» Flitsservice.nl » Controles   

Postingstijd interval gedetecteerd van 287.9 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 17 van 18  [ 867 berichten ]
Flierefluiter
Master
 Bericht 
Afbeelding

Gisterenavond laat nog lokale Gestapo op de Larserdreef in Lelystad. Normaal staan ze nooit zo laat nog te flitsen. :nah:

Kwam die bus vandaag overigens weer tegen op de Spijkweg, dus die zal daar wel weer ergens een plekje zoeken.

Daan86
Master
 Bericht 
Pfff... zinloos geflits zeg. :boos:

Flierefluiter
Master
 Bericht 
http://www.flitsservice.nl/cm_php/kente ... hp?id=1009

Net gespot op de N302, nooit eerder in Flevoland gezien.

pevo
Master
 Bericht 
Stond/staat in het zijvak langs de N302 vanmorgen vanuit Lelystad naar Harderwijk.
Was al vanaf 6:30 uur gemeld zag ik, auto heb ik trouwens al wel vaker gespot in Flevoland (f)

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Die heb ik ook wel eens gespot op de N302 Gooiseweg

A4
Master
 Bericht 
pevo schreef:
Was al vanaf 6:30 uur gemeld zag ik

Ik moet dus al op tijd uitkijken zie ik. De N302 Harderwijk Lelystad pak ik nog wel eens met vmax +50. Wel zie je ze meestal goed staatn, tis wel overzichtelijk daar.

Brandjuh
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ik moet dus al op tijd uitkijken zie ik. De N302 Harderwijk Lelystad pak ik nog wel eens met vmax +50. Wel zie je ze meestal goed staatn, tis wel overzichtelijk daar.

09:05:19 N302 86.5 radar fl n302 lelystad ri harderwijk bij hmp 86.5 thv omroep flevoland op een parkeerhaven

Zal ik nou toch niet doen

A4
Master
 Bericht 
Dat is al in het 80 stuk he? Daar doe ik wel wat kalmer aan. Daar begint ook allerlei verkeer zijn/haar weg richting A6 te zoeken. Wegbeeld is nog wel eens rommelig op dat stuk.

pevo
Master
 Bericht 
A4 schreef:

Valt me wel op dat het gras daar weer aardig begint te groeien en dat werkt op de één of andere manier nogal erg aanlokkelijk op die flitsklunzen......

Flierefluiter
Master
 Bericht 
Je zou het bijna spontaan zelf gaan maaien. :[

A4
Master
 Bericht 
True. Dat maakt het listig. P.s. rij jij ook wel eens 's ochtend op dat stuk (richting Lelystad) en rij je een type Punto zoals in je avatar?

pevo
Master
 Bericht 
Flierefluiter schreef:
Je zou het bijna spontaan zelf gaan maaien

:kniktja: :kniktja:

A4 schreef:
P.s. rij jij ook wel eens 's ochtend op dat stuk (richting Lelystad) en rij je een type Punto zoals in je avatar?

Vroegah.....de Punto Evo is inmiddels de deur sinds begin dit jaar, hoezo ? :P

A4
Master
 Bericht 
Ik 'tref' daar wel eens een sportieve Punto rijder die nagenoeg dezelfde rijstijl heeft als mij. Ik dacht misschien...... Maar niet dus :wink:

pevo
Master
 Bericht 
A4 schreef:
Ik 'tref' daar wel eens een sportieve Punto rijder die nagenoeg dezelfde rijstijl heeft als mij. Ik dacht misschien...... Maar niet dus

Ah op die fiets :wink:

Ik mag graag lekker doorrijden maar Vmax +50 op dat soort wegen gaat me te ver. Waar stuur je zelf in rond dan ? A4 toevallig !?! :lol:

A4
Master
 Bericht 
Vroegah was het een A4 idd haha. Half jaar geleden mijn leaseauto in moeten leveren, dus nu verplaats ik me (tijdelijk denk ik) in een oude Civic. En nee, ik zit niet scheef in de stoel en draag geen petje haha.

pevo
Master
 Bericht 
A4 schreef:
En nee, ik zit niet scheef in de stoel en draag geen petje haha.

