» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 36.6 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 44 van 45  [ 2208 berichten ]
vw-driver
Master
 Bericht 
Politie deelt boetes uit bij snelheidscontroles in Wierden en Enter
vrijdag 24 maart 207

Wierden/Enter - Op donderdag 23 maart 2017 tussen 16:00 uur en 16:45 uur is er door een motoragent van het team Wierden een snelheidscontrole uitgevoerd op de Ypeloweg te Wierden.

De max. snelheid betreft op de genoemde weg is 60 km/u. Er zijn een tweetal bestuurders bekeurd voor te hoge snelheid. De hoogst gemeten snelheid betrof 99 km/u.

Op donderdag 23 maart 2017 tussen 14:00 uur en 14:45 uur hebben agenten van het team Wierden een snelheidscontrole uitgevoerd op de Goorseweg te Enter.

Ter plaatse is de max. snelheid 60 km/u. Er zijn vijf bestuurders bekeurd voor te hard rijden. De snelheden lagen tussen de 18 km/u en de 26 km/u.
BRON: POLITIE WIERDEN/ENTER

https://112twente.nl/artikel/Lj5Xpr1f/p ... n-en-enter

vw-driver
Master
 Bericht 
Zes voertuigen in beslag genomen en 26.000 euro geïnd bij controle op A35
10 april 2017

Bij een verkeerscontrole op de A35 tussen Almelo en Borne zijn gistermiddag zes voertuigen in beslag genomen. Op vijftien voertuigen werd beslag gelegd. Ook werd er ruim 26.000 euro aan achterstallig belastinggeld geïnd en werd er een rijbewijs ingevorderd.
Daarnaast werden er ook 55 boetes uitgedeeld. Negentien keer werd er bekeurd voor het rijden zonder gordel en er werden dertig boetes uitgeschreven voor te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid was 171 kilometer per uur, terwijl 120 kilometer per uur is toegestaan.

Verder waren er boetes voor het door rood rijden, rijden over het verdrijvingsvlak en rijden onder invloed. Van één persoon werd het rijbewijs ingenomen. De bestuurder blies ruim 1,5 promille.
In totaal werden er 1700 voertuigen gecontroleerd

http://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem.a ... 6696&cat=1

WimLex
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Bij een verkeerscontrole op de A35 tussen Almelo en Borne zijn gistermiddag
vw-driver schreef:
boetes voor het door rood rijden,

Ik ken dat stuk A35 redelijk goed zeg. maar volgens mij staat daar geen VRI op de A35 :x

vw-driver
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
maar volgens mij staat daar geen VRI op de A35 :x
Bovenaan
afslag Borne West tegenwoordig .

WimLex
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Bovenaan afslag Borne West tegenwoordig .

das toch geen a35 ...

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
WimLex schreef:
das toch geen a35 ...

Op/afrit behoort nog tot de snelweg en dus daar tot de A35 (f)

vw-driver
Master
 Bericht 
Agenten controleren uurtje in Losser: 8 hardrijders op de bon
11-04-2017

LOSSER - De politie heeft dinsdagavond in Losser acht automobilisten bekeurd die te hard over de Broekhoekweg reden. Daar hield de politie een snelheidscontrole.

In een tijdsbestek van een uur betrapten de agenten de acht hardrijders. Zij kunnen allemaal een proces-verbaal verwachten. De hoogst gemeten snelheid op de Broekhoekweg was 78 kilometer per uur, terwijl op die plek 50 kilometer per uur is toegestaan.

http://www.tubantia.nl/losser/agenten-c ... ~ae506f20/

vw-driver
Master
 Bericht 
Belastingdienst neemt 13 auto's in beslag bij controle in Almelo
21 april 2017

De Belastingdienst heeft gisteren na een grote verkeerscontrole op de Henriëtte Roland Holstlaan dertien auto's in beslag genomen. De auto's werden op een dieplader gezet en afgevoerd.
De controle werd gebruikt door de Belastingdienst om openstaande aanslagen en boetes te kunnen innen. Om dat te bereiken is in eerste instantie beslag gelegd op de heilige koe van 41 weggebruikers. Dertien auto's zijn daadwerkelijk door de Belastingdienst afgepakt.
In totaal wist de Belastingdienst via de verkeerscontrole ruim 28.000 euro te innen.
De politie keek naar verkeersovertredingen. 26 automobilisten kregen een bekeuring voor overbelading, rijden zonder rijbewijs, gladde banden, rechts inhalen en bellen achter het stuur.

