» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 33.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 13 van 14  [ 659 berichten ]
JH
Master
 Bericht 
M4rk schreef:
Ik denk dat ze zich soms wel verveeld hebben de afgelopen maanden

Wat hebben ze uberhaupt gedaan de afgelopen maanden,
ervan uitgaande dat het gros van die lui het grootste deel van hun 'werktijd' in een flitsbus bivakeert.

Valt dat niet onder werkweigering ofzo?

Als ik zoiets dergelijks zou flikken in mijn branche, dan had ik allang op straat gestaan. :nah:

Blijkbaar is er bij de vht's veel toegestaan op dat vlak. :roll:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@m4rk zin om foto's + info ff in korte repo te gooien?

M4rk
Master
 Bericht 
Done.. keur jij hem ffkes goed?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Gedaan :thumb:

vw-driver
Master
 Bericht 
Politie houdt verkeerscontroles: twee rijbewijzen afgepakt, andere automobilist op cursus
zaterdag 7 november 2015

De politie heeft vandaag twee rijbewijzen van automobilisten afgepakt tijdens verkeerscontroles. Een andere automobilist moet verplicht op gedragscursus bij het CBR. Die cursus moet hij zelf betalen en kost grofweg 1.000 euro.

De controles werden gehouden op verschillende plekken in de provincie: bij Ommen, Hardenberg, Dalfsen, Kamperveen en Staphorst.

In totaal 22 automobilisten gingen op de bon, omdat ze te snel reden. Acht van hen reden meer dan twintig kilometer per uur te hard, tien anderen reden ruim dertig kilometer te snel. Twee anderen reden meer dan veertig kilometer te hard, maar de grootste snelheidsovertreders overschreven de maximumsnelheid met meer dan vijftig kilometer per uur. Die laatste twee moesten hun rijbewijs inleveren.

Twee rijbewijzen ingevorderd
Op de Nieuwlandseweg in De Krim reed een automobilist 120 kilometer per uur, terwijl hij daar maar 60 mag. Hij maakte een proefrit in een auto, maar dat ritje was voorlopig wel zijn laatste.

Een andere automobilist reed 126 over Kloosterdijk in Hardenberg. Ook daar mag je maximaal 60. Wederom nam de politie het rijbewijs van de bestuurder in.

Driftend over de rotonde
In Staphorst maakte een 24-jarige automobilist het aardig bont: hij ging al driftend anderhalf keer rond over een rotonde. Ook reed hij dik 20 kilometer te hard. Omdat de 24-jarige in het verleden ook al over schreef ging, besloten de agenten om hem de Educatie Maatregel Gedrag en verkeer (EMG) op te leggen.

Dat kost hem meer dan 1.000 euro.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 0521&cat=1

vw-driver
Master
 Bericht 
Code:
Type:  Radar  Tijd:  10:54:02   n35 in marienheem op de nijverdalseweg thv hmp 23.9 

Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
gezien de zone-bordjes .... staat die flitser wel legaal daar ? (ivm afstand)

Edit: nevermind, dat geldt alleen voor de parallelweg :fp:

vw-driver
Master
 Bericht 
:kniktja:

saab-driven
Die hard
 Bericht 
saab-driven schreef:
radar ov n348 raalte ri wesepe thv hmp 60.4 bij bushalte 09/12/15 13:01:15

Bij een snelheidscontrole op de N348 tussen Raalte en Deventer zijn vanmiddag 86 boetes uitgedeeld.
De politie controleerde tussen twaalf uur en drie uur 's middags in totaal tweeduizend passanten. De hoogst gemeten snelheid was 117 kilometer per uur, waar maximaal 80 is toegestaan. Alle hardrijders kunnen binnenkort een boete thuis verwachten.

bron: http://www.rtvoost.nl

vw-driver
Master
 Bericht 
121 boetes uitgedeeld bij snelheidscontrole op N35 bij Heino
vrijdag 11 december 2015

Bij een grote snelheidscontrole op de N35 bij Heino zijn vanmiddag 121 bekeuringen uitgedeeld.

In totaal werden 3200 passanten gecontroleerd. De hoogst gemeten snelheid was 131 kilometer per uur, terwijl op de weg maximaal 80 is toegestaan.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 3185&cat=1

vw-driver
Master
 Bericht 
[imghnr]http://uploadenfoto.nl/pictures/8f23fce11a9ba0a34ca6d4f025405692.png[/img]
foto: Leo van 't Hul

De rechterbus heeft wel veel weg van een flitsbus , heef zo'n oprolbaar zonnescherm aan boord zie ik , dat was toch niet bij de bestaande bussen aanwezig? Of voor de rollerbank ?