Nee nee (f) :lol:

The Hunter
Nieuwkomer
 Bericht 

Ze staan nu al sinds vorige week maandag bijna elke dag te flitsen op de A6. Bij de werkzaamheden in Lelystad (voor de nieuwe op- en afritten). Maar ook bij de werkzaamheden bij Almere Buiten-oost (voor de nieuwe fietsbrug). Dit gaat de komende week en misschien de komende weken wel vaker zijn.

Ik ben de eerste dag gepakt (hoogstwaarschijnlijk) :(
Het werd nu ook hoognodig tijd om elke rit flitsmeister te gebruiken, prima app!

WimLex
Master
 Bericht 
The Hunter schreef:
Ze staan nu al sinds vorige week maandag bijna elke dag te flitsen op de A6. Bij de werkzaamheden in Lelystad (voor de nieuwe op- en afritten). Maar ook bij de werkzaamheden bij Almere Buiten-oost (voor de nieuwe fietsbrug).

Meldt je ze ook dan ? Afbeelding

Vroeg op
Master
 Bericht 
WimLex schreef:
Meldt je ze ook dan ?

Ja en doe dat dan effe bij Flitsnav. Veel beter dan Flitsmeister.
Maar tegelijkertijd draaien is verstandiger.
The Hunter schreef:
bijna elke dag te flitsen op de A6.

Mjah maar één keer gezien. :zzz:
Brandjuh schreef:
N302 86.5 radar fl n302 lelystad ri harderwijk bij hmp 86.5 thv omroep flevoland op een parkeerhaven

Was WV bussie geloof ik. Moet het gras wel erg hoog staan. :lol:

Daan86 schreef:
Pfff... zinloos geflits zeg.

Mjah klote plek.
Overdag is het wel een rotstuk. Een aantal uitritten waar mensen nogal eens de dreef op duiken zonder goed te kijken of gewoon onduldig zijn.
Ze staan er ook nog wel eens te lasergunnen.
Kom je vanaf de A6, mag je 80 tot ongeveer boven op het viaductje. Lat je je gas los om 70 te gaan rijden, rij je beneden 90 omdat je je gas los hebt. Dan ben je de sjaak.

The Hunter
Nieuwkomer
 Bericht 

WimLex schreef:
Meldt je ze ook dan ? Afbeelding

Meestal zijn ze al gemeld als ik weg ga vanuit huis of werk. Maar ik bevestig ze wel natuurlijk :)

Vroeg op
Master
 Bericht 
Wie meldt die flitsers op de A6? En hoe laat?
Ze staan er echt elke dag volgens FN maar ik heb pas twee keer een KLPD-camper gespot.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Controle staat heel sneaky blijkbaar. Totaal niet zichtbaar.

Vroeg op
Master
 Bericht 
MarcoV schreef:
Controle staat heel sneaky blijkbaar. Totaal niet zichtbaar.

Hoe laat worden ze gemeldt?
Ik weet waar op te letten maar bij de fietsbrug zie ik ze nooit.
Af en toe bij de werkzaamheden bij Lelystad spot ik een camera.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Tijden die bij melding staat is meldtijd.

Vroeg op
Master
 Bericht 
ok.
Tja die lees ik nooit. :lol:

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Flevoland doet weer mee :x

boersma
Master
 Bericht 
Met?

Dave
FS Webmaster
 Bericht 
Deze forum :D

Dit onderwerp was al maaaannndennn "stuk", stuk gegaan tijdens poging database tuning. Zo zijn er nog ~1000 bladzijdes overigens, zit te puzzelen hoe ik dat het snelst kan fiksen. Zijn alleen niet zo belangrijk om die te her aankondigen. (f)

Vroeg op
Master
 Bericht 
MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
1 april

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
09:47:05 N306 25.4 radar fl n306 harderwijk ri elburg op de harderbosweg thv hmp 25.4 bij afslag camping flevostrand

Maps lokatie

Via Twitter
Citaat:
#flitser #306 #biddinghuizen #harderwijk

Afbeelding
Afbeelding

WimLex
Master
 Bericht 
Code:
08:50:44 N352 laser fl n352 in urk op de sluisweg

via twitter
Citaat:
#nou Lasercontrole Sluisweg: GEEN verkeersexcessen waargenomen.

