» Flitsservice.nl » Controles Reclamevrij? Log aub in, kost niets   

Postingstijd interval gedetecteerd van 146.1 dagen. Deze pagina bevat dus deels relatief oude berichten.

Pagina 18 van 18  [ 875 berichten ]
MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
Link

Duidelijke vlog over anpr controle op onder andere de A6

boersma
Master
 Bericht 
Nice.
Zelf ook heel wat anpr diensten meegedraaid.
Mooi werk.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Vind anders wel dat die motor in de leader belachelijk inhaalt.

boersma
Master
 Bericht 
Anders duurt het veel te lang voor je bij bent.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
boersma schreef:
Anders duurt het veel te lang voor je bij bent.
Mij is altijd geleerd van de redresseerstrook weg te blijven, te veel gevaar voor lekke banden en zo. Maar met je supercoprijopleiding kun je die scherpe stukken wel ontwijken toch? Met 160km/u? Het is dus gewoon uitermate dom wat dit broekie uithaalt.

MarcoV
FS medewerker
 Bericht 
@Jack.Ryan: betreft hier geen broekie, tevens rijdt hij niet over de redresseerstrook, maar tegen de lijn. Zou zeggen kijk eens wat meer vlogs van hem. Rijden kan hij wel, zie ook paar filmpjes terug met jaarlijkse rijtest.

djidee
Master
 Bericht 
Met ^^

Bewust, onder controle. Niets mis mee, en je wilt wel voor de afrit bij hem zijn, anders krijg je hem niet mee, of ben je hem kwijt.

Enige andere optie, meer tijd/afstand tussen ANPR en de controleplaats, meestal zie je ze ook (bewust) op stukken snelweg waar op zeer geruime afstand geen afslag zit.

boersma
Master
 Bericht 
Als er een hit binnenkomt, wordt deze eerst bekeken of het interessant is, dan moet de hit doorgegeven worden.
Voor de hit opgevolgd wordt ben je zo een minuut verder.
Als een auto dan 130 km/uur rijdt, en een motoragent vertrekt een minuut later, dan moet hij 3 minuten en 24 seconden lang gemiddeld 160 km/uur rijden om bij te trekken.
Rijdt de motoragent gemiddeld 190 km/uur dan heeft hij 3 minuten en 3 seconden nodig om de auto bij te trekken.
Het lijkt makkelijk maar je moet flink doorrijden om binnen redelijke tijd bij een auto te komen.
Vandaar ook het wat dwingende rijden om er langs te komen.

Vroeg op
Master
 Bericht 
Er schijnt een bruin bussie te flitsen op de A6 thv de ketelbrug. Een bruin busje in Flevoland is mij niet bekend.

Masterdam
Master
 Bericht 
Je kunt m niet eens zien, maar hij staat tegen de vuilnisbak aan. N307 thv 25.1 denk ik.

Afbeelding

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Hmmmm, nieuwe strategie, normaal gewoon vanuit bussie. Of uit touran of caddy.

Wel auto bij?

Masterdam
Master
 Bericht 
Ja, een auto. Redelijk ver het veld in. Althans, een oprit op.

Jack.Ryan
FS Meldingen
 Bericht 
Masterdam schreef:
Althans, een oprit op.

Aha, bij een boer dus op het erf. Als ik er gewoond had had ik hemvan m'n erf afgetrapt :boos: :boos:

Dizza
Nieuwkomer
 Bericht 

21.12 a6 almere op flitsnav gezien ik reed daar iemand toevallig wat gespot?of wat voor melding kwam er binnen

Harold
FS Meldingen
 Bericht 
Wat je gezien had was waarschijnlijk een onbevestigde melding geweest binnengekomen via Waze.

Vermoedelijk een opvallende auto/motor geweest oid en geen snelheidscontrole. Denk dat ie later gedelete is ivm afmeldingen.

Dizza
Nieuwkomer
 Bericht 

Er stond wel inderdaad iemand met een pechgeval langs de weg rond die melding van 21.12

Masterdam
Master
 Bericht 
Beetje ruim begrip hè, zo zonder tijdstip.

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Vanochtend om 11:18 lasercontrole op de S103 in Almere door motoragent, zal vandaag of morgen dashcam beelden uploaden. Gelukkig stond de jammer aan :lol:

https://goo.gl/maps/FkRtRStR1nM2 <--- agent stond in de berm bij de romy schneiderweg te laseren richting auto's die aankwamen rijden op de s103

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
Ik vroeg mij af, laatst weer gelaserd door een motoragent op de S103. Ik reed de agent tegemoet (stond in het gras bij de romy S.weg) die autos stond de laseren die de bocht om kwamen en hem tegemoet reden. Laseren mag toch alleen op een rechte weg? of zeg ik dan iets raars :huh:

boersma
Master
 Bericht 
Het kan toch dat hij ze laserde toen ze (zoals je schrijft) hem tegemoet reden?

Pieter3
Nieuwkomer
 Bericht 
boersma schreef:
Het kan toch dat hij ze laserde toen ze (zoals je schrijft) hem tegemoet reden?

Ik bedoel dat hij van voren laserde. Ik heb het even verduidelijkt adhv een foto. Afbeelding
Ik weet dat ik daar gelaserd werd omdat ik alarm kreeg van mijn lieve stinger.

boersma
Master
 Bericht 
Een bocht is volgens mij altijd in jouw voordeel.

357kurt
Master
 Bericht 
Jamming ? Met Bob? :-D

Afbeelding

Vroeg op
Master
 Bericht 
Pieter3 schreef:
Laseren mag toch alleen op een rechte weg? of zeg ik dan iets raars :huh:

Nee je zegt niks raars. Laser mag voor zo ver ik weet wel in een bocht. Radar is een ander verhaal.

BMW_fan
Nieuwkomer
 Bericht 
N701 <> 1.2
Type: Radar Tijd: 10:04:51
n701 in almere op de poortdreef thv hmp 1.2 door grijze transporter in de middenberm

Afbeelding
Als je goed kijkt zie je de grijze bus al staan in de middenberm
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De bus stond er redelijk opvallend bij dus als je goed oplet en flitsnav aanhad dan moet je geen post krijgen uit Leeuwarden.

Pagina 18 van 18 [ 875 berichten ]