 Bericht 
Op de bushalte inderdaad. Melding stond bij de andere flitsaanbieder tussen het tankstation en de verkeerslichten, bij 2.0 dacht ik.

wellproc
Master
 Bericht 
Vandaag op N225 net buiten Wageningen (richting Rhenen) een Volkswagen Caddy, kenteken KB-342-X.
Is dit een flitsauto? Staat nl. nog niet in de kentekenlijst...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vermoed van wel heb je beeld?

wellproc
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Vermoed van wel heb je beeld?

Ff kijken of dashcam het heeft gedaan. Hopelijk vanavond. Is geen hoge kwaliteit... :[

wellproc
Master
 Bericht 
wellproc schreef:
Is geen hoge kwaliteit...

Hopelijk heb je er toch wat aan...
Link

TommyGun
Master
 Bericht 
Iemand beeld van deze? Ik zag 'm niet staan rond die tijd...
Citaat:
radar ge a12 zevenaar ri arnhem thv hmp 137.2 na afslag duiven 11/03/17 16:19:00

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
wellproc schreef:
Hopelijk heb je er toch wat aan...

Gezien locatie en voertuig denk het wel. Ook vrij donkere achterruit. Ik ga dr vanuit dat het een flitser is.

adinsx
Master
 Bericht 
TommyGun schreef:
Iemand beeld van deze? Ik zag 'm niet staan rond die tijd...
Citaat:radar ge a12 zevenaar ri arnhem thv hmp 137.2 na afslag duiven 11/03/17 16:19:00

Hmm... zou dan onder dat viaduct zijn? Heb ze niet gezien, maar was ook wat later bij afrit Duiven, rond 17.25.
Collega die rond 16.00 uur wegging in Doetinchem kan zich deze niet herinneren.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Zal niks zijn geweest is heel snel 2x afgemeld

zandbak
Master
 Bericht 
Nieuwe lasergunlocatie gespot vandaag. Voorheen stonden ze bij het tankstation op de N224 bij Arnhem. Nu stonden ze wat verder richting Schelmseweg.
Gelukkig is het relatief vlak daar. Ik zat net boven de 90, zal wel te weinig zijn geweest.

Afbeelding
Afbeelding

RRL
Master
 Bericht 
Kassa zal er goed rinkelen. Bij de verkeerslichten houden de meesten zich wel in, daar tussenin dan weer niet.

zandbak
Master
 Bericht 
Gelukkig staan ze er niet 's ochtends. Dan rijden er bosjes met +30/40

JeffreyM
Master
 Bericht 
Citaat:
laser ge in apeldoorn op de laan van de mensenrechten thv shell

Afbeelding
Lasermannetje was denk ik net even bezig met iemand.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@Zandbak tnx voor de foto's we kende die plek ook nog niet. Mooie foto's wel voor een repo.

zandbak
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
@Zandbak tnx voor de foto's we kende die plek ook nog niet. Mooie foto's wel voor een repo.

np.
Dat is ook de eerste keer dat ik ze hier zie staan.

adinsx
Master
 Bericht 
Vanmorgen stond de bekende Transporter weer op de N-weg tussen Zevenaar en Doesburg. Had FlitsNav niet aan, en dochterlief achterin was me aan het bezig houden. Tot ik in een ooghoek het busje zag. Anker uit, net op tijd.

Als ik het goed heb flitsen die dingen via de achterruit toch? *beeld volgt*

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
adinsx schreef:
Als ik het goed heb flitsen die dingen via de achterruit toch?

Verreweg de meesten zo niet allemaal tegenwoordig

adinsx
Master
 Bericht 
Beeld:
Link

Ik verdenk me dochter (2,5) van een afleidingstactiek :[

Edit: Even iets verder afgeknipt, er zat nog een !@#$%-woord aan het eind

TommyGun
Master
 Bericht 
Goed gespot, ga je niets van horen denk ik ;)

adinsx
Master
 Bericht 
Nee, verwacht ik ook zeker niet. Reed nog maar 60 ter hoogte van de bus. Toen dacht ik: "Oh, dat was ver genoeg".

Tegenliggers uiteraard nog wel even netjes gewaarschuwd. :thumb:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Niets aan de hand, apparatuur zit bij de achterklep, toen had je hem er al royaal uitgeremd :thumb:

adinsx
Master
 Bericht 
Royaal kun je het zeker noemen :lol:

Weet wel weer dat ik Flitsnav / meister aan moet zetten, ook op mijn normale woon-werk route.

TommyGun
Master
 Bericht 
Ik ga niet meer zonder weg :kniktja:

zandbak
Master
 Bericht 
Ik rij zonder.....nooit een bon :x

adinsx
Master
 Bericht 
Keurige FAS-rijder dus O:)

Ik had laatst een flitspaal bij Eindhoven (FAS 70). Zowel Meister als Flitsnav gaf geen melding, maar de TomTom met Live-info begon wel te piepen. Bleek een vaste flitspaal te staan. Heel vreemd dat ik op de telefoon geen melding kreeg...

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Welke paal was dat?

TommyGun
Master
 Bericht 
Inderdaad, rij regelmatig in / bij Eindhoven maar alle palen meldt FS netjes vziw

zandbak
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Keurige FAS-rijder dus

Foetaal Alcohol Syndroom :huh:

Een oog op de weg en een oog op de berm. Mijn gezichtsvermogen is een stukje beter dan de gemiddelde persoon...zal wel schelen O:)

keokiracer
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Foetaal Alcohol Syndroom

Fiscale AdviesSnelheid.

Pagina 11 van 13 [ 605 berichten ]