Afbeelding

boersma
Master
 Bericht 
Ivm cao perikelen liggen de marges ook hoger

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
https://www.facebook.com/Flitsservice-F ... 1060893714

Like en volg om op de hoogte blijven op Facebook van alle controles en nieuws.

Martijn
FS Webmaster
 Bericht 
Graag ook zoveel mogelijk de berichten delen, zodat de bekendheid toeneemt ;-)

Daan86
Master
 Bericht 
Geliked!

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
:thumb:

Vroeg op
Master
 Bericht 
Citaat:
De politie en de Belastingdienst hebben vrijdag een Verkeers- & Criminaliteitscontrole gehouden op een aantal plekken in Almere. Daarbij zijn 19 bekeuringen uitgedeeld. Volgens de politie zijn drie personen aangehouden voor het in bezit hebben van harddrugs en het hebben van een openstaande veroordeling.

Tussen 15:00 en 23:00 uur controleerden de politie en de Belastingdienst op de A6 en de Oostvaardersdijk. Zij maakten gebruik van de ANPR, een systeem waarbij kentekenplaten automatisch worden uitgelezen. Op basis daarvan kunnen de autoriteiten zien of de houder van het kenteken geregistreerd staat.

Ruim 17.000 auto's zijn gescand. De politie had 38 hits en de Belastingdienst 185 hits. In totaal heeft de Belastingdienst voor 3.175 euro aan openstaande vorderingen kunnen binnenhalen.

http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/12 ... -controles

Daan86
Master
 Bericht 
Leuk 3175 euro, maarja wat kost deze hele actie...

boersma
Master
 Bericht 
@daan achteraf.
Maar met het ddo is de kans op het aantreffen van inbrekerswerktuigen ook groot.
Dergelijke controles hebben ook een preventief karakter.
Wat het kost doen niet ter zake.

Daan86
Master
 Bericht 
Als ze mij eruit pikken moet ik zeker ook uitleggen waarom ik een stootijzer en gereedschapskist voor mn werk in de auto heb liggen. :wink:
Daarom rij ik altijd om als ze er weer staan.

boersma
Master
 Bericht 
Ga daar maar vanuit.
Afhankelijk van de APV ben je dan strafbaar tenzij je aannemelijk kunt maken dat je het voor je (legale) werk nodig hebt.

Wat moet jij met een stootijzer dan?

Daan86
Master
 Bericht 
boersma schreef:
Wat moet jij met een stootijzer dan?

Een schep ligt ook in mijn auto.
Nodig om in de grond te werken, af en toe moet ik straatpotten verwijderen of een gaatje graven.
En als er puin aanwezig is, dan gaat dat niet met een schepje. Heb ik echt wel een stootijzer nodig. :thumb:

Kimono
Die hard
 Bericht 
Kwam net de 21-SPJ-8 tegen met daarachter een nieuw uitziende (flits) aanhanger. Is die aanhanger al bekend? Staat in de kentekenlijst dat die van Midden Nederland is dus dit lijkt me het juiste topic?

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Utrecht had een aanhanger. Die zal net als die van zeeland west brabant zijn omgebouwd.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Code:
   laser fl n307 swifterbant ri dronten thv hmp 15.6    21/03/16    14:59:38

Controle op N307. Ze hebben hem eindelijk gevonden. Donkerblauwe verlengde VW Caddy, 6-VZR-33
Afbeelding

Al was het gewoon een flitser i.p.v. Laser

pevo
Master
 Bericht 
Heeft degene die de foto heeft gemaakt toevallig een Toyota ? O:)

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
pevo schreef:
Heeft degene die de foto heeft gemaakt toevallig een Toyota ? O:)

:schudnee: :schudnee: :schudnee: Grijze Passat :lol: :lol:

pevo
Master
 Bericht 
Oke, ik heb die Caddy zie staan en toen stond er bovenop het viaduct toevallig een Toyota, dacht wellicht dat dat de fotograaf was (f) :lol:

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Vandaag oude bekende op de N307. Caddy met kenteken 6-VZR-33. Dacht eerst dat het een nieuwe auto was maar de zon vertekende mijn waarneming behoorlijk :oops: :oops:
Afbeelding

Afbeelding

Pagina 17 van 18 [ 867 berichten ]