» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 12 van 13  [ 604 berichten ]
adinsx
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Een oog op de weg en een oog op de berm.
........
zal wel schelen

Ik vond hem goed :lol:

@Marco
Zoek ik even op :thumb:

zandbak
Master
 Bericht 
:o :o

RRL
Master
 Bericht 
adinsx schreef:
Weet wel weer dat ik Flitsnav / meister aan moet zetten, ook op mijn normale woon-werk route.

Als je een Android telefoon hebt kan je FN/FM koppelen aan je Bluetooth, kan je hem niet meer vergeten.

zandbak schreef:
Een oog op de weg en een oog op de berm

Zo rij ik in de regel ook, maar soms staan ze zo verdekt opgesteld dat je ze niet ziet. A12 Arnhem > Ede was een tijdje terug de melding de redding, schutkleur van de bus werkte goed tussen de bomen en statief uiteraard pal achter hectometerpaaltje.

Als ik nat ga ga ik het goed en zal ik keurig betalen (quanta kosta, grens Mulder?), maar dat sluit ik het liefst zo lang mogelijk uit.

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Grens Muldertje op de snelweg moet je toch wel gaan rekenen rond een tientje de kilometer.

flaskk
Master
 Bericht 
zandbak schreef:
Een oog op de weg en een oog op de berm. Mijn gezichtsvermogen is een stukje beter dan de gemiddelde persoon..

Als je zo'n busje niet ziet ben je blind, of onwetend, zoals 80% van de frau mensen die met enkele luttele kilometers te hard er langs knaaien

snovvdog
Master
 Bericht 
radar ge a15 tiel ri gorinchem thv hmp 113.0 voor tango tankstation eigenblok onder viaduct 30/03/17 15:05:29

Link

(0:05)

RRL schreef:
Als je een Android telefoon hebt kan je FN/FM koppelen aan je Bluetooth, kan je hem niet meer vergeten.

Hoe doe ik dat?

Ik zou graag Waze en Spotify automatisch laten starten (zonodig in de achtergrond) zodra ik bij bepaalde BT devices (In dit geval 1 van de 2 auto's, of alleen FN bij een andere (waar ik geen a2dp heb)) verbind...
Citaat:
Als je zo'n busje niet ziet ben je blind, of onwetend, zoals 80% van de frau mensen die met enkele luttele kilometers te hard er langs knaaien

Of bezig met andere zaken zoals een telefoongesprek. Ik bel vrij vaak rijdende met klanten of de baas, en dan is ook nog eens op bermterrorisme letten nogal lastig.

Ik hoop het niet, maar ben mogelijk recent door een TC heen gereden met vmax + 15 omdat ik afgeleid was door een ruzie over de telefoon.

RRL
Master
 Bericht 
snovvdog schreef:
Hoe doe ik dat?

Is een in-app mogelijkheid. Ken de procedure in FN niet, in de tijd dat ik die nog gebruikte had ik geen Bluetooth. In FM: instellingen, automatisch starten en dan kan je de koppeling maken.

Automatische koppeling met andere apps heb je waarschijnlijk een andere app nodig. Bestaat er eentje waarmee je veel automatische instellingen kan maken, weet zo niet meer welke het is.

pevo
Master
 Bericht 
Vanmorgen de KB-342-X een Bruine VW Caddy gespot in de berm van N301 tussen Barneveld en Nijkerk.
Staat op de dashcam, is nog geen foto van beschikbaar in de kentekenlijst zag ik.

TommyGun
Master
 Bericht 
Citaat:
laser ge a50 arnhem ri apeldoorn thv hmp 187.4 na afslag schaarsbergen 08/04/17 10:37:10

Nog van afgelopen zaterdag; maar ik meen die dag meer meldingen gezien te hebben op dit stuk. Ik had deze gemeld op 187.3 meen ik, dus zat er dicht bij :P

Maar vreemde plek om te laseren? Zag verder ook geen motoragenten of wat dan ook...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
ook rare auto... ;)

TommyGun
Master
 Bericht 
Ja... helaas geen beter beeld omdat er auto's tussen zaten. Maar 100% zeker dat 'ie (iets wat leek op :lol:) een laser gun vast had.

Maar was dit de enige verwerkte melding van die dag? Meen dat ik er meer zag in de app rond dit tijdstip, maar zie dat niet terug op de site.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
TommyGun schreef:
Ja... helaas geen beter beeld omdat er auto's tussen zaten. Maar 100% zeker dat 'ie (iets wat leek op :lol: ) een laser gun vast had.

Nu valt er een kwartje :thumb:
Melding had alleen afm en is uitgezet :oops:

Herkende melding S&B uit je hist. Sja mss was ie wel weg idd... :oops:

TommyGun
Master
 Bericht 
Kan gebeuren :)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Had al in mcc gezegd dat we van deze nog wel beeld zouden krijgen ;)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Laseren met een vros lijkt het wel.

RRL
Master
 Bericht 
Afbeelding
Deze hier al bekend? Radar was nog net te zien achter de ruit (boven dik gedeelte van de ruitenwisser), dopje voor apparatuur links onder in de bumper.

Inclusief hypocriete agent: 70@50 en 110@80.

zandbak
Master
 Bericht 
RRL schreef:

Hoe weet je dat :x :x

RRL
Master
 Bericht 
Hoe denk je?

zandbak
Master
 Bericht 
Gegokt :lol:

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Dat zijn de meest vreselijke hypocriete lullen. Echt, ga dan ander werk doen.

