» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 130.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 1 van 14  [ 661 berichten ]
MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
Hier kun je alle informatie kwijt over snelheidscontroles in de regio IJsselland.

Om maar af te trappen...Vandaag 2 smerig verstopte kliko's op de N35 bij Heino. Uiteraard in beide richtingen en uiteraard NA de verkeerslichten geplaatst. Door rood rijden is immers lang niet zo gevaarlijk als met 87km/u de kruising over rijden met groen licht.

Overigens staan ze hier ook wel eens te lasergamen....

Link

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Stond die ene kliko nou achter een bord oid??

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
Klopt MarcoV ? Ik liet me nog bijna verrassen door dat ding. Zag het pas in mn achteruitkijkspiegel. Teller gaf gelukkig iets van 60km/u aan toen ik er net voorbij was....

just me
Master
 Bericht 
Het is de laatste tijd aardig rustig volgens mij met de controles in de regio IJsselland, uitgezonderd van de N35 dan.
Nu mijn werkgebied is verlegd moet ik me even in de regio verdiepen ;)

Hoe zit het bijvoorbeeld met de N344 van Deventer naar Holten. Daar werd nog wel eens gecontroleerd thv mc Bathmen, maar nu er een doorgetrokken streep ligt niet meer?
Af en toe zie ik nog wel eens een melding voorbij komen van een controle op de Holterweg in Deventer en de Hanzeweg. Zijn dit de vaste controle plaatsen? :biertje:

Zover ik wijs kan worden uit de kentekenlijst moet ik vooral opletten voor kliko's en radarwagens en niet zo voor statiefjes...

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
Klopt dat het rustig is. Gister 200km door IJsselland gereden en niks tegengekomen. Zelfs de N50 stond niks. N344 van Deventer naar Holten is vrij rustig, althans dat denk ik. Wellicht dat er net in die regio weinig melders zijn. Grootste gedeelte rijdt via de A1 die er paralel aan loopt. MC Bathmen was daar idd het punt van controles, maar eigenlijk de hele weg wel tot aan afslag Bathmen. Vanaf Bathmen tot aan de grens met Twente ook trouwens. Hanzeweg staan ze ook geregeld. Statiefjes hebben ze volgens mij niet hier in IJsselland. Wel oppassen voor de grijze elektrakast.

spEEdy4fun
Master
 Bericht 
MRE schreef:
Klopt dat het rustig is. Gister 200km door IJsselland gereden en niks tegengekomen. Zelfs de N50 stond niks. N344 van Deventer naar Holten is vrij rustig, althans dat denk ik. Wellicht dat er net in die regio weinig melders zijn. Grootste gedeelte rijdt via de A1 die er paralel aan loopt. MC Bathmen was daar idd het punt van controles, maar eigenlijk de hele weg wel tot aan afslag Bathmen. Vanaf Bathmen tot aan de grens met Twente ook trouwens. Hanzeweg staan ze ook geregeld. Statiefjes hebben ze volgens mij niet hier in IJsselland. Wel oppassen voor de grijze elektrakast.

Tja, het laatste stukje van mijn route ging elke dag standaard van Deventer naar Holten over de N344. Sinds maanden andere aanvliegroutes naar Holten dus kom ik niet over de N344 ;)

garco
Master
 Bericht 
Op de N344 heb ik ze al een tijd niet meer gezien (Tussen Deventer en Bathmen/Holten dan).
Zelfs niet in Deventer Stad.

just me
Master
 Bericht 
Op zondag wordt er (bij mooi weer) vaak gelaserd op de dijk van Deventer ri Hattem. Vooral de Marledijk in Marle is een populaire plek. Ook verderop bij de Zalkerdijk ri Zalk wordt er regelmatig gecontroleerd. Gelukkig geven de mede motorrijders wel op tijd aan als er wordt gelaserd :thumb:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
just me schreef:
Gelukkig geven de mede motorrijders wel op tijd aan als er wordt gelaserd :thumb:

Die moeten ze dan ook even hier melden dan worden er nog meer mensen gewaarschuwd.

just me
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Die moeten ze dan ook even hier melden dan worden er nog meer mensen gewaarschuwd.

