» Flitsservice.nl » Controles   

Pagina 16 van 18  [ 867 berichten ]
Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Voor het kentekenlijstje; 9-KJJ-28
Kan kloppen met ovi.rdw.nl

Flierefluiter schreef:
Heb niet goed kunnen kijken, maar zag ik nou goed dat er geen flitspalen meer staan op de kruising van de Larserweg en Gooiseweg?
Kom er vrijdag langs, zal eens ff kijken, al denk ik dat ook dit een vervanging zal worden.

WimLex
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
9-KJJ-28

dat is een zwarte golf diesel

Heb je geen dashcam ? O:)

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
elke keer als ik die wil maken komen ze boos naar me toe

Ja, en? Zolang je legaal staat kunnen ze je niks maken.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Kan kloppen met ovi.rdw.nl

Ja maar 27 ook :[

WimLex schreef:
Heb je geen dashcam ?

Ja maar ben alle 5 de geheugenkaartjes kwijt. Blijf ze bijkopen. :roflol: :roflol:
Zal straks nog even langs proberen te rijden.
Weet wel dat de politie niet wil dat dit kenteken naar buiten komt. :[

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Geheugenkaartje gevonden, staat ie er niet meer. ;(

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Waar zat de anpr ergens?

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Volgens mij camera op dashboard.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb: Voertuig in kentekenlijkst opgenomen

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Heb er trouwens wel een foto van gevonden op Feestboek.
Afbeelding
Foto is niet van mij.

Daan86
Master
 Bericht 
Die durfde het kenteken niet te laten staan? O:)

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Nee hij kreeg ook het verzoek het kenteken weg te halen :roflol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Worden idd vervangen. Die bij de Vaartweg is vandaag aan de beurt.
Hangen idd nu nieuwe camera's aan de paaltjes. Dus pas maar op.

Daan86
Master
 Bericht 
Brrr...
Moet er vanavond weer langs. Zal eens kijken hoe dat eruit ziet.

jaco
Pro
 Bericht 
Op de kruising Buitenring - Polderdreef zijn de oude cameras (roodlicht en snelheid) van de poderdreef weg.
Er staan nu nieuwe op de buitenring aan beide kanten.

Qua looks gatso t series, maar ik ken niet alles goed en ik heb alleen de zij- en achterkant gezien.

Mijn beltronics sloeg er niet op aan, alleen op de database positie van de oude paal met 50 kmh. Zou helemaal geen alarm op die positie moeten geven, want je rijdt 90 graden gedraaid op die locatie toe (erg simpel vaste paal algoritme blijkbaar)

Zijn dit lussen cameras, of een radar systeem ?

Daan86
Master
 Bericht 
Lussencamera's. Tenminste dat waren de oude camera's wel.

jaco
Pro
 Bericht 
ik heb net de video van de carcam bekeken, en er zitten daar lussen na de stopstreep inderdaad.

Ben op zoek naar video edit software om er wat scenes uit te knippen en die dan online te zetten.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
polo_j schreef:
Ben op zoek naar video edit software om er wat scenes uit te knippen en die dan online te zetten.
Windhoos moevie meeker

Daan86
Master
 Bericht 
Goeie maar vind zelf Freemake Video Converter makkelijker.

jaco
Pro
 Bericht 
inmiddels ook gelukt met RegistratorViewer, die laat ook keurig op een google maps kaartje zien waar ik rij etc.

En de Jijbuis heeft het geaccepteerd:
Link

bert65
Master
 Bericht 
polo_j schreef:
Op de kruising Buitenring - Polderdreef

Ik rijd net over de Buitenring en Hogering en een aantal camera's hangen weer. Bij de Karperweg richting A6 wel al, de andere kant op nog niet.

jaco
Pro
 Bericht 
Even de thread hier gezocht: http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=4595
De strepen op de achterkant zijn gelijk, de voorkant niet goed kunnen bekijken.

op 8 sec in mijn video zie je het goed.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
polo_j schreef:
Gatso T-serie dus. Die zijn het.

Daan86
Master
 Bericht 
Kleine kastjes zeg.

bert65
Master
 Bericht 
Jack.Ryan schreef:
Gatso T-serie dus. Die zijn het.