http://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem.a ... =0&mcats=0

vw-driver
Master
 Bericht 
Wegpiraten rijden ruim 50 km/u te hard langs wegwerkzaamheden op A35 bij Enschede
26 apr 2017 -

Drie automobilisten zijn hun rijbewijs gisteravond kwijt geraakt omdat ze meer dan 50 kilometer per uur te hard reden langs de wegwerkzaamheden op de A35 bij Enschede, ter hoogte van de Grolschfabriek.
Daar geldt een maximum snelheid van 90 kilometer per uur. Normaal mogen automobilisten daar 130 kilometer per uur.
Een iemand werd met 165 kilometer per uur van de weg geplukt. De twee anderen reden 147 en 148 kilometer per uur.
De verkeerspolitie geeft aan vaker ter bescherming van de wegwerker, op snelheid te gaan controleren bij wegwerkzaamheden.

http://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem.a ... 7731&cat=1

Blaataap
Master
 Bericht 

Citaat:
Daar geldt een maximum snelheid van 90 kilometer per uur.

Oh? De laatste keer dat ik er langs reed waren die [rvv_A1-90]-borden weggedraaid.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Blaataap schreef:
Citaat:
Daar geldt een maximum snelheid van 90 kilometer per uur.

Oh? De laatste keer dat ik er langs reed waren die [rvv_A1-90]-borden weggedraaid.

Wanneer was dat dan?
Vorige week vrijdagavond is het systeem opgebouwd en dus ook de 90 opgedraaid.
(en gisteren stond het nogsteeds en de tekstwagen gaf zelfs de waarschuwing dat er gecontroleerd kon worden.)

Blaataap
Master
 Bericht 

Dennis schreef:
Wanneer was dat dan?

Vorige week. Eerder stonden daar al die borden. Toen een tijdje helemaal niet meer, toen weggedraaid. Ben er nog niet in de huidige situatie (dus met tekstkar) langs gereden.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Dinsdag/woensdag in de nacht zijn de frames met 90 afgedraaid geplaatst.

Donderdag zijn de borden rechts afgedraaid geplaatst (muv de afstandsborden onder anwb die waren gelijk actief)

En vrijdagavond de borden links en later in die nacht het hele systeem opgebouwd zoals ie er nu staat.

(tekstwagen is gistermiddag rond 15:45 omgezet van "situatie gewijzigd" naar "uw snelheid kan worden gecontroleerd"

vw-driver
Master
 Bericht 
Controle A35 bij Azelo , belasting en laser van zondag 9 april 2017 .Vanaf +25 km/u werd je meegenomen door motorrijders .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
vw-driver
Master
 Bericht 
Bonnenregen op N36 voor appende en te hard rijdende bestuurders
23-05-2017

VRIEZENVEEN/BREEZERVELD - De politie heeft dinsdagochtend 47 bestuurders bekeurd op de N36 tussen Beerzerveld en Vriezenveen. Op de weg gebeuren regelmatig ongevallen.
Er werden 25 bekeuringen uitgeschreven voor te hard rijden. De hoogst gemeten was 131 km/u bij 100 km maximum snelheid. Twee bestuurders kregen een bekeuring voor het rijden zonder gordel.

Verbaasd
Ook werden nog eens 20 bestuurders bekeurd omdat ze niet handsfree aan het bellen of appen waren. Door motorrijders werden ze mee genomen naar een controleplek.

De politie zegt op Facebook verbaasd te zijn door het grote aantal bekeuringen. Er wordt regelmatig op de weg gecontroleerd en de weg staat bekend om de vele ongevallen. De N36 wordt ook wel de 'dodenweg' genoemd.