SMSen op de motor wil zo moeilijk. Stoppen, handschoenen uit, telefoon pakken.. het duurt allemaal ff. Als je met de auto bent gaat t allemaal wat makkelijker. Daarnaast verplaatsen die laser controles zich snel. Die motoragent staat er max 30 min en dan is die weer weg. Maaik ik zal de volgende keer zeker even stoppen en smsen.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb: :thumb: :thumb:

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
20 minuten geleden ben ik op de N757 (2 km voorbij wijthem) gelaserd door een piemol op een onopvallende motor met een donker motorpak aan, niks reflecterende strepen of gele hesjes wel een dikke laser gun. Omdat het al donker was, zag je deze sneaky bastard echt veel te laat. Gelukkig heb ik een speciaal "parkeeroog" op mijn auto O:)

Opvallend detail, ik had net een gare Audi ingehaald waar maar 1 koplamp het van deed, deze werd ongemoeid gelaten. Die leernicht stond dus echt alleen in de berm om rijbewijzen te scoren :boos:

Sinds de vaste flitspalen weg zijn op de Kroessenallee en de Poppenallee wordt er gelaserd en geVrosd. Vorig jaar heb ik al 250 euro aan de broek gekregen van ruggetuffers in een zwarte Audi.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Toevallig geen kenteken van die motor gezien??

Dikke Dakduif
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Toevallig geen kenteken van die motor gezien??

Ik ben geen superman. :duh:
Maar nee, dat zat er echt niet in op dat tijdstip, motor stond trouwens dwars geparkeerd, neus naar de weg.

lone ranger
Master
 Bericht 

iemand toevallig een witte peugeot partner gezien ergens in gebied van ijselland??...

ik heb hem 2 maanden geleden gezien met een digitale set er in
en voor op flits lampen toen hij op de steenwijkerweg n333 stond te flitsen bij een boerderij...ben benieuwd of het een tijdelijk voertuig was of dat ie vaker is gezien...het was positief geidentificeerd als een witte peugeot partner, hij is door meerdere mensen gezien die dag....

MRE
FS Weldoener!
 Bericht 
lone ranger schreef:
iemand toevallig een witte peugeot partner gezien ergens in gebied van ijselland??...

ik heb hem 2 maanden geleden gezien met een digitale set er in
en voor op flits lampen toen hij op de steenwijkerweg n333 stond te flitsen bij een boerderij...ben benieuwd of het een tijdelijk voertuig was of dat ie vaker is gezien...het was positief geidentificeerd als een witte peugeot partner, hij is door meerdere mensen gezien die dag....

Thanx bedankt. Ik zal er op letten. Al vraag ik me af of de voertuigen van IJsselland al aan vervanging toe zijn. De bussen zijn dermate ingericht en bewerkt dat het zonde zou zijn om die na 3 jaar te vervangen. Met de vorige bussen hebben ze ook een eeuwigheid gedaan.

just me
Master
 Bericht 
radar ov in deventer op de zweedsestraat nabij tomatos

en naar aanleiding van dit bericht http://www.flitsservice.nl/phpBB/media/motorrijders-rijden-125-kilometer-te-hard-t55024.html is daar ook weer (eens) gecontroleerd.

vw-driver
Master
 Bericht 
Elf boetes bij Driehoekweg
donderdag 03 september 2009

STEGEREN - De politie heeft woensdag elf bekeuringen uitgedeeld bij een verkeerscontrole op de Driehoekweg in Stegeren.

Tien bestuurders hadden de maximumsnelheid van 60 kilometer per uur overschreden. Eén automobilist kreeg ook een boete omdat hij aan het telefoneren was en daarbij geen handsfreeset gebruikte.

Automobilisten kunnen de komende tijd nog meer controles verwachten op de Driehoekweg en de in het verlengde daarvan liggende Van Rooijens Hoofdwijk. De politie gaf eerder al aan tot ruim in 2010 regelmatig te gaan controleren op deze wegen die geliefd zijn bij sluipverkeer van en naar Dedemsvaart. De verkeersdruk op de wegen is toegenomen omdat het naastgelegen Zwarte Pad tot in het voorjaar van 2010 deels is afgesloten voor doorgaand, gemotoriseerd verkeer vanwege de aanleg van de verlenging van de N36.