:kniktja: :kniktja:

MustangMach1
Nieuwkomer
 Bericht 
Op de Paralleldreef bij de stoplichten (ter hoogte van kruising met de Hogering) staat al een verzinkte paal in de grond. Nu maar wachten wanneer er ook daar een T-serie aan komt te hangen. De paal die daar stond (Gatso RLC + lus) was al een hele tijd weg. Geen idee of de lussen er nog liggen eigenlijk..

De weggehaalde stoplicht Gatso RLC op de Hogering (ter hoogte van kruising met de Paralleldreef, rechtdoor stad inwaarts vanaf de A6) is nog niet vervangen. Ook geen nieuwe paal oid. Wat me wel opviel vandaag was dat er aan de linkerkant op het wegdek de letters "RLC" zijn gespoten. Die letters staan ongeveer 5/6 meter verder terug dan de sokkel van de oude paal. Het lijkt me veilig aanneembaar dat ook hier een T-serie komt. Is het bekend waarom die nieuwe serie iets verder van de stoplichten af geplaatst moet worden? Of komt dat hier toevallig zo uit? Het lijkt me namelijk nogal ver weg.. Maarja misschien is de camera beter of willen ze de hele breedte pakken en niet alleen maar verkeer rechtdoor zoals die oude paal deed..

De Gatso RLC bij die kruising maar dan stad uitwaarts richting de A6 staat nog gewoon op zijn plek. Die pakt geloof ik alleen rechtsaf en de rest niet.

pevo
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Heb niet goed kunnen kijken, maar zag ik nou goed dat er geen flitspalen meer staan op de kruising van de Larserweg en Gooiseweg?

Die oude palen zijn inderdaad weg......zijn vervangen voor van die nieuwe kleine Gatso-T kastjes die hierboven op het filmje van Polo_i ook zijn te zien (f)

Graaigraag schorem
Master
 Bericht 

Kwam onze helden laatst tegen op de Poortdreef. Laseren bij de stoplichten, bekeuren op die afrit naar het strand van Muiderzand.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
pevo schreef:
Die oude palen zijn inderdaad weg......zijn vervangen voor van die nieuwe kleine Gatso-T kastjes die hierboven op het filmje van Polo_i ook zijn te zien

Zag het vanmiddag inderdaad. Vallen minder op, moest even zoeken in het begin.

bert65
Master
 Bericht 
helden

de Poortdreef

Voorheen was dit gewoon de dijk naar Lelystad, een autoweg bubeko met een vmax van 100 km/u.
Je bouwt er een paar huizen in de buurt, legt er een paar bochtjes in, laat een busbaan de weg oversteken, je geeft het een andere naam en plots ligt het binnen de bebouwde kom en mag je nog maar 50 km/u terwijl het laatste deel naar Muiderzand Almeerderstrand zich prima leent voor 80 km/u.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Ow eeh Gooise weg, kruising Eendenweg en kruising larserweg, oude camera's vervangen door GATSO-T.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Afbeelding

Citaat:
radar fl in lelystad op de oostranddreef thv oostrandpark door grijze vw transporter 09:20:22

stond er net nog.

pevo
Master
 Bericht 
70 km/uur stuk toch ?

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Jep. Dit keer niet in het 50 Km stuk. Toch weer lief van ze.

Daan86
Master
 Bericht 
Laatste tijd staan ze bijna elke dag flitsen bij hmp 49.0.
's Ochtends Muiderberg - Lelystad en 's middags verplaatsen ze zich naar de andere kant. Lelystad - Muiderberg.
Gister middag grote kentekencontrole in beide richtingen. Zelfs op hogering veel politiemotoren.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Daan86 schreef:
Gister middag grote kentekencontrole in beide richtingen. Zelfs op hogering veel politiemotoren.
Klopt, Heb er gisteren 4 van die witte muizen gespot. En wat het ergste was, voor hmp48.0 langzaamrijdend verkeer (Dus file) en na het busje gassen! Hoezo radarcontroles veroorzaken geen files.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Foto is niet van mij.

Gelukkig maar. Anders moet ik je de straat uit schoppen :duh:
:[

Van de week heb ik vermoedelijk de 70-RRD-3 VW Golf R gespot op de N701
Had een Skoda aan de kant gezet.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Afbeelding

Stond een aardig eindje weg van z'n set.
Busje stond in de wijk, met de motor draaiende (hoe milieuvriendelijk) en set stond langs de weg.
Nooit eerder gezien dat ze precies daar stonden.