Herinrichting
Rijkswaterstaat gaat de N36 tussen Almelo en Witte Paal herinrichten, zodat de verkeersveiligheid verbetert. De maatregelen worden tijdens het groot onderhoud in 2018 gerealiseerd.

http://www.tubantia.nl/twenterand/bonne ... ~aae444c5/

Blaataap
Master
 Bericht 

Citaat:
a35 almelo ri enschede thv hmp 70.2 voor afslag enschede-zuid achter de glazen geluidswal

Link

vw-driver
Master
 Bericht 
Politie pakt rijbewijs af van hardrijder, 144 km/u op de N342 in Deurningen
09 jun 2017

Een automobilist kon vanavond direct zijn rijbewijs bij de politie inleveren nadat hij bij een verkeerscontrole was betrapt op het rijden met een snelheid van 144 km/u op de N342 bij Deurningen.
De hardrijder was geflitst op de Hengelosestraat ter hoogte van restaurant Pan waar 80 km/u de maximum snelheid is.

https://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem. ... 0371&cat=1

Wesje
Pro
 Bericht 

vw-driver schreef:
Afbeelding

Wat zou er gebeuren als je "pech of een noodgeval" krijgt en de vluchtstrook op gaat, en daarbij die camera ondersteboven rijd?

Is de vluchtstrook niet enkel bedoeld voor noodgevallen en niet voor de belastingdienst om centjes af te troggelen?

vw-driver
Master
 Bericht 
Man uit Zeist rijdt in gestolen auto over A1 bij Holten
10 jun 2017

Een 21-jarige man uit Zeist is gisternacht aangehouden in Holten omdat hij in een gestolen auto reed. De politie kreeg de man in het vizier toen hij langs een nummerplaatscanner reed op de A1.
De auto werd op parkeerplaats Bolder aan de kant gezet. De bestuurder is aangehouden en meegenomen voor verder onderzoek.

https://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem. ... 0466&cat=1

Mobiele scanner in auto of zou er een controle zijn geweest?

Blaataap
Master
 Bericht 

Ik heb geen controle gezien gisteravond. Zal wel mobiel zijn geweest dan.

vw-driver
Master
 Bericht 
Politie en belastingdienst controleren verkeer op A35 en A1 bij Borne
11 jun 2017 -

De politie houdt samen met de belastingdienst een grote verkeerscontrole in de omgeving van Borne.
Er worden veel auto's van de A1 en A35 gehaald en geleid naar een parkeerplaats aan de Azelosestraat in Borne. De resultaten worden later bekend gemaakt.

http://m.rtvoost.nl/nieuws/nieuwsItem.a ... 0526&cat=1

vw-driver
Master
 Bericht 
Dit gebeurt er als politie 2,5 uur let op bellers en whatsappers op N36
05-07-2017

WESTERHAAR – Als agent ingeroosterd voor een controle op de N36? Dan krijg je het druk. De ene na de andere automobilist rijdt met een mobieltje in de hand over de ‘dodenweg’. Ook deze woensdag weer.

Twintig, soms dertig bellers of whatsappers ‘vangt’ de politie tijdens controles van twee à drie uur. Deze woensdag zullen het er nog meer zijn.

De politie let tussen 9.15 uur en 11.30 uur specifiek op mensen die met een telefoon in hun hand achter het stuur zitten. Een agente in burger met verrekijker detecteert de automobilisten vanaf het viaduct bij Westerhaar, motoragenten begeleiden de schuldige weggebruikers daarna naar parkeerplaats Smokkelpad tussen Westerhaar en Vriezenveen.

BeN36
“Behalve de ‘spotter’ zijn we hier met vijf motorrijders en vier mensen die de bekeuringen afhandelen”, zegt Ben Steinmeijer. Hij is coördinator van het Team Verkeer van de politie in Oost-Nederland. Collega’s noemen hem ‘BeN36’. Sinds september 2016 jaagt hij op bellers en whatsappers op de belangrijkste verbindingsweg van Noord-Nederland naar Twente, waar de afgelopen tien jaar meer dan 15 mensen om het leven kwamen en tientallen personen zwaargewond raakten.