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 6527&cat=1

WimLex
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
De rechterbus heeft wel veel weg van een flitsbus , heef zo'n oprolbaar zonnescherm aan boord zie ik , dat was toch niet bij de bestaande bussen aanwezig?

foute inrichting voor een flitsbus, hangt idd een scherm aan de zijkant
(velgen zijn ook (weer) zilver gespoten)

Wesje
Pro
 Bericht 

Achut, hadden de heren weer niets te doen? Lekker op de Snippelingsdijk in Deventer "boefjes" vangen, want die weg is écht levensgevaarlijk als je er harder als 50 rijdt! :schudnee:
Moet je zien met hoeveel ze er staan, ongelovelijk.

WimLex
Master
 Bericht 
brommercontrole ;)

Wesje
Pro
 Bericht 

Dat was een algehele verkeerscontrole, niet alleen brommers.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Die bus is mobiel kantoor volgens mij. Is volgens mij van Gelderland-Midden.

WimLex
Master
 Bericht 
Wesje schreef:
Dat was een algehele verkeerscontrole, niet alleen brommers.

zou best kunnen, maar aan die bus zit de brommertester aangesloten ;)

vw-driver
Master
 Bericht 
Motorrijder knalt met 201 kilometer per uur over N-weg tussen Wijthmen en Dalfsen zondag 27 maart 2016

Een motorrijder die met 201 kilometer per uur over de Poppenallee (N757) tussen Dalfsen en Wijthmen reed, is zijn rijbewijs kwijt. Hij werd betrapt door de politie en moest vervolgens zijn rijbewijs inleveren.

De snelle motorcoureur was niet de enige die zijn rijbewijs dit weekend moest inleveren: op verschillende plekken in het Vechtdal hield de politie controles en werden bestuurders betrapt op (veel) te snel rijden.

Twee bestuurders betrapt in De Krim
Zaterdag pakte de politie de rijbewijzen van twee bestuurders in De Krim af. Een beginnend bestuurder reed 123 kilometer per uur over de Nieuwlandseweg, terwijl daar maximaal 60 is toegestaan.

Een motorrijder werd op dezelfde weg gesnapt met 147 kilometer per uur, maar reed soms nog harder: de politie registreerde een topsnelheid van 180 kilometer per uur.

Tweehonderd boetes op de N340
Ook in Balkbrug raakte een motorrijder zijn rijbewijs kwijt: hij reed 115 kilometer per uur, terwijl daar 60 is toegestaan.

Op de N340 was het 'kassa' voor het Centraal Justitieel Incasso Bureau: bij Ommen werden ongeveer 200 bestuurder geflitst. De snelste reed met 114 kilometer per uur voorbij de controle, terwijl 80 is toegestaan.

Vaker controles
Ook bij Mariënberg, op de N36 werd een controle gehouden. Opbrengst: 37 boetes, hoogst gemeten snelheid was 104 kilometer per uur, terwijl 70 is toegestaan.

De politie kondigt aan in de komende tijd vaker snelheidscontroles te houden in het Vechtdal.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 1032&cat=1

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vermoedelijk ivm Koningsdag aardig druk rond Zwolle met ANPR. Mocht iemand zin hebben om rondje te spotten zal aardig veel LE staan.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
komen al aardig wat meldingen van de toegangswegen binnen.

Ik ben niet in die regio vandaag helaas

Walker
Master
 Bericht 
Deze is wel een vermelding waard:

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Kwaliteit :x

Blaataap
Master
 Bericht 

vw-driver schreef:
Ook bij Mariënberg, op de N36 werd een controle gehouden. Opbrengst: 37 boetes, hoogst gemeten snelheid was 104 kilometer per uur, terwijl 70 is toegestaan.

Serieus, ze zijn gaan staan flitsen op het enige punt waar je daadwerkelijk een truck kan passeren overdag? Wat leveren zij toch een bijdrage aan de verkeersveiligheid zeg.

vw-driver
Master
 Bericht 
Politie deelt 69 boetes uit bij snelheidscontrole in 's-Heerenbroek
zaterdag 19 november 2016

De politie heeft vanavond 69 automobilisten beboet die te snel over de Zwolseweg in 's-Heerenbroek reden. In totaal werd van 750 voertuigen de snelheid gecontroleerd.

De hoogst gemeten snelheid was 104 kilometer per uur, terwijl ter plekke maximaal 50 kilometer per uur is toegestaan.

De automobilisten die te snel reden zijn niet staande gehouden, maar krijgen hun boete(s) thuisgestuurd.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 6757&cat=1

vw-driver
Master
 Bericht 
Automobilist scheurt bijna dubbel zo hard langs controle bij Hardenberg
zondag 4 december 2016

Een automobilist uit de gemeente Hardenberg is vanmiddag met 187 kilometer per uur op de teller geklokt op de N36. Op de weg is 100 kilometer per uur toegestaan.

De politie laat weten dat de Officier van Justitie bepaalt welke straf de automobilist krijgt. "Dagvaarding, hoge boete, rijbewijs kwijt, alles is mogelijk voor dit onverantwoordelijke gedrag."