WimLex
Master
 Bericht 
En waar mag dat zijn ?

A7 Racer
Pro
 Bericht 
Oostranddreef Lelystad :wink: Busje stond bij een electrakast thv de eerste kruising als je de Zoom in rijdt.

WimLex
Master
 Bericht 
:thumb:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Citaat:
Binnenkort worden de digitale flitspalen op de Gooiseweg bij Zeewolde geactiveerd. Dat meldt de politie. Op de Gooiseweg zijn de afgelopen periode de analoge flitspalen vervangen door digitale palen. Deze palen worden in de loop van volgende week in gebruik genomen en staan dan weer ‘aan’.

Alleen palen die een aantoonbare bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid worden vervangen. Op basis van de verkeers- en ongevallengegevens hebben het Openbaar Ministerie, de politie en de gemeente vastgesteld dat op de Gooiseweg de analoge flitspalen vervangen zijn door digitale palen.

Voordeel van digitale palen is dat deze 24 uur per dag aanstaan en de rol niet vervangen hoeft te worden. Daardoor vergt de verwerking van de boetes zeer weinig politiecapaciteit. De bon valt sneller op de deurmat, zodat de weggebruiker zich eerder bewust wordt van de overtreding en zijn gedrag sneller kan aanpassen.

Nu nog de detectielussen aanpakken. Irritante krengen die stoplichten. Staan ze op groen, kom je aanrijden; rood. Sta je bijna stil; groen. Terwijl er geen ander verkeer is. :fp:
Link

bert65
Master
 Bericht 
ALMERE - Hardrijders opgelet. In Almere worden op de Buitenring en de Hogering de analoge flitskasten vervangen door slimmere digitale versies. De nieuwe palen worden volgende week aangezet.

Niet alle palen worden vervangen. De politie vervangt alleen degenen die een bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid. Dit zijn alleen palen op de Buiten- en Hogering.

24 uur per dag

Hardrijders moeten bij deze palen extra uitkijken. Deze nieuwe palen staan 24 uur per dag aan en het rolletje hoeft niet vervangen te worden. De boete valt daardoor sneller op de mat.

http://www.dichtbij.nl/almere/regionaal ... =Telegraaf

Daan86
Master
 Bericht 
Citaat:
Niet alle palen worden vervangen. De politie vervangt alleen degenen die een bijdrage leveren aan de verkeersveiligheid staatskas.

Fixed! (f)

Veranderd niet echt veel. Eerder dat de bekeuring eerder op de mat valt.

Daan86
Master
 Bericht 
Maar volgens mij is die bij de A6 nu weg. Naja daar kon je ook niet echt hard rijden 100 meter vanaf de bocht als je de A6 af komt. Dus niet rendabel. :roll:

bert65
Master
 Bericht 
De camera op het viaduct is weg maar de camera bij de oprit staat er nog
Als zo'n klotending de verkeersveiligheid moet dienen, mogen ze wel een roodlichtcamera bij de manege neerzetten. Ik zou daar geen probleem mee hebben.

Daan86
Master
 Bericht 
Roodlichtcamera die weg gehaald is, is gewoon gevaarlijk:
Die achter me wilde toch door oranje, maar paste niet helemaal.
Link

Ja bij de manege mogen ze dat ding wel neerzetten.

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Vandaag op de Spijkweg stond Seat Altea echt verstopt achter een verkeersbord. :fp: Het is dat ik zo huiverig ben voor autos langs de weg want toen ik een stukje kenteken zag ben ik vol in de ankers gegaan. Als het goed is ben ik net op het nippertje niet geflitst. :[

Vroeg op
Master
 Bericht 
Is er wel eens een melding geweest over een rode Volvo V50?
Niet dat ik elke auto verdacht vind maar er stond een verdacht rode Volvo V50 bij Bloq van Kuffeler bij Almere. De weerspiegeling van water en lucht in de ruiten deed het naar binnen kijken belemmeren.

WimLex
Master
 Bericht 
Vroeg op schreef:
rode Volvo V50?

Nog niet gezien, er staat wel 1 blauwe V50 in de lijst ...

Vroeg op
Master
 Bericht 
Of het is een nieuwe auto van een machinist van het gemaal aldaar.
Zal het in de gaten houden.

Pagina 16 van 18 [ 867 berichten ]