RRL
Master
 Bericht 
70@50 was op de Amsterdamseweg thv Het Dorp, de 110@80 op de N224. Geen big deal in veiligheid, meesten rijden die snelheid daar. Neemt niet weg dat het vreselijk hypocriet is.

zandbak
Master
 Bericht 
ls ze bij Het Dorp een keer gaan laseren dan zijn er een hoop de pineut.
Op de N224 durf ik 's ochtends dat wel te rijden, 's middags is dat toch wat link nu ze al een paar keer hebben staan laseren.

pevo
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Deze hier al bekend? Radar was nog net te zien achter de ruit (boven dik gedeelte van de ruitenwisser), dopje voor apparatuur links onder in de bumper.

In ieder geval 10 juli 2016 al (f) :D

controles/controles-regio-gelderland-t83090-350.html#p4210509

RRL
Master
 Bericht 
Verrek heb er nog op gereageerd ook. Nu dus met beeld.

keokiracer
Master
 Bericht 
pevo
Master
 Bericht 
RRL schreef:
Verrek heb er nog op gereageerd ook.

:aai: (f)

adinsx
Master
 Bericht 
Waar blijft mijn via TW doorgegeven N336 flitser?
Bekende busje reed nog op het fietspad met alarmlichten waardoor hij opviel. Even bijgeremd en zag dat hij het gras instuurde naar zijn plekje.
17,5 N336 via Twitter doorgegeven maar zie hem niet in de lijst.
FM pakte hem wel direct over. Toch de FN app maar installeren om te melden?

Edit:
Overigens blij dat ik niet tien minuten later was. Vanaf sporten naar huis jaag ik altijd vlot door, ook daar O:)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Twitter was binnen gekomen, maar meld idd ff via app (f)
Twitter kijken we ook wel ff aan zeker omdat er oude melding in de buurt was.
Via app heb je onverwerkt sowieso in app iedereen bereikt :-D

adinsx
Master
 Bericht 
Helder, ff de app weer installeren dus ;)

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
adinsx schreef:
FM pakte hem wel direct over

Was niet jouw melding ;)
Maar flitsnav heeft voordelen tov twitter, komt geen verwerker aan te pas voordat ie in app staat

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Yep graag, was hier ff vraag of die aan het oppakken was, sja dus niet...
En das weer jammer mbt andere gebruikers

adinsx
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Was niet jouw melding ;)

Niet vanuit de app welke ik 1,2 km later meldde? Daarna de Tweet gedaan omdat ik de FN-app niet meer op telefoon had.

Nja, ik was ook het haasje geweest tien minuten later. Hoewel ik wel even de meldingen gechecked heb voor ik wegreed bij het sporten. Het blijft toch af en toe mazzel hebben :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
adinsx schreef:
Niet vanuit de app welke ik 1,2 km later meldde?

Had je m nou via app gemeld?

adinsx
Master
 Bericht 
Flitsmeister-app wel, FlitsNav-app niet. Laatstgenoemde installeer ik nu.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
adinsx schreef:
Flitsmeister-app wel,

Sja das allemaal via computer geregeld, willen. Het hier nog wel eens ff aankijken

JeffreyM
Master
 Bericht 
Citaat:
radar ge a1 apeldoorn ri deventer thv hmp 84.4 in de werkzaamheden

Zou dit busje moeten zijn, maar kon geen setje vinden of hij moest er net zijn gaan staan en nog moest opbouwen.
Afbeelding
Link

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ziet er wel uit als radarbus. Denk dat ie idd nog moest opbouwen

keokiracer
Master
 Bericht 
Opvallend hoor, letterlijk naast de bebording.

JeffreyM
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Ziet er wel uit als radarbus. Denk dat ie idd nog moest opbouwen

De knipperende oranje lampjes op de achterkant brachten mij aan het twijfelen. Anders had ik hem toen al wel gemeld.
Gelukkig maar dat die nog moest opbouwen dan, anders was het een duur ochtendje werken :x

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Sja, ga nu ff af op beeld en wat ik in mcc zie. Zou m persoonlijk als attentie hebben gemeld in dit geval (f)

Maar "police visible" scoort goed tegenwoordig :roll:

keokiracer
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
mcc

meldingcontrolecentrum?

JeffreyM
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Sja, ga nu ff af op beeld en wat ik in mcc zie. Zou m persoonlijk als attentie hebben gemeld in dit geval (f)

Maar "police visible" scoort goed tegenwoordig :roll:

Als je goed kijkt, kan je de oranje lampjes zien knipperen op de achterklep.
Zal ik de volgende keer doen :thumb:

Ik heb geen waze, dus van mij zal je dat soort meldingen niet krijgen :lol:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Vrees dat het niet alleen bij waze visible is, wordt ook bevestigd hier en bij fm, lastig want soms is het wel iets

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Maar deze had ik sowieso verwerkt gezien beeld, in het kader van "mogen gebruikers over oordelen"
Beter teveel dan niet :wink:

JeffreyM
Master
 Bericht 
Ze zullen er vast vaker gaan staan ben ik bang :x Ik hou mijn ogen open :thumb:

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
keokiracer schreef:
meldingcontrolecentrum

:jaja:

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Veenendaal - Ede (12 mei):
Afbeelding

Veenendaal - Arnhem t.h.v. Ede (heeft afgelopen weken meerdere keren gestaan):
Afbeelding

en vanaf de parallelweg:
Afbeelding

O ja, ik heb nog meer foto's van andere stekken, maar die post ik binnenkort nog wel. :woop:

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
welke hmp hoort bij de controle op de A12?

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
108.1 uit m'n hoofd, kan dat?

keokiracer
Master
 Bericht 
^ Dat is tussen knp. Maanderbroek en afrit Ede, dus dat zou kunnen ja :)

Pagina 12 van 13 [ 604 berichten ]