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 8416&cat=1

Politie neemt in De Krim rijbewijs in van hardrijder uit Hardenberg
zondag 4 december 2016

Een bestuurder uit Hardenberg moest vanmiddag in De Krim het rijbewijs inleveren aan de politie voor hardrijden,

Het team Verkeer van de politie klokte de bestuurder op de Nieuwlandseweg met een snelheid van 124 kilometer per uur. Op die plek geldt een maximum snelheid van 60 kilometer per uur.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... 8408&cat=1

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Niemand de nieuwe kliko's op de foto gezet nog?

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
ik zag wel een foto voorbijkomen op FB

Blaataap
Master
 Bericht 

MarcoV schreef:
Niemand de nieuwe kliko's op de foto gezet nog?

Ik wist niet eens dat ze nieuwe kliko's hadden. Zien er hetzelfde uit als de oude.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Ja klopt zit alleen andere set in

Wesje
Pro
 Bericht 

Heb hier (Deventer en omstreken) al een hele lange tijd geen kliko's meer gezien om eerlijk te zijn.

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Ze zijn er nog wel.

vw-driver
Master
 Bericht 
46 boetes bij snelheidscontrole op N332 bij Heeten
09 januari 2017

Bij een snelheidscontrole bij Heeten zijn vanmiddag 46 boetes uitgedeeld. De controle werd gehouden op de Holterweg (N332) tussen Heeten en Nieuw Heeten.
In totaal werden zeshonderd voertuigen op hun snelheid gecontroleerd.
De hoogst gemeten snelheid was 112 kilometer per uur, terwijl op de weg maximaal 80 kilometer per uur is toegestaan.

http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsit ... =1&mcats=0

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Deze toch?
Citaat:
radar ov n332 holten ri raalte thv hmp 6.6 16:59:59

16:59 is eindtijd :wink:

A4
Master
 Bericht 
Wesje schreef:
Heb hier (Deventer en omstreken) al een hele lange tijd geen kliko's meer gezien om eerlijk te zijn.

Zelden idd. Wel op de Raalterweg bij NuNu en klooster Sion sporadisch.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
sinds de wissel nog maar 1x nieuwe kliko's gespot in Deventer op de Hanzeweg en een keer bij NuNu op de Raalterweg.

vw-driver
Master
 Bericht 
LoverD schreef:
Deze toch?

Gezien de positie van de bus wel.

vw-driver
Master
 Bericht 
Tweehonderd boetes bij snelheidscontrole tussen Heino en Zwolle
18-1-2017

Bij een snelheidscontrole op de N35 tussen Heino en Zwolle zijn vanmiddag ruim tweehonderd auto's geflitst.
Van zo'n 5.000 voertuigen werd de snelheid gecontroleerd.
Op de weg geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur. De hoogste snelheid die gemeten werd was 146 kilometer per uur.

http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsit ... =1&mcats=0

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Standaard plek en gemeld snap niet dat het dan nog zo veel te hard rijden.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Hadden we toch, volgens mij flitsmeister ook 8)

Sja, daar doen we het voor :roll:

saab-driven
Die hard
 Bericht 
146 op dat wegdeel is ook best knap nog, is over het algemeen vrij druk daar.

zandbak
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Standaard plek en gemeld snap niet dat het dan nog zo veel te hard rijden.

Tsja, waarom zijn er zoveel boetes bij een TC. Dat is helemaal dom.

vw-driver
Master
 Bericht 
saab-driven schreef:
146 op dat wegdeel is ook best knap nog, is over het algemeen vrij druk daar.

Juist dat stuk rijdt lekker door tijdens drukte, geen opstopping :lol:

garco
Master
 Bericht 
saab-driven schreef:
sinds de wissel nog maar 1x nieuwe kliko's gespot in Deventer op de Hanzeweg en een keer bij NuNu op de Raalterweg.

Zaterdag weer op de Hanzeweg bij de Avia. Nieuwe kliko, valt veel meer op met dat grote raam erin.

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Citaat:
a32 steenwijk ri heerenveen thv hmp 28.8 na afslag steenwijk-noord

Ik ben hier net langs gereden. Ik heb niets meer gezien of ik heb er toch overeen gekeken. Hij kan toch alleen maar aan het einde van de vangrail daar staan? Of stond hij aan de andere kant? Ik reed Steenwijk ri. Heerenveen.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
mss net weg had wel bevestigingen. afmeldingen sids 13:15

Lotus Omega
Master
 Bericht 
Toen reed ik er ook ongeveer langs. Dan is hij weg.

LoverD
FS Meldingen
 Bericht 
Had jij m afgemeld?

M4rk
Master
 Bericht 
Afbeelding

De 34-XHH-8 is nog steeds actief. :[

LoverD
FS Meldingen
 Bericht