Niet genoeg agenten
Maar op sommige momenten zijn vier agenten die bonnen uitdelen niet genoeg. Na een korte koffiepauze staat de hele parkeerplaats vol, aan beide kanten zijn auto's en vrachtwagens te zien die aan de kant zijn gezet. Vier agenten die bonnen uitdelen blijkt niet genoeg. Collega’s op de motor springen bij om te zorgen dat elke beller of whatsapper een bekeuring krijgt.

De teller stokt na tweeënhalf uur effectief controleren bij 36. Het is volgens agenten om moedeloos van te worden. Eén van hen: “Laatst nog zag ik een automobilist halverwege de linker weghelft terechtkomen. Ik ben er met mijn motor naast gaan rijden om te kijken wat er aan de hand was. Zat ie naar de smartphone te kijken, zonder ook maar een idee te hebben wat er in de omgeving gebeurde.”

http://www.tubantia.nl/twenterand/dit-g ... ~a5970b09/

Blaataap
Master
 Bericht 

Goede controles, die zouden ze meer moeten doen :thumb:

vw-driver
Master
 Bericht 
45 hardrijders op de bon bij snelheidscontrole in Holten
13-07-2017

HOLTEN - Bij een grote snelheidscontrole in Holten zijn dinsdag in vier uur tijd 145 automobilisten op de bon geslingerd. Zij kregen allen een bekeuring vanwege te hard rijden.

De politie controleerde dinsdag tussen 10.30 en 14.45 uur op de Deventerweg, binnen de bebouwde kom van Holten. In totaal passeerden 1.584 voertuigen de controle.

De hoogst gemeten snelheid op 50-kilometerweg bedroeg 89 kilometer per uur.

http://www.tubantia.nl/rijssen-holten/1 ... ~aa8fa4ac/

vw-driver
Master
 Bericht 
Radar in Hengelo op de Brederostraat

Afbeelding

Remo
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Radar in Hengelo op de Brederostraat
Is dat net na die mislukte rotonde bij de kerk? (ri. Kasbah?)

vw-driver
Master
 Bericht 
Remo schreef:
Is dat net na die mislukte rotonde bij de kerk? (ri. Kasbah?)

:kniktja:, rotonde is een drempel :lol:

vw-driver
Master
 Bericht 
Bij de A35 thv Enschede West rijrichting vanuit Hengelo zijn werkzaamheden ,zag vanaf viaduct dat er snelheidsverlaging is aangegeven van 90km/u thv hmp 65.1 .Iemand die weet of er al eerder borden staan ? Ze stonden namelijk bij hmp 65.2 met radar .

bruintje beer
Master
 Bericht 
Volgens mij staan er voor het viaduct (dus bij 65.0 of 65.1) al een kar met "uw snelheid kan gecontroleerd worden" en borden "90".

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
1e bord 90 staat dacht ik bij 65.05

Vrij snel na die tekstwagen iig en voor het viaduct loerhazen en voor het oude 600m bord (nu 1200m uit mijn hoofd)

vw-driver
Master
 Bericht 
Heb wel een paar foto's .

Begin borden werkzaamheden hmp 65.1 , radar zou gestaan hebben bij bij 65.2 , niet beetje te kort op elkaar ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Henkiee100
Nieuwkomer
 Bericht 

Vraagje:
Flitst de Transporter die hier staat/stond alleen door de achterruit of ook van voren?

Type: Radar Tijd: 10:46:40
n744 albergen ri zenderen thv hmp 4.8 na cafe restaurant fraans marie

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
Hij "flitst" via de achterruit. Maar wel voor beide richtingen.

Henkiee100
Nieuwkomer
 Bericht 

Dennis schreef:
flitst

Thanks, zoals ik dacht :-)

vw-driver
Master
 Bericht 
ANPR A1 Oldenzaal ri Deventer thv Hengelo hmp 159.9

Afbeelding

vw-driver
Master
 Bericht 
ANPR A1 Hengelo ri Oldenzaal hmp 163.6 net voor Avia tankstation

Afbeelding

Afbeelding

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Vreemd dat de anpr zo sneaky staat en nu al 2e of 3e keer anpr daar alleen

vw-driver
Master
 Bericht 
Ook geen opvang erbij , niks geen motoren gezien, nu en afgelopen zaterdag.

ikinks
Master
 Bericht 
Flitser op de A1 bij 163.5, met 50 meter verderop een kop-staartbotsing. Kan het niet met feiten staven, maar lijkt op een gevalletje remmen voor de flitser.

vw-driver
Master
 Bericht 
Auto's in beslag genomen en tientallen boetes bij grote politiecontrole in Borne
11 okt 2017 - 09:38

Bij een grote controle door politie, Douane, Belastingdienst bij Borne is gisteravond beslag gelegd op acht auto's. De controle werd gehouden in het kader van de Week van de Veiligheid.

