» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 39.4 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 12 van 14  [ 661 berichten ]
M4rk
Master
 Bericht 
Ik kom op het moment uberhaupt weinig controles tegen. Zelfs in NO-G -wat een fanatieke regio is/was- is het extreem rustig.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vermoed dat dit allemaal komt door ombouw naar nieuwe radar.

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
13:34:15 A28 46.3 radar ge a28 amersfoort - harderwijk beide ri thv hmp 46.3 bij afslag strand horst nabij viaduct

Via Twitter
Citaat:
flitser op de #a28 ter hoogte van strand horst #Ermelo

Afbeelding

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Dit is toch echt gelderland ;) Dit is het IJsselland topic Wimlex :lol:

WimLex
Master
 Bericht 
saab-driven schreef:
Dit is toch echt gelderland ;) Dit is het IJsselland topic Wimlex :lol:

Check (f)
(teveel regios :fp: )

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Ik ken de provincie IJsselland weer niet :huh: :oops:

saab-driven
Die hard
 Bericht 
deze controle staat in NO-Gelderland dan ; )

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Misschien tijd voor een Oost Nederland topic?

WimLex
Master
 Bericht 
saab-driven schreef:
Misschien tijd voor een Oost Nederland topic?

topics zijn op basis van politieregios

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Gaan ze die nieuwe multaradar setjes ook in de klikos bouwen denken jullie?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ik zeg nee. Denk eerder dan electrakasten maar vermoed eigen dat het in voertuigen komt.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
#N333 #FL N333 in Steenwijk op de Steenwijkerweg Onderweg? Gebruik FlitsNav: app.lk/flitsnav

Waar is dit precies? Want ik ken geen N333 Steenwijkerweg in Steenwijk. Wel een Blokzijlseweg in Steenwijk.
De Steenwijkerweg is tussen Marknesse en Blokzijl.

WimLex
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Waar is dit precies?

kruising N334
(n333 hmp 16)

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Dat is de Blokzijlseweg.
Overigens ben ik daar net langs gefietst, niks gezien :[

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Laser agent gemeld toch? Verbaast me niks dat ie weer weg is

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Weg verdient mogelijk wel aanpassing. Was geen standaard melding
Was vanuit 17.5 std gemaakt. Weg had aangepast moeten worden. My bad :oops:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
https://www.facebook.com/FlitsserviceOV/

Like en volg om op de hoogte blijven op Facebook van alle controles en nieuws.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Graag ook zoveel mogelijk de berichten delen, zodat de bekendheid toeneemt ;-)

vw-driver
Master
 Bericht 
Rijbewijs van hardrijders ingenomen bij verkeerscontroles in regio IJsselland
zondag 25 oktober 2015

Vier hardrijders hebben vandaag hun rijbewijs moeten inleveren bij controles van de verkeerspolitie in de regio IJsselland.

De grootste overtreding kwam van een motorrijder op de Kamperstraatweg (Kamperveen). Daar is maximaal 80 kilometer per uur toegestaan, maar deze bestuurder werd door de politie geklokt op 155 km/u. De man moest afgelopen zomer ook al zijn rijbewijs inleveren vanwege hardrijden. Hij mag daarom nu voor een langere periode niet de weg op. Ook krijgt hij een boete en moet hij voor de rechter verschijnen.

Ook de broer van deze motorrijder werd betrapt op te hard rijden, hij reed achter de motor aan. De hoogste snelheid die bij hem gemeten werd, was 123 kilometer per uur. De man kan binnenkort een flinke boete verwachten.

Klachtlocaties

Een motorrijder bij Marle dacht dat de Marledijk een mooie plek was om het gas open te trekken. Deze bestuurder werd gemeten op 124 kilometer per uur, waar maximaal 60 is toegestaan. Deze bestuurder is het rijbewijs voorlopig kwijt. Hetzelfde geldt voor twee bestuurders die op de IJsseldijk tussen Terwolde en Welsum een snelheid van 114 kilometer per uur haalden, waar maximaal 60 gereden mag worden.

De politie controleerde ook op verschillende locaties waar veel klachten over hardrijders binnenkomen. Aan de Naaldeweg in Kamperveen werden twee bestuurders van de weg gehaald, aan de Dalfserweg in Heino één. Deze laatste reed 97 waar 60 is toegestaan

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 9425&cat=1

A4
Master
 Bericht 
Ik vind het bijna verdacht hoelang ik nu al geen flitsers in IJsselland heb gezien. Op de Hanzeweg en Henri Dunantlaan in Deventer niet. De dijk tussen Deventer en Zwolle niet, Overstichtlaan Deventer niet. Gewoon niks. Heeft dit nog steeds met die ombouw te maken? Of ligt de focus gewoon elders?

