» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 49.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 13 van 13  [ 623 berichten ]
LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
HUMPIE schreef:

108.1 uit m'n hoofd, kan dat?

Gok 108.2 ;)

WimLex
Master
 Bericht 
JeffreyM schreef:
Zou dit busje moeten zijn, maar kon geen setje vinden of hij moest er net zijn gaan staan en nog moest opbouwen.

Volgens mij kijkt er een ANPR set over de 1e elektrakast heen, geen idee of er ook radar achter die kast verstopt staat.

JeffreyM
Master
 Bericht 
Even gezocht op een FB pagina voor flitsers en daar kwam ik deze foto tegen
Afbeelding
FB

JeffreyM
Master
 Bericht 
Zat net post in de brievenbus uit Leeuwarden. Niet voor mij dit keer, maar voor mijn pa :roflol: :roflol: Reed gecorrigeerd 4 km/h te hard.
Hij is geflitst door deze radar
Citaat:
radar ge in wenum-wiesel op de zwolseweg thv restaurant le triangle 18/05/17 20:36:57

'Leuke' eraan is, hij is 15 minuten eerder geflitst dan de melding bij ons bekend was.

Maar het rare is vind ik, dat het een maand duurde voordat de beukring op de mat viel. Dacht dat het tegenwoordig veel sneller ging?

Piet_Piraat
Master
 Bericht 
Ter info: A50 @ 150.8 staat weer een verkeersregelaar. Een of andere gladiool heeft de slagboom van het landbouw-/fietspad kapot gereden (of afgezaagd, dat kan ook).

adinsx
Master
 Bericht 
Was er vanmorgen net lekker voor gaan zitten omdat het nog vrij rustig was op de Eldrikseweg. Tot een tegenligster (Dank je (f) ) flitste en gebaarde langzaam aan te doen.
Afbeelding

Na een paar 100 meter twijfelde ik, zouden ze er echt weer eens staan... Maar jawel ;)

Afbeelding

Stond net de andere kant op te laseren, dus ik had er ook weer wat te waarschuwen.
Het laatste stuk na de rotonde maar even wat tijd ingehaald, maar beeld daarvan laat ik maar even op de dashcam O:)

adinsx
Master
 Bericht 
Hmm... melding is keurig doorgevoerd, alleen deze heb ik dan wel gemist vanmorgen :[

n336 zevenaar ri giesbeek thv hmp 14.8 bij de gasunie

JeffreyM
Master
 Bericht 
Bestuurders pardoes op de rem voor nepflitspaal

BENEDEN-LEEUWEN - Een nepflitskast op de grens van Boven- en Beneden-Leeuwen zorgde maandag voor schrik bij bestuurders. Deze zelfgemaakte flitskast stond in de berm op de Trambaan, net voor de Waterstraat. Dat meldt de politie woensdag op Facebook.

De politie West Maas en Waal zag de bestuurders ter hoogte van de flitspaal plots afremmen, dit leidde niet tot ongelukken.

De politie snapt waarom de flitskast op deze plek is neergezet, er wordt namelijk geregeld sneller gereden dan de maximumsnelheid van 30 kilometer per uur. De flitspaal is weggehaald.

Degene die de paal heeft geplaatst, wordt gevraagd dit probleem aan de gemeente voor te leggen, zodat de juiste maatregelen genomen kunnen worden.
Afbeelding

Ik denk dat het om deze melding gaat dan
Citaat:
radar ge in beneden-leeuwen op de trambaan 04/09/17 13:29:42

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
:rofl: :oops:

Wesje
Pro
 Bericht 

Zoiets is hier ook. Op de dijk tussen Olst en Wijhe staat een huis met in de heg een zelf gemaakte flits kliko. Paar prutteltjes erop geplakt zodat het een flitscontainer lijkt.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@wesje heb je daar toevallig een foto van?

Wesje
Pro
 Bericht 

Nee. Kan wel eens kijken of ik die kan maken, kom er in principe elke werkdag langs.

Edit: Google Maps is net zo makkelijk: https://goo.gl/maps/8i1x48mjtpN2
Niet heel duidelijk, maar you get the point.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
radar ge in arnhem op de metamorfosenallee thv schuytgraaf door blauwe vw golf station

staat een nieuwe auto, iemand kans om te spotten?

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Eergisteren een VROS-Audi gespot bij station Dieren; VROS had een vrachtwagen aangehouden.
Wel een foto, maar niet website-waardig (staat er niet goed op :roll: sorry).

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@humpie toch wel benieuwd naar de foto. Voor om te kijken welke het is

HUMPIE
Die hard
 Bericht 
Het probleem is dat er op alle 3 de foto's er een auto voor langs rijdt. Er is geen vorm noch kleur uit op te maken.

Forsberg
Respect
 Bericht 

Hoi, ik rijd vaak door Wageningen en Rhenen en ik zie altijd deze auto. Binnen zie ik iets met rode LED en apparatuur in het midden (tussen zitplaatsen). Deze auto staat altijd (bijna) elke dag in dezelfde plaats, links of rechts.
Is het mogelijk om deze witte auto te fotoradar zijn? Is het mogelijk in Nederlandse systeem? Het zou een magnifiek camouflage kunnen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die grote bestelbus?

Forsberg
Respect
 Bericht 

Ja

Walker
Master
 Bericht 
Stedin-bus.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Dat lampje zal wel iets van opladers of zo zijn, maar is geen flitser.

Masterdam
Master
 Bericht 
Ik vind het toch wat onhandig om op een vluchtstrook te gaan staan laseren.

Link

zandbak
Master
 Bericht 
Opstellen voor de stopstreep?

Pagina 13 van 13 [ 623 berichten ]