De verkeerscontroles worden gehouden naar aanleiding van klachten uit de buurt. Omwonenden hebben aangegeven dat met name in de avond en tijdens de spitsuren veel te hard gereden wordt op de twee wegen.

De snelheidscontroles zijn onderdeel van een grootschalig landelijk project 'subjectieve verkeersonveiligheid'. Ook de intensieve verkeerscontroles op de Beerzerhaar in Beerzerveld vielen hieronder.

http://www.destentor.nl/regio/vechtdal/ ... oekweg.ece

just me
Master
 Bericht 
Gisteravond reed ik langs deze locatie(als passagier) en stond er een zwarte Vivaro op plek. Omdat ik niet goed kon zien of het een controle was en ik nog niet alle wagens van IJsselland ken, heb ik hem niet gemeld. Ik zat net even in de kentekenlijst te kijken en het was er dus wel een :x

just me
Master
 Bericht 
Maar weer eens even een schopje. IJsselland probeert voor het einde van het jaar ook nog wat binnen te halen.

radar ov n344 holten ri deventer thv hmp 58.6 door een kliko 08/12/09 16:08:43 (bekende locatie)

laser ov n344 holten ri deventer thv hmp 56.5 vanuit parkeervak (jjs) 08/12/09 15:51:05 (motoragent welke zich verveelde)

radar ov n344 in deventer op de holterweg thv het politiebureau door 2 kliko`s (eric)
Prachtige locatie voor de controleurs. Vanuit het politiebureau onder het genot van een kop koffie de kliko's in de gaten houden. Wie die kliko's daar trouwens niet opvalt is ook blind.

Raymond
Master
 Bericht 
Oeps. Daar reed ik zaterdag nog 140.

just me
Master
 Bericht 
Maar eens even weer een schop.
radar ov n35 raalte ri zwolle thv hmp 16.7 net voor heino door een zwarte bestelbus 14:08:44
Vast door de Kliko die deze bus vervoerd. Of zal één van de oude Ford busjes zijn ingeruild voor een Vivaro oid met ingebouwde apparatuur?

sjef7544
Weet de weg
 Bericht 
gister stonden ze nog in marienheen, iedereen rijd daar tegenwoordig al 30 waar 50 toegestaan, dus veel scoren ze daar toch niet meer.... :aai:

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
sjef7544 schreef:
gister stonden ze nog in marienheen, iedereen rijd daar tegenwoordig al 30 waar 50 toegestaan, dus veel scoren ze daar toch niet meer.... :aai:

Controle niet gemeld bij ons??

Citaat:
- Melden via SMS: U kunt SMSen naar 06 21201552 om uw melding door te geven.

- Melden via telefoon: U kunt bellen met 0321-33 81 33 om uw melding door te geven, of met 0900 - 6 46 46 46, waarmee u meteen Flitsservice.nl steunt.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Bijvoorbeeld: "radar NH a2 amsterdam ri utrecht thv hmp 58.3" of "laser NH ring a10 thv s107"

mako
Nieuwkomer
 Bericht 

uit de lijst flitsers van vandaag±
radar ov n344 holten ri deventer thv hmp 58.0 door een grijze electrakast (classpool) 15:32:21

weet iemand toevallig waar dat ongeveer is? Toch niet binnen de bebouwde kom hoop ik, dan heb ik m namelijk compleet gemist.....

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
mako schreef:
weet iemand toevallig waar dat ongeveer is?

klikkerdeklik

mako
Nieuwkomer
 Bericht 

dank je (f)
schrok even toen ik de controle zag staan, het was erg rustig het dorp in :wink:

just me
Master
 Bericht 
De VROS van de regio Ijsselland is weer een dag actief geweest.