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
We missen meer regio's. Amsterdam ook niks behalve enkele laser of ANPR...
Zal combi zijn van ombouw en CAO :roll:

A4
Master
 Bericht 
Typisch hoor. Ik overdrijf niet als ik ze zeker al een maand of 8 niet heb gezien.
Maar vind het allemaal prima :lol:

WimLex
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ik overdrijf niet als ik ze zeker al een maand of 8 niet heb gezien.

Twente al vanaf januari niet, groningen, friesland en drente ongeveer dezelfde periode niet

Andere regios weet ik zo niet, wat ze nog wel doen is laseren, en daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Radar zouden ze volledig mee moeten stoppen, OF dezelfde marge hanteren als bij laser.

A4
Master
 Bericht 
^^^Eensch

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Ik heb ze ook al een poos niet gespot, NO-Gelderland wel af en toe met de radarbussen

Aanhanger
Master
 Bericht 
Maar het aantal verkeersdoden zal wel schrikbarend hoog worden dit jaar, en dan is het volgend jaar weer uit met de pret.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Aanhanger schreef:
Maar het aantal verkeersdoden zal wel schrikbarend hoog worden dit jaar, en dan is het volgend jaar weer uit met de pret.

Ze hebben het geprobeerd maar ik leef nog :wink:

Aanhanger
Master
 Bericht 
Het jaar is nog niet om!

Wesje
Pro
 Bericht 

A4 schreef:
Ik vind het bijna verdacht hoelang ik nu al geen flitsers in IJsselland heb gezien. Op de Hanzeweg en Henri Dunantlaan in Deventer niet. De dijk tussen Deventer en Zwolle niet, Overstichtlaan Deventer niet. Gewoon niks. Heeft dit nog steeds met die ombouw te maken? Of ligt de focus gewoon elders?

Bekende plekken inderdaad en kom er dagelijks langs, ze zijn gewoon verdwenen, foetsie. :)

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Ze zullen straks die gemiste uren maar weer in moeten halen... :x

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
WimLex schreef:
Twente al vanaf januari niet, groningen, friesland en drente ongeveer dezelfde periode niet

Groningen heeft iig niets met ombouw te maken, want alle auto's van VHT waren al omgebouwd. Naar mijn idee is het begonnen met de CAO acties. Sinds dien wordt er in Groningen niet meer met radar gecontroleerd, maar ook Friesland en Drenthe zie ik van de VHT's geen meldingen meer. Friesland en Drenthe waren wel net begonnen met ombouwen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Actie zijn voorbij en controles zijn weer begonnen dus let op. Momenteel controle op N337

A4
Master
 Bericht 
Thnks voor de tip.

M4rk
Master
 Bericht 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Klopt, net even langs de N337 gereden. Ze waren aan het testen/oefenen met de nieuwe MultaRadar CT (wat toevallig, ik ook :lol: ).

Controleur moest nog erg wennen aan de nieuwe sets en verbaasde zich ook hardop over het feit dat de gewenste kliko ombouw ook nog niet gereed was, daar had men 8 maanden de tijd voor gehad (ergo; er komen dus op termijn weer Kliko's in IJsselland). Hij gaf ook inderdaad aan dat de CAO acties afgelopen waren, en dat er sinds gisteren weer regionaal geflitst wordt.

Hij gaf ook aan dat alle Gatso apparatuur eruit was.. landelijk. De keuze voor Robot was vanuit het KLPD opgedrongen aan de regio's.

A4
Master
 Bericht 
Heb je E.N. gesproken?

M4rk
Master
 Bericht 
Geen idee, ik heb me wel voorgesteld en de controleur ook, maar ik was soort van overrompeld door drie VHT'ers die over een laptop gebogen stonden.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
mooie foto's voor een repo M4rk =)

Brandjuh
Master
 Bericht 
Ik zit steeds vaker te denken ook eens een rapportage te maken bij een controle, maar hoe pakken jullie dat aan? Ben in het bezit van een PPK/LPK maar weet niet of dat in dit soort gevallen het juist makkelijker word.

M4rk
Master
 Bericht 
Ik loop gewoon naar de bus. Groet de controleur, stel me meestal even voor met naam en toenaam en vraag of ik wat foto's mag maken. In dit geval heb ik eerst een kwartiertje staan babbelen.

Hoeft niet, maar ik zou het ook niet tof vinden als ik aan het werk ben en er begint er eentje mij te fotograferen. Ook al staat men op de openbare weg.

Brandjuh
Master
 Bericht 
Babbelen zou ik dan ook wel doen, maar je klopt dus gewoon op de bus? Hoe is over het algemeen de reactie?

WimLex
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Babbelen zou ik dan ook wel doen, maar je klopt dus gewoon op de bus? Hoe is over het algemeen de reactie?