De controle werd gehouden op de N743 bij Borne. Ruim 160 automobilisten zijn gecontroleerd. 

Er werden zo'n veertig bekeuringen uitgedeeld, onder meer voor niet handsfree bellen, niet tonen van het rijbewijs, verlichting van de auto en rijden met een ongeldig verklaard rijbewijs.

Ook werd dertigduizend euro aan openstaande incasso's geïnd door de Belastingdienst.

http://m.rtvoost.nl/nieuws/277829/autos ... e-in-borne

vw-driver
Master
 Bericht 
Met 135 door de bebouwde kom van Enschede: rijbewijs kwijt
17 nov 2017

Snelheidscontroles in Enschede hebben twee bestuurders hun rijbewijs gekost, tientallen andere automobilisten kregen alleen een bekeuring.

Tussen half twee en half vijf ‘s middags werd aan de Westerval dertien keer een snelheid gemeten met een overschrijding van meer dan 30 km/h. Eén bestuurder die 51 km/h te hard reed, moest het rijbewijs direct inleveren.

Tussen half zes en negen uur ‘s avonds stonden surveillanten te laseren aan de Hengelosestraat. Ook daar werd een rijbewijs gevorderd nadat de bestuurder met 135 km/h over een 50 kilometer-weg snelde.

De controles werden uitgevoerd nadat wegwerkers en verkeersregelaars klaagden over te hard rijdende automobilisten.

https://m.rtvoost.nl/nieuws/280104/met- ... wijs-kwijt

Blaataap
Master
 Bericht 

vw-driver schreef:
Tussen half zes en negen uur ‘s avonds stonden surveillanten te laseren aan de Hengelosestraat. Ook daar werd een rijbewijs gevorderd nadat de bestuurder met 135 km/h over een 50 kilometer-weg snelde.

Typisch, dat is echt geen 50 weg :lol:

vw-driver
Master
 Bericht 
Afbeelding

Blaataap
Master
 Bericht 

Ja.... Daarom gebruik ik dus de cruisecontrol bibeko. :[

vw-driver
Master
 Bericht 
Je kunt ook een cd'je onder de binnenspiegel hangen . O:)

bruintje beer
Master
 Bericht 
vw-driver schreef:
Tussen half twee en half vijf ‘s middags werd aan de Westerval dertien keer een snelheid gemeten met een overschrijding van meer dan 30 km/h.
Hierzo denk ik. Da's wel heel flauw; het is daar gewoon nog 'snelweg'.

Remo
Master
 Bericht 
Ik zag op Waze ook rond 17:30 een melding aan de andere kant, ri Grolsch

Het is daar nu een drama vanwege wegwerkzaamheden en volgens mij max 50. Ik moest me gisteren in elk geval aardig inhouden om daar netjes te rijden.

Dennis
FS medewerker
 Bericht 
bruintje beer schreef:
denk ik. Da's wel heel flauw; het is daar gewoon nog 'snelweg'.

Nee daar niet.

Remo schreef:
Ik zag op Waze ook rond 17:30 een melding aan de andere kant, ri Grolsch.

Ook niet, daar was rond die tijd een ongeval gebeurd (3 of 4 auto's)

De laser stond ongeveer 150-250m na de nieuwe c-lus (vanaf duitsland stad-in) opgesteld

Wel in de wwzh.

En uit ervaring kan ik zeggen dat de score mij hard meevalt

bruintje beer
Master
 Bericht 
Bedoel je de Zuiderval, langs de brandweerkazerne?

Pagina 44 van 45 [ 2208 berichten ]