Proces-verbaal voor 27 overtredingen door Video-surveillance auto in Deventer en omstreken
Deventer, 22-02-2010

Op zaterdag 20 en zondag 21 februari werd er door de auto van het team Videosurveillance van de Politie IJsselland in Deventer en omstreken gereden. Daarbij werden er in totaal 27 bekeuringen uitgeschreven voor de volgende feiten:

11 x niet handsfree bellen.
4 x rijden door rood licht.
4 x overschrijden doorgetrokken streep.
2 x rijden over verdrijvingsvlak.
6 x overschrijden max. snelheid 20 km of meer.
4 x ruiten minder dan 55 % lichtdoorlaatbaar (folie).

A4
Master
 Bericht 
Van een kuchende man met lange regenjas in tochtige parkeergarage vernomen dat er binnen afzienbare tijd een flitspaal wordt geplaatst op de Zuthpenseweg in Deventer. Afrit snelweg --> Welle/Mr. de Boerlaan en Hanzeweg. In het 50km/u stuk (ja, daar waar iedereen nog vrolijk tegen de 80km/u rijdt, daar ja...)

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.240494,6.174746&spn=0.005111,0.017982&z=17

just me
Master
 Bericht 
ZWOLLE/HASSELT - De vele klachten van bewoners van Doorn- en Verkavelingsweg (tussen Zwolle en Hasselt) nopen politie en gemeenten Zwolle en Zwartewaterland tot intensieve snelheidscontroles.

Met het bureau Verkeershandhaving van het OpenbaarMinisterie worden vanaf maandag 7 juni intensieve controles op de 60 kilometerwegen gehouden. De controleperiode loopt van 7 juni tot en met 8 november.

De wegen zijn gecategoriseerd als 60 kilometerwegen. Dat betekent dat deze wegen erftoegangswegen zijn, uitsluitend bedoeld voor lokaal verkeer. In de praktijk blijkt echter dat met name in de ochtend- en avondspits en in het weekend volop woon-werkverkeer over de wegen rijdt, en doorgaans veel te hard ook. In de eerste week komen de 'te-hard-rijders' nog weg met een waarschuwing, vanaf 14 juni worden er ook daadwerkelijk bekeuringen uitgeschreven. Tijdens de eerste zes weken is er sprake van dagelijks snelheidstoezicht en wordt er naar gestreefd zoveel mogelijk overtreders staande te houden, te confronteren met hun rijgedrag en te bekeuren. Na zes weken presenteert de politie de handhavinginzet en de resultaten.

djidee
Master
 Bericht 
Tegelijk met de start van de werkzaamheden aan de A28, slimme zet, want het sluipverkeer zal alleen maar toenemen denk ik... En als je al tijd verloren bent, wil je die graag daar inhalen :kniktja:

Of het een realistische snelheid is voor die weggetjes.. :duh:

just me
Master
 Bericht 
djidee schreef:
Of het een realistische snelheid is voor die weggetjes..

Nou, in dit geval (geen gescheiden fietspaden, bus route, niet echt een brede weg) kan ik me in 60km/h tijdens de spits hier wel in vinden. (80km/h als het rustig is ;))

Afbeelding

just me
Master
 Bericht 
radar ov n344 in deventer op de kazernestraat door een vw golf (rj) 10:24:44

Een nieuwe auto voor het VHT IJsselland?

saab-driven
Die hard
 Bericht 
En laats ook al een VW transporter op de IJsseldijk?

pplz graag foto's van deze controles, weet ik ook weer waar ik op moet letten ^^

saab-driven
Die hard
 Bericht 
radar ov n337 deventer ri zwolle thv hmp 7.4 door een grijze vw transporter (bas) 08/10/10 09:34:34

hmmm deze is dus ook vreemd =?

just me
Master
 Bericht 
Misschien is die transporter een vervanger van één van de oudere Transits? De regionale meldingen de komende tijd maar eens wat beter in de gaten houden.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
wellicht en de golf misschien voor de ford focus stations =/

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Klachten leiden tot verkeerscontrole
Zwolle/Hasselt ? Op de Doornweg in Zwolle en de Verkavelingsweg in Hasselt werden woensdag 13 oktober verkeerscontroles uitgevoerd. Dit gebeurde naar aanleiding van klachten van buurtbewoners. Vijftien bestuurders gingen op de bon voor een snelheidsovertreding. De hoogst gemeten snelheid betrof 92 km/u waar 60 km/u is toegestaan.
Daarnaast werd er één persoon bekeurd, omdat hij geen gordel droeg.