Kan niet over andere regios spreken, maar twente is over het algemeen erg sociaal en ze hebben geen moeite met een praatje of uitleg.
Bij fotos maken vermeld ik altijd dat het me om de opstelling/situatie gaat en niet om de persoon, mocht de persoon er toch opkomen dan maak ik iig gezicht onherkenbaar.

Twente heeft voor zover ik weet 1 persoon die niet zo blij is met Flitsservice en daarom geen zin heeft in praatjes.
Blijkbaar is er in het verleden wat gebeurd tussen haar en een FS'er ...

KMar wil ook niet graag op de foto, laatste keer hebben ze gebeld met de KMar-post en toen kreeg ik te horen dat ze problemen hebben met kentekens zichtbaar (KMar = krijgsmacht), wel willen ze tekst en uitleg geven. (ANPR-auto ging het om)

Douane en Belasting doen ook niet moeilijk als je even meldt wat je bedoelingen zijn.

In alle gevallen, overtreden verkeersregels is een probleem (lopen op de A-weg bv of auto ergens parkeren waar het niet mag)

Brandjuh
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Kan niet over andere regios spreken, maar twente is over het algemeen erg sociaal en ze hebben geen moeite met een praatje of uitleg.
Bij fotos maken vermeld ik altijd dat het me om de opstelling/situatie gaat en niet om de persoon, mocht de persoon er toch opkomen dan maak ik iig gezicht onherkenbaar.

Volgens mij is er in Brabant Zuidoost niemand die het doet, dus dan zou ik de eerste zijn.

WimLex schreef:

KMar wil ook niet graag op de foto, laatste keer hebben ze gebeld met de KMar-post en toen kreeg ik te horen dat ze problemen hebben met kentekens zichtbaar (KMar = krijgsmacht), wel willen ze tekst en uitleg geven. (ANPR-auto ging het om)

Die hebben in enkele gevallen ook al problemen met foto's bij ongevallen, met name bij de vliegbasis, dus daar weet ik wel raad mee O:)

WimLex schreef:
In alle gevallen, overtreden verkeersregels is een probleem (lopen op de A-weg bv of auto ergens parkeren waar het niet mag)

A weg oversteken is sowieso nooit een strak plan, ook niet voor een flitssetje lijkt mij. Parkeren waar het niet mag gaat op een aantal locaties hier lastig worden, ik denk dat ik het maar gewoon eens moet proberen.

WimLex
Master
 Bericht 
Brandjuh schreef:
A weg oversteken is sowieso nooit een strak plan

berm en vluchtstrook is ook A-weg ;)

Brandjuh
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
berm en vluchtstrook is ook A-weg

Weet ik, maar voor in de berm wil een PPK/LPK nog wel eens helpen. :wink:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
M4rk schreef:
Controleur moest nog erg wennen aan de nieuwe sets en verbaasde zich ook hardop over het feit dat de gewenste kliko ombouw ook nog niet gereed was, daar had men 8 maanden de tijd voor gehad (ergo; er komen dus op termijn weer Kliko's in IJsselland). Hij gaf ook inderdaad aan dat de CAO acties afgelopen waren, en dat er sinds gisteren weer regionaal geflitst wordt.

Vind dat stiekem best grappig. Dat ze perse die kliko's willen en dat ze ook meteen de dag dat de acties gestopt zijn meteen weer beginnen. Valt me in veel regio's op.

@brandjuh: voor tips omtrent repo maken vraag eens na bij een bekende van ons beide. Die heeft dat ook heel lang gedaan :wink:

Brandjuh
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
@brandjuh: voor tips omtrent repo maken vraag eens na bij een bekende van ons beide. Die heeft dat ook heel lang gedaan

Is dat zo ja? Mijn regio, heb je initiale of kenmerk dan ga ik hem eens vragen.

M4rk
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Dat ze perse die kliko's willen en dat ze ook meteen de dag dat de acties gestopt zijn meteen weer beginnen.

Mja, in IJsselland is de gemiddelde leeftijd van het VHT hoger dan van de andere teams. Zijn argument was; kliko's hoef je maar een keer mee te zeulen, nu moesten ze drie keer lopen.

Ik denk dat ze zich soms wel verveeld hebben de afgelopen maanden ;)

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Brandjuh schreef:
Is dat zo ja? Mijn regio, heb je initiale of kenmerk dan ga ik hem eens vragen.

G H :wink:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
M4rk schreef:
Mja, in IJsselland is de gemiddelde leeftijd van het VHT hoger dan van de andere teams. Zijn argument was; kliko's hoef je maar een keer mee te zeulen, nu moesten ze drie keer lopen.

Set gewoon in de bus zie je in veel regio's nu en dan 1 of 2 losse setjes voor waar geen voertuig kan staan.

Brandjuh
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
G H

:roflol: Had ik nooit van hem verwacht. Zal hem eens vragen.

Pagina 12 van 14 [ 661 berichten ]