Rijden onder invloed
Ommen ? Op de Varsenerdijk werd in de nacht van woensdag 13 op donderdag 14 oktober een 32-jarige vrouw uit de gemeente Uelsen (Duitsland) in haar auto staande gehouden voor een alcholcontrole. Bij de blaasproef op straat blies zij een A. Bij de ademanalyse op het bureau blies zij 500 ug/l. Zij kreeg een rijverbod van zeven uur en een proces-verbaal voor rijden onder invloed.
(2010098837)

Hardenberg ? In de nacht van woensdag 13 op donderdag 14 oktober werd aan de Bruchterweg een auto, bestuurd door een 56-jarige man uit Brugge (België), staande gehouden voor een alcoholcontrole. Bij de blaasproef op straat blies de man een A. Bij de ademanalyse op het bureau blies hij 390 ug/l. Proces-verbaal voor rijden onder invloed werd tegen hem opgemaakt.

Bron: Politie.nl

Bestuurders onder invloed
Zwolle – Een 24-jarige bromfietser uit Zwolle werd op vrijdagochtend 15 oktober aangehouden op het Gasthuisplein voor rijden onder invloed. De man blies bij de ademanalyse 420 ug/l. Dit leverde hem een proces-verbaal en een rijverbod van vier uur op. Op de Willemsvaart werd op vrijdagochtend 15 oktober een 43-jarige automobilist uit Zwolle aangehouden voor rijden onder invloed. De man blies bij de ademanalyse 390 ug/l. Naast het rijverbod van drie uur kreeg ook hij een proces-verbaal uitgereikt.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Radar gemeld thv Office centre in Deventer op de Hanzeweg. kliko of de nieuwe auto's?

djidee
Master
 Bericht 
Meestal staan daar kliko's in de middenberm... Dat mensen die missen, of dat er geen lampje gaat branden :fp:

saab-driven
Die hard
 Bericht 
lmao ik heb in 8 dagen 2 boetes binnen... waarvan 1 op de hanzeweg >< en ik weet dat ze daar echt vaak staan.... maar goed ze staan dikwijls goed verstopt en er zijn meldingen geweest van een vw-transporter en een vw-golf die in de regio stonden te flitsen. dus aangezien er bij de melding niet stond dat het een kliko was vroeg ik het me af =)

djidee
Master
 Bericht 
WOBben, dan weet je het :)
En ik heb ze alleen in de middenberm gezien daar, maar zie bij de reportage dat ze ook wel eens smerig opgesteld stonden daar :x

saab-driven
Die hard
 Bericht 
wobben doe ik met die 2e zowiezo =) maar goed gaat me er meer om of er nu inderdaad nieuwe flitsauto's zijn bij de regio IJsselland... ik ga er maar van uit dat het inderdaad kliko's zijn daarzo

A4
Master
 Bericht 
Pas bij Bussink koek ook op. Staan ze de laatste tijd ook nog wel eens...

A4
Master
 Bericht 
Afbeelding
Afbeelding

saab-driven
Die hard
 Bericht 
daar werd laatst ook gelaserd =/ door een motormuis maar actuele melding is een kliko of misschien ook 2?

A4
Master
 Bericht 
Meestal 2 --> beide richtingen

just me
Master
 Bericht 
radar ov n344 in deventer op de snipperlingsdijk thv gulf tankstation door 2 kliko`s 24/10/10 13:41:20
Vast de kliko achter het prijzen portaal gezet.

saab-driven
Die hard
 Bericht 
iets verder denk ik achter die aanhanger, en die andere in de middenberm... mogelijk achter een bord ofzo =) maar goed zit nu in la France anders was ik wel even gaan kijken =)

saab-driven
Die hard
 Bericht 
Die controle van de 24e heeft ruim 600 passanten een bekeuring opgeleverd aldus de controleurs, en afgelopen donderdag stonden ze daar weer, toen net over de 200 passanten in 2 uur tijd waaronder 1 met 105 ><

Pagina 1 van 14 [ 661 berichten ]